Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.686
Cevap
119
Favori
823.033
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, " almak üzereyim, alıyorum " filan derken Grand C4 Picasso'mu bu gün İzmir'de Alsancak Oto'dan teslim aldım.. Aracı almadan önce görüştüğüm diğer bayilere göre eski Vectra'mın takasında olsun, yeni arabamın fiyatında olsun daha uygun teklifler veren Alsancak Oto'ya ve bu şirkette muhatap olduğum satış temsilcisi Murat Bey ve şirketin satış müdürü Ali Rıza Bey'lere gösterdikleri yakın ilgi ve kolaylıklardan ötürü teşekkürü bir borç biliyorum..

    Gelelim Grand C4' e.. ( Dial Up ile bağlandığımdan resimlerini daha sonra upload edeceğim..) Arabayı teslim aldıktan sonra bugün 30 km si şehir içi, gerisi otoyolda olmak üzere 120 km kadar yol yaptım. Biliyorum , tam bir değerlendirme için bu mesafe oldukça az ama yine de ilk sürüş izlenimi için sanırım yeterlidir.
    Öncelikle belirteyim, bu araba " ben koltuğa oturur, marşa basar giderim" kafasında olanlar için sanırım birkaç numara büyük gelir. Türkiye'de satılan tek versiyonu en üst donanım seviyesinde olmamasına rağmen kullanıcısından en azından asgari bir bilgisayar bilgisi ve yeni teknolojiye uyumlu olma kriterlerini yakalamış olmasını istiyor..
    En azından tüm fonksiyonlarını uygun kullanabilmek için bu böyle.. Yoksa vitese takıp gaza basan herkes kullanabilir şüphesiz. Ama sonra burada " ah şu arabadan hiç memnun değilim, şöyle arıza çıkardı, böyle problemli" diye şikayet etmeyelim. Yeni nesil otomobillerde ve dolayısı ile Citroen 'de de bahis konusu olan hataların çoğunun eksik teknolojik intibaktan, yani kullanıcı hatasından kaynaklandığını düşünüyorum..

    Koltuğa oturup yola ilk çıktığımda arabanın uzak ön camıve kesintisizyan görüşler nedeni ile kendimi bir otobüs kullanıyor gibi hissettim. Ama bu çabuk geçiyor ve iç dış hacim ve ölçülere kolay alışıyorsunuz. Direksiyon göbeğinin dönmemesi kullanımda hiç bir farklılık ve handikap yaratmıyor. Görüş genişliği yüzünden arabanın sürati de hiç hissedilmiyor diyebilirim. 60 la gittiğinizi zannettiğiniz anda ekranda 90 km yi görünce şok oluyorsunuz ve ekranın hata yaptığını düşünüyorsunuz..
    110 HP HDI motor sandığımdan daha güçlü çıktı. Standart kullanmada klima da full açık olmasına rağmen hiçbir problem yaşamadım. Hele rodajdan sonra daha da performanslı olacaktır.
    Buna karşın MCP yani otomatikleştirilmiş manuel şanzıman için normal otomatik vites şanzımanları kadar düzgün diyemeyeceğim. Yani vites atışlarında sizin yerinize bir robotun debriyaja bastığını hissediyorsunuz. Dolayısı ile vites değişimlerinde çok küçük bir boşluk hissi oluşuyor. Bu alışana kadar biraz farklı bir duygu yaratıyor.. Ama şanzıman " auto " kullanımda çok çabuk ve kısa aralıklarla 6 ncı vitese geldiğinden bu histen hemen kurtuluyor ve bu viteste arabanın yağ gibi akışı ve sessizliği ile mest oluyorsunuz...

    Oto yolda hız sabitleyici, hız sınırlayıcı vs.. hepsini denedim.. 95 km ye ayarladığımda yaklaşık 45 km boyunca sadece bir kez uzun bir inişte km 96 oldu o kadar. 95 i ip gibi tutuyordu. Bu sürüşte ortalama tüketimi bilgi ekranında 6.9 L olarak okudum. Ama gerçek değerlerin yaklaşık 5000 km sonra ortaya çıkacağını biliyorum..
    Sonuçta şu kısa kullanımda ilk kez bir Citroen kullanan birisi olarak arabayı çok beğendiğimi, yolda çok arabaya tepeden baktığımı, süspansiyonun ne demek olduğunu öğrendiğimi, evin önünde pek çok kişinin meraklı sorularını yanıtladığımı söyleyebilirim.
    Deneyimim arttıkça arabamın iyi ve kötü yanlarını burada sizlerle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz..
    Herkesin gönlündeki arabaya sahip olmasını diliyorum...
    Saygı ve sevgilerimle....
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Herkese selamlar.

