Şimdi Ara

Kadro Boyu Saçmalık Değil Mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ya da ben mantığı anlamadım.Şimdi şu resme göre
    Kadro Boyu Saçmalık Değil Mi?


    A uzunluğu kadro boyu deniyor. Genelde MTB ve Şehir bisikletlerinde seçenekler 16-18-20 inç oluyor. Yani her birinin arasındaki fark yaklaşık 5 santimetre.
    Benim anlamadığım direkt 18 inç almak yerine 16 alıpta seleyi 5 santimetre yükseltmenin farkı nedir ?



    _____________________________
  • Bazı markalar üst boru uzunluğunu da kadro boyu olarak verirdi.

    Durum şu; A borusunun uzunluğu değşirken B de değişir. Dolayısıyla uzanma mesafesi de artar. Dediğiniz yöntem ile bacak boyunu kurtarırsınız fakat bu sefer bisiklet üzerinde çok dik bir pozisyona gelirsiniz. Büyük kadro da ise fazla uzanacağınızdan ağrılar oluşur.

    Tam tersini düşünürsek de D mesafesi de A ya göre uzayacağından seleden indiğinizde rahatsız edici bir durum oluşur.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.