Şimdi Ara

iş bankasında müşteri numaranızı bilmiyorsanız bir hiçsiniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
38.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • İş bankası müşteri hizmetleri ile bir saat boyunca cebelleştikten sonra yazdığım mail aşağıdadır. Allah kimseyi bunların eline düşürmesin.

    Merhaba,
    Bankanız k****z şubesinden 29.12.2006 tarihinde 4.000 ytl tutarında bayram kredisi adı altında kredi kullandım. Şubeniz yetkililerine internet bankacılığını kullanmak istediğimi belirttim ve gerekli sözleşmeyi doldurdum. Yetkili kişi internet bankacılığını kullanabilmek için bankamatik kartımın olması gerektiğini ve 1 hafta içerisinde bana ulaştırılacağını söyledi.

    27 ocak 2007 tarihinde henüz ne bankamatik kartım nede internet bankacılığı şifrem elime ulaşmamıştı. Saat 19:50 de 4440202 yi aradım. sesli yanıt sisteminizde ilgili menüyü tuşladığımda müşteri numaramı yada kart numaramı tuşlamam gerektiği bilgisayar tarafından söylendi. Bunları giremediğim içinde telefon suratıma kapandı. Böyle bir şey olmasını aklım almadığı için tekrar denedim. Evet oluyordu iş bankası müşteri numarası giremeyen herhangi birini kaale almıyor telefonu suratına kapatıveriyordu mazaret ise yoğunluk idi.

    Bir yıl telsim müşteri hizmetlerinde çalışmış, ve 4 bankanın hem internet hemde telefon bankacılığını kullanan biri olarak buna inanın inanamadım ve kayıp çalıntı hattından bir insana ulaştım. Buradaki beyefendiye internet bankacılığı için şifrelerimi hala almadım ne yapmam lazım dedim. on dakikalık bir konuşmadan sonra ki bu bir çağrı merkezi için uzun bir konuşmadır, beyefendi beni kartım ile ilgili şikayette bulunmam için bir yere aktaracağını söyledi. ve bankamatik numaramı veya müşterimi numaramı soran bir yere tekrar gönderildim ve telefon tekrar suratıma kapandı.

    Bu kadar saçmalığın nasıl bir açıklaması olabilir diye merakımdan tekrar aradım. İnsan ile görüşebilmek için kayıp çalıntı hattını tuşladım. Levent bey ile saat 20:20 sularında görüştüm. 5-6 dakikalık bir görüşme sonunda iki tarafında sinirleri oldukça gerildi. Yetkili birini istedim. Adının Işıl Aksu olduğunu söyleyen yetkili bayan ile aynı nakaratı on dakika daha sürdürdüm. kendisine iş yerimden ücretsiz izin alarak şubeye asla gitmeyeceğimi, şubemi arayarak bu bilgileri alıp alamayacağımı sordum. Bana eğer sizi tanıyorlarsa verirler aksi halde vermezler cevabını verdi. Sonunda pes ettim. Kendisine eğer bu bilgiler bana verilmeyecek ise hesap numaramı vermesini garanti bankasındaki hesabımdan buraya eft yapacağımı ve kredimi kapatacağımı ve bir daha asla herhangi bir iş bankası ile çalışmayacağımı belirttim.

    Benim bileceğim söylendi ve telefonu kapattık.

    Şimdi; İnternet bankacılığı şifrelerimi vermeyecekseniz,
    1. Asla şubeye gitmeyeceğim.
    2. Hesap numaramı bir şekilde öğrenebilirsem verdiğiniz krediyi o gün kapatacağım ve sizinle bir daha asla çalışmayacağım.
    3. buraya yazdıklarımı üye olduğum forumlara, mail gruplarına ve şikayet sitelerine ileteceğim.







  • 
Sayfa: 1 sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.