Şimdi Ara

LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
635
Cevap
7
Favori
32.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RNNN kullanıcısına yanıt
    Hiç bu açıdan bakmadım olur mu olur 🤔

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tonmaister T kullanıcısına yanıt
    Sıfır piksel garantisi veriyor, daha ne olsun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Usluco

    Selam arkadaşlar dün geceki kampanyadan beko aldım. c9 panelmiş. Direk servis getirip takacak.
    Servise direk ölü piksel çıkarsa teslim almam demem uygun olurmu?
    Birde yapmam gereken başka bir test varmı?
    Siz burada yazılanlara takılmayınız, içiniz rahat olsun, test yapıp bizimle sonucu paylaşırsanız sevinirim.
  • LG Turkiye bu konuyu okuduysa "Sorunlarini dile getirip, atilmasi gereken adimlari konusacaklarina birbirlerine saldirip hakaret ediyorlar, birakalim yesinler birbirlerini, bunlardan birsey cikmaz" demistir muhtemelen...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tonmaister

    Bunun 1 tane olmadığını hepimiz biliyoruz. Daha yeni sizin mağazanızda açtığınız iki cihazında üst üste ölü pikselli çıktığını da biliyoruz. Bu konu uzarsa benim kaybedeceğim bişey yok. Burası sizin hoşunuza gitmeyen mesajların silindiği bölümde değil. İşin uzayıp bu noktaya gelmesi LGnin suçu. Biz LG bu işi çözücek diye uzunca bir süre sustuk. Bazıları sus payı vs bu işle ilgilenen arkadaşı iş çevirmekle dahi suçladı. O arkadaşımızın bu duruma düşmesinin nedeni de LG dir. Oda parasıyla rezil oldu.

    Duruma göre bu hata çok az , duruma göre sorun sadece Vatan cihazlarında söylemi bu konuyu bir yere götürmez.

    Hani benim derdim müşteri kaybetmemek çin ilgili görünme tavırları. Lg nin genel anlamda müşteri memnuniyeti sınıfta kalmıştır.

    Ben esnaf değilim müşteri kaygım yok , o yüzden birisinin arkasından ağza alınmayacak laf konuşup konuşmama kaygım hiç yok.
    Hocam benden alınan ve bana ulaşan 1 tane varsa ikinci alan veya 3 alan sorun yaşayan yazabilir,
    Nurullah hoca benim müşterimim ürünü almış evet onda cıktı aynı cihaz 2 kez daha gönderdim ondada cıktı kimse cıkmadı demıyor.
    Nurullah hoca istediği an değişim raporu cıksın isterse OLED CX ile direk değişimi bizzat ben yapacağım,ben satığım her ürünün sonuna kadar arkasında dururum.
    Benim diğer kendi açtığım ve reklam ücredi ödediğim konuya benden alan sorun yaşayan gelip yazabilir benden almamış A firmadan almış sorun yaşıyorsa kusura bakmasın yazsa bile evet silerim gitsin istediği yere yazsın benim kendi konum tartışma yeri değil
    Hocam sizin kayıp edecek hiçbirşeyiniz yoksa VATAN dan mı aldığınız ürünü nereden aldınız bilmiyorum? Tüketici olarak istediğiniz yapabilirsiniz,gerek aldığınız yeri dava acın bunu size kimse yapmayın diyemez sonuç ne olur 6 ay veya 1 yıl beklerisiniz ücret iadesi veya muadili ürün ile değişim olur onun dışında birşey olmaz

    Ben artık bu konuda yorum yapmıyorum benden destek almak isteyen benim konumda linkinide paylaşıyorum sevyeli bir şekilde yorum yaparsa cevap veririm, özelden ulaşabilirsiniz veya arayabilirsiniz.


    https://forum.donanimhaber.com/lg-tv-2019-2020-tavsiye-edilen-modeller--139217274-453#144238497



    SAYGILARIMLA.
    BURAK KESKİN




  • Hocam valla bence cevap vermeye bile degmez arkadaslara. Yani sizin arkanizdan hem forumdaki konularda hemde gruplarinda salliyorlar zaten. Yardim etmeye calistiniz suclu oldunuz resmen. Sanki lg genel merkezde ust duzey bir yoneticimissiniz gibi sizi sucluyorlar. Abdullah bey diye diye geziyorlar ama siz olmasaniz o adama da ulasamayacaklarindan haberleri yok. Arkadaslar ucuza c9 aldi diye lg'nin tapusunu almaya calisiyor. Gx isteyen mi dersniz 65c9 isteyen mi dersiniz yok yok. Ben ne vatanin ne de lg'nin ciddi anlamda magdur ettigini gormedim. Sorunlar sancilida olsa hep bir sekilde cozuldu ya para iadesi yada tv'ler degisti. Ama sark kurnazlari 9000'e aldiklari tv'lerle 15.000'lik tvlere goz dikince sizde kotu insan oldunuz. Olay benim uzaktan gordugum bu sekilde. Sonucta kimse bu arkadaslari olu pikselli cihazlari kullanmaya zorlamiyor. Servis zaten olu pikseli olan herkese degisim/iade raporu veriyor. Sorunun cozumu icin Gx istemisler abdullah beyden sark kurnazliginda son nokta.
    Edit: Su yukardaki alsem denen arkadas benim ona ozelden kufur ettigimi kanitlasin gidip ona 65gx alicam. Birde utanmadan bana iftiraci demis saka gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 27 Haziran 2020; 15:8:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Yalnız belirttiğiniz gibi epey uzaktan görmüşsünüz. GX konusunda ücreti mukabilinde böyle bir seçenek olabilir mi diye ben sordum. Talep veya istek değildi. Bari bu olay provake edilmesin lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nofear_61

