Şimdi Ara

CHERY TİGGO 3 YORUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
359
Cevap
2
Favori
372.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, Tiggo 3 ün 1.6 lık seçeneği hoşuma gitti fakat kafamdaki soru işaretleri hala duruyor. Kullanan arkadaşlar veya yakından tanıyanlar varsa artı ve eksi taraflarını yorumlar mısınız? Özellikle yakıt konusunda güvenilir hiçbir bilgi yok. teşekkürler



  • chery mi? olmaz çin malı kalitesiz bi kere....hemde ucuzmuş zaten...
    yakışmaz bize....
    memleketin her tarafından petrol fışkırıyor, hatta bahçelerde su için kuyu açıyorlar petrol fışkırıyor anasını satim
    herkeste para çok, herkes bmw ve mercedes jeeplere binecek illaki..hatta daha pahallısı varsa ondan alalım
    para bol nasılsa en kalitelisi en pahallısı neyse onu alalım
    zaten oturduğumuz evler çok kalite, eşyalar acaip kalite, yollar sokaklar binalar çevremizdeki herşey filan acaip kalite
    herkesin cepler şişkin para dökülüyor valla caddelerde yerlere dökülnüş çil çil paralar....krizmi? bize uğramıyorki zaten
    eeee şimdi olurmu herşeyimiz bu kadar kalite iken neredeyse para içinde boğulacak iken kapıda chery duracak cık cık olmaz...yakışmaz bize....

    sıradaki pliiizz
  • Eski filmleri izlerken bazen görürsünüz. 1985-90 lı yıllarda japon malları aynen bugün çin mallarının olduğu gibiydi.(bkz.Geleceğe dönüş 2) Fakat birde şimdiki durumuna bakın.Elektronik dediğinizde aklımıza ilk gelen markalar japonyadan...Araçlarda da bu segmentte mesela Rav4...

    Güvenlikten bahsetmişsiniz.En basitinden piyasada bolca bulunan 2000-2002 Land rover Freelander Euro NCAP testlerinde 1 yıldızda kalmış.Fakat 2.elde bolca kullanılıyor.Chery nin daha kötü olduğunu sanmıyorum..İşte link hemen aşağıda...

    http://www.euroncap.com/tests/land_rover_freelander_2002/142.aspx

    Merak etmeyin yıllardır bindiğimiz kuşgillerden 10 kat iyidir güvenliği.Mesela fiat palio ya bakın 21 bin ytl ye satılıyordu sıfırı bir zamanlar sanırım.Bir kazasını gördüm tam bir facia resmen araç tanınmıyordu.

    Ayrıca bu araçlar 3 yıl garantili değilmi.Biraz araştırın bakın Bazı bayiler 24 saatte parça garantisi altında satıyor.60 ülkede satılan aracın firması nasıl birden batıp ortadan yok olabilirki. Ayrıca kanunen 10 yıl parça üretme zorunluluğu vardır.Yoksa hiçbir ülkede satamaz.

    Eğer bu araçların satışların binleri bulursa ki şuanda 1750 adet diyor mermerler otomotiv(ne kadar doğru bilmiyorum) o zaman araçların daha da üzerine düşüp daha da geliştireceklerdir.Ve bu sayede rekabet artacak markalar bir çok özelliği standart haline getirecektir.Mesela biz en son 0km VW polo almıştık basicline ile trenline arasında 1500 ytl falan fark vardı.ekstra donanımı neymiş ? trendline da paspas lar varmış bide arka cam otomatikmiş.Tam bir şımarıklık işte.

    25 bin ytl param var.Uzun zamandır 2000 model Honda C-RV lere bakıyordum. Ama son zamanlarda aklım chery ye gitmeye başladı.Krediyle tamalayıp almayı düşünüyorum.


    Bir üst mesajda arkadaşım 1 gün içinde 2 tane farklı chery görmüş değilim diyor.Çünkü memleketimizde para kazanmak çok zor.Herkez araba alırken korkuyor,herkes birbirinden bekliyor. Birileri cesaret edip almalı ki etrafımızdaki şımarık markaların burnu biraz sürtülsün.




