Şimdi Ara

★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★ (1351. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.615
Cevap
199
Favori
1.047.030
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13491350135113521353
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler bootlop beklerken telefonu düşürdüm kasası sağ alttan ezildi,kırılmaz jelatin vardı Allah'tan jelatin parça parça oldu ama ekran sağlam. Siz siz olun kılıfsız kullanmayın :( ilerde servise giderse delta servis sıkıntı yaratmaz inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bu benim g4 delta garantili ithalat bootlop olsa parasiz yapiorlarmi
    Millet nie bukadar bootlopdan sikintili?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 gün önce bootloop yaşayana kadar konuya çok bakmıyordum, üç gündür burada yazılan tek şey bootloop. Acaba hepimiz yakın zamanda mı bu sorunu yaşadık, yoksa bir süredir başlıkta bu problem bu kadar yoğun şekilde konuşulıyor muydu ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kontratak kullanıcısına yanıt
    Hocam uzuuuuuuuuuun uzuuuuun yazmissiniz da ben farkli birsey mi soyledim anlayamadim? Ayni seyleri anlatmisiz.. Ayni seyleri tekrar yazmanizin sebebini anlayamadim..
    A bir de unutmadan secimlik hakkinizi servise teslim ederken soylersiniz. Bu da cihazdaki ariza garanti kapsaminda ise bedel iadesi talep ediyorum seklinde yapilir.. Eger onarim olacagi servisce bildirilir ve siz de ses cikarmazsaniz zimnen kabul etmis olursunuz. Ki LG servisler bunun icin mesaj gonderiyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sirius_black -- 26 Temmuz 2016; 19:17:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fnrl kullanıcısına yanıt
    Yani tamirde veya degisimde sorun cikacagini zannetmiyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • steven_stiffler kullanıcısına yanıt
    yok hocam hep yaşanıyor 2 ay önce yaşadım ben de
  • Bu benim telin h815p yada h815t olduguna nerden bakacaz cevap verecek varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: schelic

    İthalatçı firma garantili telefonlarda da 20 iş günü geçtikten sonra ürün değişimi yada para iadesi isteyebilir miyiz arkadaşlar? LG G4 telefonum 14 gündür serviste ve anakart bekleniyor yazıyor. Bugün aradım eğer 20 iş gününde yapılmazsa değişim yada ücret iadesi isteyeceğim. Gerekirse thh başvuracağım dedim. Böyle bir hakkınız yok, artık hiç bir üretici firma bunu kabul etmiyor. 20 iş günü geçtikten snrada anakartı değiştirip tarafınıza yollayacağız dedi. Ürün değişimi bu oluyor dedi. Kadına garanti belgesi yönetmeliğinden bahsettim ama yok diyorlar. İthalatcı firma garantili lg g4 için herhangi bir ücret iadesi ya da ürün değişimi yapan oldu mu 20 acaba 20 iş günü sonrasında?

    Yalan söylemişler. Hakem heyetinden iade alabilirsiniz ancak o da uzun sürüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.leon

    Beyler bootlop beklerken telefonu düşürdüm kasası sağ alttan ezildi,kırılmaz jelatin vardı Allah'tan jelatin parça parça oldu ama ekran sağlam. Siz siz olun kılıfsız kullanmayın :( ilerde servise giderse delta servis sıkıntı yaratmaz inşallah.

    Ne yazık ki nokta kadar çizik olsa bile garanti dışı sayıyorlar. Buradan şikayetleri okuyabilirsiniz :http://forum.donanimhaber.com/m_70652467/tm.htm

    200-300 lira kar edeceğim diye paralel garantili telefon almayın. Alırsanız garantiyi yok sayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bootloop14

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kulspruta


    quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kulspruta

    quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: sirius_black

    Peki hocam senin dedigin gibi olsun.. Para iadesi aldiginda bana da haber verirsen sevinirim..

    Lg aradı beni bugün . Bir aksilik olmaz ise bu cuma yatıracaklarmış paramı. Bekliyorum ben de ...Sonucu paylaşırım buradan..

    Hocam sizin durumu kısaca özetler misiniz rica etsem?



