Şimdi Ara

LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (274. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.683
Cevap
260
Favori
362.160
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 272273274275276
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cakuren C kullanıcısına yanıt
    Herkese tekrar merhaba. Öncelikle iyi haberlerim var ve şu an LG TV değişimi ile uğraşıp başı ağrıyanlara moral olabileceğini düşünüyorum.

    Son bilgilendirmemden sonra 2 ay geçmiş. Bu süreçte ilk gelen değişim TVde eskisinden de beter vertical bandingleri görmemle TV’yi reddetmem üzerine ikinci bir değişim süreci işletilerek yeni bir TV tarafıma LG yetkili servis tarafından ulaştırıldı. Sonuç olarak başlangıçta baktığımız kusurların bulunmadığı bir OLED TV’ye sahip olduğumu söyleyebilirim.

    Süreç hakkında önemli olabilecek bazı notlar;

    • İlk değişim TV kutusu önceden açılmış şekilde getirilmişti. Bunu LG Genel merkeze de sorduğumda kargo kabulünde teknik servisin kontrol için ürünü açtığını, bunun rutin uygulama olduğunu söylediler. Öte yandan ikinci değişim TV’si kutusu kapalı olarak getirildi.

    • ilk değişim TV gündüz ışığında LG Home uygulamasında bile grilerde bariz kocaman iki bandinge sahipti. Bu Tv ile değişimini reddettiğimi söyledim. TV’yi bir kez daha getirip bazı teknik işlemler yapıp denemek istediler. Gelip denediklerinde değişen bir şey olmadığı görüldü. Bunun üzerine yine bu Tv ile değişimi reddetiğimi söyledim ve TV’yi geri götürdüler. (Sonra teknik servistekiler bunun onlar için problem yarattığını söylediler)

    • İki üç hafta sonra ikinci değişim TV geldi. Çok şükür şimdilik sorunsuz 🧿

    • Değişim yetkili servis tarafından yapılıyor. Bize değişim formu bırakılıyor.

    •G3 model olduğu için duvar montaj ünitesi vardı. Onu, kumandayı ve TV kutusunu değiştirmediler. Onlar ilk TV’ninkiler olarak bizde kalmaya devam ediyor.

    Süreç bu şekildeydi. Uzun lafın kısası, sabırlı ve kararlı olun. Koca şirketle baş edemem diye düşünmeyin. Bu uğraşı veren herkese şimdiden kolay gelsin diyorum ve sabır diliyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Cakuren C kullanıcısına yanıt
    İlk gelen Tv için yalan söylemişler. 2. Ürün nasıl kapalı kutu geldiyse onun da öyle gelmesi gerekiyordu. Madem öyle bir rutin uygulamaları var, 2. Tv neden kapalı kutu geldi diye sormak lazım. Herhalde ya tutarsa diye denemişler. Test edip fark etmezsiniz diye düşünmüş olabilirler.

    Geçmiş olsun, iyi günlerde kullananın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Garantisi devam eden lg 55 g1 de logo yanığından dolayı değişen panelde 2 adet ölü piksel var. Fotoğraf atmıştım. Lg bunun normal olduğunu ve değiştiremeyeceklerini söylediler. Şimdi hekem heyetine gidicem. örnek bi dilekçe veya bnunla ilgili alınmış mahkeme kararlarını içeren döküman falan var mıdır? donanımlı gideyim oraya.

  • ksk_355 K kullanıcısına yanıt

    Gerek yok ki, zaten sonuç belli. Ayak sürüyorlar sadece.


    İlgili konuya bakabilirsiniz.


    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/156974340




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 9 Kasım 2023; 14:17:1 >
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    teşekkürler bakıyorum.

  • arkadaslar kolay gelsin 1 haftadır 48c34la modelini kullanıyorum fakat şöyle bir problemim var istisnasız tv yi her açısta çat diye bir ses yapıyor sizlerdede böylemi servis çağırayımmı daha 1 hafta oldu alalı cihazı.

  • BlacKartal78 kullanıcısına yanıt

    Güç ünitesi sesi o. Kapattıktan 10 dakika kadar sonra da duyarsınız onu. Hatta fişten çekmeniz gereken bir durum olursa o ses gelene kadar beklemeniz, sonrasında fişten çekmeniz gerekiyor.