    Bugün başımdan geçen ilginç bir olayı anlatmak istiyorum. Haftanın 2-3 günü çıktığım, birden yükselen ve kıvrılarak ilerleyen oldukça dik bir rampa var, Zekeriya köye giderken. Sanırım uzunluğu 200mt vardır. Neyse o yokuşa yaklaşırken baktım benim picassonun aynı rengi ve 5 kişiliği benim önümde seyrediyor, şoförü kadındı. Sırf çıkarken siyah duman atıyor mu diye merak ettiğim için sollamadım. Dedim en kötü yavaş yavaş çıkarız.

    Abi yok böyle birşey, rampaya girer girmez önce araç irkildi, muhtemelen gaza çok yüklendi (ki 3. vitesle başlayıp, bağırmadan vites küçültmeden rahatça çıkabiliyor araçlarımız) araç vites küçülttü ve hanımefendi panikleyip gazdan ayağını çekti bu sefer de tork yetmedi, araç duracak oldu, sonra yeniden gaza yüklendi sonra yine gazı bıraktı veya kendisi vitesi büyülttü, arkada beni kangren etti, 3. seferde bastım geçtim.


    Şimdi acemi şoför olabilir, bilmediği mevki olabilir, gündüz farlı kasadan olduğu için 2011 veya üstüdür diye düşünüyorum bu araçtan indirsek, muhtemelen diyeceği ilk şey bu aracın şanzımanı berbat. Çok sarsıyor, kafası karışıyor.

    İnsanların MCP hakkında veya geel olarak yarı otomatik kullanmayı bilmeden/beceremeden geldiği yargı bu oluyor.

    Şimdi diyeceksiniz neden bunu anlattın. Dönüş yolumda da arkadaşımın ricasıyla onun tanıdığı birini aldım araca. Beyefendi eski 308 kullanıcısı çıktı.
    Ya dedi bu araçların arızası bitmez, vitesi de gerçekten çok konforsuz.
    Sonra yolda bir sessizlik oldu, gidiyoruz. Dur kalk , yokuş çıkış iniş. Dedi bu tam otomatik heralde, hayır dedim bu muhtemelen 308lerdeki MCP şanzıman.
    Sonra geçen diyalog

    -Nasıl memnun musun?
    -Hamdolsun yetiyor, 7 yıldır bende araç.
    -Ooo iyi dayanmışsın 7 yıl, arıza çıkarmadı mı hiç.
    -EGR bozuldu, o kadar.
    -Maşallah.. Km'ye bakar.. 199800km.. Km de 200bin olmuş artık başlar masrafları, sen sat hocam bunu.
    -Nasip..

    Yol devam ederken..
    -Ya bu araçlar da çok geniş rahatmış... (hafif kar yağarken, ağaçlı yoldan geçiyoruz) ya bu ön cam ne güzelmiş kocaman, çok ferah ya.. Kaç yakıyor bu..
    -Son 1350km ortalaması 5.3lt, ortalama hız 35..
    -Gözler fal taşı harbi mi ya.. Ama çekişi zayıf, büyük araç ya..
    -Dedim 0-100 arabası değil ama tırmanırken hiç mahcup etmedi.


    Nitekim, araçtan inerken sıfırı var mı kaça bunlar diye konuşuyorduk.

    Demem o ki.. Bu araçla bu forum olmasa hayatta tanışamazdım.
    Bilgi paylaşan.
    Yorum yapan herkese teşekkür etmek istedim.

    Çünkü bugün 06 Şubat 2020.
    Ben Picassomu 07 Şubat 2013 yılında aldım. O zamandan beri de keyifle kullanıyorum.
    Mükemmel değil ama fiyat/performans aracı.

    Bu arada bu yıl indirimler nedeniyle ve sıfır fiyatların altın/döviz hatta emlak yatırımını bile suni olarak geçmesi beni üzdü ve araç değiştirmeye karar verdim.

    Sıfır olarak
    C5 Aircross
    3008
    Civic Executive+ 9AT

    İkinci el
    Ford S Max
    Alhambra

    gibi araçları markaja alıp kimiyle test sürüşü yaptım.
    Eşimi Civic ve c5 Aircross testlerine de özellikle götürdüm ki 2 çocuğumla, hani bıdı bıdı olmasın sonra.
    Yok arkadaş..
    Olmadı. Civic Executive+ henüz yoktu zaten, sırf alıp bir süre sonra satmak için istiyordum yoksa para birikmiyor.
    Hakikaten gereğinden uzun süre geçirince ailem çok fena alıştı bu araca.
    c5 aircross da olmuşken 7 kişi olsun yine dediğimizden sanırım birkaç yıl daha geçireceğiz nasipse ve hayırlısı ise.