    Dostum iki tane Lg g4 üm de bootlooptan servisteydi. Birinin 20 iş günü dolar dolmaz ücret iadesi istedim. Kabul ettiler ama %10 kesinti ile olacak. Cuma gününü bekliyorum. Parayı alınca da kalan bakiyesi için thh ye başvuru yapmayı düşünüyorum. Diğer telefonum için de haftaya doluyor 20 iş günü. Onda da yine aynen ücret iadesi isteyeceğim.

    Teşekkür ederim hocam, hayırlısı olsun.

    Aynısını ben yaptım yan çizdiler. :)

    para eline çabuk geçsin diye mi %10 eksik ücret iadesine eyvallah dedin?

    İlk sadece para iadesi istedim, kayıt aldılar.

    Sonra 2 gün sonra ses çıkmayınca çağrı merkezini aradım ilgili birim size ulaşamamış %10 kesintili para iadesi için sizi arayacak dediler. Bu ilgili birim denilen birim de beni 3-4 gün sonra aradı, şu an telefonunuzu hazırladık 0 cihaz vereceğiz servisten gidip alabilirsiniz para iadesi olmaz dedi (muhtemelen ben arayıp mail atınca hızlıca cihaz temin ettirdiler).

    %10 kesintiye de evet diyecektim teklif dahi etmediler. Çünkü şu an yeni telefon alma şansım yok, THH'ye başvurdum kim bilir kaç ay bekleyeceğim. 190 liralık kesintiyi de 8-9 aylık kullandım ona sayarım diyordum. Her ne kadar hukuksuz olsa da :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kulspruta -- 26 Temmuz 2016; 21:48:26 >




  • yukarıda teklif ettiler kabul ettim gibi bir anlam var ya da ben yanlış anlamışım. her neyse sağol cevap için

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    3 gün önce bootloop yaşayana kadar konuya çok bakmıyordum, üç gündür burada yazılan tek şey bootloop. Acaba hepimiz yakın zamanda mı bu sorunu yaşadık, yoksa bir süredir başlıkta bu problem bu kadar yoğun şekilde konuşulıyor muydu ?

    Sanırım telefonun belli bir dayanma gücü var. O saatten sonra dikkat edin zaten daha çok telefon ısınmaya başlıyor, daha geç sarj oluyor, bazı uygulamalarda, kamerada kendi kendine duruyor çıkıyor. Bunlar ilk belirtileri. Bunları yaşıyorsanız zaten bir kaç ay içinde en geç telefonunuz bootloop olacaktır kaçış yok yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    3 gün önce bootloop yaşayana kadar konuya çok bakmıyordum, üç gündür burada yazılan tek şey bootloop. Acaba hepimiz yakın zamanda mı bu sorunu yaşadık, yoksa bir süredir başlıkta bu problem bu kadar yoğun şekilde konuşulıyor muydu ?

    Sanırım telefonun belli bir dayanma gücü var. O saatten sonra dikkat edin zaten daha çok telefon ısınmaya başlıyor, daha geç sarj oluyor, bazı uygulamalarda, kamerada kendi kendine duruyor çıkıyor. Bunlar ilk belirtileri. Bunları yaşıyorsanız zaten bir kaç ay içinde en geç telefonunuz bootloop olacaktır kaçış yok yani.

    Bu belirtilerin hepsi bende oldu ve telefon gitti. Yarın Dudullu'da servise vereceğim. Telefondan inanılmaz soğudum, piyasası da ölmüştür muhtemelen kimse almaz. Ne yapacağım bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    3 gün önce bootloop yaşayana kadar konuya çok bakmıyordum, üç gündür burada yazılan tek şey bootloop. Acaba hepimiz yakın zamanda mı bu sorunu yaşadık, yoksa bir süredir başlıkta bu problem bu kadar yoğun şekilde konuşulıyor muydu ?

    Sanırım telefonun belli bir dayanma gücü var. O saatten sonra dikkat edin zaten daha çok telefon ısınmaya başlıyor, daha geç sarj oluyor, bazı uygulamalarda, kamerada kendi kendine duruyor çıkıyor. Bunlar ilk belirtileri. Bunları yaşıyorsanız zaten bir kaç ay içinde en geç telefonunuz bootloop olacaktır kaçış yok yani.