  • Arkadaşlar Şuan Chery markası ve modelleri hakkında yorum yapan tüm arkadaşlara sesleniyorum mutlak suretle etrafınızda,mahallenizde yada aileniz birileri bu araçları test etmiş yada satın almışlardır...Şimdi bu yorumlarınıza özür niyetinde yeni yorumlarınızı bekliyorum... foruma yeni üye oldum sayılır ve Chery kullanıcısıyım ancak inanın otomobilden anlamasam yada gerçekten saf bir yapım olsa şu yazdıklarınızdan sonra bırakın Chery araç almayı otomobillerden soğurdum... şuan Türkiyede toplam Chery satışı 2400ü geçti ve ikinci elde araç satışı yapılan siteleri bir inceleyin maksimım 15-20 araç bulacaksınız yani satılan her 120 araçtan 1 tanesi satışta neden satıyorsun sorularından bıkan saraç sahipleri artık ilanlarında araçtan memnun ekonomik nedenler vs.vs. şeklinde açıklama yazmışlar neredeyse %100 müşteri memnuniyeti diyebiliriz yılların firmaları olan Renault firmasında mais yıllık hedefi %75 Audi %65 vs.vs. ne demek istediğimi anlatabildim mi?? ayrıca peşinen konuşan ve bu forumda uzun süredir yorumcu olarak geçinen arkadaşlar!!! Şunu bilin ülkemizde yıllardır faaliyet gösteren bir firma yine ülkemize yatırım yaparak isdihtam sağlayarak doğu ağırlıklı olarak isdihtam yaratan bir projeye kalkışıyorlar , ülkemize fabrika yatırımı için düğmeye basıyorlar ve burada yazılan yorumlar ;
    aaaa Çin ıgghh Tüüü kaka ıykk şeklinde komik ve tamamen ön yargılı yani burada geyik olsun diye yazacağınız herşey artık modern teknolojiye aşikar ülkemizin insanlarını doğrudan etkilediği gibi maalesef bu işten ekmek yiyenlerin de ekmeklerine taş koymak anlamına , ve bu araç sahibi insanlarında Cahil,görgüsüz vs.vs. oldukları anlamlarını taşır...
    bir kere boş zamanlarınızda burada markalar,otomobiller üzerinde yorum yaparken bu işlerin resmi prosedürleri bilen;
    1) Avrupa standartlarında Sizin çarpışma testi dediğiniz olaylar aslında "Europen Type Approval" yani Avrupa Tip onay testleridir. içinde Çarpışma testleri dahil tam 54 noktadan her marka ve model araca ( Avrupa Dışında imal edilen) uygulanır.www.vca.gov.uk
    2) bu testlerin muhattabı Euroncap değil VCA,TUV ve RDW isimli Avrupa Birliğinin Resmi kuruluşlarıdır. unutmayın Euroncap bir reklam kuruluşu olup ufak bir araştırma ile çoğu ülkede de bayilerinin olduğunu görebilirsiniz. cncap,jncap vs.vs..
    3)insan hayatını bu 3 kuruluş yıldızlar ile değil (3 Yıldız,5 Yıldız vs.v.s) "Evet" ve "hayır" şeklinde neticelendirir,yani 3 yıldız aldın aferin değil, avrupa standartlarında mı değil mi? sorularına cevap alınır. Bu belge numaraları vca sitesinde tek tek ayrıntılı olarak bulunur.
    4) Herhangi bir testten Hayır cevabı alınan bir araç revize edilerek yine 1. testen başlanarak test edilir yani 37.teste hayır aldığı zaman kaldığı yerden değil (buda Avrupa Birliğinin Ciddiyetini kanıtlar)
    5) bu testlerin hepsinden Onay alan araç Tip Onay Belgesi ile Ülkesinin Ticaret bakanlığına İthaalat belgesi için başvuruda bulunur, daha sonra Avrupa'da yapılan testlerin ardından araç Bizde TSE mühendisleri tarafından tekrardan ayrıntılı bir şekilde kontrollerden geçirilir en sonunda da onay alması durumunda İthaalat izni alınır ve araçlar ithal edilebilinir..

    kısadan hisse burada yazdıklarınız hem kendi Ülkemizin Bürokrasisine hemde Avrupa Birliği Yasalarına aykırıdır..
    Diyeceğim son söz de Bir konuda hakkında Yazmak var , Bilerek Yazmak var
    Saygılarımla ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cgdas -- 21 Kasım 2008; 18:13:05 >




