Şimdi Ara

LG 49SJ800V kullanan var mı? (51. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.123
Cevap
31
Favori
93.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcgoktug

    Şu an itibariyle wifi kopma ve arından wifi bulamama/bağlanamama, buna bağlı kumanda çalışmama sorunum tekrar etmiş bulunuyor. Yarın için servis kaydı oluşturdum. 4. kez aynı arıza olduğu için bu sefer muadili ile değişim yada para iadesi olacaktır.

    Alıntıları Göster
    Servis için gelen arkadaş arızanın sabit olduğunu, tüm çözüm önerilerinin uygulandığını belirtti. Arızanın videosunu teknik servis kısmına vermek için videoya aldı, faturamın fotoğrafını çekti ve zaten sistemde arızanın silsilesi göründüğü için Pazartesi günü(dün) sabahtan mail atacaklarını ve benim de öğleden sonra LG'yi aramamı söyledi.

    LG call center'ı aradığımda onların yapacağı bir şey olmadığını, maillerin genel merkeze gittiğini ve web siteleri üzerinden mail atmamı söyledi. Bende durumu açıklayarak bir mail yazdım.

    Mail'e yapılan dönüşte yapacakları bir şey olmadığını, televizyonun hala serviste kontrolde olduğunu ve servis ile görüşmem gerektiğini belirttiler.

    Servisi aradım, daha bakmadık ne zaman olur bilmiyorum gibi ucu açık bir cevap verdiler. Bende zaten arızanın sabit olduğunu ve kayıtlarında olduğunu, 1 yıl içerisinde aynı arıza 2 kere tekrar ettiğinde zaten para iadesi yada misli ile değişim hakkım olduğunu, 3. kez servise verirken cihaz istediğim halde bant ile tamir edip geri gönderdiklerini belirtmiş olmama rağmen bekleyeceksiniz dediler.

    Gerçekten insanın sabrını sınıyorlar. Bu servis (Çanakkale HD Servis-sistem elektronik) daha ilk arıza oluştuğunda bu cihazda 5Ghz desteği yok, arıza bulunamadı diye televizyonu geri göndermişti.
    Cuma günü kayıt oluşturup cumartesi günü alınması için beklerken gelmeyeceklerini anlayıp telefon ettiğimde, hafta sonu izlersiniz, televizyonsuz kalmayın diye gelmedik cevabını da verdiler. Arızalı televizyonu ne yapayım zaten iade işlemlerini başlatacağım diyince "e alalım o zaman" dediler. Kafalar çok rahat.

    Şimdi de ne zaman bakarız bilmiyoruz diyorlar.

    Faydası olur mu bilmiyorum ama LG Electronics Türkiye IT ve Medya Ürünleri Pazarlama Bölüm Başkanı Kangpil Choi'ye tüm süreci anlattığım ingilizce bir mail'de attım.
    Eline ulaşıp da okur mu pek emin değilim gerçi.




  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Hocam 5ghz kullandığınız için mi bu kadar çok tekrarladı sizde yoksa servisle mi alakalı.

    Forumda başka 5ghz ile kullananlar varmi? Merak ediyorum.

    Tekrar bozulcaksa hemen bozulsun diye hep wifi kullanıyorum ama suan sıkıntı yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myctapha

    Hocam 5ghz kullandığınız için mi bu kadar çok tekrarladı sizde yoksa servisle mi alakalı.

    Forumda başka 5ghz ile kullananlar varmi? Merak ediyorum.

    Tekrar bozulcaksa hemen bozulsun diye hep wifi kullanıyorum ama suan sıkıntı yok.
    Aldığım günden beri 1 yıldır sadece 5Ghz de kullandım ancak arıza yapınca hiç bir ağı görmüyor. Evde 2 cep telefonu ve 2 laptop 5Ghz ağını kullanıyor ve hiç bir sıkıntı yok.

    Bunlarla ile beraber 2,4Ghz ağını kullanan Intel Compute Stick, Wifi repeater, Broadlink RM mini3 Evrensel WIFI / IR Uzaktan Kumanda, Wifi smart Ampül, Ticwatch E akıllı saatim var.

