Şimdi Ara

Note 5 hızlı şarj sorunu yüzünden servisin kararı ve benim Samsung'a cevabım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
3.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung serviste yaşadığım olay sonrası Samsung'a attığım maili forumda paylaşmak istedim...

    Merhaba. Daha önce size birkaç defa yazarak cihazımda hızlı şarj olmama sorunu yaşadığımı belirtmiştim. Kayıtlarınızda varsa görürsünüz; her mesajımda aldığımın 2. ayında bu sorunu yaşamaya başladığımı yazmıştım. Sonra Haziran 2016'da Morhipo'dan yeni şarj cihazı aldım ki bu cihazın orijinal olduğunu servis çalışanınız da söyledi. O da 1,5 ay sonra hızlı şarj yapmamaya başladı.Şarj cihazını tak çıkar yapınca hızlı şarja geçiyordu. Bu nedenle belki de geç kalmış bir şekilde 22 Ağustos 2016'da cihazımı servise verdim ( İzmir CTB Bilişim). Teslim alan kişiye şarj cihazı ve kablosu yıpranmış olabilir ama ben bu sorunu telefonu yeni aldığımda yaşamaya başladım diye belirttim.
    İnternette öncelikle kullanıcının hatalı gösterilmeye çalışıldığını birçok forumda okuduğumu ve bu nedenle servislerinize gitmeye çekindiğimi de cihazı servise vermeden önce size yazmıştım ve korktuğum başıma geldi.
    Arızanın kaynağı olarak kablonun kopması belirlenmiş ve 40 tl kablo ücreti benden talep ediliyor. Birçok elektronik mağaza çalışanı ve sizin bazı servis çalışanlarınız bile kablolarınızın ince ve dayanıksız üretildiğini belirtirken; kablo kopmasının hatalısı olarak beni görmenizi anlamıyorum. Ve bu cihaz kablo kopuk diye hızlı şarj olmuyorsa; daha 2 ay önce aldığım kablo da kopuk demektir ki bu cihazı morhipodan aldığım için orijinal olsa da bakamayız dedi servisiniz. 40 tl ödeyip kablo aldım diyelim; 1 ay sonra hızlı şarj sorunu yaşamaya başlarsam ne olacak?Yine kabloyu koparmışsın hadi 40 tl mı diyeceksiniz? Ben faremiyim ki kabloları kemirip koparayım. Kablolarınızın dayanıksızlığının faturasını bana kesmenizi doğru bulmuyorum. Belki bu 40 tl yi ödeyeceğim ama bir daha Samsung telefon alır mıyım ondan emin değilim işte. Satış sonrası desteğiniz gerçekten sıfırmış. Bugüne kadar çok eskilerden deniz kabuğu gibi kapaklı telefonunuzu kullandım. Wave 2 ve Note 2 kullandım. Note5 son olacak sanırım. Sizden bana kabloyu ücretsiz verin demiyorum. Zaten verecek olsanız ve müşteri odaklı bir firma olsanız bu mesajı yazmama gerek kalmadan değişimini ücretsiz yapardınız Samsung dünyada mı böyle Samsung Türkiye ' mi böyle bilmiyorum ama bu gidişle çok müşteri kaybedersiniz. Ve umarım bu mesajımı gerçekten detaylı okursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osoztok -- 25 Ağustos 2016; 22:10:20 >