    Bir yandan da diyorum ki
    Vergisi düşük
    Yakıtı da iyi
    Borçsuz harçsız bin git işte.

    Hepinize kazasız, belasız sürüşler diliyorum.
    Bütçenize uyan bir araç bulur musunuz bilemem. Ama şöyle bir gerçek var. Kimse bana bir daha ne hatchback ne de sedan bir araba aldıramaz. çoğu SUV dan bile daha ferah ve geniş. Müthiş bir yer kullanımı tasarımı var. Bu aracı farketmeme sebep olan en önemli özelliği vites ve el freni olan bölümün tamamen boş olması ve arka sırada şaft tüneli gibi bir bölüm olmaması ve zeminin dümdüz olmasıdır. Bu arabada yapılabiliyorsa diğer arabalarda neden yapılamıyor anlamış değilim.
    Merhaba Citroen Grand C4 Picasso 2008 model 7 kişilik versiyon sahibiyim. Aracı 2017 Aralıkta aldım. Araçta iç kapı döşemelerinin yapış yapış olması problemi vardı bu problemi çözmek için uzun süre düşündüm, değişik çözümleri denedim ancak muvaffak olamadım. Ta ki 3M yapışkanlı Poliüretan kaplama yapan Ayhan Bey'i bulup ona ulaşana kadar.



    Araç içine yapılan 3M yapışkanlı Poliüretan kaplama ile araç yep yeni ve bambaşka bir görünüme kavuşuyor. Ben Piano Black Poliuretan kaplamayi tercih ettim. Tek kelime ile mükemmel. Kapılar ve döşemeleri, Klima çerçeveleri ve tuşları, teyp çerçevesi, soğutucu ünitesi üstü, el frenini olduğu bölüm komple torpido açma kapama kapakları v.d. ...



    Youtube linkini paylaştığım benim aracın 3M yapışkanlı Poliüretan kaplama aşamalarını içerir videodur.


    https://youtu.be/qU3_SOLsgvs





    Izleyiniz...





    Irtibat için arayınız



    0532 270 77 78 Ayhan Bey (Üsküdar da)



    0553 343 28 98 Ceyhun Bey


    https://www.instagram.com/jeyhunaly/


    https://www.youtube.com/channel/UClSDU43C8V-QtwsJSwEcAQQ





    260 farklı araç içinde ürünlerin mevcut olduğunu söylemişlerdi



    Ben çok memnun kaldım sizde kendilerine ulaşarak ve araç modelinize uygun fiyat alarak bu problemden kurtulun.

    NOT: Kamu kurumunda mühendis olarak görev yapıyorum. Bu foruma 2008 yılında üye oldum. Bazı konularım, paylaşımlarım ve diğer başka konulara dair cevaplarım da oldu. Başıma gelen sorunu ve çözü önerisini siz grubu takip eden arkadaşlara da faydam olsun diye burada paylaştım. Kamu görevlisi olduğum için ticaret ile uğraşmıyorum. Art niyetli düşünen arkadaşlara teessüf ederim. firma yetkilisinin cebini ve gerekli tüm bilgileri de burada paylaştım. keşke bana soracağınıza oradan firma sahibini arayıp sorsaydınız. Firma sahibi le 27 Ekim tarihinde yaptığım yazışmanın ekran görüntüsünü de paylaşıyorum ki artık bu farklı düşünceler ortadan















  • Herkese selamlar.

    Bugün başımdan geçen ilginç bir olayı anlatmak istiyorum. Haftanın 2-3 günü çıktığım, birden yükselen ve kıvrılarak ilerleyen oldukça dik bir rampa var, Zekeriya köye giderken. Sanırım uzunluğu 200mt vardır. Neyse o yokuşa yaklaşırken baktım benim picassonun aynı rengi ve 5 kişiliği benim önümde seyrediyor, şoförü kadındı. Sırf çıkarken siyah duman atıyor mu diye merak ettiğim için sollamadım. Dedim en kötü yavaş yavaş çıkarız.

    Abi yok böyle birşey, rampaya girer girmez önce araç irkildi, muhtemelen gaza çok yüklendi (ki 3. vitesle başlayıp, bağırmadan vites küçültmeden rahatça çıkabiliyor araçlarımız) araç vites küçülttü ve hanımefendi panikleyip gazdan ayağını çekti bu sefer de tork yetmedi, araç duracak oldu, sonra yeniden gaza yüklendi sonra yine gazı bıraktı veya kendisi vitesi büyülttü, arkada beni kangren etti, 3. seferde bastım geçtim.