  • dostum madem bilgili bir insansın o zaman neden sorgusuz sualsiz yorumlar yapıyorsun??ben sana madem ingilizcen yeterli gir bu siteye incele sana en iyi kaynağı sunuyorum daha ne yapayim İngiltere'yemi gidleim??
    www.vca.gov.uk
    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    Ne diyorsun ne kullanıcılığı, 15 yaşındaki bebeyle uğraştığını zannediyorsunda sana elektronik mühendisliği diplomasıyla bir aracın ruhsatını koyarım buraya, topunuz yersiniz laflarınızı da, sizin gibi aracım namusun diyen kitleyle diyalog sürdürmek ne mümkün, ver bilimsel kaynağı okuyım inanıyım,
    ingilizce yada almanca, bana güvenlik konusunda sığ bir şekilde savunmayın şu araçları.




  • Güzel anlatmışsın.
    quote:

    Orjinalden alıntı: cgdas

    Arkadaşlar Şuan Chery markası ve modelleri hakkında yorum yapan tüm arkadaşlara sesleniyorum mutlak suretle etrafınızda,mahallenizde yada aileniz birileri bu araçları test etmiş yada satın almışlardır...Şimdi bu yorumlarınıza özür niyetinde yeni yorumlarınızı bekliyorum... foruma yeni üye oldum sayılır ve Chery kullanıcısıyım ancak inanın otomobilden anlamasam yada gerçekten saf bir yapım olsa şu yazdıklarınızdan sonra bırakın Chery araç almayı otomobillerden soğurdum... şuan Türkiyede toplam Chery satışı 2400ü geçti ve ikinci elde araç satışı yapılan siteleri bir inceleyin maksimım 15-20 araç bulacaksınız yani satılan her 120 araçtan 1 tanesi satışta neden satıyorsun sorularından bıkan saraç sahipleri artık ilanlarında araçtan memnun ekonomik nedenler vs.vs. şeklinde açıklama yazmışlar neredeyse %100 müşteri memnuniyeti diyebiliriz yılların firmaları olan Renault firmasında mais yıllık hedefi %75 Audi %65 vs.vs. ne demek istediğimi anlatabildim mi?? ayrıca peşinen konuşan ve bu forumda uzun süredir yorumcu olarak geçinen arkadaşlar!!! Şunu bilin ülkemizde yıllardır faaliyet gösteren bir firma yine ülkemize yatırım yaparak isdihtam sağlayarak doğu ağırlıklı olarak isdihtam yaratan bir projeye kalkışıyorlar , ülkemize fabrika yatırımı için düğmeye basıyorlar ve burada yazılan yorumlar ;
    aaaa Çin ıgghh Tüüü kaka ıykk şeklinde komik ve tamamen ön yargılı yani burada geyik olsun diye yazacağınız herşey artık modern teknolojiye aşikar ülkemizin insanlarını doğrudan etkilediği gibi maalesef bu işten ekmek yiyenlerin de ekmeklerine taş koymak anlamına , ve bu araç sahibi insanlarında Cahil,görgüsüz vs.vs. oldukları anlamlarını taşır...
    bir kere boş zamanlarınızda burada markalar,otomobiller üzerinde yorum yaparken bu işlerin resmi prosedürleri bilen;
    1) Avrupa standartlarında Sizin çarpışma testi dediğiniz olaylar aslında "Europen Type Approval" yani Avrupa Tip onay testleridir. içinde Çarpışma testleri dahil tam 54 noktadan her marka ve model araca ( Avrupa Dışında imal edilen) uygulanır.www.vca.gov.uk
    2) bu testlerin muhattabı Euroncap değil VCA,TUV ve RDW isimli Avrupa Birliğinin Resmi kuruluşlarıdır. unutmayın Euroncap bir reklam kuruluşu olup ufak bir araştırma ile çoğu ülkede de bayilerinin olduğunu görebilirsiniz. cncap,jncap vs.vs..
    3)insan hayatını bu 3 kuruluş yıldızlar ile değil (3 Yıldız,5 Yıldız vs.v.s) "Evet" ve "hayır" şeklinde neticelendirir,yani 3 yıldız aldın aferin değil, avrupa standartlarında mı değil mi? sorularına cevap alınır. Bu belge numaraları vca sitesinde tek tek ayrıntılı olarak bulunur.
    4) Herhangi bir testten Hayır cevabı alınan bir araç revize edilerek yine 1. testen başlanarak test edilir yani 37.teste hayır aldığı zaman kaldığı yerden değil (buda Avrupa Birliğinin Ciddiyetini kanıtlar)
    5) bu testlerin hepsinden Onay alan araç Tip Onay Belgesi ile Ülkesinin Ticaret bakanlığına İthaalat belgesi için başvuruda bulunur, daha sonra Avrupa'da yapılan testlerin ardından araç Bizde TSE mühendisleri tarafından tekrardan ayrıntılı bir şekilde kontrollerden geçirilir en sonunda da onay alması durumunda İthaalat izni alınır ve araçlar ithal edilebilinir..

