Hazır iş çıkmaza girmişken, klimayı iade edip paranızı almaya çalışın. Aynı paraya düzgün klima alma şansınız var
ilk çıkmazda yapacağım girişim bu olacak kocausta'm, Bugün Beko merkezi aradım,yapılan işlemden sonra yine aynı arızayı yaptığını belirttim,pazartesi servis yönlendireceklerini söylediler,sonrasında bana gelen servis bugün nöbetçiymiş,termistörü değiştiren teknik eleman aradı,yine aynı arızayı yaptıysa daha öncede dediğim gibi kart hatası dedi,size kart siparişi verelim,birkaç güne gelir değiştiririz dedi. bende makianın üzerindeki orjinal karttan bulunamayabileceğini zira bu makinanın çok fazla satılmadığını,takılacak kartın şuan piyasadaki nispeten daha az kalite çihazların kartı olup makinanın orjinalliğini bozacağı tereddütünde olduğumu söyledim,(ustalar böyle bir şey olabilir mi, ne dersiniz kartı değiştirmeliler mi?) eleman aynı kartın takılacağını aksi takdirde çihazın hata vereceğini kesinlikle bir sorun olmayacağını söyledi ama benim içim pek rahat değil açıkçası,inşallah parça yoktur da bende iade ederim. Bugün çihaz 14:30 dan bu yana hiç durmadan(kanatlar yukarıya bile kalkmadı hava yağışsız dış sıcaklık 10-11 derece cihaz 30 dereceye ayarlı fan 2 de) çalışıyor herhangi bir sıkıntı yok şimdilik, birde dün dikkatimi çeken şey, dün hava rüzgarlı ve yağmurluydu, aletin kanatları sık,sık yukarıya kalkıp cihaz duruyordu ve bu arızayı (6 kırmızı 1 mavi)yaptı.bunların bir etkisi olmuşmudur acaba?
Arızanın klimadaki etkileri konusunda birşey diyemem, onu sadece Arçelik teknisyenleri görüp bilebilir.
Ama elinizdeki klima ile bir alt serinin kartlarının, hatta karlardaki soketlerin farklı olduğunu biliyorum; çünkü sizin serinin kartının bendeki bir eski seri klimaya takılmasını istediğimde verdikleri cevap o şekildeydi. Tahminim, sizinkinden bir sonraki serinin kartı da değişik olabilir.
Soketler uygun olup değişik seri kart takıldığında da klimanın çalışan parçalarına kumanda tarzı değişebilir. Hatta bazı parçaları orijinal biçiminden çok farklı da çalıştırabilir, bazı işlevleri çalıştıramayabilir de.
Diyeceğim o ki, kart değiştiğinde çok büyük olasılıkla alet ilk aldığınızdan farklı şekilde çalışacak, "orijinalliği" gidecektir. Bu durum aslında daha iyi/verimli de olabilir, ama iade istemek için yeterli sebep olur
quote:
Orijinalden alıntı: swing
quote:
Orijinalden alıntı: kocausta*
Hazır iş çıkmaza girmişken, klimayı iade edip paranızı almaya çalışın. Aynı paraya düzgün klima alma şansınız var
ilk çıkmazda yapacağım girişim bu olacak kocausta'm, Bugün Beko merkezi aradım,yapılan işlemden sonra yine aynı arızayı yaptığını belirttim,pazartesi servis yönlendireceklerini söylediler,sonrasında bana gelen servis bugün nöbetçiymiş,termistörü değiştiren teknik eleman aradı,yine aynı arızayı yaptıysa daha öncede dediğim gibi kart hatası dedi,size kart siparişi verelim,birkaç güne gelir değiştiririz dedi. bende makianın üzerindeki orjinal karttan bulunamayabileceğini zira bu makinanın çok fazla satılmadığını,takılacak kartın şuan piyasadaki nispeten daha az kalite çihazların kartı olup makinanın orjinalliğini bozacağı tereddütünde olduğumu söyledim,(ustalar böyle bir şey olabilir mi, ne dersiniz kartı değiştirmeliler mi?) eleman aynı kartın takılacağını aksi takdirde çihazın hata vereceğini kesinlikle bir sorun olmayacağını söyledi ama benim içim pek rahat değil açıkçası,inşallah parça yoktur da bende iade ederim. Bugün çihaz 14:30 dan bu yana hiç durmadan(kanatlar yukarıya bile kalkmadı hava yağışsız dış sıcaklık 10-11 derece cihaz 30 dereceye ayarlı fan 2 de) çalışıyor herhangi bir sıkıntı yok şimdilik, birde dün dikkatimi çeken şey, dün hava rüzgarlı ve yağmurluydu, aletin kanatları sık,sık yukarıya kalkıp cihaz duruyordu ve bu arızayı (6 kırmızı 1 mavi)yaptı.bunların bir etkisi olmuşmudur acaba?