    Şimdi acemi şoför olabilir, bilmediği mevki olabilir, gündüz farlı kasadan olduğu için 2011 veya üstüdür diye düşünüyorum bu araçtan indirsek, muhtemelen diyeceği ilk şey bu aracın şanzımanı berbat. Çok sarsıyor, kafası karışıyor.

    İnsanların MCP hakkında veya geel olarak yarı otomatik kullanmayı bilmeden/beceremeden geldiği yargı bu oluyor.

    Şimdi diyeceksiniz neden bunu anlattın. Dönüş yolumda da arkadaşımın ricasıyla onun tanıdığı birini aldım araca. Beyefendi eski 308 kullanıcısı çıktı.
    Ya dedi bu araçların arızası bitmez, vitesi de gerçekten çok konforsuz.
    Sonra yolda bir sessizlik oldu, gidiyoruz. Dur kalk , yokuş çıkış iniş. Dedi bu tam otomatik heralde, hayır dedim bu muhtemelen 308lerdeki MCP şanzıman.
    Sonra geçen diyalog

    -Nasıl memnun musun?
    -Hamdolsun yetiyor, 7 yıldır bende araç.
    -Ooo iyi dayanmışsın 7 yıl, arıza çıkarmadı mı hiç.
    -EGR bozuldu, o kadar.
    -Maşallah.. Km'ye bakar.. 199800km.. Km de 200bin olmuş artık başlar masrafları, sen sat hocam bunu.
    -Nasip..

    Yol devam ederken..
    -Ya bu araçlar da çok geniş rahatmış... (hafif kar yağarken, ağaçlı yoldan geçiyoruz) ya bu ön cam ne güzelmiş kocaman, çok ferah ya.. Kaç yakıyor bu..
    -Son 1350km ortalaması 5.3lt, ortalama hız 35..
    -Gözler fal taşı harbi mi ya.. Ama çekişi zayıf, büyük araç ya..
    -Dedim 0-100 arabası değil ama tırmanırken hiç mahcup etmedi.


    Nitekim, araçtan inerken sıfırı var mı kaça bunlar diye konuşuyorduk.

    Demem o ki.. Bu araçla bu forum olmasa hayatta tanışamazdım.
    Bilgi paylaşan.
    Yorum yapan herkese teşekkür etmek istedim.

    Çünkü bugün 06 Şubat 2020.
    Ben Picassomu 07 Şubat 2013 yılında aldım. O zamandan beri de keyifle kullanıyorum.
    Mükemmel değil ama fiyat/performans aracı.

    Bu arada bu yıl indirimler nedeniyle ve sıfır fiyatların altın/döviz hatta emlak yatırımını bile suni olarak geçmesi beni üzdü ve araç değiştirmeye karar verdim.

    Sıfır olarak
    C5 Aircross
    3008
    Civic Executive+ 9AT

    İkinci el
    Ford S Max
    Alhambra

    gibi araçları markaja alıp kimiyle test sürüşü yaptım.
    Eşimi Civic ve c5 Aircross testlerine de özellikle götürdüm ki 2 çocuğumla, hani bıdı bıdı olmasın sonra.
    Yok arkadaş..
    Olmadı. Civic Executive+ henüz yoktu zaten, sırf alıp bir süre sonra satmak için istiyordum yoksa para birikmiyor.
    Hakikaten gereğinden uzun süre geçirince ailem çok fena alıştı bu araca.
    c5 aircross da olmuşken 7 kişi olsun yine dediğimizden sanırım birkaç yıl daha geçireceğiz nasipse ve hayırlısı ise.

    Bir yandan da diyorum ki
    Vergisi düşük
    Yakıtı da iyi
    Borçsuz harçsız bin git işte.

    Hepinize kazasız, belasız sürüşler diliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    Aracın süspansiyon yönünden rahatlayacak fakat yol tutuş hissedilir derece zayıflar mı ? bilmem Ben genellikle sakin kullandığım için lastik değiştirecek olursam senin aldığın ebadı düşünürüm birde ESP için acaba lastik ebatlarının araç beynine tanımlanması gibi bir şey olabilir mi ? onuda araştırmak lazım Ayrıca benim şahsi kanatim kış lastiği orjinal ebattan 1 cm ince olması daha iyi olacağını düşünmekteyim

    HAYIRLI OLSUN......


    quote:



    Hayırlı olsun lastikleriniz.

