|
|
|
_____________________________
|

|
|
|
_____________________________
|
|
hocam sanal kartın bu konuyla hiç bi alakası yok. yapılan iadenin ana karta yansıması lazım. ister sanal kart açık olsun ister kapalı olsun. eğer trendyol iadeyi yaptığına dair sana belge sunuyorsa akbankın yakasına yapışman lazım. akbankın sistemi o kadar aşırı dandik ki, en ufak bişeyde sürekli çökmesinden belli ediyor kendini zaten, akbankın dandikliği yüzünden sizin iade bekliyor yada araya karışmış olabilir akbank zerre güven vermiyor dünyada bi tane banka kalsa oda akbank olsa asla kullanmam aşırı dandik |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
|
_____________________________
|
|
Thh veya Cimer in konuyla ilgisi yok bu arada. BDDK ya yönlenir konu direkt olarak. BDDK ya da başvurmamışsınız hiç anladığım kadarıyla. Oraya başvurup sonuç beklemelisiniz esasen. Sürecin böyle işlemesi lehinize olur. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Aynen o da oraya yönlendiriyor zaten onu demek istemiştim. Kendi sitesi üzerinden kayıt açarsanız daha hızlı sonuçlar alırsınız çünkü Cimer de yoğunluk olduğunda yönlendirmeler geç yapılabiliyor bazen. Mesela EPDK ile ilgili şikayetiniz olursa sitesindeki formdan yapın daha hızlı sonuçlanıyor. BDDK da öyle. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhaba, İade durumunuz nedir? Sorun çözüldü mü? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|