DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Travian Tüyolar!!!
41
Cevap
0
Favori
11.138
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1321 Mesaj
      29 Şubat 2008 16:55:14
      Arkadaşlar aklıma geldikçe yazacağım sizlerdende bekliyorum. Bu şekilde güzel bir paylaşım yapabiliriz.

      -Yağma yaparken aynı asker gruplarını gönderin. Örneğin imperatorisin hızı 14 sektör. Emperyan 6 sektör. Siz ikisini karma yaparsanız imperatoris lerinizde 6 sektörle giderler. Yani 14 sektörden faydalanamazsınız. Ne kadar çok vakit o kadar yağma.

      -Bildiğiniz gibi cermen halkının savunması kötüdür. Eğer bir cermen yağma için size geliyorsa askeri kaçırmayın köyde bekleyin. Köye girmesine 5 saniye kala herhangi bir yere yağmaya gönderin 1-2 saniye sonra geri çağırın. Bu şekilde cermen sizin askerlerinizi kesemeyecektir. Vakit kaybetmeden hemen arkasından askerlerinizi yollayın. Cermen kendi askerlerini kaçıramaycak ve kendi köyünde askerlerini kesmiş olacaksınız.

      -Asker saklayın. Eğer sömürge olduysanız ve bu durumdan kurtulmak istiyorsanız her ürettiğiniz askeri uzak bir yere saldırtın. Örn: 15 lejyoneriniz var. Siz 8 saat uyuyorsunuz. Oyundan çıkmadan önce 4 saat mesafedeki bir yere saldırtın ki askerleriniz köyde bulunmasın.(4 gidiş 4 geliş)

      -Sığınak yapmaktan çekinmeyin. Eğer sömürgeyseniz kendinizi geliştirmeye çalışmayın. Çünkü ne kadar gelişirseniz gelişin askerlerinizi kesip hammaddelerinizi alacaklardır. Bunun yerine sığınak basın. Hammadde alamayan zaten birdaha gelmez.

      Şimdilik bu kadar. Kendi taktikleriniz varsa onlarıda yazınız.




      _____________________________

    • Binbaşı
      1506 Mesaj
      29 Şubat 2008 17:01:02
      Bunları üst konuya katalım mı arkadaş gerçi AlpEren'e sormadan böyle bir şey yapıyorum ama o da kabul eder..


      _____________________________

    • Binbaşı
      1321 Mesaj
      29 Şubat 2008 17:02:09

      quote:

      Orjinalden alıntı: -_Dæn!éL_-

      Bunları üst konuya katalım mı arkadaş gerçi AlpEren'e sormadan böyle bir şey yapıyorum ama o da kabul eder..


      Üst konu sadece travianı bilmeyenler için. Eğer hepsini birleştirirsek karışık olur. Burada tecrübeli oyuncular olarak yeni üyelere yardımcı olabiliriz. Bence burda olması daha yararlı.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1506 Mesaj
      29 Şubat 2008 17:13:24
      Sen bilirsin ısrar etmicem ama orda olsaydı daha çok görünürdü sadece onun için dedim...


      _____________________________

    • Yarbay
      19775 Mesaj
      29 Şubat 2008 19:13:51
      Onlara gerek yok.. O rehber yeni başalyanlar için arkadaş haklı...

      Taktikler için teşekkürler...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1321 Mesaj
      29 Şubat 2008 21:35:30

      quote:

      Orjinalden alıntı: ank_yer_6

      Onlara gerek yok.. O rehber yeni başalyanlar için arkadaş haklı...

      Taktikler için teşekkürler...


      Ne demek.


      _____________________________

    • Yarbay
      2013 Mesaj
      01 Mart 2008 13:45:18
      Askerleri vahada saklamakta güzel bir yöntemdir.Çoğu kişi bakmaz bile vahalara.1500Asker sakladım vahada tecrübe ile sabittir(1köy 3vaha)


      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      01 Mart 2008 13:50:32
      eğer hala saldırı alıyorsanız adamın birliğinin birleşmede olduğu bir birliğe girebilirsini boylece size saldıramaz eğer adamın birliği yoksa tek çare bükemediğin eli öpücen adama mesaj atıp lütfen saldırma dicen.
      biraz tecrübem var bu konuda


      _____________________________

      Kim Elinden Bagetini Düşüre Tez Boynu Vurula =)
    • Yarbay
      4179 Mesaj
      01 Mart 2008 20:15:30

      quote:

      Orjinalden alıntı: DgnByz

      Askerleri vahada saklamakta güzel bir yöntemdir.Çoğu kişi bakmaz bile vahalara.1500Asker sakladım vahada tecrübe ile sabittir(1köy 3vaha)

      Ben pek anlayamadım... Vaha kendimizin olunca böyle yapabiliriz değilmi...