    Ben de Kasım ayı başında ikinci el olarak aldığım aracım için çok araştırmış ve orjinal ölçülerini değiştirmemek için Hankook Winter i'cept evo W310 model 215/55 R16 ölçülerindeki lastikleri 6 taksitle 900 TL'ye almıştım. Karın olmadığı ama sık sık yağmur yağan Kasım ve Aralık aylarındaki performansından memnun kalmıştım ama asıl kardaki performansını merak ediyordum. Geçtiğimiz hafta Ankara'daki yoğun kar yağışı sırasında deneme fırsatım oldu. Oturduğumuz site meyilli bir arazide yer alıyor ve kar küreme araçları sitenin içine girmediği için yerdeki kar hala kalkmış değil. Sitedeki pek çok aracın kardan dolayı eğimli olan park yerlerinden çıkışta sorun yaşadığı zeminde ben aracımı kontrol etmekte hiç zorlanmadım ve şehiriçinde rahatlıkla aracımı kullanabildim. Kısacası bana göre lastikler sınıfı geçti.

    Hala kış lastiği almamış ve orijinal ebatlarda ekonomik çözüm bulmak isteyenler için gönül rahatlığıyla bu lastiği tavsiye edebilirim.

    Saygılarımla.




    Merhaba,

    Öncelikle teşekkür ederim.

    Sayın bedevi1903 daha önceki aracımda boyut değişikliği yapmıştım ama aracı çok zorlamadığım için çok bir fark hissetmedim. Bunda da lastik değişikliği çok fazla değil aslında %1.46 gibi bir fark var. Araç beynine tanımlanma gibi bir olay hakkında bir bilgim yok açıkçası. Dediğim gibi lastik ebat değişimi ile ilgili kullandıkça tecrübelerimi paylaşmaya çalışırım.


    Sayın Gone With The Wind seçtiğimiz lastikler sizin de dediğiniz gibi fiyat/performans lastikleri. Açıkçası orjinal ebatta michelin bir lastik için bana verilen rakkam 400 TL gibi bişey ve bence ciddi anlamda çok yüksek bir rakkam. Çok zorlu kış şartları olmadığını varsayarsak ve aracı çok sınırlarında kullanmadığımı düşünürsek bu paraları vermek çok anlamlı gelmiyor bana.


    @bedevi1903
    @Gone With The Wind




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    hocam renkler zevkler tartışılmaz.

    ancak sadece bir lambası 950 tl olan gündüz farı sadece bluetoth 900 tl iken ben standart özellikli araca ve makyajlısına 10 bin vermeyi kendi şahsımca doğru buluyorum.

    navi sistemini 3000 lira diye kafadan yazmadım. bu sistemi alıp yaptıran adamın bu foruma yazdığı maliyet. isterseniz geri dönüp kontorl edebilirsiniz. ki o zamanın parası ile.

    ayrıca navi olarak yeni c4 lşer celysee ler gibi eski teybi çıkar yeni ekranı tak bir olay olsa amenna. ama malesef bizim araba öyle bi araba ki orjinal olmayan ne yapsanız çok pis sırıtıyor.

    yakıt tüketimi için ise 1 2 litre değil 0.50 lt /100 km diye bir oran vermiştim. bence bu en son dikkate alınacak husus.

    son olarak dynamic alıcak arkadaş

    ledler 1900 tl
    bluetooth 900 tl
    bizim hiç sahib olamayacağımız aux ve usb
    modeline göre navi
    modeline göre start stop
    daha yeni motor

    sahibi oluyor.

    işte bunlar hep tercih meselesi. ben euro4 picasso kullanıcısı olarak imkanım elverseydi dynamic alırdım diyorum. başka biri ise imkanı olsa bile 10 bin gibi bir rakamı vermek istemeyebilir. bunlar gayet normal şeyler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pc.programcı

    hayırlı olsun hocam. sitede benden sonra ilk alan sizsiniz galiba.. Allah kaza bela vermesin..

    aksamları konuyu tamami ile okuyorum. 2010 yılının 10. aydayım. mükemmel yorumlar var. hem şimdiki arkadaşların bazıları gibi yorumları küçümseyenler yok. akla gelecek her şey yazıyor. zaman var ise okumanızı tavsiye ederim. . ben ufaktan ufaktan notlar alıyorum. sorun yaşayanlar çözümleri vs gibi. isteyene özel mesaj ile paylaşırım.. hayırlı günler


    sık sık benim yorumlarla karşılaşıyor olmanız gerekli o aylarda :)
    hala ilk günkü kadar seviyorum arabamı, bu gün tam 5. yılımızı doldurduk picassomuzla




  • Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..


    arkadaşlar kusura bakmayın 1-2 gün geçikti ama elde olmayan sebeplerden ötürü..

    kısaca anlatayım önce kumanda panalini nazikçe yerinden sökün arkada ki 2 söketi çıkartın ( sorun etmeyin karışmaz yuvaları farklı ) daha sonra kumanda panelini ters çevirin ve ince tornavida ile gösterdiğim yeri açon sadece diğer taraf ön kısmı açıyor siz arka kısmı açacaksınız en arkasında 3mm lik bi tabaka çıkacak tek tutan kenardaki oluk geçme tırnaklar.. daha sonra çıkan kapağın altında elektrik devresi çok nazik temizleyin ıslak mendille sadece yuvarlak kısımları silin yeterli.. dağa sonra ben evde eski bi radyonun antenınden yaptım bi kesici ayarladım ölçüsü plastik kısım içindeki siyağ kömürlerden 1-2mm daha büyük olmalı altına bi contayla hafif bastirarark aleminyum bakır yada gümüş levhadan parçalar kesip yapıştırın 404 kullanın yeterli ve yapıştırırken çok çok çok az bi yapıştırıcıyı direk o küçük yuvarlak kömüre sıkın ve üzerine kestiğiniz folyoyu yapıştırın daha sonra 10-15 dk kurumaya bırakın ve toplayın takın ilk günkü olsun..

    ben geçen sene sigara jelatininden yapmıştım ama malum nem soğuk falan 1.5 yılda yıpranmış epey bu kez sanayinde milimlik plak buldum bi elektronikçide gümüş alaşımlı ondan yaptım ve hepsine yaptım çalışan çalışmayan tümüne 2 gündür de çok sağlam kullanıyorum ki basım durması direk otomatik kapatması falan çok net çalışır oldu..

    benim bu işte söyleyeceğim tek şey yapıştırırken olabildiğince az kalınlaştırın malzemeyi tam düz olmalı ki devreyi tamamlasın sorun zaten o kömürlerin zamanla aşınıp devreyi tamamlayamaması ve geçmeyen akımla çalışmayan devre ama en kral ustaya götür sana at abi yenisini tak diyecek kadar ustalık sahibi haberi yok.... yinede bi sorun soru olursa yardımcı olabilirim inşallah olmadı sökün gönderin ne yapalım hallederiz bi şekilde..




  • Merhaba arkadaşlar,

    Ben de yaklaşık 20 gün önce Siyah renkli C4 Picasso 1.6 HDi MCP 5 kişilik satın aldım. Camlarına %35 koyulukta siyah film uygulattım. Arka cam fabrika çıkışı koyu olduğu için filme gerek yok. Ben hayatımda böyle bir sürüş deneyimi yaşamamıştım. Kuşkusuz bu sınıftaki araçlar içerisinde en başarılısı ve makul fiyatlısı. Şu anda şehir içi trafikte minimum 650 Km yapıyorum. Vites performansı muhteşem. Hızlanmaya ihtiyaç duyulduğunda tam gaz yapmak yeterli. Duruma göre 1 veya 2 vites aşağı inerek kick down yapıyor.

    Şanzımanı diğer otomatikleştirilmiş şanzımanlarla karıştırmamak lazım. Picasso'da kullanılan şanzıman en son nesil. Otomatik şanzımanda kullanılan elektronik üniteyi ve pistonları da kullanmışlar. Amaç, manuel şanzımandaki vites geçiş karakteristiğini yumuşatmak.

    Vites değişimleri esnasında ayağınızı hafifçe gazdan çekerseniz, vitest değişim boşluğunu hissetmezsiniz.

    Motorun torku 240 Nm. İncelerseniz, 1.6 dizel motordan böyle bir torkun kolay çıkarılamadığını göreceksiniz. Bildiğiniz gibi, aracı çeken, yani hızı yapan beygir gücüdür. Ama asıl önemli olan, hele ki aracınız 1.600 Kg ise torktur. Aracı tork iter. Tork hızlandırır. Sollamalarda tork rahat ettirir.

    Kapıları kapatırken gelen tok ses muhteşem. Hele ki o muntazam ön cam: araçta sunroof a ihtiyaç yok. Zira ön cam baş üstüne kadar uzanıyor.

    Araç tek kelimeyle mükemmel. Araç konusunda çok bilgi sahibi olduğuma inanıyorum. Sorularınızı bekliyorum.




