Şimdi Ara

Renault DCI motorların ömrü kaç KM olur sizce?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
2
Favori
302.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 250bin km dizelleri var
    bakımları düzgün yapıldıysa araç düzgünce kullanıldıysa 300-400bin bile binilebilir
    ayrıca mtor öldükten sonra aracı denize atmana gerek yok..
    4-5bin yada 3bin YTLye motoru yeniden yaptırığ binmeye devam edersin..
    neticede renonun yan sanayisi var yedek parçaları ucuz.. motoru yeniden yaptırmak çok masraflı değildir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sessiz@Saglıkcı

    o kadar km re normal bı kullanıcı nasıl yapabılırya.. zaten %50 den fazla ınsa 100-150 bın km de araçlarını satıp daha düşük km de araç almakta..yani şu kadar bu kadar gider demek çok mantıksız.. sen aracını kötü kullanmışsan 50 bin km de bıle motor yaptırabılırsın..
    yanı bunu tartışmak ve konuşmak çok gereksiz..
    tamamen kullanıcıya bağlı..




  • katılıyorum

    zaten bu Albea, Palio, Linea bunlar bu amaçlara yönelik üretilmiş bence... Albea'yı taksicilerde görürsün, Palio'yu mümessilerde, Linea'yı da biraz daha üst düzey mümessilerde...

    Kötülemek amacıyla söylemiyorum ama hergün 2.5 saat yollardayım, gördüğüm bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yilmaz07

    100.000'i geçirmeden Renault'u elden çıkarmaya bakın. Malum garantisi dolunca Renault yaramaz. Ama Mazda yahut Opel olsaydı devam edin derdim.


    aha işte...

    buyur...
  • 1972 model renaolt 12 ler hala çalışıyor yaaaa yuhhhh
    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yilmaz07

    100.000'i geçirmeden Renault'u elden çıkarmaya bakın. Malum garantisi dolunca Renault yaramaz. Ama Mazda yahut Opel olsaydı devam edin derdim.


    aha işte...

    buyur...
  • bahsedilen problemler her markanın her modelind olan şeyler...

    Opel başlığına bi girin bakalım, 70.000 TL'lik Insignia'larla ne problemler yaşanmış...
  • Benim anladığım herkes kullandığı bildiği tanıdığı arabayı seviyor, sevdiği arabayı övüyor.
    İşte yukarda yazmış biri 100.000 de renault'u değiştirin diye, Türkiyede insanlar sağlam arabayı Renault'la tanıdı yıllarca, köylerde pisa çamurlu çukurlu yollarda yıllaca Toroslar sağlam kaldı bunu ne çabuk unuttular.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Starforces

    Benim anladığım herkes kullandığı bildiği tanıdığı arabayı seviyor, sevdiği arabayı övüyor.
    İşte yukarda yazmış biri 100.000 de renault'u değiştirin diye, Türkiyede insanlar sağlam arabayı Renault'la tanıdı yıllarca, köylerde pisa çamurlu çukurlu yollarda yıllaca Toroslar sağlam kaldı bunu ne çabuk unuttular.


    babamda 92 broadway var. 160bin civarında olması lazım. canavar gibi. Hala seri, hala atak. Broadway arabası için yorum ne ise hala geçerli. biliyorsunuz seriliği ile ünlüdür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yilmaz07

    Sen belik marka fanatiği olduğun için öyle yanlış düşünebilirsin ama herkesin bildiği bir gerçeği burada yazdığım için de rahatsız olmaya hakkın yok. Gerçekler insanları rahatsız etmemelidir. Kime sorsan bilir Opel yahut Vw'nin Renault'dan üstün olduğunu !



    1996'dan 2009'a kadar opele bindik biz opelin ne olduğunu çok ama çok iyi biliyorum irili ufaklı yaşadığımız sorunlarıda.Renault sorunsuzdur vs demiyorum fakat ne vw sorunsuz nede opel sorunsuz.

    Megane 3'ler ve fluence'ler megane 2'lerden daha sorunsuz olcağı kesin çünkü Nissan'dan aldıkları kalite kontrol sistemini uygulamaya soktular.Zaten kronik hiç bir arızada duyumaldı henüz bu araçlarla ilgili.Burda megane 2'lerden değil 3'den bahsediyoruz zaten.