      _____________________________

    • Yarbay
      2796 Mesaj
      02 Mart 2008 13:04:29
      yeni açılan server da cermen olun arkadaşlar. merkez3 askeri üs 1 tarla 3 yaptıktan sonra hammadde gelecek onunka kışlayı kurun 5 tokmak hazır. saldırılar açılana kadar 12 tane oluyor. sonra haritada galya hariç kim varsa yağmalayın çekinmeyin gelen hammadde ile yine asker basın. çevrenizde nekadar nüfusu çok kişi varsa okadar askeri azdır o kişinin. 100 kadar tokmakcı olacaktır 2 günün sonunda sonrada galyalara saldırın. size tehdit mesajı atanlarla dalga geçin çünkü sadece acizler tehdit eder. haritada 21x21 de kim varsa acımayın.

      travianı s9 un kapanması ile bırakacağım çok para gitti çook


      _____________________________

      Kimse burda sana yardım etmek zorunda değil, bunu bil ve buna göre saygı göster karşıdakine... sorununu çözmese bile.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      02 Mart 2008 13:39:49

      quote:

      Orjinalden alıntı: serDarling

      eğer hala saldırı alıyorsanız adamın birliğinin birleşmede olduğu bir birliğe girebilirsini boylece size saldıramaz eğer adamın birliği yoksa tek çare bükemediğin eli öpücen adama mesaj atıp lütfen saldırma dicen.
      biraz tecrübem var bu konuda

      evet aynen öyle ben saldıranlara saldırma dedi saldırmadılar geliştim hepsinin köyünü ele geçirdim


      _____________________________

    • Yarbay
      19775 Mesaj
      08 Mart 2008 17:13:55

      quote:

      Orjinalden alıntı: kenex

      Arkadaşlar aklıma geldikçe yazacağım sizlerdende bekliyorum. Bu şekilde güzel bir paylaşım yapabiliriz.

      -Yağma yaparken aynı asker gruplarını gönderin. Örneğin imperatorisin hızı 14 sektör. Emperyan 6 sektör. Siz ikisini karma yaparsanız imperatoris lerinizde 6 sektörle giderler. Yani 14 sektörden faydalanamazsınız. Ne kadar çok vakit o kadar yağma.

      -Bildiğiniz gibi cermen halkının savunması kötüdür. Eğer bir cermen yağma için size geliyorsa askeri kaçırmayın köyde bekleyin. Köye girmesine 5 saniye kala herhangi bir yere yağmaya gönderin 1-2 saniye sonra geri çağırın. Bu şekilde cermen sizin askerlerinizi kesemeyecektir. Vakit kaybetmeden hemen arkasından askerlerinizi yollayın. Cermen kendi askerlerini kaçıramaycak ve kendi köyünde askerlerini kesmiş olacaksınız.

      -Asker saklayın. Eğer sömürge olduysanız ve bu durumdan kurtulmak istiyorsanız her ürettiğiniz askeri uzak bir yere saldırtın. Örn: 15 lejyoneriniz var. Siz 8 saat uyuyorsunuz. Oyundan çıkmadan önce 4 saat mesafedeki bir yere saldırtın ki askerleriniz köyde bulunmasın.(4 gidiş 4 geliş)

      -Sığınak yapmaktan çekinmeyin. Eğer sömürgeyseniz kendinizi geliştirmeye çalışmayın. Çünkü ne kadar gelişirseniz gelişin askerlerinizi kesip hammaddelerinizi alacaklardır. Bunun yerine sığınak basın. Hammadde alamayan zaten birdaha gelmez.

      Şimdilik bu kadar. Kendi taktikleriniz varsa onlarıda yazınız.




      4.yü dha yeni anladım keşke sığınağı daha erken kassaymışım...



