Şimdi Ara

Samsung Servis Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 04.10.2016 tarihinde hepsiburada.com üzerinden satın aldığım Galaxy S7 Black cihazımın ekranının altında ve üstünde pembe ve yeşil gölgelenme olduğu için 05.10.2016 tarihinde Samsung Avcılar Ekmen Servise götürüp değişim istedim ve bugün 18.10.2016 hala bekliyorum. 444 77 11 numaralı Samsung Müşteri Hizmetlerini her aradığımda farklı şey söyleniyor bugün "cihazınızın değişimi onaylandı" diyorlarsa yarın "değişim için Samsung Genel Merkezinden onay bekleniyor" şeklinde ve bugün yine aynı şeyler söylendi ve "cihazınızın dengi bir telefon ya da daha üst bir model ile değişim sağlanacaktır" diye yahu Samsung'un şuan için S7 dengi bir telefonu mu var kardeşim? S7 Edge isteseydim gider S7 Edge alırdım ben sana S7 Black 32GB getirdiysem sende bana aynısını vermek zorundasın böyle saçmalık mı olur? Böyle bir sorun yaşadığımı hepsiburada.com S7 Türkiye Garantili ilanı altında yorumlarda bildirmek istedim ama 2 kere yorumlarım silindi ve yayınlanmıyor! Buradan herkesi uyarıyorum hepsiburada.com üzerindeki yorumlara aldanıp alışveriş yapmayın olumsuz yorumlar yayınlanmıyor ve birçok yorumun sahte olduğunu düşünüyorum! Gear VR gözlük istedim gözlük geldi telefon ortada yok yahu Allah rızası için şu lanet olası ülkede işini düzgün yapan insan hiç mi yok varsa da bir elin parmaklarını geçmiyordur onlar da bize denk gelmiyor!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1WAUXHALL -- 18 Ekim 2016; 17:36:33 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedukeof

    04.10.2016 tarihinde hepsiburada.com üzerinden satın aldığım Galaxy S7 Black cihazımın ekranının altında ve üstünde pembe ve yeşil gölgelenme olduğu için 05.10.2016 tarihinde Samsung Avcılar Ekmen Servise götürüp değişim istedim ve bugün 18.10.2016 hala bekliyorum. 444 77 11 numaralı Samsung Müşteri Hizmetlerini her aradığımda farklı şey söyleniyor bugün "cihazınızın değişimi onaylandı" diyorlarsa yarın "değişim için Samsung Genel Merkezinden onay bekleniyor" şeklinde ve bugün yine aynı şeyler söylendi ve "cihazınızın dengi bir telefon ya da daha üst bir model ile değişim sağlanacaktır" diye yahu Samsung'un şuan için S7 dengi bir telefonu mu var kardeşim? S7 Edge isteseydim gider S7 Edge alırdım ben sana S7 Black 32GB getirdiysem sende bana aynısını vermek zorundasın böyle saçmalık mı olur? Böyle bir sorun yaşadığımı hepsiburada.com S7 Türkiye Garantili ilanı altında yorumlarda bildirmek istedim ama 2 kere yorumlarım silindi ve yayınlanmıyor! Buradan herkesi uyarıyorum hepsiburada.com üzerindeki yorumlara aldanıp alışveriş yapmayın olumsuz yorumlar yayınlanmıyor ve birçok yorumun sahte olduğunu düşünüyorum! Gear VR gözlük istedim gözlük geldi telefon ortada yok yahu Allah rızası için şu lanet olası ülkede işini düzgün yapan insan hiç mi yok varsa da bir elin parmaklarını geçmiyordur onlar da bize denk gelmiyor!

    Elektronik işi şanstır evet. Samsung türkiye berbattır evet. Ondan dolayı samsung alırken Ithalatçı alınması lazım.Çok saçma bir şey yazdığım evet ama doğru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.