Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.977
Cevap
36
Favori
142.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 21.11.2014 17:46:39 SWAP İşlemi Yapıldı. LG/LGD855TR
    Yeni Seri No:553 *****
    Tamir Kodu :GX-Kutulu değişim/Model değişimi yapıldı ile işemri KAPALI Statusune alındı.
    Aciklama : D855 İLE DEĞİŞİM YAPILDI.YENI IMEI 553****
    21.11.2014 17:46:49 Kalite kontrol tamamlandı.

    4 kasımda çatlak nedini ile yolladım dün değişim onaylanmış,ne zaman kargoya verirler acaba ?
  • Kasa çatlağı nedeniyle telefonu servise versek yeni telefonu başka bir renk alma şansımız var mı acaba rica falan etsek Birde catlak nedeniyle verince direk değişim yapıyorlar mi yoksa kavga mi etmek gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni tüketici yasasına göre ilk 6 ay içerisinde ortaya çıkan kusurlar o ürünü ayıplı mal yapar. Bu durumda para iadesi ya da birebir değişim talep edilebilir. Ellerinde farklı renkte ürün varsa verebilirler. Talebiniz kabul edilmediği taktirde tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz.
  • arkadaşlar delta garantili olupta değiştiren varmı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_alkan

    21.11.2014 17:46:39 SWAP İşlemi Yapıldı. LG/LGD855TR
    Yeni Seri No:553 *****
    Tamir Kodu :GX-Kutulu değişim/Model değişimi yapıldı ile işemri KAPALI Statusune alındı.
    Aciklama : D855 İLE DEĞİŞİM YAPILDI.YENI IMEI 553****
    21.11.2014 17:46:49 Kalite kontrol tamamlandı.

    4 kasımda çatlak nedini ile yolladım dün değişim onaylanmış,ne zaman kargoya verirler acaba ?

    en geç 2-3 güne elinizde hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeXaS_q

    Kasa çatlağı nedeniyle telefonu servise versek yeni telefonu başka bir renk alma şansımız var mı acaba rica falan etsek Birde catlak nedeniyle verince direk değişim yapıyorlar mi yoksa kavga mi etmek gerekiyor.

    direk değişim onaylanıyor. farklı renk vereceklerini hiç sanmam. 1/1 değişim yapıyorlar.
    sadece bir arkadaşa yanlışlıkla 16 yerine 32 göndermişlerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    Yeni tüketici yasasına göre ilk 6 ay içerisinde ortaya çıkan kusurlar o ürünü ayıplı mal yapar. Bu durumda para iadesi ya da birebir değişim talep edilebilir. Ellerinde farklı renkte ürün varsa verebilirler. Talebiniz kabul edilmediği taktirde tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz.



    güzel bir haber ama bunu satıp alınacak bu ayarda bir telefon olsa bir dakika durmam da malesef şimdilik çatlak kahrıyla kullanmaya devam
  • nexus7 kullanıcısına yanıt
    O halde çatlak varsa değişim talep edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    O halde çatlak varsa değişim talep edin.

    zaten değişimden geleli 1 ay oldu ama malesef bu seridede çatlak sorunu olan arkadaş var :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nexus7

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeXaS_q

    Kasa çatlağı nedeniyle telefonu servise versek yeni telefonu başka bir renk alma şansımız var mı acaba rica falan etsek Birde catlak nedeniyle verince direk değişim yapıyorlar mi yoksa kavga mi etmek gerekiyor.

    direk değişim onaylanıyor. farklı renk vereceklerini hiç sanmam. 1/1 değişim yapıyorlar.
    sadece bir arkadaşa yanlışlıkla 16 yerine 32 göndermişlerdi.

    Alıntıları Göster
    inşAllah ,teşekkür ederim .telefonumu çok özledim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakan_alkan -- 23 Kasım 2014; 1:34:32 >




  • teknosan aldığım telefonu vinteke götürsem sorun olur mu ?
  • 4 kasımda vintek e gönderdiğim telefonum bugün kargo ile elime ulaştı.telefon 411 serisi aynı renk ve hafızada.çok şükür kavuştuk,darısı bekleyenlere :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: team1907

    teknosan aldığım telefonu vinteke götürsem sorun olur mu ?

    genel yetkili servis vintek olduğundan sorun olmaz
  • Telefonum kasimin 22sinde isleme alindi o gunden bugune islem goruyor teknisyende yaziyor. Ne islemi bu kadar uzun anlamadim dogrusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogretmenht

    Telefonum kasimin 22sinde isleme alindi o gunden bugune islem goruyor teknisyende yaziyor. Ne islemi bu kadar uzun anlamadim dogrusu.

    hocam her halukarda 20 iş günü sürer. orda yazana bakıp da canınızı sıkmayın
  • Arkadaşlar Merhaba Cihaz 406 Serisi Gece yoktu sabah bu şekilde durum...değişim için yeterli olurmu saygılar..
    Bursada lg servisi var bakıyormu yoksa vintek dediğiniz servisemi yollamakta?ve de değişimden gelen cihazlar kapalı kutumu geliyor yoksa zorlu center apple daki gibimi teslim ediliyor




     LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Newells -- 28 Kasım 2014; 0:43:56 >




  • değişim için yeterli,servis olarak ist,ankara ve izmir değişim yapıyor diye biliyorum.en garantisi vinteke yollayın.kutulu gönderin kutulu teslim alın.gerçi kutusuz gönderip kutulu alanlarda olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_alkan

    değişim için yeterli,servis olarak ist,ankara ve izmir değişim yapıyor diye biliyorum.en garantisi vinteke yollayın.kutulu gönderin kutulu teslim alın.gerçi kutusuz gönderip kutulu alanlarda olmuş.

    Hakan Bey cevap için teşekkürler lakin istanbul biraz daha ağırmı işliyor acaba? :) kutulu yollarsam kapalı kutu mu geliyor cihaz yoksa? birde değişim evrağı falan veriliyormu yoksa yeni telefon yeni faturaylamı geliyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Newells -- 28 Kasım 2014; 1:19:43 >
  • rica ederim, 3 haftayı buldu benim değişim zaten çoğu kişininde 15-25 gün arası sürmüş.dediğim gibi kutulu yollarsanız kutulu değişim yaparlar,kutusuz yollayanlara dahi kutulu yolladıkları olmuş.yeni telefonun yanında servisin değişim faturası geliyor
  • ayıt Tarihi:21.11.2014 15:26:00Cihazın Durumu:BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYORMarka / Model:LG LGD855TRGaranti Durumu:GARANTİ DAHİLİUcret:Aciklama:
     21.11.2014 15:25:32İşemri Açıldı
    22.11.2014 10:51:23
    35**** IMEI No.lu cihaz LG Teknik servise ulasmistir.Cihaz takibini 02122726543veyahttp://lg.tech-im.com adresinden yapabilirsiniz.
    28.11.2014 15:40:46DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    28.11.2014
    ** Seri numarali cihaziniz YENI CIHAZ beklemektedir. Detayli bilgi icin 0 212 272 6 543(LGE)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.