    Tek bir cihazda aynı sorun sürekli çıkıyor. Zaten bu bana özel bir arıza değil, youtube'da farklı ülkelerden aynı sorunu yaşayan kullanıcılar var.
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Hocam, tüketici hakem heyetine belgeli ve açıklamalı şikayetinizi bildirdiniz mi? Süreci hızlandırır ve hakkınızı alırsınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Tam anlatamadım sanırım bizim tvde kronik arıza olduğu kesin zaten 6. Ayda benimde anakart ve wifi modülü değişti şuan 1. Sene dolmak üzere.
    Bende 1 sefer arıza verdi ben hep 2.4 ghz kullanıyorum. Acaba sizde birden fazla arıza vermesi servismi tam hakkıyla tamir edemiyor yoksa devamlı 5ghz kullanmanız mi ki?
    Başka 5ghz kullanan varmi diye sormamda bundan ibaret.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: focus

    Hocam, tüketici hakem heyetine belgeli ve açıklamalı şikayetinizi bildirdiniz mi? Süreci hızlandırır ve hakkınızı alırsınız
    Üşenmedim tek tek servis formlarını, yazışmaları ve gerekli belgeleri PDF haline getirip online olarak Tüketici heyetine başvurumu yaptım. Şimdi onlar düşünsün :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 18 Haziran 2019; 22:42:48 >
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    En iyisini yapmışsınız. Hatta eldende dilekçeyle verebilirsiniz. Sonuç hızlanacaktır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: focus

    En iyisini yapmışsınız. Hatta eldende dilekçeyle verebilirsiniz. Sonuç hızlanacaktır.
    Başvuru yaparken elden verilecek evrak var mı yoksa dijital olarak mı yükleyeceksiniz diye soruyor. Tekrar elden dilekçe verilmiyor. Bakalım ne zaman dönüş olacak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşik 8 ay 5gz baglantiyla kullandim wifi noktasinda sikinti yasamadim. Daha sonra modem arizalandi 2ghzli olani kullaniyorum bir sikinti yok.Bazen kumanda işlevsiz kaliyor kapatip acinca duzeliyor. Birkac kez tv izlerken goruntu takilma yapip hizlanip yavasladi.

    Beni en cok pisman eden bu tv nin goruntu kalitesi. Tv cok yayin seciyor. Bazi full hd yayinlari sd gibi gosteriyor renkler cok farklilasiyor. Babamlarda lg 49lb670v var full hd bundan kat kat iyi goruntusu var. Abartmiyorum hatta sd yayinlari neredeyse hd gibi gosteriyor.
    Sj800v is ancak hdr 4k vido acarsan iste bu ya dedirttiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem0689

    Yaklaşik 8 ay 5gz baglantiyla kullandim wifi noktasinda sikinti yasamadim. Daha sonra modem arizalandi 2ghzli olani kullaniyorum bir sikinti yok.Bazen kumanda işlevsiz kaliyor kapatip acinca duzeliyor. Birkac kez tv izlerken goruntu takilma yapip hizlanip yavasladi.

    Beni en cok pisman eden bu tv nin goruntu kalitesi. Tv cok yayin seciyor. Bazi full hd yayinlari sd gibi gosteriyor renkler cok farklilasiyor. Babamlarda lg 49lb670v var full hd bundan kat kat iyi goruntusu var. Abartmiyorum hatta sd yayinlari neredeyse hd gibi gosteriyor.
    Sj800v is ancak hdr 4k vido acarsan iste bu ya dedirttiriyor.
    Bazen youtube'da video izlerken bazende flash bellek üzerinden film izlerken görüntünün takılması ve bir anda hızlı hızlı oynaması sorunu bende de vardı. Görüntü kalitesi konusunda haklısınız. Özellikle local dimming çok kötü çalışıyor ekran bazen aşırı parlak bazen de aşırı karanlık olabiliyor. HDR filmlerde yada NETFLIX'de dolby vision filmlerde ekran her sahne değiştiğinde bir kararıyor ve aydınlık oluyor. Hele ki altyazılı bir film izlerseniz her altyazı çıktığında ekran parlıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcgoktug

    Üşenmedim tek tek servis formlarını, yazışmaları ve gerekli belgeleri PDF haline getirip online olarak Tüketici heyetine başvurumu yaptım. Şimdi onlar düşünsün :)