quote:
Orijinalden alıntı: kocausta*
Arızanın klimadaki etkileri konusunda birşey diyemem, onu sadece Arçelik teknisyenleri görüp bilebilir.
Ama elinizdeki klima ile bir alt serinin kartlarının, hatta karlardaki soketlerin farklı olduğunu biliyorum; çünkü sizin serinin kartının bendeki bir eski seri klimaya takılmasını istediğimde verdikleri cevap o şekildeydi. Tahminim, sizinkinden bir sonraki serinin kartı da değişik olabilir.
Soketler uygun olup değişik seri kart takıldığında da klimanın çalışan parçalarına kumanda tarzı değişebilir. Hatta bazı parçaları orijinal biçiminden çok farklı da çalıştırabilir, bazı işlevleri çalıştıramayabilir de.
Diyeceğim o ki, kart değiştiğinde çok büyük olasılıkla alet ilk aldığınızdan farklı şekilde çalışacak, "orijinalliği" gidecektir. Bu durum aslında daha iyi/verimli de olabilir, ama iade istemek için yeterli sebep olur
bu arızadan dolayı kart değişimi,dolayısıyla makinanın orjinalliğinin bozulacağı konusunda endişelerim vardı zaten,kocausta'nın ve klima5505 verdikleri bilgilerden sonra bir kara verdim ve bugün sabah servisi aradım ve klimanın termistör değiştikten sonra aynı gün hata verdiğini ama dün ve bugün herhangi bir hata vermeden stabil çalıştığını,klimanın orjinalliğinin bozulmadan bir hafta bu şekilde deneyeceğimi bu süreçte sorun olursa kendilerini arayacağımı söyledim,serviste bugün sabah kart siparşinin verildiğini o taktirde siparişi iptal edeceklerini,endişelerimi ilettiğimde kartın kesinlikle orjinal arçelik (sorun burada bu kliman arçelik değil, orjinal LG kore yapımı)parçası olacağını (yan sanayi vs. olmayacağını) belirttiler,bir haftada ısrar ettiğimi belirttim,siz bilirsiniz,sorun olursa arasınız ilgileniriz dedi.(oldukça ilgiliydiler. Aslında ben genel olarak klimadan memnunum,can sıkıcı bu arıza olmasa iyiydi,yine bu forumda bu çihazı kullana sayın tyanali de bu sorunu yaşamıştı onada bir sorayım bakalım o ne yapmış. Bir hafta daha deneyelim bakalım.
Kart konusunda bir sorun olacağını sanmıyorum.Sonuçta elektronik parça arıza yapabilir. 5 yıl yetkili servis deposunda çalıştım.Klima kartlarında tedarik sorunu pek yaşamadım.Genelde eski klimalarda sıkıntı olurdu.Kartlar zaten LG ürünü.Üzerlerinde LG amblemli orjinal kutularında ve poşetinde geliyor.Orjinallik bozulmaz sorun etmeyin kendinize.Sonuçta takılacak parçada orjinal..Taktırın keyfinize bakın.Bazen üretici kartlarda değişikliğe gidiyor ve bununla ilgili değişecek parçalarda oluyor.Bu düzeltmelerle sonrada görülen arızaların önüne geçiyorlar.Parça bulundurmak zorunda yoksa ürün değişimi veya para iadesi yapılıyor.Bu süreçtede bir sıkıntı olmuyor.
quote:
Orijinalden alıntı: xeon78
Kart konusunda bir sorun olacağını sanmıyorum.Sonuçta elektronik parça arıza yapabilir. 5 yıl yetkili servis deposunda çalıştım.Klima kartlarında tedarik sorunu pek yaşamadım.Genelde eski klimalarda sıkıntı olurdu.Kartlar zaten LG ürünü.Üzerlerinde LG amblemli orjinal kutularında ve poşetinde geliyor.Orjinallik bozulmaz sorun etmeyin kendinize.Sonuçta takılacak parçada orjinal..Taktırın keyfinize bakın.Bazen üretici kartlarda değişikliğe gidiyor ve bununla ilgili değişecek parçalarda oluyor.Bu düzeltmelerle sonrada görülen arızaların önüne geçiyorlar.Parça bulundurmak zorunda yoksa ürün değişimi veya para iadesi yapılıyor.Bu süreçtede bir sıkıntı olmuyor.