    kısadan hisse burada yazdıklarınız hem kendi Ülkemizin Bürokrasisine hemde Avrupa Birliği Yasalarına aykırıdır..
    Diyeceğim son söz de Bir konuda hakkında Yazmak var , Bilerek Yazmak var
    Saygılarımla ,




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ERG81

    Fiyatı herneolursa olsun insanın canı "1" tane. Çinli Landwind marka Opel Frontera çakması jipin Ncap testlerinde 64 km/s hızla bile ölümcül sonuçlar doğurduğunu ve aldığı yarım yıldızın bile silindiğini gördükten sonra, yine Çinli "üst sınıf" üreticisi Brillance markasının Mercedes E serisine rakip olan modeli BS6' aynı testte nasıl kağıt gibi katlandığını ve sıfır yıldız aldığını gördükten sonra bırakın satın almayı arkadaşımda olsa aracına bile binmem. Dedim ya "can 1 tane". Ama neyazıkki ülkemizdeki mali koşullar nedeniyle insanımız kırk yılda bir araç alabildiği için kendi araçlarının kusurlarını görmeyip sanki kendi aracı kralmış ilüzyonuna kendilerini kaptırdıkları için illaki daha aracının hiçbir testi veya uzun dönem kullanımı yokken çıkıp "ben aracım kral, benim aracım taş gibi sağlam" gibi yorumlarda bulunmasına da alıştık. Üzülerek karşıladığım bu tutum karşısında merak ediyorum bu riskli yatırımı yapan tüketiciler acaba bu araçların içinde ailelerini "huzurla" taşıyabiliyorlarmı?


    Biz chery hakkında konuşuyoruz.

    http://www.euroncap.com/tests/ford_focus_2004/204.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_aveo_2006/250.aspx

    Sanırım ne demek istediğimi anladın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR


    quote:

    Orjinalden alıntı: sierra


    bmw, mercedes ile bu aracı mı karşılaştırıyorsunuz. Tabiki 10 yaşından büyük bu saydıgınız markalar bile günümüzün birçok ekonomi aracından daha rahat ve konforlu. Araba neden bu firmalar isim yapmış ? Ford'u çok severim ama fordda eski marka ama kimse bmw özelliklede mercedes ile karşılaştırmıyor. Neden ? Mercedes ile karşılaştırıldıgı her konuda mercedesin yüzde 90 üzerinde eziciliği var. Bu araçlarla 1-2 milyon km gidilebileceğini mi düşünüyorsunuz. Bana göre bu tarz araçlar ŞAHİN in yüksek versiyonu. Başka hiçbirşey değil.

    Not: Yorumumu herkes beğenecek, katılacak diye birşey yoktur. Anlayışınız için teşekkürler ;)


    sizde ustunkoru okumussnuz, hos bu forumun genel problemlerinden biri bu, tam okumadan, anlamadan yorum yapmak ...
    orada mevzu guvenlik! bahsinde karsilastirma; cin mali kotudur diyenler gozunuzu kirpmadan 10 yas uzeri mercedes e bmw ye 40-50 bini verirsiniz diyorum ... bunun neresi araclari karsilastirma ? 10 yas uzeri araclar su meshur ncaptan ya 1 yildiz alabiliyor bilemediniz 2 ... orda degindigim budur ...