    Alıntıları Göster
    Az önce mail geldi, Değişim işleminin yapılması uygun görülmüştür yazıyor. Şimdi ne zaman arayacaklar da öneride bulunacaklar diye bekleyeceğim.
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Gözün aydın hocam, hayırlısı olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • focus kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim ama bu iş bilmez çalışanlar yüzünden nasıl sonuç alacağım bilmiyorum. LG'yi aradım ve değişim onaylanmış dedim. Evet sistemde görüyorum yeni cihaz verilecek dedi. Özellikle misli ile değişim istiyorum ve bu şekilde tüketici hakem heyeti başvurusu yaptım dedim. Biz burda ne gönderileceğini göremiyoruz dedi. Dedim aynısını göndermeyin çünkü kabul etmem. O zaman servis ile görüşün dediler. Servisi aradım, bizim alakamız yok biz kargoyu hazırladık yarın değişim için gönderiyoruz dedi. Ne göndereceklerini merkez bilirmiş. O zaman misli ile olan talebimi iletin dedim siz mail atın dediler.

    Herkes topu birbirine atıyor. Daha neler olacak çok merak ediyorum açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 19 Haziran 2019; 22:59:4 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcgoktug

    Teşekkür ederim ama bu iş bilmez çalışanlar yüzünden nasıl sonuç alacağım bilmiyorum. LG'yi aradım ve değişim onaylanmış dedim. Evet sistemde görüyorum yeni cihaz verilecek dedi. Özellikle misli ile değişim istiyorum ve bu şekilde tüketici hakem heyeti başvurusu yaptım dedim. Biz burda ne gönderileceğini göremiyoruz dedi. Dedim aynısını göndermeyin çünkü kabul etmem. O zaman servis ile görüşün dediler. Servisi aradım, bizim alakamız yok biz kargoyu hazırladık yarın değişim için gönderiyoruz dedi. Ne göndereceklerini merkez bilirmiş. O zaman misli ile olan talebimi iletin dedim siz mail atın dediler.

    Herkes topu birbirine atıyor. Daha neler olacak çok merak ediyorum açıkçası.
    Hocam aynı sorun bende de var. 55sj800v kullanıyorum. Bir buçuk yıldır hiç bir sorun yoktu. Dün youtube izlerken takılma ve donma oldu. Kumandanın bağlantısı kesildi ya da yavaşladı. Wi-fi bağlantısı koptu. Fabrika ayarlarına geri döndüm. Yine düzelmedi, sonradan kendi kendine düzeldi. Bugün kısa süreli yine aynı sorun oluştu. Bilmiyorum servis çağırayım mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asadem

    Hocam aynı sorun bende de var. 55sj800v kullanıyorum. Bir buçuk yıldır hiç bir sorun yoktu. Dün youtube izlerken takılma ve donma oldu. Kumandanın bağlantısı kesildi ya da yavaşladı. Wi-fi bağlantısı koptu. Fabrika ayarlarına geri döndüm. Yine düzelmedi, sonradan kendi kendine düzeldi. Bugün kısa süreli yine aynı sorun oluştu. Bilmiyorum servis çağırayım mı?

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun, aramıza hoşgeldiniz. Garanti bitmeden hemen işlemlere başlayın. Benim 5 ay içinde aynı sebepten 4 kez servise gitti. Anakart ve wifi modulu değişti yine aynısı oldu. Seride bir sorun var belli ki.




  • Grubun adını değiştirsinler artık lg 49sj800v mağdurları yapalım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcgoktug

    Geçmiş olsun, aramıza hoşgeldiniz. Garanti bitmeden hemen işlemlere başlayın. Benim 5 ay içinde aynı sebepten 4 kez servise gitti. Anakart ve wifi modulu değişti yine aynısı oldu. Seride bir sorun var belli ki.

    Alıntıları Göster
    Sorun 2 gündür yok. Tekrar etse hiç dokunmadan videoya çekip servisi çağıracağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asadem kullanıcısına yanıt
    Zaten öyle öyle başlıyor. Bir oluyor sonra 3 hafta olmuyor. Benim en son 10 saat aralıksız çalışmadı. Gece kapattım. Sabah açtığımda sorun yoktu. Ben ilk günden beri her arıza yaptığında videoya aldım. Gün gün hepsi var. İlk arıza olduğunda servis arıza yok diye geri gönderdiğinde YouTube a koymuştum hatta.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün onaylanan değişimin ardından 49SM8200PLA (2019) modeli geldi ve kurulumu yapıldı. Webos 4.5 olduğu için farklılıklar var ancak Televizyon oldukça güzel.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 27 Haziran 2019; 15:25:10 >




  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun güle güle kullanın siz kurtardınız darısı bizlerin başına
  • 
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.