    Bu belirtilerin hepsi bende oldu ve telefon gitti. Yarın Dudullu'da servise vereceğim. Telefondan inanılmaz soğudum, piyasası da ölmüştür muhtemelen kimse almaz. Ne yapacağım bilmiyorum.

    Kardeşim geçmiş olsun . Benim de iki telefonum gitti maalesef. Servise ver telefonunu ve 20 iş günü bekleyerek ücret iadesi iste. Alacağın parayla da başka markalardan güzel bir telefon alabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    3 gün önce bootloop yaşayana kadar konuya çok bakmıyordum, üç gündür burada yazılan tek şey bootloop. Acaba hepimiz yakın zamanda mı bu sorunu yaşadık, yoksa bir süredir başlıkta bu problem bu kadar yoğun şekilde konuşulıyor muydu ?

    Sanırım telefonun belli bir dayanma gücü var. O saatten sonra dikkat edin zaten daha çok telefon ısınmaya başlıyor, daha geç sarj oluyor, bazı uygulamalarda, kamerada kendi kendine duruyor çıkıyor. Bunlar ilk belirtileri. Bunları yaşıyorsanız zaten bir kaç ay içinde en geç telefonunuz bootloop olacaktır kaçış yok yani.

    Bu belirtilerin hepsi bende oldu ve telefon gitti. Yarın Dudullu'da servise vereceğim. Telefondan inanılmaz soğudum, piyasası da ölmüştür muhtemelen kimse almaz. Ne yapacağım bilmiyorum.

    Kardeşim geçmiş olsun . Benim de iki telefonum gitti maalesef. Servise ver telefonunu ve 20 iş günü bekleyerek ücret iadesi iste. Alacağın parayla da başka markalardan güzel bir telefon alabilirsin.

    Eyvallah şansımı bir denerim. Telefonu Kliksa'dan almıştım, para iadesi için yine Kliksa üzerinden mi işlem yapmalıyım ? Yoksa servis ile çözebiliyor muyum ? Ben direkt servise götüreceğim çünkü yarın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu an elimde 604 ve 505 serisi g4 var, 505 serisinin ekran bariz şekilde daha beyaz ve parlaklığı daha iyi. Ön kamerada da 505 bariz daha renkli gösteriyor insanın yüzünü. Ekran farkını isteyen olursa atarım buraya. 505'te fena ghostscreen var rahat görülüyor 6 aylık telefon



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şekilsiniz ya -- 26 Temmuz 2016; 23:59:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler


    quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    3 gün önce bootloop yaşayana kadar konuya çok bakmıyordum, üç gündür burada yazılan tek şey bootloop. Acaba hepimiz yakın zamanda mı bu sorunu yaşadık, yoksa bir süredir başlıkta bu problem bu kadar yoğun şekilde konuşulıyor muydu ?

    Sanırım telefonun belli bir dayanma gücü var. O saatten sonra dikkat edin zaten daha çok telefon ısınmaya başlıyor, daha geç sarj oluyor, bazı uygulamalarda, kamerada kendi kendine duruyor çıkıyor. Bunlar ilk belirtileri. Bunları yaşıyorsanız zaten bir kaç ay içinde en geç telefonunuz bootloop olacaktır kaçış yok yani.

    Bu belirtilerin hepsi bende oldu ve telefon gitti. Yarın Dudullu'da servise vereceğim. Telefondan inanılmaz soğudum, piyasası da ölmüştür muhtemelen kimse almaz. Ne yapacağım bilmiyorum.

    Kardeşim geçmiş olsun . Benim de iki telefonum gitti maalesef. Servise ver telefonunu ve 20 iş günü bekleyerek ücret iadesi iste. Alacağın parayla da başka markalardan güzel bir telefon alabilirsin.

    Eyvallah şansımı bir denerim. Telefonu Kliksa'dan almıştım, para iadesi için yine Kliksa üzerinden mi işlem yapmalıyım ? Yoksa servis ile çözebiliyor muyum ? Ben direkt servise götüreceğim çünkü yarın

    İade işlemleri için Lg yi arayıp bildiriyorsun talebini. Servise de 20 iş günü dolunca değişim değil ücret iadesi istiyorum diye bilgi veriyorsun.