Sayın xeon78, Ne yalan söyleyeyim yazdıklarınızı okuduktan sonra içim rahatladı,sağolun,işte bu forumu ve forumdaşları bu yüzden seviyorum. daha önce de yazdığım gibi son üç gündür çihaz sorunsuz çalışıyor,ilk hatada kart değişimi konusunda talepte bulunacağım. saygılarımla.
quote:
Orijinalden alıntı: swing
quote:
Orijinalden alıntı: xeon78
Kart konusunda bir sorun olacağını sanmıyorum.Sonuçta elektronik parça arıza yapabilir. 5 yıl yetkili servis deposunda çalıştım.Klima kartlarında tedarik sorunu pek yaşamadım.Genelde eski klimalarda sıkıntı olurdu.Kartlar zaten LG ürünü.Üzerlerinde LG amblemli orjinal kutularında ve poşetinde geliyor.Orjinallik bozulmaz sorun etmeyin kendinize.Sonuçta takılacak parçada orjinal..Taktırın keyfinize bakın.Bazen üretici kartlarda değişikliğe gidiyor ve bununla ilgili değişecek parçalarda oluyor.Bu düzeltmelerle sonrada görülen arızaların önüne geçiyorlar.Parça bulundurmak zorunda yoksa ürün değişimi veya para iadesi yapılıyor.Bu süreçtede bir sıkıntı olmuyor.
Sayın xeon78, Ne yalan söyleyeyim yazdıklarınızı okuduktan sonra içim rahatladı,sağolun,işte bu forumu ve forumdaşları bu yüzden seviyorum. daha önce de yazdığım gibi son üç gündür çihaz sorunsuz çalışıyor,ilk hatada kart değişimi konusunda talepte bulunacağım. saygılarımla.
Siz rahat olun.Arçelikte servis olayı çok gelişmiştir.Servis gelir arızayı belirler.Zaten onlarda el terminali var hemen sizin yanınızda parçayı seçer ve parça bekliyor konumuna alır.O arada servise sorar elimizde varmı diye parça var dediklerinde gider alır gelir ve takar. Eğer yoksa sipariş verilir.Haftada 2 gün parça nakliyesi yapılıyor servislere.O gün parçaların ayrılır ertesi günde takmaya gelirler tabi iş yoğunluğuna bağlı olarak sarkma olabiliyor. Olurki o parça Arçeliğin depolarında yoksa servis veya o servisin bulunduğu bölge müdürlüğü direk sistemden o parçanın türkiyenin hangi servislerinin elinde olduğunu görür.Ordan istenir ve servise ulaştırılır. Herşey online olarak çalışır. Bazen parça hiçbir şekilde temin edilemezse bu sefer ürün değişimi yoluna gidilir.Aynı ürün veya onun özelliklerinde yada bir üst modeli size ücretsiz olarak teslim edilip montajı yapılır garantisi varsa.Bu süreç yanlız 2 haftayı bulabiliyor. Arçelik servis elemanlarının eğitimine çok önem verir.2 ay süren eğitimleri vardır.Davranış eğitimleri bile vardır. Yanlız şunuda unutmamak lazım her servis aynı kalitede hizmet veremeyebiliyor.Buda servisin yönetimi ve çalışanın tecrübesiyle alakalıdır.10 yıllık elemanla 2 yıllık elemanı bir tutmamak gerekir. Eğerki servis sizi bekletiyorsa yapılacak en güzel iş müşteri hizmetleridir.Şikayetinizi bildirdiğinizde hemen o servise uyarı gelir ve ilk bakması gereken müşteri siz olursunuz. Arçelik klima konusunda tecrübeli bir firmadır.Zaten bir cok ürün lg'dir. YAnlız sadece lg parçalaıda yoktur.Bazı modellerin kompresörler Matsushita Electric markadır.Yani panasonictir. Arçelik taraftarı değilim sadece bildiklerimi anlattım.Amacım bilgisi olmayan insanların bilgilendirmek.