    O ses gelene kadar piksel temizliği yapıyor.

  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    üstadım yani bu ses normal ve servislik bir durum yok doğrumudur.

  • @Burak_Keskin06 dan LG OLED 55CX aldım garanti uzatması yaptırdım. TV de 2-3 gündürdir bir gariplik var. Sanki çözünürlüğü düştü ve akıcılığı kayboldu. Piksel temizliği ile alakalı bir şey mi bu? Burak beyin bendeki cep telefonunundan ulaşamıyorum, bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    Lg oled almadan önce bu konuya göz gezdirdim. Sanırım oled tv almaktan vazgeçtim. Mini led tcl daha çok iş görecek gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shinji mikami kullanıcısına yanıt
    Sorunu çözebildiniz mi hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • nomoregume N kullanıcısına yanıt
    TCL servisini üstlenen firmaların ne kadar kötü ve bilgisiz olduğunu, arıza tespiti ve parça temini yapmaktan aciz olduğunu belgeleriyle anlatan videoları izlememiş olmalısınız. İyi şanslar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nomoregume N kullanıcısına yanıt
    Sayfada geçen mesajlar genelde sorunu olup yardım talep eden arkadaşlara ait olduğu için bu şekilde kanı oluşabilir sizde. Sorunu olmayan mesaj yazma gereği duymuyor ki... Benim gibi onlarca arkadaş aldıkları LG OLED TV'yi keyifle kullanıyorlar. 2019'da B9 modelini aldım, garanti süresinin sonuna doğru ölü piksel sebebi ile panel değişikliği oldu (Yağışta uydu kablosu kaynaklı veya voltaj dalgalanması sonucu olduğunu düşünüyorum, sonrasında önlemimi aldım). Panel değişimi ile TV yenilenmiş sayılır 🙂. İyikide almışım dediğim keyifle kullandığım bir TV. Allah göstermesin başına bişey gelirse "her saniyesine deydi" deyip tekrar OLED TV alırım muhtemel...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayaydin -- 26 Kasım 2023; 9:16:12 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Haki_Tr kullanıcısına yanıt

    Maalesef hocam öyle bıraktım. Youtubede öyle oluyor. Nedendir bulamadım.

  • shinji mikami kullanıcısına yanıt

    Güç tasarrufu modunu kapattınız mı?

  • Hicks kullanıcısına yanıt

    Kapattım hocam

  • shinji mikami kullanıcısına yanıt

    G3 ve C3 için bu konuda bir firmware update vardı, C2'de durum nedir bilmiyourm.  



    HDTVTestyoutube
    LG has expedited firmware update 3.10.19 on its 2023 OLED TVs including the G3 & C3 to fix the unwanted auto-dimming in prolonged, dark HDR scenes, so there's no need to lament the absence of [TPC Enable] setting in the service menu anymore. The "Includes Paid Promotion" message in this video refers to the sponsorship by UK online retailer Box.co.uk. If you're thinking about purchasing a new TV, please support this channel by considering buying it from them: https://www.box.co.uk/tvs?utm_source=HDTV&utm_medium=Affiliates Enter promo code HDTV40 to get £40 off selected TVs: https://www.box.co.uk/products/area/lg40?utm_source=HDTV&utm_medium=Affiliates ======================== **Click Below to SUBSCRIBE for More Reviews, Sneak Peeks & Tips: https://www.youtube.com/channel/UCcCYOO2uYPnG-21WDOWdwew?sub_confirmation=1 ======================== VISIT HDTV Test http://www.hdtvtest.co.uk/ FOLLOW US! https://www.facebook.com/HDTVTest https://twitter.com/hdtvtest https://www.instagram.com/hdtvtest https://twitter.com/vincent_teoh https://www.patreon.com/hdtvtest
    https://www.youtube.com/watch?v=WL1k-K4jFcY&ab_channel=HDTVTest
  • Hicks kullanıcısına yanıt

    Sorun bu hocam. Maalsef C2 için çözümü göremedim. Bilgi içi n teşekkür ederim.

  • shinji mikami kullanıcısına yanıt
    Rica ederim…

    Bu modellerde daha önce servis kumandası ile girilen servis menüsünden kapatılıyordu, önce onu kaldırıp sonra firmware çıkardılar.. C2 de belki hala servis menüsünden çalışıyordur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 272273274275276
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.