    Geçen gün Almanya Tüv'ün verdiği arıza istatistiği vardı mercedes E kasa ile Megane 2 sedan'ın arıza oranı aynıydı bilmiyorum göz attınmı hiç o listeye.

    Ki burda konuştuğumuz motorun ömrü aracın arızası değil adam gibi bakılan dizellerin hepsi çok rahat 300.000-400.000km görür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 4 Mart 2010; 21:25:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yilmaz07

    Ben Toyota demedim ki en sorunsuz diye ! Ama o bile Renault'dan iyidir herkesin bildiği gibi.

    Neyse, taksici dedin de ben de sitedeki taksicilere de sordum Renault Megane konusunu onlar da arızasının fazla olduğu özellikle öndüzenin zayıf olduğunu ifade ettiler. Kimbilir o 500 000 km'deki taksici neler yaşamıştır komple motoru yaptırana kadar ?!.



    en azından taksicide at gözlüğü yoktu


    bakılmazsa motorun daha erken bitebileceği ortada

    ben hiçbir taksicinin megane motorundan şikayetçi olduğuna rastlamadım

    günümüzde markalar arasında zannettiğin kadar uçurum filan yok

    nerdeyse 1 trilyona mal olan koskoca otobüslerin dizel motorları bile 1 milyonu ya görüyo ya da görmüyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yilmaz07

    Yani anlayacağınız Alman ve Japon markalarının hepsi Renault'dan iyidir. ;) O açıdan Opel , VW vs. diye yazmakta bir beis yok en son Renault olduğu için

    Arkadaşım bizim milletin marka ve imaj takıntısına sende kapılmışsın.Allahtan şu Megane II'lerde bir kaç kronik sorun meydana geldi yoksa burda neyi konuşacaktınız bilmiyorum.Geçmişten itibaren burda tek tek model bazında tartışmak istemiyorum sayfalar yetmez.Toyotayı millet diline dolamış başka hiçbirşey bilmiyor.Toyota 2006 yılına kadar Türkiyeye sadece 4 çeşit motor getirdi.Bunlar 1.0, 1.3 ,1.6 ve 2.0 atmosferik motorlu benzinli araçlardı ve araçlarındaki donanımda hiç bir zaman rakipleriyle yarışacak seviyeye gelmemiştir.(Corollanın 2010 model full aracında cam otomatiklerinde bile ışıklandırma yoktur,sadece sürücü camı tek dokunuşla kapanır,anahtardan bile camları kapatmaz ,silecek kolundan değil göstergelerin önündeki kilometre sıfırlama çubuğu gibi bir çubukla yol bilgisayarı menüsüne ulaşabilirsin vs vs)Bu bir şirket politikasıdır ve saygı duyarım tüm japonlar hemen hemen böyledir yani sorunsuzluk olarak iyi olduklarını kabul ederim.Ama Opel ve VW sorunsuz dersen buna katılmamın imkanı yoktur.VW sorunları genelde yeni teknolojilerinden ve bol elektroniğinden kaynaklanırki buda bir şirket politikasıdır ve bu kadar yüklemeye karşı saygı duyulmayı hakeder ama sorunsuz değildir.Opel ise tok ve işçiliği iyi otomobiller üretir.Fakat motor konusunda VW yada Renaultun eline su dökemez.Sorunsuzluk olarak ise hiç dökemez.Tecrübelerle sabittir.




