Şimdi Ara

Lojitech G7 Mouse ve ArACı FirMa SoRunU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
240
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konuyu başka bir topic altında açtım ama napmam gerektigini tam bilemedigim için yada doğru bir yolmu izliyorum bilemedigim için bu topıc altında sizlere sormak istedim arkadaşlar Benim sorunum Teknik bir sorun değil Teknik servisiyle yasadıgım bir sorundan ibaret
    --------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bimeks ten Lojitech G7 lazer Mouse Almıştım garantisinin bitmesine 2 ay vardı.. G7 mousum yaklasık 50 gun önce bozuldu ve Bimeks aracılıgı ıle teknık servısıne ürünü ilettim.. 35. gün bımekse ugradım ve urunu sordum yasal suresının doldugunu soyledım bana elı kulagındadır gelir dediler... sonra yasal surenın tatıl gunlerı sayılmadıgı ıcın 30 degıl 40 gun oldugunu ögrendım az bıraz daha sabrettım bu arada bımekse hergun ugrayıp gelısmlerı soruyordum onlarda aracı fırmayla baglandı kuruyorlardı....sonra bı haber geldı ürün tamır edılememıs ve ürünün yenisi yokmuş diye isterseniz para iadesi yapabiliri isterseniz G5 icin 24 dolar G9 için 35 dolar gb bir fark vermem gerektigini söylediler.. bende bi düsüneyim döncem dedim...sonra ürünlerin suanki güncel fiyatlarını inceledim...Bırakın G5 i G9 un fiyatı bile kdv dahil 182 ytl imiş onu ögrendim...sonra Faturamı açtım baktım ben G7 ılk cıktıgı zamanlarda almıstım ve elımdekı faturada 198 ytl yazıyordu.. Simdi kim kime fark verecekti kafam karıştı :D atladım gıttım tekrar Bimeks e ve anlattım durumu... orda ürün sorumlusu çok iyi bir arkadaş var ve oda bana Hak verdi ve firmanın söyledıgı bu dedı..Bizden birsey kaynaklamıyor dedi... Bende ozaman dedim madem fark istiyolar bende paramı iade alırım nasılsa günüde dolmuş 40 gün olmuş paramı alır gider sonra G9 dısardan alırım üstüne 10-20 ytl param bile artar dedim arkadaşta hak verdi.. Öle yapalım dedim..sonra 2-3 gün daha geçti.. cuma günü faturamı istemiş aracı firma, Bimeks yetkilileride yollamişlar... Sonra heralde ödedigim fiyat Lojitech gb büyük bir firmanın dudagınımı uçuklattı naptı anlamadım ki para iadesi en basında tamm olur diyen firma, hatta faturayı bimeks yetkililerinden isteyen firma bugun bimeksi aramış sabah saatlerinde ve ürünü onardıklarını söylemişler ben dedim madem onarabiliyolardı neden 40 gün beklediler yada neden ürünü üstüne para karşılıgında degıstırmeye kalktılar anlamadıgımı söyledım ve kabul etmedıgımı bıldırdım.. (çünkü kalmıs 20 gun garantısı, sımdı tamır ettık dıye verırler, idare eder bi durumda olur 2 gün sonra yine bozulur sonrada garantısı bitti diye kabul etmezler) az önce tekrar aradılar ürünün sıfırını bulmuş aracı firma sıfırıyla degıstırcekmıs dediler... Hoppala hayyde simdi bu nasıl is önce ürün üretimden kalktı fark verin yada para iadesı yapalım sonra urunu tamır ettık en sonda sıfırı ıle degıstırebılıyoruz demeleri valla kusura bakmayın ama ben para iadesi yada G9 ile ücretsiz olarak değişim istiyorum ve bu teklifinizi kabul etmiyorum dedim.. Bu isten yeterince kafam bulandı napmaya calıştıklarını anlayamıyorum çünkü...
    Bakın söyle birseyide örnek vereyim bu Lojitech e örnek olsun diyimm aynı durumu ekran kartımda gelmişti başıma ve aracı fırma aynısını bulamadıgı ıcın bır ust modelı ıle degıstırmıstı HEMDE ÜCRETSIZ OLARAK yani benim bildiğim iş budur...
    Yorumlarınızı Bekliyorummm
    Saygılar







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.