    40-50 bin ytl ye gerek yok. Eger aracı alacak kişinin yaş sorunu yoksa, eski manda kasa mercedesler 6-7 yıldız bile alabilir merak etmeyin. Fiyatları ise 10 bin ytl den başlıyor ve ip gibi olanları 20 bin ytl. Yazdıgınız konuda birçok yerde size katılıyorum. Ancak yukarıda arkadaşın dediği gibi can 1 kere geliyor ve alınacak aracın devamı gelecek mi ? Parça fiyatları ne olacak ? Artık birçok firma araç fiyatlarını düşürüyor ancak parça ve servis ihtiyaçları olunca uzun bir adisyon oluşturuyorlar. Benim için herşeyden önce güvenlik, performası ve bana ne gibi masraflar çıkartıp çıkartmadıgı. Mesela 97 yılında 91 model Ford sierra 2.0 GLS aldık. Araç 73 k da idi. Şu anda yanı 2004 yılına kadar kullandık ve araç 190k da. Yag, benzin, filitreler vs gerekli şeyleri ekleyip bindik. Ama bu araç ilk defa piyasaya çıkıyor ve ne olacagı belli değil. Ha belki mercedesten bile iyi olabilir ama garantisini kim verebilir. İyi günler. Amacım kesinlikle tartışma değildir. Sadece ben böyle düşünüyorum.

    edit: video , airbag testi yapmışlar ;

    http://www.youtube.com/watch?v=ezlNKSANtbo&feature=related



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sierra -- 22 Kasım 2008; 12:55:45 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sierra

    40-50 bin ytl ye gerek yok. Eger aracı alacak kişinin yaş sorunu yoksa, eski manda kasa mercedesler 6-7 yıldız bile alabilir merak etmeyin. Fiyatları ise 10 bin ytl den başlıyor ve ip gibi olanları 20 bin ytl. Yazdıgınız konuda birçok yerde size katılıyorum. Ancak yukarıda arkadaşın dediği gibi can 1 kere geliyor ve alınacak aracın devamı gelecek mi ? Parça fiyatları ne olacak ? Artık birçok firma araç fiyatlarını düşürüyor ancak parça ve servis ihtiyaçları olunca uzun bir adisyon oluşturuyorlar. Benim için herşeyden önce güvenlik, performası ve bana ne gibi masraflar çıkartıp çıkartmadıgı. Mesela 97 yılında 91 model Ford sierra 2.0 GLS aldık. Araç 73 k da idi. Şu anda yanı 2004 yılına kadar kullandık ve araç 190k da. Yag, benzin, filitreler vs gerekli şeyleri ekleyip bindik. Ama bu araç ilk defa piyasaya çıkıyor ve ne olacagı belli değil. Ha belki mercedesten bile iyi olabilir ama garantisini kim verebilir. İyi günler. Amacım kesinlikle tartışma değildir. Sadece ben böyle düşünüyorum.

    edit: video , airbag testi yapmışlar ;

    http://www.youtube.com/watch?v=ezlNKSANtbo&feature=related


    Bu tur yorumlara elbette saygiliyim ...

    Hatta;

    quote:

    Orjinalden alıntı: ERG81

    Arkadaşlar birde işin şu boyutu var, Chery'i ithal eden grup Mermerler. Otomomotiv sektörünü ve basınını yakından takip edenler bilirler ancak takip etmeyenler için yazıyorum; Mermerler grup uzun yıllar Mazda'nın Türkiye distribütörüydü. 90'larda Türkiye'de Mazda'nın altın yıllarını yaşadığı dönemlerde ne yazıkki Mermerler ne bir büyüme hedefi nede pazara hakim olma çabasına girmediler. Uzun yıllar yeni tek bir bayi veya yeni bir servis açmadıkları gibi pazara hakim olabilecek birçok modelide ithal etmeye tenezzül bile etmediler (Misal Mazda 3 dizel). Ayrıca yaşanan yedek parça sorunları ve giderek unutulan Mazda imajı sonucu ikinci ellerde de dip yapması tuz biber ekti. Haliyle 90'larda en parlak dönemlerini yaşan Mazda'nın Türkiye'deki satışlara zamanla dibe vurdu. Sonuç? Mazda Company tazminat ödeme pahasına distiribütörlük anlaşmasını feshetti ve 2008 ocak ayından itibaren Türkiye pazarına aracısız, distirbütörsüz kendisi girdi; halende Mermerler'in Mazda Company'e açtığı dava devam etmektedir. Uzun lafın kısası bir dönem "uzan"lar seat ile, jetpa proton ile birçok vatandaşımızı mağdur duruma düşürdü; şimdi Mermerler şirketide bu şekilde fişlenmişken bu ayrıntıyı göz önünde bulundurun. Tüm bunlardan sonra genel kapsamda bakarsak; kim ne derse desin distribütörü soru işareti olan, güvenliği soru işareti olan, uzun kilometreler dayanıklılığı soru işareti olan bir araç için bence acele etmeyin; bir kaç sene bekleyin ve şimdiden chery canım ciğerim moduna girmeyin.


