Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı
Mesaj
MusashimaruKoyo => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (20.5.2023 20:23:42)
Çok itici değiller mi? Bilgisayarın başında starbucks kahvesini yudumlayıp eğleniyorlar istemediği/beğenmediği kişiyi işe almıyorlar sürekli müdüre yavşıyorlar atm memuru hepsi.

VeryImportantPerson16 => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (20.5.2023 20:32:16)
Çok var böyle tipler,irrite edici.

Hunyadi Matyas => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (20.5.2023 23:26:54)
Tespit gibi tespit.

Ride Or Die => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (21.5.2023 00:16:35)
kendini bişey sanıyolar işte napcan

Kabus00 => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (21.5.2023 00:19:16)
Konuyu okurken midem bulandı o bardak o cırtlak ses kafamda canlandı

gainzzz34 => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (21.5.2023 17:17:27)
bu tipler genelde kendini aşırı önemli biri gibi görür ve asgari ücretin max 2 katını alan bir özel sektör işçisi olduğunu unuturlar

Guest-57554940B => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (21.5.2023 20:57:21)
2 katı olduğunu zannetmem. 20 binden aşağı değildir. ki 2 asgari ücrette olsa bence az para değil :) nası olsa çoğu şey bedava onlar için.

enesbaba0641 => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (21.5.2023 22:30:17)
Asgari ücret alan bir sürü beyaz yaka var iki tane mülakat yaptı evrak hazırladı diye kimse kimseye 20 bin vermez özelde 20 almak için baya işe yarar şeyler yapman lazım

scientia => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (21.5.2023 22:35:36)
Reddedilen erkek konusu bu. Nerede olsa tanırım. Genelde özgüveni düşük erkeklerin kendinden güçlü kadınların karşısında egosu ezilir ve garip garip triplere girer. Ayn kişi erkek olsaydı böyle davranmazdın.

Guest-57554940B => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (22.5.2023 03:19:33)
fındık varsa maaşının önemi yok

timucinkalorifer => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (22.5.2023 05:56:57)
Bunlar her yerde var ,

crashserkan => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (23.5.2023 04:01:10)
Seriat gelirse gorcem fok balığı seslerini

denizlion => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (23.5.2023 11:54:26)
Plazadayım , IK da yım ;) pelinsuların arasındayım anlayacağınız. 8-9 Yıldır IK departmanında çalışıyorum. Söylediklerinizin bir kısmına katılıyorum , kendilerini çok önemli birisi olarak gördüklerine falan ancak diğer konularda örneğin işe alımlarda kafasına göre kişiyi eleyemezler çünkü kurumsal firmalarda önemli bir eleme sistemi var.

Ayrıca Max 2 asgari ücret gerçeği de yansıtmıyor , en düşük 3-4 asgari ücret oda ün düşük.

plazalarda IK departmanı sadece işe alımlar yapmıyor .Yetenek yönetimi , ücret, eğitim , kariyer planlamaları , performans ölçümü , çalışan deneyimi , aidiyet vs vs gibi bir çok işlem var.

o pelin sular en az b1 derece İngilizce biliyor.

olayın birde bu tarafı var arkadaşlar. Varsa sorusu olan yanıtlarım... İyi forumlar sizlere

Falsoluserttop => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (23.5.2023 12:37:07)
Ne en azı? O dediklerin managerdır yoksa kim 25 30k verecek? Bir de en düşük diyorsun.

denizlion => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (23.5.2023 12:54:37)
Dostum en alttan bahsediyorum , kurumsal bir firma diyorum , Türkiye ortalamasının üstünde olabiliriz biraz ama gerçek bu managerler 45-60 arası yaşadığı bölgeye göre

Zibidi Gonzales => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (23.5.2023 14:12:24)
ne 20 si en fazla 10 bin alıyorlar

Guest-3C120B679 => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (23.5.2023 14:19:54)
Hocam genel de asgari ücrette olsa kazanan kadınlar neden hep zengin erkekleri tercih ediyorlar ve onların peşindeler hiç birinin erkeğe saygı gösterdiğini görmedim yanlış mı sizce ? BMW Mercedes aşşası kabul etmiyorlar

enesbaba0641 => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (23.5.2023 16:28:38)
puhahahshsjd buna güldüm işte en düşük 4 asgari dediya la adam asgari ücret alan bir sürü insan kaynakları muhasebe alanında çalışan tanıdığım insan var 3-4 asgariyi müdür bile zor alıyor kurumsal falan hikaye ülkedeki genel mantık şu masa başı çalışıyorsun al sana asgari ücret

denizlion => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (23.5.2023 17:10:37)
Sizlere bişey kanıtlamak zorunda değilim dostum bende biliyorum çokkk var asgari ücret kazana var. yanlış bakıyorsun olaya , konu neyden bahsediyor ? Plaza da çalışanlardan . Plazalarda asgari ücrete çaycı bile çalışmıyor . Yoksa tabikide çok asgari ücretle çalışan insan. Plaza daki pelinsular asgari ücret almıyor onu anlatıyorum. Plazadaki çalışanlar ÖSS de ilk %5 lik kısımda olanlar . Patron şirketleri , insan sömürüsü üzerine kurulu firmalar ile plazayı karşılaştırma

enesbaba0641 => Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular (23.5.2023 17:19:43)
Firma ismini söyleyebilirmisin hocam yada yeni mezuna minimum 4 asgari veren sizin firmaya yakın bi firma söyleyebilir misiniz

Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>