Şimdi Ara

lpg taktıralım da subaplar erirse... (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
1
Favori
36.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Astra_j77 A kullanıcısına yanıt
    Bu soruya ek olarak yeni montajlarda dolum ağzı benzin kapağının ordan mı yapılıyor acaba? 1.6 j kasa için. Benzin 5.19 lpg olmadan yola çıkmak yürek istiyor.
  • Astra_j77 A kullanıcısına yanıt
    opel araçlarda sorunsuzlpg montajında PRİNS ile hertürlü garanti veririz
    detaylı bilgi için info@cetinsayotogaz.com 05325791831 05324888991








     lpg taktıralım da subaplar erirse... lpg taktıralım da subaplar erirse... lpg taktıralım da subaplar erirse...




  • Landi Renzo LPG'li Opel Astra J sahibiyim. 47.000 km'de sübap kapağı yandı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Güzel bir konu olmuş bu. :)

    Bir yanda Faruk Sevgili'nin lpg'den dolayı sübapları erime riski taşıyan araçları sıralaması, diğer yandan daturkishulan'ın listedeki mevcut araçlardan birisini lpg ile uzun yıllar sorunsuz kullandığını belirtmesi.



    Yalnız bu magnezyum subap olayında paylaşılan sayfada diğerlerinede bakınca önceki kasalarındada 1.3 yaris,auris ve Corolla modellerindede magnezyum alaşımlı subap kullanılmış,o nlardan hiç şikayet yok ama 2004- 1.0 motor yaris için neden sabıkalı araç muamelesi yapılıyor.
  • İnanın o kadar çok araştırdımki,tümünün motor kodlarını çıkartarak orijinal Toyota sitesinden eksoz subaplarını inceledim ve söylediğim gibi tüm 1.0 motor yarisler,2000-2006 arası üretilen tüm 1.4 ve 1.6 motor Corolla'lar,2006-2011 kasa 1.3 yaris motorlarında hep magnezyum alaşımlı subap kullanılmış.O zaman ya bunların hepside sabıkalı listesinde yer almalı, yada hiçbirisi yer almamalı.Şikayet anlamında internette olumsuz bir durum okumadım hiçbiri hakkındada.
  • Merhabalar, Ford Fiesta 2013 1.6 otomatik aracım var. Aracın LPG uyumuna dair hiçbir yorum bulamadım. Bir bilgisi olan var mıdır? Uyumlu LPG kiti önerisi olan? Yukarıda bahsedilen sıkıntılı araçlar listesine girer mi? Teşekkürler.
  • araçlarda sbop erime sorunu yoktur yanlış lpg ayarı ve araç sahibinin aracı sıkıştırmasından kaynaklanır her iki haldede en az 50 bin km yol yapar.yanmaz ama yandığını düşünürsen 50 binde çelik sbop takılıyor magnezyum sbopa göre ömrü daha uzun.
  • demallpg yorumuna katılıyorum. sübap erimesi yanlış ayar veya montaj sonucu oluşan genelde fakir karışımdan dolayı oluşur. veya lpg taktıran kişi LPGyi ekonomi için değil de arabayı sürekli gazlamak için taktırdıysa daha erken sübapları eline alacaktır. iyi bir montaj ayar ve normal kullanımla sübaplar daha uzun kullanılır.
  • Selamlar

    Az bineceksen benzin tüpe girmeyeceksin çok ciddi tehlikeli bir tercih 2 gün önce ışıklarda çok ağır bir gaz kokusu geldi ve alev aldı allah korusun canınız hiç bir şeyden değerli değil.
    Masraf boyutu göreceli sorunsuz çelik subaplı motoru olan bir araçta uzun süre kullanılabilir ama tüp takılırken bir sürü masraf muyanede bile her sene farklı kararlar çıkıyor kablo açıkta kapat olmadı açtır. tank eskidi , filtre tıkandı vb. bir sürü sorunlar tüpün en verimli olduğu alan belediye otobüsü
    Yakın arkadaşımda opel j kasa 2012 1.6 araç var günde 20 km gidiyor araç tüptede çok yakıyor subap sorunu nedeniyle masrafı 2 binlira yazık kendini kandırıyor kar etmiş olma olasılığı yok 25-30 kuruş tüpte o bile fazla aslında .. bide son kasada konsol değişti mantıklı eski kasalarında önünüzü zor görürdünüz konsoldan yenide hata giderildi.