  • aracın eksilerini tekrar şöyle sıralayayım

    öncelikle araçta vites yok.ben bulamadım.
    ikincisi yukarıya cam takmışlar.
    üçüncü olarak rengini beğenedim
    markasının şekli kötü


    başkada bi ekisisi yok:D
  • Küçük musti senin derdin ne hoca mesajların çok agresif güzelim forumu kirletiyosun. sanane adamın picassosu varki övüyor ne oldu zorunamı gidiyor yoksa kaldıki sen sattım demişsin, güzelce arabanın beğenmediğin yönlerini şuna şuna dikkat edin benim başıma geldi sizin başınıza gelirse şöyle yapın şeklinde izah edebilirsin ama izlediğim kadarıyla hem bizleri taciz ediyorsun hem picassoyu. ben bu forum sayesinde kocaoğlanı almaya karar verdim insanları tahrik etme yardımcı olacaksan bişeyleri düzgün paylaşacaksan mesaj yaz çünkü bilmeyen bir çok insan bu forum sayesinde bilgi ediniyor ben iki yıldır picassoyu kullanmama rağmen hala bu forum sayesinde yeni yeni çok şey öğreniyorum buda benim hoşuma gidiyor. bu mesajı seni tahrik etmek için yazmadım sadece gün geçtikçe forumda durum daha kötüye gidiyor anlayışla karşılayacağını ve gerekeni yapacağını ümit ediyorum.
  • Bugün aracımı muayeneye götürücem. 180tl muayene 40tl egzos muayene. Nasıl bu kadar artıyo bu fiyatlar anlamaıyorum. En son 130ya da 140a yaptırdım diye hatırlıyorum 2yıl önce. Egzosada 30 tl vermiştim.
  • 4 buçuk yıl süren ve gözüm gibi baktığım Picasso ile birlikteliğimi üzülerek bitirdim arkadaşlar, aracımı sattım. Yeni sahibi kazasız belasız biner inşallah. Direksiyon soyulması dışında bir problem yaşamadım bu problem de garantiden değiştirilerek çözüldü zaten.
    Fiyatı merak edenler olabilir, tertemiz, kazası boyası olmayan 85.000 km'deki 2010 model Grand Picasso VTRPK aracımı 49.900 TL'ye sattım.
  • Telefondan yazıyorum parça parça oldu ama k.bakmayın

    Bu arada. Kasko yaptırdım.1400tl ye Full kasko. Genarali den . Gayet de ilgililer. 30tl opet yakıt hediye.

    Dun basıma bir olay geldi. Sıkışık trafikte ilerlerken yağmurda dedim sileceklerin kademeyi arttırayım,elimi bi attım araç boşa geçti. Gaza basılı durduğu için tabi bağırdı da. Hemmen arkama baktım be araç vardı frene basmadım.dortluleri yaktım sonra tekrar arkama baktım arkamdaki çaktı durumu.sonra araca ne oldu derken bi baktım N yazıyor ekranda. Haydaa. Ne oldu. Boşa geçti simdi. Neyse. Sonradan anladım ki meğer ben silecek yerine vitesle oynamısım. A dan N yr almışım. Nasıl kızdım ama kendime.. Sol seritte yavaslamak tehlikeli olur diye durmadan tekrar A ya aldım devam ettim. A ya alırken araç hiç sarsmadı.. Devam ettim sonra . Çok tehlikeli... Mesela sunj da yapıyorum,geri giderken tam durcam.ileri alacam vitesi. Elim orta kısma gidiyor. Bi donuyorum, sırlar dunyasındali bastonu elinden birden kaybolmuş amca gibi bakınıyorum. 'lan ,vites nerde'. :))

    İnşallah garagemimle uzuun senele geçircez..

    Kazasız belasız surusler. Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pc.programcı -- 9 Nisan 2015; 0:14:47 >




  • soğukpınarlı S kullanıcısına yanıt
    resim bekliyorum ben. merak ettim valla.
  • mp71_71 M kullanıcısına yanıt
    hocam yenibosna mersa otomotiv. garantili kayıtlı kuyutlu ekopaket muadil bakım hizmeti var. herşey dahil 250 tl. bu işlem bayraktar güvencesi altında.
  • Hocam şansınız bir gün terse döner ise taktığını güne saymaya başlayabilirmisiniz.
    Cam film sakıncası kanımca darbe anında camın parçalanmasının önüne geçmesi ve daha tehlikeli bir duruma sebebiyet vermesi olabilir.
    Yasa ve kanunlar şansa bırakılmamalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceylan2010

    Edirneye giderken 185-190 yaptım. 2009 / 55000km idi. Direksiyon da titreme vardı.