  • Ben de Kliksa'dan almıştım ancak maalesef Kliksa kapandı.

    - 506k cihazım Bootloop (Anakart değişimi) ve Ghostscreen sorunlarından dolayı 2 kere servislik oldu..

    - Şimdi cihazım DOA (Değişim onayı Alındı) durumunda ama yeni gelecek cihazın bir üstteki mesajda anlatıldığı gibi sarı/soluk ekranlı olacağı ve tekrar bootloop sorunu yaşayacağımı düşündüğüm için ücret iadesi almaya çalışacağım.

    - Teknosa, Kliksa'yı aldığına göre bizim iade/değişim işini üstlenir mi onu da sorgulayacağım.
    (Birkaç kişi değişimden gelen kapalı kutuyu aldığı yere götürüp değişim yaptığını yazmış. Bu da cazip gözüküyor şu anda sanki..)

    Garanti süresi yeni cihazla birlikte yenilenmiyor diye okuyorum.. O da ayrı risk ve sıkıntı.. Bu cihaz 2 seneyi hayatta çıkarmaz..

    Arkadaş bu kadar severek aldığım bir cihaz, ancak bu kadar eziyete dönüştürebilirdi kullanım keyfimi..!

    Bu arada konu başlığını "protesto amaçlı" LG G4 Reviri olarak değiştirilmesini öneriyorum.



    Yazıklar olsun LG'ye..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şekilsiniz ya

    Şu an elimde 604 ve 505 serisi g4 var, 505 serisinin ekran bariz şekilde daha beyaz ve parlaklığı daha iyi. Ön kamerada da 505 bariz daha renkli gösteriyor insanın yüzünü. Ekran farkını isteyen olursa atarım buraya. 505'te fena ghostscreen var rahat görülüyor 6 aylık telefon

    Merhaba

    604 serisinde ghost görünüyor mu peki?
  • VESRAP kullanıcısına yanıt
    fottili kullanıcısına yanıt
    steven_stiffler kullanıcısına yanıt
    20 gün beklemek seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkı seçildi ise bir anlam ifade eder, bu durumda 20 günün sonunda tekrar seçimlik hakkı doğar. Ancak tüketici, seçimlik haklarından bedel iadesi, bedelden indirim, ayıpsız misli ile değişim veya ücretsiz onarım haklarından herhangi birini seçmekte özgürdür.

    Üstteki mesajımda bunu detaylı bir şekilde açıkladım.

    Seçimlik hakkınızı satıcı, üretici veya ithalatçıdan herhangi birine karşı kullanabilirsiniz. Örneğin, satıcıdan bedelin iadesini istediyseniz satıcı bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

    Bedel iadesi istediğiniz hâlde ücretsiz onarım yaparlarsa servis istasyonu sizin ücretsiz onarım hakkınızı tercih ettiğinizi kanıtlamak zorundadır. Ancak her ihtimale karşı iadeli taahhütlü posta ile bedel iadesi istediğinizi bildirirseniz elinizde bir belge olur. Bunun yanında, telefonu servis istasyonuna teslim ederken imzaladığınız belgede ücretsiz onarım hakkınızı kullandığınıza dair bir ibare bulunmamasına dikkat edin.

    Şöyle bir durum da var: Eğer telefonun kullanıcı hatasından kaynaklanmayan bir arızası (bootloop, ghost screen gibi) olduğuna eminseniz telefonu servis istasyonuna teslim edip beklemek zorunda değilsiniz. Sorduğunuzda "Bedel iadesi yapamayız!" derlerse telefonu onlara emanet etmek yerine, ihtarname çekip bu talebinizi kayıt altına alarak Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunabilir ve bilirkişi incelemesi sonucu telefonun ayıplı olduğunu kanıtlayarak bedelini yasal yollardan geri alabilirsiniz. Forum üyelerinden @fottili LG LED televizyonundaki bir kusur nedeni ile Tüketici Mahkemesinde açtığı davayı (ihtarname dahi çekmeden) bu şekilde kazanmış. Kendisi bu konuda bizlere yardımcı olursa çok seviniriz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=117437894
    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=118139079




  • 
Sayfa: önceki 13491350135113521353
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.