quote:
Orijinalden alıntı: xeon78
quote:
Orijinalden alıntı: swing
quote:
Orijinalden alıntı: xeon78
Kart konusunda bir sorun olacağını sanmıyorum.Sonuçta elektronik parça arıza yapabilir. 5 yıl yetkili servis deposunda çalıştım.Klima kartlarında tedarik sorunu pek yaşamadım.Genelde eski klimalarda sıkıntı olurdu.Kartlar zaten LG ürünü.Üzerlerinde LG amblemli orjinal kutularında ve poşetinde geliyor.Orjinallik bozulmaz sorun etmeyin kendinize.Sonuçta takılacak parçada orjinal..Taktırın keyfinize bakın.Bazen üretici kartlarda değişikliğe gidiyor ve bununla ilgili değişecek parçalarda oluyor.Bu düzeltmelerle sonrada görülen arızaların önüne geçiyorlar.Parça bulundurmak zorunda yoksa ürün değişimi veya para iadesi yapılıyor.Bu süreçtede bir sıkıntı olmuyor.
Sayın xeon78, Ne yalan söyleyeyim yazdıklarınızı okuduktan sonra içim rahatladı,sağolun,işte bu forumu ve forumdaşları bu yüzden seviyorum. daha önce de yazdığım gibi son üç gündür çihaz sorunsuz çalışıyor,ilk hatada kart değişimi konusunda talepte bulunacağım. saygılarımla.
Siz rahat olun.Arçelikte servis olayı çok gelişmiştir.Servis gelir arızayı belirler.Zaten onlarda el terminali var hemen sizin yanınızda parçayı seçer ve parça bekliyor konumuna alır.O arada servise sorar elimizde varmı diye parça var dediklerinde gider alır gelir ve takar. Eğer yoksa sipariş verilir.Haftada 2 gün parça nakliyesi yapılıyor servislere.O gün parçaların ayrılır ertesi günde takmaya gelirler tabi iş yoğunluğuna bağlı olarak sarkma olabiliyor. Olurki o parça Arçeliğin depolarında yoksa servis veya o servisin bulunduğu bölge müdürlüğü direk sistemden o parçanın türkiyenin hangi servislerinin elinde olduğunu görür.Ordan istenir ve servise ulaştırılır. Herşey online olarak çalışır. Bazen parça hiçbir şekilde temin edilemezse bu sefer ürün değişimi yoluna gidilir.Aynı ürün veya onun özelliklerinde yada bir üst modeli size ücretsiz olarak teslim edilip montajı yapılır garantisi varsa.Bu süreç yanlız 2 haftayı bulabiliyor. Arçelik servis elemanlarının eğitimine çok önem verir.2 ay süren eğitimleri vardır.Davranış eğitimleri bile vardır. Yanlız şunuda unutmamak lazım her servis aynı kalitede hizmet veremeyebiliyor.Buda servisin yönetimi ve çalışanın tecrübesiyle alakalıdır.10 yıllık elemanla 2 yıllık elemanı bir tutmamak gerekir. Eğerki servis sizi bekletiyorsa yapılacak en güzel iş müşteri hizmetleridir.Şikayetinizi bildirdiğinizde hemen o servise uyarı gelir ve ilk bakması gereken müşteri siz olursunuz. Arçelik klima konusunda tecrübeli bir firmadır.Zaten bir cok ürün lg'dir. YAnlız sadece lg parçalaıda yoktur.Bazı modellerin kompresörler Matsushita Electric markadır.Yani panasonictir. Arçelik taraftarı değilim sadece bildiklerimi anlattım.Amacım bilgisi olmayan insanların bilgilendirmek.
