Plaza ofisinde çalışan IK'cı pelinsular
-
-
Çok var böyle tipler,irrite edici.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Üstadı internet olanın bilgisi malumat olur.
꧁•⊹٭V.İ.P*⊹•꧂ -
Tespit gibi tespit.
_____________________________ -
kendini bişey sanıyolar işte napcan
_____________________________ Amd Ryzen5 3600x |Asus TUF B450M Pro II | G-Skill Ripjaws 8x2 3200mhz | MSİ Rx580 Armor | Corsair MP510 500gb m2 ssd | 650w 80+ psu | GameForce Kasa | AOC 24G2U 144hz 1ms IPS | -
Konuyu okurken midem bulandı o bardak o cırtlak ses kafamda canlandı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
bu tipler genelde kendini aşırı önemli biri gibi görür ve asgari ücretin max 2 katını alan bir özel sektör işçisi olduğunu unuturlar
_____________________________ -
2 katı olduğunu zannetmem. 20 binden aşağı değildir. ki 2 asgari ücrette olsa bence az para değil :) nası olsa çoğu şey bedava onlar için.
_____________________________ -
Asgari ücret alan bir sürü beyaz yaka var iki tane mülakat yaptı evrak hazırladı diye kimse kimseye 20 bin vermez özelde 20 almak için baya işe yarar şeyler yapman lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Reddedilen erkek konusu bu. Nerede olsa tanırım.
Genelde özgüveni düşük erkeklerin kendinden güçlü kadınların karşısında egosu ezilir ve garip garip triplere girer. Ayn kişi erkek olsaydı böyle davranmazdın. _____________________________ Non est ad astra mollis e terris via -
fındık varsa maaşının önemi yok
_____________________________ -
Bunlar her yerde var ,
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Yaşa öl -
Seriat gelirse gorcem fok balığı seslerini
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Plazadayım , IK da yım ;) pelinsuların arasındayım anlayacağınız. 8-9 Yıldır IK departmanında çalışıyorum. Söylediklerinizin bir kısmına katılıyorum , kendilerini çok önemli birisi olarak gördüklerine falan ancak diğer konularda örneğin işe alımlarda kafasına göre kişiyi eleyemezler çünkü kurumsal firmalarda önemli bir eleme sistemi var.
Ayrıca Max 2 asgari ücret gerçeği de yansıtmıyor , en düşük 3-4 asgari ücret oda ün düşük.
plazalarda IK departmanı sadece işe alımlar yapmıyor .Yetenek yönetimi , ücret, eğitim , kariyer planlamaları , performans ölçümü , çalışan deneyimi , aidiyet vs vs gibi bir çok işlem var.
o pelin sular en az b1 derece İngilizce biliyor.
olayın birde bu tarafı var arkadaşlar. Varsa sorusu olan yanıtlarım... İyi forumlar sizlere
_____________________________ CPU: AMD Ryzen 5 3600 | GPU: SAPPHİRE 5700 XT NİTRO + | RAM: ADATA 2x8GB 3000MHz | Anakart: GİGABYTE B450M AORUS M | SSD: Samsung 860 EVO 250GB PSU: COOLAR MASTER M750W 80 BRONZE | HDD: Seagate Barracuda 1TB | Kasa: CORSAİR CRYSTAL 280X | Monitör: XİAOMİ Mİ ULTRAWİDE 32"" | Fare: RAZER DEATHADDER ELİTE | Klavye: RAMPAGE KB-R 101 | Kulaklık: STEELSERİES ARTİSTİC 7 WİRELES| Pad-1: STEELSERİES QCK LİMİTED GAMİNG MOUSEPAD | -
Ne en azı? O dediklerin managerdır yoksa kim 25 30k verecek? Bir de en düşük diyorsun.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Dostum en alttan bahsediyorum , kurumsal bir firma diyorum , Türkiye ortalamasının üstünde olabiliriz biraz ama gerçek bu managerler 45-60 arası yaşadığı bölgeye görequote:
Orijinalden alıntı: Falsoluserttop