    bu gibi yorumlarda olmali ... bunlar zaten tartisilmasi gereken seyler ...
    Benim yukarida yazdiklarin ...
    "Cin mali layn bu ... kola kutusu ... muhahahaha ..."
    tarzi yorumlar icin ...
    Bir aracin tipini begendim, begenmedim diye yorum yapilabilir misal, kisiseldir ...
    Servisi ne olacak, dayanikliligi ne olacak, parca sorunu olacak mi ? bunlar tartisilabilir ... Guvenligi de sorgulanabilir vs vs ... ama "dagilin layn gazoz kapagi bunlar" gibi yorum yapilmaya kalkilirsa, hele elde veri olmadan, bu on yargidir ... elbette uslubsuzluk ve diger boyutlarina girmiyorum bile ...

    birde yanildiginiz bir nokta var araclari balina kasa, tank gibi filan diye sekillerine bakarak yorumlamayin sakin, hele kriteriniz ncap ise ... 2000 oncesi araclardan ncap tan 3 yildiz ve ustu alabilen pek yok ... 1, 1.5 bilemediniz 2 yildiz filan alabiliyorlar ... Goruntu kurtarmiyor yani :)

    1997 BMW 3 serisi 1.5 yildizhttp://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx

    1997 Mercedes C serisi 2 yildizhttp://www.euroncap.com/tests/mercedes_benz_c_class_1997/18.aspx




  • Bu kadar kötü yorumun üstüne chery tiggo almaktan vazgetim artık. tiggo fiyatına bu 2003 Model Honda C-RV geliyor.



    http://www.sahibinden.com/2003_model_honda_crv_hic_hatasizWQQaXQQ10870558WQQpXQQdisplayitem







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cüneyt Aykaç -- 23 Kasım 2008; 21:48:26 >




  • İşte otomobil lcd'ye monitöre benzemiyor, 64 km/h hız ile çarpınca direksiyonu modelin kafasına geçen yada ayak koyma yerleri sıfırlanan otomobiller görünce insanin içindeki tedirginliği kullanıcı yorumları yada biz zamanında ne otomobillere bindik gibi laflar atamıyor.

    Yukarda yazan bir arkadaş var, haklı olduğu bir nokta var, fiat içersinde ncap'e girmemiş tek araçlar albea, palio ve türevi. Diğer araçları yüksek not aldığı, yanısıra fiat'ın imajı iyi ve altyapısı yaygın olduğu için ne yazık ki bu otomobiller güvenlik endişelerini net olarak gidermeden tüketicilere veriliyor, yanısıra satılıyorda, tüketicilerde sormuyorlar bunun neyi var diye arkasında fiat olduğu için güveniyor.

    Ancak bu çin olayında iş farklı, çinde sadece adi değil en kaliteli üründe üretilir ancak yok kansolojen bilmemne yok bu yok kibrit kutusu gibi araçlar görünce insan, ister istemez bir tavır alıyor. Bu tavrı insanlar almadıki çine karşı, çin ürettiği diğer kalitesiz mallarla kendine bu imajı verdi.

    Sonuçta ortaya çıkan gerçek Chery markasının Ncap'e girmeyi reddetmesidir, bir çin markası bunu reddediyorsa "chinese shit" lafını yemeye mahkumdur.
    Kimse kusura bakmasın.

    Bu arada euro ncap harici teste tabi tutulan çin araçlarından testte iyi olanları için "heavily modified" yada "fake test" gibi, teste sokulan araçların modifiye edildiği yada testin düzmece olduğu gibi doğruluk derecesi belli olmayan bir çok bilgi var. dediğim gibi saygın bir kuruluştan kendini kanıtlamalrı mecburiyettir.