    ben dizel aldım polo 140 binde sadece ön takım ve bakıma gider.90 bin km si bende oldu 2003 model 890 km yi 27 litre tam dolu klima bazen açık gidebildi bakım masrafıda benzine göre 50 lira fazladır özel serviste.. arada katkı atarım enjektör için würth .. En önemlisi arabayı bağırta bağırta üzmem ben pişman olmadım aldığıma. geçen yakıt borusu (çatladı 14 senelik borular)yakıtı döke döke geldim hiç bir korku endişe olmadan o gün yine anladım temiz yada sıfır dizel araç alacaksın ha şuda var eski kalite yok çok markada 40 binde focus dizel enjector kronik tıkanıyor. Yakıtlar hem pahalı hemde kalitesiz güzelim yurdumda ..
    Benzinli alsam az biner tüp işine girmem. baktımki çok binmeye başladım 1.6 turbosuz vermisiz bir araçla uğraşmaktansa 1.3 dizel alırım daha iyi




  • AhmettYavuz A kullanıcısına yanıt
    iyi günler
    landirenzo ile motor garantili olarak lpg dönüşümü yaptırabilirsiniz size tavsiye ederim ford araçlarda son 3 yıldır sürekli kullanılmaktadır ayrıca subap olayı lpg kitinin kalitesi yapılan montaj kalitesi monifold giriş yeri ve açısı yapılan lpg kalibrasyon ayarının hatasız olması araç sahibinin aracı kullanım tarzı lpg ve mekanik bakımları zamanında ve kaliteli parçalar ile yapması kullandığı yakıt kalitesi bunların hepsi birer etkendir bu yüzden kimi araç 60,000 km subap sorunu yaşarken kimi araç 150,000 km de sorunsuz devam eder 2012 ve üzeri üretilen euro5-euro6 motora sahip bütün araçların subaplarında magnezyum alaşımı kullanılır yanlız alaşım oranı markaya göre farklılık gösterir umarım size yardımcı olmur bilgiler
  • Astra_j77 A kullanıcısına yanıt
    iyi günler
    aracınız 5 yaş veya 50,000 km geçmemiş ise landirenzo ile 2 yıl motor garantili yağlama sistemli ve benzin dolum kağagı içine orjinal lpg dolumu olarak lpg dönüşümü yaptırabilirsiniz % civarın yakıt tasarrufu sağlayıp çekiş performans kaybı yaşamazsınız tavsiye ederim size iyi bir işçilikte çok önemlid lpg taktıralım da subaplar erirse...ir lpg taktıralım da subaplar erirse... lpg taktıralım da subaplar erirse...




  • Sübap erimesi sorunu yaşayan arkadaşlar var mı İstanbul Avrupa Yakası'nda?Hangi ustaya gittiniz?Yardımcı olabilecek arkadaş var mı?Araç 2009 i20 1.4
  • LPG de sübap erimesi-uzamasının sebebi bozuk ayarlı kullanım sonucu yükselen EGT dir.

    AFR ayarı yapılan araçlarda sübap erimesi-uzaması yaşanmaz.

    AFR ayarı nedir ne değildir sorularının cevabı :

    http://lpgayari.com/neden-afr-ayari/
  • Motor z16xe. Motor arıza lambası yandı ve sarsıntılar çalışma oluştu. Tamirci makina bağladı, arıza malum subab lar. Parçaları netten aldık subab, saplama, dört buji, sıvı conta... 250 taşlama, 450 parça 300 ustalık ve.. 1000 liraya oldu. Çelik subab aldık. İş iki günde halloldu. LPG 6-7 yıllık. Ama hata birazda bizde oldu hep gazda ve fazla sıkıştırma...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • eski motorlar her zaman daha iyi çünkü tamamen çelik. eriyecek parça yok.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.