Ne en azı? O dediklerin managerdır yoksa kim 25 30k verecek? Bir de en düşük diyorsun.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ CPU: AMD Ryzen 5 3600 | GPU: SAPPHİRE 5700 XT NİTRO + | RAM: ADATA 2x8GB 3000MHz | Anakart: GİGABYTE B450M AORUS M | SSD: Samsung 860 EVO 250GB PSU: COOLAR MASTER M750W 80 BRONZE | HDD: Seagate Barracuda 1TB | Kasa: CORSAİR CRYSTAL 280X | Monitör: XİAOMİ Mİ ULTRAWİDE 32"" | Fare: RAZER DEATHADDER ELİTE | Klavye: RAMPAGE KB-R 101 | Kulaklık: STEELSERİES ARTİSTİC 7 WİRELES| Pad-1: STEELSERİES QCK LİMİTED GAMİNG MOUSEPAD | -
ne 20 si en fazla 10 bin alıyorlar
_____________________________
Tofaş Doğan SLXIntel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X -
Hocam genel de asgari ücrette olsa kazanan kadınlar neden hep zengin erkekleri tercih ediyorlar ve onların peşindeler hiç birinin erkeğe saygı gösterdiğini görmedim yanlış mı sizce ? BMW Mercedes aşşası kabul etmiyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
puhahahshsjd buna güldüm işte en düşük 4 asgari dediya la adam asgari ücret alan bir sürü insan kaynakları muhasebe alanında çalışan tanıdığım insan var 3-4 asgariyi müdür bile zor alıyor kurumsal falan hikaye ülkedeki genel mantık şu masa başı çalışıyorsun al sana asgari ücret
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enesbaba0641 -- 23 Mayıs 2023; 16:34:31 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Sizlere bişey kanıtlamak zorunda değilim dostum bende biliyorum çokkk var asgari ücret kazana var. yanlış bakıyorsun olaya , konu neyden bahsediyor ? Plaza da çalışanlardan . Plazalarda asgari ücrete çaycı bile çalışmıyor . Yoksa tabikide çok asgari ücretle çalışan insan. Plaza daki pelinsular asgari ücret almıyor onu anlatıyorum. Plazadaki çalışanlar ÖSS de ilk %5 lik kısımda olanlar . Patron şirketleri , insan sömürüsü üzerine kurulu firmalar ile plazayı karşılaştırmaquote:
Orijinalden alıntı: enesbaba0641puhahahshsjd buna güldüm işte en düşük 4 asgari dediya la adam asgari ücret alan bir sürü insan kaynakları muhasebe alanında çalışan tanıdığım insan var 3-4 asgariyi müdür bile zor alıyor kurumsal falan hikaye ülkedeki genel mantık şu masa başı çalışıyorsun al sana asgari ücret
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ CPU: AMD Ryzen 5 3600 | GPU: SAPPHİRE 5700 XT NİTRO + | RAM: ADATA 2x8GB 3000MHz | Anakart: GİGABYTE B450M AORUS M | SSD: Samsung 860 EVO 250GB PSU: COOLAR MASTER M750W 80 BRONZE | HDD: Seagate Barracuda 1TB | Kasa: CORSAİR CRYSTAL 280X | Monitör: XİAOMİ Mİ ULTRAWİDE 32"" | Fare: RAZER DEATHADDER ELİTE | Klavye: RAMPAGE KB-R 101 | Kulaklık: STEELSERİES ARTİSTİC 7 WİRELES| Pad-1: STEELSERİES QCK LİMİTED GAMİNG MOUSEPAD |
-
Firma ismini söyleyebilirmisin hocam yada yeni mezuna minimum 4 asgari veren sizin firmaya yakın bi firma söyleyebilir misiniz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enesbaba0641 -- 23 Mayıs 2023; 17:24:1 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
|
Konuyu okurken midem bulandı o bardak o cırtlak ses kafamda canlandı
|
|
Çok var böyle tipler,irrite edici.
|
|
bu tipler genelde kendini aşırı önemli biri gibi görür ve asgari ücretin max 2 katını alan bir özel sektör işçisi olduğunu unuturlar |
|
Asgari ücret alan bir sürü beyaz yaka var iki tane mülakat yaptı evrak hazırladı diye kimse kimseye 20 bin vermez özelde 20 almak için baya işe yarar şeyler yapman lazım |
Benzer içerikler
- 0216 nerenin numarası
- kahve dünyası çalışan yorumları
- desert eagle türkiye de yasak mı
- kaan mı kağan mı
- devletin çocuğu aileden alması
- bim para sayma makinesi
- rekorlar kitabı
- prompt mühendisliği nedir
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