      _____________________________

    • Binbaşı
      1321 Mesaj
      09 Mart 2008 15:26:31
      Altın kazanmak için kendi linkinizden üye olun. Fakat oynadığınız serverda değil başka serverda olun. Aksi halde multi ye girer. Üye olunacak server için gelişmiş serverları öneririm ör. s11 Bu şekilde üye olduğunuzda size 14 gün koruma verecektir. Bu 14 günde 75 nüfus yapıp köyü silebilirsiniz.(Multihunter ler kişiden kişiye farklılık gösterdiğinden olası bir tepkide sorumluluk kabul edilmez.)


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kenex -- 9 Mart 2008; 15:26:21 >
      _____________________________

    • Yarbay
      19775 Mesaj
      09 Mart 2008 16:05:02
      kenex dedğini yapıyorum iki-üç gündür


      _____________________________

    • Binbaşı
      1321 Mesaj
      09 Mart 2008 19:20:53

      quote:

      Orjinalden alıntı: ank_yer_6

      kenex dedğini yapıyorum iki-üç gündür





      _____________________________

    • Yarbay
      19775 Mesaj
      09 Mart 2008 19:23:47
      3x ve s10'a üye oldum..

      Nüfus 3xte 75 s10'da 25


      _____________________________

    • Binbaşı
      1321 Mesaj
      09 Mart 2008 19:29:02
      s11 de nüfus 34. Sadece ben yapmıyorum davet ettiğim baya kişi var.


      Davet ettiğiniz oyuncunun köy nüfusu 75' e, speed serverda ise 250'ye ulaştığı takdirde, hesabınıza 20 altın yatırılacaktır.Hesabınıza reklam yoluyla şimdiye kadar 180 altın ödendi.


      _____________________________

    • Yarbay
      19775 Mesaj
      09 Mart 2008 19:53:25
      Yarabbi şükür!


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Mart 2008 19:57:03
      o ne la


      _____________________________

    • Yarbay
      19775 Mesaj
      09 Mart 2008 20:04:00
      Altın kazanmak için olan linkler...


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Mart 2008 20:06:26
      onu biliom da çok şaşırdım


      _____________________________

    • Yarbay
      19775 Mesaj
      09 Mart 2008 20:14:57
      Neye şaşırdın?


      _____________________________

    • Yarbay
      2859 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      efepixelated


      09 Mart 2008 20:32:43
      Çok sağol ben de yeni başladım ihtiyacım vardı.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      944 Mesaj
      09 Mart 2008 20:46:21
      bende yeni başlıyacam eskiden biraz tecrübem vardı ama


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak100000 -- 9 Mart 2008; 20:46:47 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Mart 2008 20:52:29

      quote:

      Orjinalden alıntı: ank_yer_6

      Neye şaşırdın?

      180 altın yuh yani


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      407 Mesaj
      10 Mart 2008 18:29:20
      bunlar sömürgeciler icin kötü oldu


      _____________________________

    • Binbaşı
      1321 Mesaj
      10 Mart 2008 19:30:58

      quote:

      Orjinalden alıntı: _SilkRoad_

      bunlar sömürgeciler icin kötü oldu



      Aynen inş. yakınımda DH den biri yoktur


      _____________________________

    • Binbaşı
      1493 Mesaj
      11 Mart 2008 00:26:57
      Ona şaşırdıysanız buna bakmayın
      Köy benimdir arkadaşlar, s3, BelieveMe






      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Iron Maiden -- 11 Mart 2008; 0:27:44 >
      _____________________________



      Gözünüzü dört açın artık, Matrix diye bir şey yok,
      Superman öldü, SperMan var artık moruk,
      Batman’i kankası Ronin’le gömdük.
      Amerika kökenli kahramanlar, cümleten yalan lan,
      Gerçek kahraman Anıtkabir’de, Ankara’da yatan lan !
    • Binbaşı
      1321 Mesaj
      11 Mart 2008 10:58:07

      quote:

      Orjinalden alıntı: Iron Maiden

      Ona şaşırdıysanız buna bakmayın
      Köy benimdir arkadaşlar, s3, BelieveMe







      Hocam bu ne böyle? Bunları parayla aldın değilmi. Aksi takdirde çok zor. Yada arkadaşlarınla birleşip oyuna ilk kayıt olduğunda onları kendi linkinden kayıt ettiysen olabilir. Helal valla