    hocam Allah aşkına sizler bayi yapmayın.. nedir 190km hız kendimizden başka hiç suçu olmayan insanlarında hayatları tehlike atıyoruz en ufak bi hata yolda bi taş bi su bi kaplumbağa köpek olsa inanın sonuçları çok ağır olur.. o hızlarda titrememesi anormal zaten sonuçta kocaman yerden yüksek çok amaçlı aile arabası.. ben 120yi geçtikten sonra bile kendime çok kızıyorum... lütfen aile sahibi insanlar olarak bizler bari yapmayalım...
  • Unutmadan... Ankara-Düzce-İstanbul arasını C/C ile 130 km sabit hızda, İstanbul-Eskişehir-Ankara arasını ise yine C/C ile 100 km sabit hızda tamamladığım bu gezi sonrasında yaklaşık 1000 km yol yaptım ve tüketim ortalamam 4,8 lt / 100 km olarak gerçekleşti.
  • ihvan. İ kullanıcısına yanıt
    Gecen yil kis lastiklerimi alirken acaba daha uygun fiyatli bir lastik mi alsam diye ikilemde kalmistim.

    Bu videoyu izleyince iyiki continental TS850 almisim dedim.

    Paylasim icin tesekkurler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Picasso11 -- 12 Kasım 2015; 19:00:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onbirhood


    quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11

    Gecen yil kis lastiklerimi alirken acaba daha uygun fiyatli bir lastik mi alsam diye ikilemde kalmistim.

    Bu videoyu izleyince iyiki continental TS850 almisim dedim.

    Paylasim icin tesekkurler.


    En zor şartlarda, Karsta test etmek nasip olur umarım 😊 kiralık evi bile kapalı otoparklı ayarlıyorum inşaallah 😊
    Selamlar.

    İnsallah, nasip kismet diyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brulor

    quote:

    Orijinalden alıntı: onbirhood

    Benimde ikizlerim var. Fiat panda da sıkıs tepiş gidiyoruz. Nasipse 5lik Picasso alacağım pandayı satarsatmaz. Size sorum başka çocugunuz varmı.5lik de yeterli olur değil mi ikizlerle. İlla 7lik olsun der misiniz?


    onbirhood ya almışken 7 kişilik almak gerek 5 kişilik bana çin malı gibi geliyor.
    Ayrıca bagaj hacmi gerçekten çok farkediyor.Bugün olarak değil fakat 2 sene sonrası scooter bisiklet vs giricek işin içine .
    Ailem Karamürsel kocaelide yaşıyor.Arada oraya gidiyoruz.
    Geniş olması çok daha ayrı bi zevk.Yani bana kalırsa illa 7 kişilik olsun.

    Bu konuda aynı fikirde değilim. Daha önce forumda birkaç kez bahsedildi, 5 kişilik ve 7 kişilik modeller arasında tam boyda 12 cm.lik bir fark var, bu nedenle 7 kişilik modellerin bagaj hacminin daha büyük olacağı aşikar. Ancak bence gözden kaçan husus 7 kişilik modellerde ihtiyaç olmadığı sürece kullanılmayan üçüncü sıra koltukların katlı olduğu durumda bagaj zemini 5 kişiliğe göre daha yüksekte kalıyor ve bagaj perdesinin altında kalan alanın yüksekliği azalıyor. Kısacası 12 cm uzun ama daha alçak bir bagaj demek. Tabi ki bu durum bagaj perdesinin kapalı olduğu durumlar için geçerli. Bu perde açıldığında elbette tavana kadar yükleme yapılabilir, ama aynı durum 5 kişilik versiyondaki bagaj rafının çıkartılması ile de sağlanabilir.

    Ben bu araca kendi sınıfında en geniş iç hacim ve bagaja sahip araçlar arasında yer alan 4,5 yıllık Honda Jazz'ın özellikle ikinci çocuk sonrasında yetersiz gelmesi ile geçiş yaptım ve toplamda her zaman 2 yetişkin 2 çocuk olarak bineceğimizi düşünerek özellikle 5 kişilik versiyonu tercih ettim. Bu arada belki de sadece bana özgü bir durum ama 7 kişilik versiyonun profil ve arka görünüşü açıkcası çok çekici görünmüyor. 5 kişilikteki spor görünümü benim için daha hoş.

    Bir de anlayamadığım C sütununa kadar tamamen aynı olaran iki araçtan 5 kişilik olan nasıl çin malı gibi görünüyor anlayamadım. Bugüne kadar duyduğum en ilginç yorumdu.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gone With The Wind -- 19 Kasım 2015; 11:34:43 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.