    Bu arada tam anlamadım ama bir Tiggo nerde teste gidiyse aracı sonrasında sergiliyorlar, bir bakın bakalım, arka kapı bile yamulmuş gerçi.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZRK3bpQyYXk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi playmaker -- 24 Kasım 2008; 22:12:07 >




  • 10 sene önceki araçların güvenlik açısından kötü olduğunu otomobillerle ilgilenen çoğu kişi bilir. Sadece o resimlerde görünen değil, fren mesafeleri felanda çok kötü. Benim bu araçları önerdiğim felan yok, ama önerilir ve her zaman alıcı bulur çünkü çok güçlü markalar. Burada düşülen yanlış, kötü bir şeyi göstererek başka kötü bir şeyi savunmaktır. Bak 10 sene önceki araç kötü not almış, bırak 2009 sıfır cheryi meriyi demeye getiriyorsunuz. Öyle olmaz işte. En azından 10 sene önce o araçlar teste girmiş, daha chery 10 sene sonra teste dahi giremiyor. Tarihi olaylar gibi her şeyi zamanında değerlendirmeniz lazım, 10 sene önce o araçlar zamanı için iyiydi, 10 sene sonrası için değil.

    quote:

    Orjinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR
    Yukardaki gibi yapiya sahip araci titanium kafesli yapsaniz yine kar etmez ... el kadar bis gibi bir arac ...


    Yine güzel bir açıklama; ama smartta el kadar ve akordiyon olmuyor, mucize mi ki bu?

    http://www.youtube.com/watch?v=mz-s1sIoLhU&feature=related

    El kadar olmasına da gerek yok, buyrun chery amulet...

    http://www.youtube.com/watch?v=5kQGAK550LE

    malum aracı autoreview alıp ncap standartında yukardaki teste soktu ve aracın toplanmasını istedi, chery ise bizden korkuyorlar ondan bilinçli yapıyorlar gibi açıklamalarla savuşturmaya çalıştı, düşünün markasına bu kadar büyük bir *ok atıldı, yine de güvenlik testine kendisi giremedi....

    savunun daha bunları savunun...




  • Neyse, aslında bu çinlilerin başına iş açan araç şu aşağıdaki, herşey onunla başladı

    http://www.youtube.com/watch?v=DZWy_fASSiQ&feature=related

    Alttaki bir yorumada gülüyorum son 5 dakikadır

    "good way to control population in china"
  • ve tabi brilliance ile devam etti... ben bile aracı güzel buluyordum ama bunu görünceye kadar...

    http://www.youtube.com/watch?v=nzoRdDssL1w&feature=related

    Yorum alttaki;

    "Shit i hope i dont hit a rabbit with this car. Fatal for the driver, the rabbit would walk with a broken tooth"


    Kısacası bütün endişeler bu ülkenin daha önce yaptığı araba görünümündeki kağıtlar yüzünden, merak etmeyin almanlarda önden darbe aldığı zaman
    bagajı yamulan araçlar yapsalardı onlara karşıda ön yargılı olurduk, bütün sorun chery'nin testlere girmeyi reddetmesi ve yukardaki araçların mirasçısıyım mesajını vermesi bu yüzden....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi playmaker -- 25 Kasım 2008; 1:47:17 >




  • Brillance in ilk euncap testini vermissiniz ... ben sizin aradiginiz gibi kasit aramiyorum ... yoksa "eski testini koymakla neyi kanitlamak istiyorsunuz, Allah akil fikir versin" demek kolaya kacmak ve gozunu fanatiklik burumek olurdu ... gozunuzdan kacmis olmali diyeyim ...
    sizin verdiginiz testten sonra tekrar girmis brillance euncap standardinda teste ...

