Şimdi Ara

onay verdiğim halde hattımı iptal ettiler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nisan ayında Net Limitsiz 50 GB+ Alo Konuştukça Öde Paketine geçmek için başvuruda bulundum. İşlemi yapan kişi bilerek sabit hat ve internet ayrı ayrı olmak üzere iki abonelik sözleşmesi imzalatıp iki abonelik başlatmış. Normalde 49,90 TL ödemem gerekirken 54,90 TL ödemeye başladım ve fark edince 3 defa müşteri temsilcisiyle görüşüp durumu anlattım. Olumsuz dönüş yapılıp hata kabul etmemeniz sonucunda önce telefonumu sonra da internetimi kapattım ve sözleşmedeki eksik maddelerden dolayı da hakkımı arayacağımı söyledim. İnternetim kapandıktan 2-3 gün sonra 09.07.2016 tarihinde saat 13: 50’ de müşteri temsilcisi Nurcan Hanım arayıp bana uygun bir teklifte bulundu. Hem hızım artacak hem de ödeyeceğim ücret 6 ay boyunca herhangi bir taahhüt bozma vb. masraf olmadan 39,5 TL sabit fiyatla ödeyecektim. Bende onay verdim ve yaklaşık 2 ay boyunca böyle kullandım. Ardından müşteri bilgileri güncel değil diye internetim haber verilmeksizin kesildi ve mağdur edildim.3 defa müşteri temsilcisiyle görüşüp durumu anlattım ve çözüm bulunmasını talep ettim. Onay verdiğim ses kayıtlarında ortadayken, bana sözleşme gönderilmesi gerekirken gönderilmediğide ortadayken hiçbir sorumluluk kabul etmeksizin internetimi kapatıp üstüne bir de 185,48 TL’lik yüklü bir fatura ile cezalandırdılar. Belgelerim ektedir.İki sözleşmede de hangi paketi seçtiğimle ilgili herhangi bir şey yok.Şikayet edip peşine düşeceğim:tecrübeli arkadaş onay verdiğim halde hattımı iptal ettiler
    lardan yol göstermelerini istiyorum







  • arkadaşlar 9 temmuz 13:44 te müşteri temsilcisi Nurcan hanımla görüştüğümün kaydı var .onay verdiğiminin de kaydı var ama ttnet müşteri bilgilerinde eksiklik var diye pat diye internetimi kapattı ve avantaj bedeli ile bağlantı ücretini de yansıttı.Faturam ektedir.Yasal olarak hakkımı arayacağım.Lütfen bir yol gösterin.Nereye şikayet edeyim
  • Kaymakamlığa giderek tüketici hakem heyetine yazılı başvuru yap. Tüm detayları vs. mümkünse görüşme tarih ve saatleriyle beraber yaz. Benzer bir sorunu Vodafone mobil ile yaşamıştım ancak böyle çözebildim. Ayrıca bu işe btknında bakması lazım aynı zamanda btkyada başvuruda bulunabilirsin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.