  • Hızlı şarj sorunu artık çıldırtmaya başladı. Bir güncellemeyle düzeltip diğerinde bozuyorlar. Bu güncellemeleri deneme yapmadan mı yayınlıyorlar?! Kabloyla alakalı yorumları okuyup kardeşimin g4ünün kablosuyla şarj etmeyi denedim hiç sorun çıkarmadı. Uzun süredir sorunsuz kullanıyordum, bir iki hafta önce gelen son güncellemeye kadar... güncellemenin hemen peşinden hızlı şarj olayı gitti, yani tek sorun kablo değil. Artık eskisi gibi tak çıkar denemeleri de işe yaramıyor. Milyonda bir görüyorum hızlı şarjı. Kalemi ve note özellikleri açısından başka alternatifi olmadığı için mi bu kadar rahat takılıyorlar kendilerine bu kadar güveniyorlar... Mailinize gelecek cevabı merakla bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı sorun bende de var, anneme note 4 aldık 1 seneyi geçiyor sanırım. 1 hafta önce falan hızlı şarj olmamaya hatta normal şarj olmamaya bile başladı sonradan normale döndü ama hızlı şarj yok bu seferde. samsung yetkili bayisi var orada gittik orjinal denedik yine olmadı. sizce soketten olabilir mi? bunun için bize fiyat çıkarırlar mı? çıkarsa ne kadar olur tahmini.
  • Samsung mailime henüz cevap vermedi.Bugün yetkili servisten arayıp (Izmir Ctb Bilişim), 40 tl kablo ücreti için onay istediler.Diğer orjinal şarj aletiyle sarj edince de hızlı şarj olmuyor, tek sorun kablo mu dedim.Evet dediler.Peki kabloyu değiştirelim, 2 ay sonra yine aynı sorun başlarsa ne olacak dedim; mümkün değil bir daha olması dediler.Simdi 40 tl ödeyip yaptırmayı kabul ettim, 2 ay sonra yine hızlı sarj sorunu başlarsa kesinlikle mahkemeye vereceğim. Samsung servisleri müşteri dostu değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mailime gelen cevabı sizlerle paylaşıyorum.Dün cevap verilmiş ama gereksiz klasörüne geldiği için bugün farkettim. Cevap beni şaşırtmadı...

    Değerli Müşterimiz ,

    Merhaba, Ben Samsung Müşteri Danışmanınız Yasin. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım.


    Değerli görüş ve şikayetiniz yetkili birimlerimize iletilmiştir. Geri bildirimlerinizi hizmetlerimizi iyileştirmek için kullanacağımızı belirtmek isteriz.

    Cihazlarımız ve aksesuarlarımız üzerinde kronik bir sorun bulunmamaktadır.

    4185314836 iş emri numaralı cihazınız servis merkezi tarafından incelenmiş ve garanti harici değerlendirilmiştir. Ücret onayını kabul etmeniz durumunda servis merkezi tarafından işlemleriniz sağlanacaktır.

    Teknik servis merkezimizin vermiş olduğunuz bilgi geçerlidir. Üzülerek bildirmek durumundayız ki, tarafımızdan sağlanabilecek farklı bir işlem bulunmamaktadır.

    Detaylı bilgi için, Samsung Çağrı Merkezi (444 77 11) ile irtibata geçebilirsiniz.

    Samsung Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederim.


    Uzaktan erişim ile hayatınızı kolaylaştırmak ister misiniz? Akıllı telefon ve televizyonlarınıza bağlanmamız için 444 77 11‘ i arayınız detaylı bilgi için aşağıdaki linki tıklayınız.

    http://www.samsung.com/tr/remotesupport/


    Aradığınız bilgi ve daha fazlası içinwww.samsung.com.tr destek sayfasını sizler için güncelledik.


    Samsung Electronics Türkiye
    Müşteri Hizmetleri




  • Bende aynı sorunu aldıktan 3 ay sonra yaşamaya başladım.ama güncellemedrn birsz bekle falan filan derken bayağı süre geçti.bazen 10 15 defa tak çıkar yapıyorum öyle hızlı şarja geçiyor. E şuan 1 yıl olmadan kablo da yıprandı haliyle.kabloların dandik olduğunun aksi tartışılamaz bile.peki bu sorun için nereye başvurmam lazım? Samsung un müşteri hizmetlerine mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Woooww.
    Samsung Note5 ve nezdinde Samsung olarak almaya niyetlendiğim telefon markası şıkkı elenmiş oldu.
    Şimdi Sony üzerine yoğunlaşıyorum ama onun da servisinde benzer sıkıntıların yaşandığını duymuştum.
    Lanet olası Apple mı sadece bu hizmeti adam akıllı sağlıyor arkadaş ya.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.