    http://www.youtube.com/watch?v=0ekxvQR97O0
  • playmaker, belirtmeyi unutmuşsun LandWind jipin testini ADAC yapmış yani Ncap değil. İki ayrı kuruluşunda çok ciddi açıklamaları var; yolladığın videodaki ADAC'ın açıklamaları zaten olayın ciddiyetini çok iyi açıklıyor:
    "Le resultat est catastrophique = sonuç felaket" ,
    "Il faut plusieurs personnes pour ouvrir les portes=kazadan sonra kapıları açabilmek için birçok insan gerekiyor",
    "A cause de la structure de la colonne de direction, du volan et du moteur les occupants de cette voiture n'auraient aucune chance de rechapper = Aracın motor, direlsiyon koloni yapısı yüzünden yolcular kurtulmak için hiçbir şansı yok."
    Ki bu test 64 km/s hızla %40 örtüşme ile yapılmış...
    Brillance'a gelince, sözüm ona çinin premium sınıf araçlarını üretiyor (Avrupa'nın audi, mercedes, bmw gibi) ve bu sözüm ona üst sınıf BS6 modeli sıfır yıldızı aldıktan 79 gün sonra yeniden geliştirilmiş aracı gönderiyor, o da ancak 3 yıldız alabiliyor. Adamlardaki ne yazıkki üretim zihniyeti, otomotiv karakteri bu, ucuz olsunda güvenlik dahil neresinden kırpsak kardır; tıpkı almanların kalite yüksekliği zihniyeti gibi, tıpkı italyanların sportif araçlar üretme zihniyeti gibi, tıpkı fransızların güvenlik zihniyeti gibi... Sonra benim ülkemde bazı kişiler sanki çinliler babalarının oğluymuş gibi çıkıp "canım ciğerim kardeşim Chery" modunda avukatlığa soyunuyor, yazık...
    Birde şu var, dünyadaki en acınıcak çamur atma tipi bilmeden sallamaktır. Ncap ve ADAC hakkında hiçbirşey bilmeyen kimseler çıkıpta "bence taraflılar, bence bu işte bi iş var" gibisinden artık son nokta boş lakırdı çamura yatıyorlar. Pardonda siz orayı Türkiye'mi sandınız? Eş dost kollanacak, yandaşlara ihale verilecek, istediğin kuruluşun özgür fikirlerini satın alıcan sonuçları değiştiricen vs... Farkındamısınız bilmiyorum hediye bir saat için bile bakanlıklardan, başbakanlıklardan istifa edilen bir toplumdan bahsediyorsunuz, karıştırmayın. Kaldıki dünyada 100'e yakın üretici var, çakma çinliler dışında tüm firmalar bu testlerin takibini yapıyorlar, yani içine yalan dolan karıştırılsa emin olun milyar dolarlık bu otomotiv firmaları Ncap'ıda ADAC'ıda doğduklarına pişman ederlerdi. Ayıptır, insan güvenliğini, canını hiçe sayan bir üretim politikasından belgeleriyle kanıtlarıyla bahsediyoruz burda.

    (Bu arada tiggo için "bu fiyata 10 sene öncesinin araçları alınır, onların güvenlik hali ortada" deyip resim koyan arkadaş, hiçmi araştırma yapmazsın sen? Sadece 2 dakikada birebir rakip bulduğum araç buyur: Nissan Qashqai "SUV" 1.6http://www.sahibinden.com/21000km_de_2008_WQQaXQQ10315411WQQpXQQdisplayitem&keyword=qashqai ) Kendini kanıtlamış Nissan, yürüyen aksamıda, motoruda, teknolojide, çakma olmayan tasarımıda... Ki burdaki pazarlıksız fiyatı ve bu sadece bir tane örnek, istense onlarca alternatif var. )




  • He he brillance ilk testi tabi o sayılmaz değil mi En azından birileri kafalarına vurmuş kağıt olduklarını arabayı geliştirmek zorunda kalmışlar, onda da 3 yıldız birde sözde lüks bir araç bu... Olayın özeti teste girmeden bu araçların ne mal oldukları ortaya çıkmaz, bakınız. sayısız kağıt yapılı çin arabası testi...

    Yukarıda yazdım yine ncap'e gimiyorlar bir dergi alıp kendi test ediyor, chery'de test taraflı iftira felan diyor....

    http://www.youtube.com/watch?v=5kQGAK550LE

    Bünyesinde böyle bir araç barındıran bir markayı savunmanın hiç bir mantığı yoktur. Zaten araçlar sağlam olsa niye girmesinler teste? Oradan alacakları 5 yıldız en büyük pazarlama kozlarından biri olurdu onlar için, en büyük açıklarını kapatmak istemiyorlarsa hala açıkları var demektir.




  • Aynı demeniz için ortada karşılaştırılabilecek birşey olması lazım, Chery hakkında ortada bir şey yok. Sadece bir dergi bir modelini almış denemiş sonuş yukarda malum.

    Dediğiniz Honda CRV 2002'den itibaren olan modeli 4 yıldız almış;

    http://www.euroncap.com/tests/honda_cr_v_2002/123.aspx

    bu mudur şimdi aynı güvenlik?
  • Konuyla pek ilgisi yok ama:

    http://www.euroncap.com/tests/mitsubishi_pajero_pinin_2003/152.aspx

    Bu araç nasıl euroncap'tan 3 yıldız almış Bu 3 yıldız almışsa yukarıdaki o chery de 4 yıldız alması lazım




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.