Şimdi Ara

LG G4 BOOTLOOP SORUNU VE DELTA SERVİS

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
2
Favori
2.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar. ben 9 ay önce delta servis garantili yurt dışı ithal lg g4 telefonunu aldım.2 hafta önce cuma günü telefon bootloop sorununu yaşamaya başladı.sürekli yeniden başlatılıyor telefon hiç açılmıyordu.teknik servisi aradım ve sorunu anlatıp servise gönderdim.bugün bana servis tarafından dönüş yapıldı.telefonun düşmeye bağlı çiziklerden dolayı bu sorunu yaşadığını ve garantisinin iptal olduğunu 600 tl gibi bir ücret karşılığında telefonu yollayacaklarını söylediler.ancak bu sorun kronik bir sorun. yani g4 serisinde bir çok telefonda fabrika üretim hatasından dolayı kaynaklanan bir sıkıntı.lg firması bunu kabul etmiş.ve telefonların servise yollanmalarını istemiş ücretsiz olarak.ancak bu firma yetkilisi bana düşmeye bağlı olarak bu sorunun kaynaklandığını söylüyor.telefonu 1 veya 2 kez düşürdüm.ancak büyük düşmeler değildi.ve hiçbir sıkıntı yaratmadı.telefonun ekranında çizik bile yok.ve uzun süre telefonu kullandım.birden bire kendiliğinden kapandı.ne yani bu servis şimdi çocuk mu kandırıyor ? telefon pürüzlü ortamda sürtünme ile bile çizilebiliyor.gerçekten servise yollamadan önce sanal alemde böyle sorunların çok yaşandığını insanları kandırmaya yönelik bir servis olduğu söyleniyordu.ama ben inanmayıp yolladım.gerçekten çok pişmanım.hertürlü hakkımı arayacağım.yarın tüketici haklarına başvuracağım.detayları paylaşırım..iyi forumlar.







  • Hocam son durum nedir ?
  • Aynen bende alcam lg g4 ama sizden bunu duyunca tirstim acikcasi akibeti ne oldu telefonun ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Frapsss F kullanıcısına yanıt
    netice nedir?
  • 2 gün önce tam bir ay oldu telefonu yollayalı. en son 2 hafta önce görüştüm servis yetkilileriyle. ilk görüşmemde bana telefonun 600 tl ücreti olduğunu söylediler.bende ücret ödemeyi kabul etmediğimi söyledim. tüketici haklarına başvuracağımı hukuki haklarımı kullanacağımı söyledim ve telefonun iadesini istedim. iade işleminizi onayladık 2-3 gün içinde telefon sizde olur dediler.2 hafta bekledim ve telefon gelmedi. m.hizmetlerini aradım tekrar bana telefonun müşteri memnuniyeti adına ücretsiz olarak tamir edileceği ve 1 hafta içinde yollanacağını söylediler.2 hafta geçti bu konuşmanın üzerinden.ben paramın iadesini veya telefonun değiştirilmesini tüketici hakları aracılığıyla isteyeceğim.dava açılıyormuş aleyhinize sonuçlanır dediler valilikte. bunlar merdiven altı firma.1000 tl de olsa fazla para ver telefon üreticisinin garantisini al. böyle dolandırıcılarla uğraşmayın.




  • Frapsss F kullanıcısına yanıt
    geldimi hocam telefon son durum nedir? benim arkadaşın telefonuda delta garantili ve aynı sorun var..sizin telefonda çizikler derinmiydi nasıldı durum bizim telefon sıfır ayarında çizik dahi yok.size ürettikleri bahaneyi bize yapabileceklerini sanmıyorum
  • telefon gelmedi. tüketici haklarından haber bekliyorum. 9 gün önce başvurdum. iade veya değişim talebinde bulundum. benim telefonumda çizikler azdı. dikkat edin. yollarken telefonunuzun resimlerini ve çiziklerin resimlerini çekin. kendileri çizik atabiliyor.
  • Merhalar Sorunun Tamirini Yapıyoruz. Garantiniz Varsa Anakart Değiştiriniz.

  • tüketici haklarının kararı üzerine para iadesi olarak 1700 tl aldım. şirket savunma dahi vermedi. g4 lerden dolayı çok sorun yaşanmış bıkmış adamlar
  • Hocam bende 1.5 ay oldu teli yolladim neyse anlatayim size telden film izledim sarja taktim tel kapandi durduk yere acilmadi servise yoiladim telefon acilmiyor diye arka kamera cami catlaktik ama kamerada saorun yok neyse 2 hafta bekledim aradilar kamera bozulmus 250 tl ucret cikti dediler kabul etmedim kamerada sorun yok diye telefonu yapin yollayin dedim neyse bunlar onarimsiz iade yaptilar tam 1 ay surdu 2 hafta gondermlerini bekledim neyse gidim telciye verim sistem atsin 50 tl yaptirim diye verdim adam bana islemci yanmis dedi 200 tl ye yaparim dedi geri aldim tele ertesi gun tuketici haklarina gittim para iadesi istedim sikayet ettim sonra bilir kisi incelemesine goturdum hersey guzel gidiodu ki adam bana sen bun telefoncuya goturdun mu diiye sordu bende evet dedim sistem atsin diye verdim dedim adam telefoinun islemcisine sicak birsey basatirmis takilki olan koruyuculari cikarmis kisaca icine etmis neyse adam sordum sorun olur mu diye bise diyemem dedi resim atip yollayacakmis dedi bana genede bekle belki alirsin parani sizce sorun cikar mi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • LG Türkiye garantisi olan telefonumu bende verdim 1 günde tamiri yapıldı (anakart değişti). Paralel ithalat ve onun saçma garantileri (Delta vb.) maalesef başlı başına sorun. Serinin kronik sorunlarında bile kullanıcı hatası diyorlar.
  • Aynen oyle lg den uzak durucam artık ben boyle hataların olması cok sacma zaten bu arada buyuk ıhtımalle reddelıcek benım sorunum thh tarafından sımdı bunu mahkemeye tasyımayı dusunuom sıkayet ederken benım telı bozan telefoncudan da sıkayetcı olmam lazım degıl mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kendong33 kullanıcısına yanıt
    başkan keşke hiç uğraşmasaydın direk tüketici haklarına verseydin. g4 için fazla uğraşmıyorlar çünkü kronik sorunu var. adamlar bıkmış.tüketici haklarına konuyla ilgili savunma bile vermediler.
  • bro verdim tüketici haklarınada bende yukarda bahsettigim gibi adamlar içini açtı inş sorun çıkmaz diye umuyorum ama çıkarsa mahkemeye tasıcam artık bundan sonra ipone alcam durusu yetıo saglam oldugunun kanıtı resmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frapsss