  • KONU TAKSİLERE GELMİŞKEN BENİMDE TİCARİ TAKSİM VAR 2006 MODEL 1.3 MULTİ JET ALBEA VAR ŞUAN 700.000KM Yİ GÖRDÜ VE ŞUANA KADAR TEK BİR MOTOR ARIZASI ÇIKARMADI YENİ ÇIKAN KANUNLAR GEREĞİ 5 YAŞINI DOLDURAN TİCARİ ARAÇLAR MUAYENEDEN GEÇEMEYECEĞİ İÇİN AYNI MODELİN 2012 MODELİNİ ALDIM İNŞ BU DA DİĞERİ GİBİ ÇIKAR BAŞKA BİR SORUM İSE DACİA MCV BLACKLİNE 1.5 DCI ALMAYI PLANLIYORUM 75HP BU ARAÇ HAKKINDA REFERANS VERMENİZ MÜMKÜNMÜDÜR
  • Bu 100.000ciler ne zaman bitecek acaba???
  • Rahat 500.000 kullanır binici adam,şirket arabası için kimse emin olamaz.
  • Hep ayni marka mazot kullanacaksın,tercihen Total.Arabayı çalıştırırken kontağı çevirip ışıklar söndükten sonra çalıştıracaksın,2 dakika rölantide çalıştıracaksın,sonra hareket edeceksin.Arabayı park ettikten sonra yine arabayı 1 dakika rölantide çalıştıracaksın,böyle kullanırsan 500.000 km.kesin.
  • Başlık gayet açık aslında, forumda bazı kullanıcıların Symbol'ler ile 350.000km yaptıklarını, bazı ikinci el satış sitelerinde yine bu civarda KM yapmış araçlar olduğunu gördüm ama acaba motorun artık bittiği, öldüpü işe yaramacağı km nedir. Bir de diyelimki 500.000Km'de motor öldü, ondan sonra arabayı denize mi atacaz napacaz.



  • quote:

    Orjinalden alıntı: Eswod

    250bin km dizelleri var
    bakımları düzgün yapıldıysa araç düzgünce kullanıldıysa 300-400bin bile binilebilir
    ayrıca mtor öldükten sonra aracı denize atmana gerek yok..
    4-5bin yada 3bin YTLye motoru yeniden yaptırığ binmeye devam edersin..
    neticede renonun yan sanayisi var yedek parçaları ucuz.. motoru yeniden yaptırmak çok masraflı değildir

    peki harcanan bu 4-5 bin motoru idare eder halde mi tutuyo, yoksa sıfır olmasa bile ona yakın bi duruma mı getiriyo, başka deyişle, 5000 harcayıp 100.000 daha mı giderim, yoksa bi 300.000 daha mı kazanırım?
  • Çalıştığım firmanın 2006 model dCi symbolü 373.000 kmdeydi 1-2 ay önce şu an 400.000i rahat görmüştür.Saat gibi çalışıyo.Eğer rektefiyeci 3.000den fazla bi rakam çıkarıyosa bence aracı elden çıkarmak gerekir. Çünkü sıfır motor sandığında 5.500 lira ve montajıyla 6.000 lira bu bence çok masraflı.Ama 3.000e falan motor tamamen rektefiye ediliyorsa en fazla %5 kayıpla birlikte eskisi gibi çalışır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Çalıştığım firmanın 2006 model dCi symbolü 373.000 kmdeydi 1-2 ay önce şu an 400.000i rahat görmüştür.Saat gibi çalışıyo.Eğer rektefiyeci 3.000den fazla bi rakam çıkarıyosa bence aracı elden çıkarmak gerekir. Çünkü sıfır motor sandığında 5.500 lira ve montajıyla 6.000 lira bu bence çok masraflı.Ama 3.000e falan motor tamamen rektefiye ediliyorsa en fazla %5 kayıpla birlikte eskisi gibi çalışır.


    ama 400.000 veya 500.000'deki bi Megane kaç paraya satılırki? bu çeşit bi müdahale daha mantıklı değil mi? Yani arabadan başka sıkıntılar yoksa, model, donanım ve keyif olarak değişilmek istenmiyorsa?
  • msaltik dostum dizel arabaTürkiyede 80.000kmde ve üstü kmlerde ise para yapmaz yapmıyorda.Örneğin benim arkadaşın amcaoğlusu 2003 model full SYMBOLü sırf kmsi fazla olduğu için istediği fiyata satamadı.Araba 110.000 kmde olduğundan kimse yanaşmıyo.Çok temiz olmasına rağmen 12.500e zor sattı.Ama araba 50-60 bin km civarı olsaydı babasının oğluna 14e satardı.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.