      _____________________________

    • Yarbay
      19775 Mesaj
      11 Mart 2008 13:25:45
      KAç para verdin?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1493 Mesaj
      11 Mart 2008 18:07:01
      Evet parayla aldım.. Kendime aldığım 120 YTL, bi arkadaşa aldım o 80 YTL, sx de aldım o da 40 ytl. bi de bi akrabama aldım o da 40 ytl, bi de birlikten bi arkadaşa almıştım 20 ytl, 300 YTL vermişim bu oyuna toplam


      _____________________________



      Gözünüzü dört açın artık, Matrix diye bir şey yok,
      Superman öldü, SperMan var artık moruk,
      Batman’i kankası Ronin’le gömdük.
      Amerika kökenli kahramanlar, cümleten yalan lan,
      Gerçek kahraman Anıtkabir’de, Ankara’da yatan lan !
    • Binbaşı
      1321 Mesaj
      13 Mart 2008 15:00:37
      Bu tüyo her server için geçerli olmayabilir. S1 için söylüyorum. Piyasada tahıl fazlası var tahılınızı arttırmak yerine hammadde üretimlerinizi arttırın. Bu şekilde pazarda 1 e 1.5 oranında tahıl alabilirsiniz.


      _____________________________

    • Yarbay
      19775 Mesaj
      13 Mart 2008 19:38:46
      3x'te de odun kıtlığı var.


      _____________________________

    • Yarbay
      4179 Mesaj
      13 Mart 2008 23:03:38

      quote:

      Orjinalden alıntı: kenex

      Bu tüyo her server için geçerli olmayabilir. S1 için söylüyorum. Piyasada tahıl fazlası var tahılınızı arttırmak yerine hammadde üretimlerinizi arttırın. Bu şekilde pazarda 1 e 1.5 oranında tahıl alabilirsiniz.

      evet doğru tahıl karşılığnda pazarda hiçbirşey satılmıyor... bende birlik arkadaşlarına yolluyorumm...


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      13 Mart 2008 23:15:24
      haaaa satılmıyor ben çok gördüm s10 da


      _____________________________

    • Onbaşı
      20 Mesaj
      25 Nisan 2008 22:21:57
      3x tr de hesap devredecek var mı acaba :) ?


      _____________________________

    • Çavuş
      63 Mesaj
      26 Nisan 2008 12:53:35
      3x te devreden zor bulunur be hele şimd oyun oralarına geldi çünkü bide iyi oyuncular hesaplarını siler dewretmez bknz:ben kötü bi oyuncudan alacağın hesapta ya tarladır yada reislenme riskiyle karşı karşıyadır.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi man_of_gondor -- 28 Nisan 2008; 18:19:02 >
      _____________________________

    • Yarbay
      19775 Mesaj
      20 Ekim 2008 20:23:31
      Yeni gelen arkadaşların görmesi için gerçekten çok önemli bir konu.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1870 Mesaj
      06 Kasım 2008 18:20:14
      Güzel , yararlı bilgiler gerçekten.
      Teşekkürler


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheRed -- 6 Kasım 2008; 18:20:15 >
      _____________________________


      | Architecture |

    • Teğmen
      144 Mesaj
      07 Kasım 2008 18:48:28
      Savunma Askeri İle Yağma Yapmayın :)) fazla etkisi olmaz..Kahramanınızı Savunmaya önem veriyosanız cermende Paladin,Romada ( billmiyorum acıkcası) galyada ise Druyid Veya Heduan Olsun..Heduan 2 yöndende cok iyidir unutmayalım :))


      _____________________________

    • Onbaşı
      37 Mesaj
      18 Aralık 2008 10:52:01
      arkadaşlar bir sorum olacak koruma kalkmadan bir cermen nasıl yağma yapar ya. server yeni açıldı ben yağlamayacağım adamlarda koruma diyor top 10 a bakıyorum adamlar yağmalamada sıralamaya girmiş nasıl oluyo bu iş böyle anlamadım. yardım edecek varmı.


      _____________________________

    • Çavuş
      85 Mesaj
      21 Aralık 2008 16:52:32

      quote:

      Orjinalden alıntı: serserised

      arkadaşlar bir sorum olacak koruma kalkmadan bir cermen nasıl yağma yapar ya. server yeni açıldı ben yağlamayacağım adamlarda koruma diyor top 10 a bakıyorum adamlar yağmalamada sıralamaya girmiş nasıl oluyo bu iş böyle anlamadım. yardım edecek varmı.


      +1


      _____________________________

Sayfa: [1]
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.