    başkan keşke hiç uğraşmasaydın direk tüketici haklarına verseydin. g4 için fazla uğraşmıyorlar çünkü kronik sorunu var. adamlar bıkmış.tüketici haklarına konuyla ilgili savunma bile vermediler.

    Hocam lg g4 de kronik sorun oldumu üst.modeli olan.lg g5 veriyorlar bu işlemi çok tekrarlatıyorlar taki değişim hakkı bitene dek.Para iadesi istemek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer cihazının garantisi bitmiş olupta bootloop sorunu yaşayan varsa cihazı videodaki gibi basitçe tamir edebilir ömürlük olurmu orası bilinmez ancak işe yaradığı kesin

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sunstorms

    Eğer cihazının garantisi bitmiş olupta bootloop sorunu yaşayan varsa cihazı videodaki gibi basitçe tamir edebilir ömürlük olurmu orası bilinmez ancak işe yaradığı kesin




    Sadece anlık veri kurtarmak için bir çözüm.
    Cihazı bootlooptan kurtarmak için arızalı olan işlemciyi atılacak bir patch ile kapatmak gerekiyor.
    Ya da söküp tekrar kalıplamak..




  • Nytz kullanıcısına yanıt
    Bilginiz yanlış lg nin kendisi sorunun hynix nand bellekten kaynaklandığını açıkladı sd808 işlemci hücrelerinden bazılarını kapatmak sıcaklıkta düşüş meydana getirir buda nand belleğin fazla ısınmasını engeller. Yapılan fix işlemi ise anlık değildir bi 1 yıl daha götürebileceği gibi 1-2 ay içersinde tekrar fix gerektirebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sunstorms

    Bilginiz yanlış lg nin kendisi sorunun hynix nand bellekten kaynaklandığını açıkladı sd808 işlemci hücrelerinden bazılarını kapatmak sıcaklıkta düşüş meydana getirir buda nand belleğin fazla ısınmasını engeller. Yapılan fix işlemi ise anlık değildir bi 1 yıl daha götürebileceği gibi 1-2 ay içersinde tekrar fix gerektirebilir.

    Videoda yapılan fix mi 1 yıl götürecek? Videoyu yayınlayan arkadaş bile 8 saat gidebileceğini söylemiş :)
    Bellek diye bahsettiğiniz şey ise işlemci ile tam olarak aynı yerdedir. Bellek hatası olabilir. Kaynağını çok araştırmadım. Tek bildiğim montaj sırasında kötü malzeme kullanıldığı..
    Kalıcı çözüm için videodaki ısıtılmaya çalışılan çipin tekrar kalıplanması gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nytz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sunstorms

    Bilginiz yanlış lg nin kendisi sorunun hynix nand bellekten kaynaklandığını açıkladı sd808 işlemci hücrelerinden bazılarını kapatmak sıcaklıkta düşüş meydana getirir buda nand belleğin fazla ısınmasını engeller. Yapılan fix işlemi ise anlık değildir bi 1 yıl daha götürebileceği gibi 1-2 ay içersinde tekrar fix gerektirebilir.

    Videoda yapılan fix mi 1 yıl götürecek? Videoyu yayınlayan arkadaş bile 8 saat gidebileceğini söylemiş :)
    Bellek diye bahsettiğiniz şey ise işlemci ile tam olarak aynı yerdedir. Bellek hatası olabilir. Kaynağını çok araştırmadım. Tek bildiğim montaj sırasında kötü malzeme kullanıldığı..
    Kalıcı çözüm için videodaki ısıtılmaya çalışılan çipin tekrar kalıplanması gerekiyor.

    Alıntıları Göster
    Hocam slmlar bende de benzer sorun var işlemci kalıplaması denilen olaydan mı bahsediyorsunuz onu kendimiz yapabilir miyiz yada serviste dışarıda maliyeti nedir?
    Facebookdaki gruplarda var iseniz sakıncası yoksa tabi isminizi vermek isterseniz durumumu görüp fikir vermeniz açısından etiketleyebilirim yardımcı olur musunuz lütfen 😞

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.