Teşekkürler sayın xeon78, çok güzel bir bilgilendirme olmuş,artık bu konulardaki süreç hakkında daha bir donanımlı oldum,tekrar sağolun. bu arada cihazın mevcut arızayı neden yaptığı konusunda bir fikrim oluşmaya başladı,bugün hava epey rüzgarlı ve alet yine 6 kırmızı,1 mavi verdi,fırtınallı havalarda yapıyor,sigortadan resetleyip tekrar çalıştırdım,5 saattir sorun yok.
quote:
Orijinalden alıntı: swing
quote:
Orijinalden alıntı: xeon78
quote:
Orijinalden alıntı: swing
quote:
Orijinalden alıntı: xeon78
Kart konusunda bir sorun olacağını sanmıyorum.Sonuçta elektronik parça arıza yapabilir. 5 yıl yetkili servis deposunda çalıştım.Klima kartlarında tedarik sorunu pek yaşamadım.Genelde eski klimalarda sıkıntı olurdu.Kartlar zaten LG ürünü.Üzerlerinde LG amblemli orjinal kutularında ve poşetinde geliyor.Orjinallik bozulmaz sorun etmeyin kendinize.Sonuçta takılacak parçada orjinal..Taktırın keyfinize bakın.Bazen üretici kartlarda değişikliğe gidiyor ve bununla ilgili değişecek parçalarda oluyor.Bu düzeltmelerle sonrada görülen arızaların önüne geçiyorlar.Parça bulundurmak zorunda yoksa ürün değişimi veya para iadesi yapılıyor.Bu süreçtede bir sıkıntı olmuyor.
Sayın xeon78, Ne yalan söyleyeyim yazdıklarınızı okuduktan sonra içim rahatladı,sağolun,işte bu forumu ve forumdaşları bu yüzden seviyorum. daha önce de yazdığım gibi son üç gündür çihaz sorunsuz çalışıyor,ilk hatada kart değişimi konusunda talepte bulunacağım. saygılarımla.
Siz rahat olun.Arçelikte servis olayı çok gelişmiştir.Servis gelir arızayı belirler.Zaten onlarda el terminali var hemen sizin yanınızda parçayı seçer ve parça bekliyor konumuna alır.O arada servise sorar elimizde varmı diye parça var dediklerinde gider alır gelir ve takar. Eğer yoksa sipariş verilir.Haftada 2 gün parça nakliyesi yapılıyor servislere.O gün parçaların ayrılır ertesi günde takmaya gelirler tabi iş yoğunluğuna bağlı olarak sarkma olabiliyor. Olurki o parça Arçeliğin depolarında yoksa servis veya o servisin bulunduğu bölge müdürlüğü direk sistemden o parçanın türkiyenin hangi servislerinin elinde olduğunu görür.Ordan istenir ve servise ulaştırılır. Herşey online olarak çalışır. Bazen parça hiçbir şekilde temin edilemezse bu sefer ürün değişimi yoluna gidilir.Aynı ürün veya onun özelliklerinde yada bir üst modeli size ücretsiz olarak teslim edilip montajı yapılır garantisi varsa.Bu süreç yanlız 2 haftayı bulabiliyor. Arçelik servis elemanlarının eğitimine çok önem verir.2 ay süren eğitimleri vardır.Davranış eğitimleri bile vardır. Yanlız şunuda unutmamak lazım her servis aynı kalitede hizmet veremeyebiliyor.Buda servisin yönetimi ve çalışanın tecrübesiyle alakalıdır.10 yıllık elemanla 2 yıllık elemanı bir tutmamak gerekir. Eğerki servis sizi bekletiyorsa yapılacak en güzel iş müşteri hizmetleridir.Şikayetinizi bildirdiğinizde hemen o servise uyarı gelir ve ilk bakması gereken müşteri siz olursunuz. Arçelik klima konusunda tecrübeli bir firmadır.Zaten bir cok ürün lg'dir. YAnlız sadece lg parçalaıda yoktur.Bazı modellerin kompresörler Matsushita Electric markadır.Yani panasonictir. Arçelik taraftarı değilim sadece bildiklerimi anlattım.Amacım bilgisi olmayan insanların bilgilendirmek.
Teşekkürler sayın xeon78, çok güzel bir bilgilendirme olmuş,artık bu konulardaki süreç hakkında daha bir donanımlı oldum,tekrar sağolun. bu arada cihazın mevcut arızayı neden yaptığı konusunda bir fikrim oluşmaya başladı,bugün hava epey rüzgarlı ve alet yine 6 kırmızı,1 mavi verdi,fırtınallı havalarda yapıyor,sigortadan resetleyip tekrar çalıştırdım,5 saattir sorun yok.