    Yalnız belirttiğiniz gibi epey uzaktan görmüşsünüz. GX konusunda ücreti mukabilinde böyle bir seçenek olabilir mi diye ben sordum. Talep veya istek değildi. Bari bu olay provake edilmesin lütfen.
    Degisim raporuyla tv'yi iade edip ustune ucret farkini koyup Gx alin sizi kim tutuyor? Ayni seye gelecek bunun maduriyetini kasmak kusura bakmayin sark kurnazligidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 27 Haziran 2020; 15:12:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Evet siz haklısınız. Hep kurnazlık akıyor bu mesajlardan.


    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Soruma cevap vermediniz? Madem oyle suanki tv'yi servis raporu ile iade edin uzerine miktar koyup Gx alin. Ayni sey degil mi? Lg'den beklentiniz nedir? Daha uygun fiyat mi? Eger oyleyse bu maduriyeti kullanip sark kurnazligi ile gx'i daha ucuza getirmeye calismak anlamina gelmez mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 27 Haziran 2020; 15:48:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Önce okuduğumuzu anlayalım sonra kötü ve kara fikirlerimizi kendimize saklayalım. Merak etmeyin ben hiçbir soruyu cevapsız, hiçbir söylemimi de mesnetsiz yapmam. Okumanız yeterli.


    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Hocam anladim ben sizi mantikli dusunmussunuz ama siz kendiniz bagimsiz bir sekilde bunu yapmamanizin nedeni nedir? Onu anlamiyorum. Tv'ne degisim raporu cikart para iadeni al. Daha sonra ustune para koy piyasadan gx al. Bunun icin bir adamin agizinin icine bakmaniza gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 27 Haziran 2020; 15:57:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Tam olarak izah edemediğim konunun neresi olduğunu anlayamadım özellikle sorumun en can alıcı yerini kırpıp tekrar gönderdim halbuki.

    Şimdi de cümlenin bir bölümünü alıntılayayım madem; “CX ile GX arasındaki fiyat farkını karşılayarak talep eden kullanıcılara”

    Anlamı; madem ki stok bitti, CX’deki kırpılmış bir takım özelliklerin de bulunması sebebiyle teklif edilecek CX yerine masrafı tarafımızca CX ile GX arasındaki fiyat farkını karşılayarak CX yerine GX alabilme seçeneğimiz olur mu?

    Madem bunu anlamanız bu denli uzun sürdü o halde şunu da açıklığa kavuşturayım. Bu bir soru cümlesidir. İstek, talep veya bir dilek değildir. İş bu sebeplerle kurnazlık olarak nitelemek de yanlış olur. Dilerseniz kurnazlığı da izah edebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06

    Hocam benden alınan ve bana ulaşan 1 tane varsa ikinci alan veya 3 alan sorun yaşayan yazabilir,
    Nurullah hoca benim müşterimim ürünü almış evet onda cıktı aynı cihaz 2 kez daha gönderdim ondada cıktı kimse cıkmadı demıyor.
    Nurullah hoca istediği an değişim raporu cıksın isterse OLED CX ile direk değişimi bizzat ben yapacağım,ben satığım her ürünün sonuna kadar arkasında dururum.
    Benim diğer kendi açtığım ve reklam ücredi ödediğim konuya benden alan sorun yaşayan gelip yazabilir benden almamış A firmadan almış sorun yaşıyorsa kusura bakmasın yazsa bile evet silerim gitsin istediği yere yazsın benim kendi konum tartışma yeri değil
    Hocam sizin kayıp edecek hiçbirşeyiniz yoksa VATAN dan mı aldığınız ürünü nereden aldınız bilmiyorum? Tüketici olarak istediğiniz yapabilirsiniz,gerek aldığınız yeri dava acın bunu size kimse yapmayın diyemez sonuç ne olur 6 ay veya 1 yıl beklerisiniz ücret iadesi veya muadili ürün ile değişim olur onun dışında birşey olmaz

    Ben artık bu konuda yorum yapmıyorum benden destek almak isteyen benim konumda linkinide paylaşıyorum sevyeli bir şekilde yorum yaparsa cevap veririm, özelden ulaşabilirsiniz veya arayabilirsiniz.


    https://forum.donanimhaber.com/lg-tv-2019-2020-tavsiye-edilen-modeller--139217274-453#144238497



    SAYGILARIMLA.
    BURAK KESKİN

    Alıntıları Göster
    Bak telegramada yazdım burayada yazayım bu para iadesi lafları boş laf. Vatan seve seve bana sorunsuz cihaz verecek. Ne oldu LG her işi çözüyor havası atıyordunuz 1-2 sayfa önce, şimdi bu moddan 6 ay 1 yıl beklersine döndü iş. Bana tehdit sökmez , ben 20 yıldır devlette çalışıyorum benim hayatım kanun mevzuat okumak. Ben 6 ay değil 6 yıl beklerim ama bunu LG nin burnundan getiririm. Bunu kazanırım bu evrağı her yere servis ederim. Bunu da göze alıyorsanız buyurun.

