gurkans
=> Kadro Boyu Saçmalık Değil Mi?
(8.09.2017 00:01:25)
Bazı markalar üst boru uzunluğunu da kadro boyu olarak verirdi.
Durum şu; A borusunun uzunluğu değşirken B de değişir. Dolayısıyla uzanma mesafesi de artar. Dediğiniz yöntem ile bacak boyunu kurtarırsınız fakat bu sefer bisiklet üzerinde çok dik bir pozisyona gelirsiniz. Büyük kadro da ise fazla uzanacağınızdan ağrılar oluşur.
Tam tersini düşünürsek de D mesafesi de A ya göre uzayacağından seleden indiğinizde rahatsız edici bir durum oluşur.