Bişey değil yardımcı olabildiysem ne mutlu bize.
xeon78'in Arçelik servis hakkında yazdıklarına aynen katılırım, bir müşteri olarak bize bakan servisin çok iyi hizmet verdiğine şahidim. Malları pek kaliteli olmasa da servisleri en iyilerden.
Gene arkadaşın belirttiği gibi, ana firma ne kadar uğraşsa ve iyiniyetli olsa da bazı servislerde tek tük zibidi tipler de olabilir, hatta o servisin sahibi de yaramaz bir esnaf olabilir, orası ayrı.
quote:
Orijinalden alıntı: kocausta*
xeon78'in Arçelik servis hakkında yazdıklarına aynen katılırım, bir müşteri olarak bize bakan servisin çok iyi hizmet verdiğine şahidim. Malları pek kaliteli olmasa da servisleri en iyilerden.
Gene arkadaşın belirttiği gibi, ana firma ne kadar uğraşsa ve iyiniyetli olsa da bazı servislerde tek tük zibidi tipler de olabilir, hatta o servisin sahibi de yaramaz bir esnaf olabilir, orası ayrı.
O konuda haklısın bazı servisler gerçekten çok berbatlar.Çalışanıda sahibide iyi olmayabiliyor.Onuda düzeltmek arçeliğe düşüyor.
quote:
Orijinalden alıntı: swing
Dün gece yine yapmış bizim makina arızayı. Gece soğuk diye açık bırakmıştım soğuk diye. Normalde geceaçık bırakmıyorum. Dünkü fırtına aynı hayayı verdirdi.
Bana sorarsanız bu saatten sonra en iyisi klimayı iade edip paranızı almanız..Klimanın orijinalliği bozuldumu içinize sinermi bilmem.Hazır bahanenizde var..
quote:
Orijinalden alıntı: tyanali
quote:
Orijinalden alıntı: swing
Dün gece yine yapmış bizim makina arızayı. Gece soğuk diye açık bırakmıştım soğuk diye. Normalde geceaçık bırakmıyorum. Dünkü fırtına aynı hayayı verdirdi.
evet aynı gün bende de iki kez yaptı,fırtınalı havalarda yapıyor antalya elektiriğinde dalgalanma oluyor sanırım birde benim dikkatimi çeken en düşük fan ayarındayken de yapıyor mu acaba yoksa tesadüf mü oldu bilemiyorum. Benimki salonda olduğundan gece açık bırakıp kullanma gereksinimi olmuyor bu açıdan sorun olmuyor,şimdilik resetleyip kullanıyorum son noktada yukarıda da belirtildiği gibi parça değişimi konusunda endişem yok, sayın xeon78 açıklamalarından sonra içim rahat. sayın melih07 Cihazın iade edilmesini şuan için teknik olarak gerektirecek bir durum yok zira adamlar bana söylediler, istediğiniz zaman kartı değiştirelim diye,parça sorunu olursa bu yol açılır.(bu arada sizde ve bende ilk etapta sıkıntı olan koku konusu olmuyor artık,sizin cihazı bu yüzden değiştirdiğinize,sizi epey uğraştırdığına hatta iadeye kadar gittiğine üzülmüştüm,umarım yerine aldığınız cihaz beklentilerinizi karşılamıştır.
quote:
Orijinalden alıntı: swing
quote:
Orijinalden alıntı: tyanali
quote:
Orijinalden alıntı: swing
Dün gece yine yapmış bizim makina arızayı. Gece soğuk diye açık bırakmıştım soğuk diye. Normalde geceaçık bırakmıyorum. Dünkü fırtına aynı hayayı verdirdi.
evet aynı gün bende de iki kez yaptı,fırtınalı havalarda yapıyor antalya elektiriğinde dalgalanma oluyor sanırım birde benim dikkatimi çeken en düşük fan ayarındayken de yapıyor mu acaba yoksa tesadüf mü oldu bilemiyorum. Benimki salonda olduğundan gece açık bırakıp kullanma gereksinimi olmuyor bu açıdan sorun olmuyor,şimdilik resetleyip kullanıyorum son noktada yukarıda da belirtildiği gibi parça değişimi konusunda endişem yok, sayın xeon78 açıklamalarından sonra içim rahat.