    Kimsenin karşısında dünkü çocuk yok kanun nizam biliyoruz , kendin demedin mi bana ölü pikseli THH ile çözersin diye.

    Ne oldu beğenmediğin Vatan Bilgisayar servis çağır çözülür dedi. Abi THH çözer ancak demedi. Çünkü kurumsal firma .

    Benim DOA formum çıktıktan sonra 6502 sayılı kanun madde 11 ayıplı maldan seçimlik hakkımı şu yönde kullandırın yazılı ihtarıma olumsuz cevap verecek delikanlı satıcıda yok üreticide yok. İşin içine 6098 sayılı borçlar kanununa istinaden tazminat talebi girer. Tazminat düşük olsada reklamı yeter. Stok bitti para iadesi lafı sözde kalır.

    Benim cihazım sorunlu ve ben para iadesi istemiyorum. LG kendine güveniyorsa bana ölü pikselsiz cihaz verecek. (Keyfinden değil kanuna binaen) Daha önce 4 tane LG 55EG910 ölü pikselden değiştirdim şimdide 2 tane C9 denedim ben hayatımda ölü pikselsiz oled görmedim. Bana denk gelmedi diyim. Senin mağazandaki teşhir C9un dahi ölü pikselli olduğunu herkes biliyor.

    Sizin şansınıza burada insanlar asıl mevzuya konsantre değil LG nin ihmali yüzünden insanlar birbirine düştü. Bunun bile tüm suçlusu LG. Çözümü hızlı üretse kimse kimseyle karşı karşıya kalmayacak kimse telegram grubu derdine düşmeyecekti.

    Şimdi bir sav var ortada C9 sorunlu değil 1 tane çıktı, satın bana diyorum stok bitti diyorlar. Bugün bir arkadaş sıfır kutu açtırıyor kaçınılmaz son 30 ölü piksel var. Donanımhaber forumu ince eleyenlerin mekanı Kentparkın konrast ile büyülenip gözü kapalı alan müşteri tayfasına benzemiyor maalesef. Şimdi aleni şunumu diyorsunuz LG firması Vatan'a toplu sorunlu seri sattı yada aralarında anlaşıp bunu bilerek mi yaptılar. 1 cihaz çıktı savunmanız nereden tutsanız elde kalıyor. Kaldı ki sorun çıkıpta size yazanlara, ilk defa duydum ölü pikselden bişey çıkmaz THH ye gitmeniz lazım yazmanızda bu kişilerin bu konulardan bihaber olmasına neden olmuş olabilir mi?

    C9 dava açarım Parasıyla değilmi gider CX alırım, hatta giderim başka isimle internet mağazanızdan alırım. Allah muhafaza dua edinde sorunlu cihaz denk gelmesin bana. (Kazanacağım davada bu cihazın faturasını üreticiye sunup alna hakkımıda biliyorsunuz. Öyle sizin keyfinize, tehditinize TV siz kalacak değilim)

    Sonuç olarak evet kaybedecek bişeyim yok bekleyipde kazanılacak bir dava beni bekliyor. Sonucunda bu davanın evraklarını internete sunma hazzı bambaşka.

    Sonuçta ben efendi efendi beklerken bir LG satıcısı beni gaza getirdi işte konuda böyle sonuçlandı diye eklemeyide unutmam. Lg şu anda işi uzatsada bir çözüm üretmeye çalışıyor. Baltalamayın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Hocam siz c9(2019) almadiniz mi? Neden cx(2020)'le ile gx arasindaki fiyat farkini hesaplamaya calisiyorsunuz bu sark kurnazligi degildirde nedir? Biri 2020 model biri 2019? Sormaniz gereken soru c9 ile cx arasindaki fiyat farkini odeyip cx almaya calimak olmasi daha mantikli olmasi lazim. Hala maduriyeti kullanarak gx'i ucuza getirmeye calistigini kabul etmiyorsunuz. En azindan kendinize durust olun. Su an c9, cx'den daha ucuza satiliyor cunku eski model. Siz ama cx'le gx arasindaki fiyat farkinin pesindesiniz. C9 ile fiyat farkini verip E9 alayim derseniz anlayacagim sonucta ikiside 2019 model. Aylardir tv'yi kullaniyorsunuz servis cagirsaniz degisim iade raporu cikacak. Ama cikarmiyorsunuz yeni serileri bekliyorsunuz sonra lg gelsin benim tv'min degerini 2020 modellere gore degerlendirsin. Guzel numaraymis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.