son günlerde, günde bir kaç kez 6 kırmızı 1 mavi hatası vermeye başlamıştı,ısıtması da zayıfladı ve en düşük fan ayarına aldığımda hemen ışık arızası veriyordu,canımı iyice sıkmaya başlamıştı daha önceden niyetlendiğim fakat zamana bıraktığım kart değişimine (istemesem de)karar vermiştim ki,bir açayım da filtrelerini temizleyeyim dedim birde ne göreyim filtreler tamamen tıkanmış neredeyse kapkara olmuş,talimatlara göre filtreleri,plasmayı temizledim taktım, müthiş bir Fark oldu,son günlerde yüksek fanda dahi 3 saatte 24 dereceyi geçemeyen alet en düşük fanda yarım satte 25 dereceye çıkarıyor,en düşük fana aldığım halde ışık arızası vermiyor (5 gün oldu herhangi birşey yok)kesinlikle ilk alındığı zamanlardaki performansına döndü. Demek ki filtre temizliği çok şey ifade ediyormuş,biliyorduk ta,yaşayarak bir daha öğrendik. yaz geldiğinde birde dış üniteyi elektriğini keserek tazyikli su ile yıkamayı planlıyorum (daha önce bir soğutmacı arkadaşım önermişti ve yapmıştım da epey faydası oluyor,en eski klimam (demirdöküm pacific line, dış ünitesi) hala tertemiz. bu konuda başaka önerisi olan var mı acaba. saygılarımla.
quote:
Orijinalden alıntı: swing
quote:
Orijinalden alıntı: swing
quote:
Orijinalden alıntı: tyanali
quote:
Orijinalden alıntı: swing
Dün gece yine yapmış bizim makina arızayı. Gece soğuk diye açık bırakmıştım soğuk diye. Normalde geceaçık bırakmıyorum. Dünkü fırtına aynı hayayı verdirdi.
evet aynı gün bende de iki kez yaptı,fırtınalı havalarda yapıyor antalya elektiriğinde dalgalanma oluyor sanırım birde benim dikkatimi çeken en düşük fan ayarındayken de yapıyor mu acaba yoksa tesadüf mü oldu bilemiyorum. Benimki salonda olduğundan gece açık bırakıp kullanma gereksinimi olmuyor bu açıdan sorun olmuyor,şimdilik resetleyip kullanıyorum son noktada yukarıda da belirtildiği gibi parça değişimi konusunda endişem yok, sayın xeon78 açıklamalarından sonra içim rahat.
son günlerde, günde bir kaç kez 6 kırmızı 1 mavi hatası vermeye başlamıştı,ısıtması da zayıfladı ve en düşük fan ayarına aldığımda hemen ışık arızası veriyordu,canımı iyice sıkmaya başlamıştı daha önceden niyetlendiğim fakat zamana bıraktığım kart değişimine (istemesem de)karar vermiştim ki,bir açayım da filtrelerini temizleyeyim dedim birde ne göreyim filtreler tamamen tıkanmış neredeyse kapkara olmuş,talimatlara göre filtreleri,plasmayı temizledim taktım, müthiş bir Fark oldu,son günlerde yüksek fanda dahi 3 saatte 24 dereceyi geçemeyen alet en düşük fanda yarım satte 25 dereceye çıkarıyor,en düşük fana aldığım halde ışık arızası vermiyor (5 gün oldu herhangi birşey yok)kesinlikle ilk alındığı zamanlardaki performansına döndü. Demek ki filtre temizliği çok şey ifade ediyormuş,biliyorduk ta,yaşayarak bir daha öğrendik. yaz geldiğinde birde dış üniteyi elektriğini keserek tazyikli su ile yıkamayı planlıyorum (daha önce bir soğutmacı arkadaşım önermişti ve yapmıştım da epey faydası oluyor,en eski klimam (demirdöküm pacific line, dış ünitesi) hala tertemiz. bu konuda başaka önerisi olan var mı acaba. saygılarımla.
kulanma kulavuzu okusanıza kardeşim her hafta temizlenmesi gerekiyor
valla bu çagda bu zmanda bu internet çagında nasıl bu gibi hatalarla yaşıyosunuz zerre anlamıyom
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme