Şimdi Ara

LG 49SJ800V kullanan var mı? (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.123
Cevap
31
Favori
92.476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Alakası yok hocam bir önceki tv de lg idi ama çocuk oyuncak çekiçle ufak bi tıklama ile içten ekran gitti dıştan bişey yoktu ama sakın güvenmeyin koruması var dediklerine ha kendine güvenen varsa denesin 😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dün akşam Wifi sorunum servisten sorun yok denilerek geldiğinden beri ilk defa tekrarlardı. Aradan 2 hafta geçti. Daha sonra aklıma 1 saat öncesinde modemi ve router'ı yeniden başlattığım aklıma geldi.

    Evde Asus AC750 modem ve Tenda AC1200 router kullanıyorum. Annemin telefonu için Asus modemin 2.4Ghz ağı açık, Router'da 5.8Ghz açık ve evdeki diğer cihazlar Tv de dahil hepsi 5Ghz üzerinden bağlılar. Modemin 5Ghz ağı router kadar geniş alanda çalışmıyor. Bu yüzden çalışma senaryosu böyle.

    Akşam sorun oluşunca Televizyonun bağlı olduğu router'ı bir kez daha yeniden başlattım ve sorun devam etti. Ondan sonra alakası yoktur ama modemin kablosuz 2.4 Ghz ağını kapatayım dedim ve televizyon sorunsuz çalışmaya başladı.

    Wifi sorunu oluşunca kumanda da takılmaya başlıyor. Kumanda bluetooth olduğuna göre aynı modül yüzünden oluyor olabilir ve evdeki 2.4Ghz ağ frekansı bunu etkiliyor olabilir.

    Modemin 2.4Ghz kablosuz ağını yeniden başlattım ve sorun hala yok. Soruna bu şekilde bir çözüm bulmuş olabilirim yada tamamen denk gelmiş olabilir. Ancak Wifi sorunu yaşan biri olursa modem yayın kanalını ve frekansını değiştirerek çözüm arayabilir.




  • bu serilerin kablosuz bağlantı chipleri sorunlu olabilir, birkaç hafta önce tvnin sağ üst köşesinde sürekli bilinmeyen aygıt bağlantısı kesildi deye uyarı mesajı çıkıyordu, tv nin tüm kablosuz bağlantı seçeneklerini kapattım, şuan çok şükür hiçbir uyarı mesajı gelmiyor.
  • supreius S kullanıcısına yanıt
    O mesaj bende sürekli gelmeye başlayınca kumanda kopmaya başladı ve anakart ve wifi modülü değişti

    Bu tvnin malesef kronik sorunu bu inşallah tekrardan bozulmaz.
  • myctapha kullanıcısına yanıt
    kumandayı değiştirdim, oğlum kumandalarla çok oyunyordu, onun bozduğunu düşündüm, hata mesajları geldiği dönemde kumanda da bağlantı sorunları vardı. şuan yeni kumanda ile ilgili herhangi bir sorun yok.
  • Benim wifi sorunu yeniden ortaya çıktı. Yarın tekrar servis kaydı açacağım. Bakalım yine sorun yok her şey normal diyecekler mi?
  • Arkadaşlar harici uydu alıcısı için ne kullanmamı önerirsiniz. Zira, tv'nin kanal geçişleri çok yavaş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • secondchance55 S kullanıcısına yanıt
    iyi bir cihaz almanızı öneririm. ben mutant hd51 kullanıyorum, enigma2 4k, 1700hz çift çekirde 1gb ram. tek eksiği dvb 2sx yayınları desteklemiyor, görüntü kalitesi oldukça iyi, tavsiyem enigma2 cihaz almanız. 4k yayınlarıda desteklesin. yeni çıkan octagon 8008 diye bir cihaz var, işlemcisi nedeniyle kodi de destekliyormuş yani hem uydu hemde media player, yakında mutand hd60 diye bir cihazda çıkacak, hisilicon işlemcili. dvb 2sx desteği de var.
  • supreius S kullanıcısına yanıt
    Yorumunuzu dikkate alacağım. Bu konuda ne kadar cahil olduğumu tekrar hissettim :) teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcgoktug

    Benim wifi sorunu yeniden ortaya çıktı. Yarın tekrar servis kaydı açacağım. Bakalım yine sorun yok her şey normal diyecekler mi?
    Sonunda sorun olduğunu görülmüş ve yurt dışından yeni anakart sipariş verilmiş. Ne zaman geleceği konusunda da bilgi vermiyorlar. Artık bekleyip göreceğiz.
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcgoktug

    Sonunda sorun olduğunu görülmüş ve yurt dışından yeni anakart sipariş verilmiş. Ne zaman geleceği konusunda da bilgi vermiyorlar. Artık bekleyip göreceğiz.

    Alıntıları Göster
    Benim wifi modülü de yurtdışından geldi. Arıza tespitinden 10 gün sonra parça geldi diye aramışlardı. Çok bekleyeceğinizi sanmıyorum. Birde servisten cihazı teslim almadan panel boşluğunu mutlaka kontrol edin. Çünkü basit bir wifi modülü değişiminde bile benim tv nin panel boşluğu bariz artmıştı. Hazır servis yanınızdayken kontrol etmekte fayda var. Zira sonra normal diyerek geçiştiriyorlar... Umarım sorun bir an önce kalıcı olarak çözülür. Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kala17

    Benim wifi modülü de yurtdışından geldi. Arıza tespitinden 10 gün sonra parça geldi diye aramışlardı. Çok bekleyeceğinizi sanmıyorum. Birde servisten cihazı teslim almadan panel boşluğunu mutlaka kontrol edin. Çünkü basit bir wifi modülü değişiminde bile benim tv nin panel boşluğu bariz artmıştı. Hazır servis yanınızdayken kontrol etmekte fayda var. Zira sonra normal diyerek geçiştiriyorlar... Umarım sorun bir an önce kalıcı olarak çözülür. Selamlar.

    Alıntıları Göster
    Servis yalnızca anakart sipariş edildi dedi. Benim sorunum wifi modulündeydi ve wifi kapatılınca televizyon normal şekilde çalışıyordu. Umarım yeni anakart + eski wifi modulü ile aynı sorunu yaşamam. Panelin yerinden çıkarılmasını gerektirecek bir durum yok anakart değiştirilirken ama sizin televizyon neden o duruma geldi, gerçekten enteresan bir durum.

    Geldiği zaman herşeyini kontrol edeceğim elbette. Zaten şuan çalışan servis 1 ay önce sorun yok diyerek televizyonu geri getirmiş ve üstüne Tv Wireless Ac ve 5Ghz desteklemiyor demişti.




  • arkadaşlar merhaba televizyonun üst kısmında yatay bir çizgi oluştu ekran iğrenç gözüküyor daha çok siyahta belli oluyor. başına gelen var mı bu durum? Varsa nasıl bir yol izlediniz acaba? Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcgoktug

    Servis yalnızca anakart sipariş edildi dedi. Benim sorunum wifi modulündeydi ve wifi kapatılınca televizyon normal şekilde çalışıyordu. Umarım yeni anakart + eski wifi modulü ile aynı sorunu yaşamam. Panelin yerinden çıkarılmasını gerektirecek bir durum yok anakart değiştirilirken ama sizin televizyon neden o duruma geldi, gerçekten enteresan bir durum.

    Geldiği zaman herşeyini kontrol edeceğim elbette. Zaten şuan çalışan servis 1 ay önce sorun yok diyerek televizyonu geri getirmiş ve üstüne Tv Wireless Ac ve 5Ghz desteklemiyor demişti.

    Alıntıları Göster
    Servise TV i ben götürdüm ve açıkçası 10 dk da wifi modülünü değiştirip tv i bana çalışır halde gösterip teslim ettiler. Lakin panel boşluğunun kontrol etmek aklımın ucundan bile geçmedi. Wifi Modül değişiminde panel sökülmesini gerektirecek bir durumda olduğunu sanmıyorum. Öyle olsa paneli yerine tam oturtmamış olduklarını yada bağlantısını tam yapmadıklarını düşüneceğim.. Konunun teknik kısmına tam hakim olmadığım için açıklama da getiremiyorum. Forumda tekniğe de hakim birisi olsa güzel olurdu.. Ama nasıl bu hale geldi ben de anlam veremedin. TV i eve getirdiğimde arka kapak vidalarından birinin gevşek olduğunu farkettim ve onu da ben sıktım. Aklıma sadece modülü sökmek için TV i yüzüstü yatırdıklarında ekranı bombeli bir yer üzerine koymuş olabilecekleri ihtimali geliyor. O zamanda paneli önde tutan vidalı değil esnek bir metal bağlantısı olması ve bunun esnemesi yada plastik bir bağlantısı olup bunun deforme olması durumu gerçekleşmesi gerekir diye düşünüyorum bu kadar panel boşluğu oluşması için. Bir ara TV nin içini açıp kendim kontrol etmeyi düşünmedim değil ama 2 aylık cihazı riske atmak istemedim... Bence servisten TV i teslim alırken ikinci el araba satın alıyormuş gibi olabildiğince her aksamını kontrol etmekte fayda var. Sonra hiçbir şeyi üzerlerine almıyorlar.




  • kala17 K kullanıcısına yanıt
    Servis geldiğinde sizin başınıza gelen hadiseyi de sordum, donanım olarak UH850 görünüyor yazmıştınız. Kanal listesi geri yüklenince model numarası değişmez dedi.
    https://www.displayspecifications.com/en/comparison/1f491e4af

    Bu karşılaştırmaya göre çok benzer iki ürün ancak farklılıklar mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcgoktug

    Servis geldiğinde sizin başınıza gelen hadiseyi de sordum, donanım olarak UH850 görünüyor yazmıştınız. Kanal listesi geri yüklenince model numarası değişmez dedi.
    https://www.displayspecifications.com/en/comparison/1f491e4af

    Bu karşılaştırmaya göre çok benzer iki ürün ancak farklılıklar mevcut.
    Evet kutudan ilk çıkardıklarında kurulumunu yaparken UH850 yazıyordu ayarlarda TV isminde, gelen servis elemanı silip düzeltmişti. Daha sonra sorduğumda da UH850 den kopyaladıkları kanalları yükledikleri için öyle göründüğü açıklamasını yaptılar... Sizin dediğiniz gibi Mute tuşundan kontrol ettiğimde SJ800V yazıyordu. Öyle olunca ben çok üzerine düşmedim. Şu aralar aklımda soru işareti kalan panel boşluğu.. Bir fırsatını bulsam başka bir servise gidip açık TV varsa paneli ne tutuyor görmek için gideceğim. Resmen 3-4 mm ileri geri hareket ediyor panel. Aslında sorun etmeyeceğim ama bu boşluğun darbe durumunda ekran mukavemetini olumsuz etkilemesinden yani ekranın kırılmaya karşı dayanımını azaltmasından birde oluşan bu boşluktan TV içerisine toz alma durumunun uzun kullanımda arızaya sebebiyet verebileceği şüphesinden dolayı tedirginim...




  • [Bu mesaj üye isteğiyle silinmiştir.]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HandK -- 21 Mart 2021; 10:14:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçek hrz değeri 50hrz 2018 49 inc lerin hepsini 50hrz yapmışlar zaten
    Harman kardon yok
    O kadar ben başka bir fark göremedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcgoktug

    Sonunda sorun olduğunu görülmüş ve yurt dışından yeni anakart sipariş verilmiş. Ne zaman geleceği konusunda da bilgi vermiyorlar. Artık bekleyip göreceğiz.

    Alıntıları Göster
    Haftaya Cuma günü 20 iş günü dolmuş olacak. Tüketici hakem heyetine başvuracağım ve üst model ile değişim talep edeceğim.

    Servis formunun arkadasındaki 9. maddede 10 iş günü sonrasında cihaz hala serviste ise geçici olarak muadil cihaz verme zorunluluğu olduğu yazıyor. Servisi aradım, elinde cihaz olmadığını ve genel merkezi aramam gerektiğini söyledi. Genel merkezi arayıp talep oluşturdum, servise cihaz yönlendirilmesi için talebimin inceleneceği ve karar verildikten sonra geçici televizyonun servise ulaşacağı ve sonrasında eve kurulum yapılacağı bilgisi verildi. Hafta sonu çalışmadıkları için Tüm bunlar pazartesi günü başlayacak ve muhtemelen tv'nin gelmesi de hafta sonunu (cuma günü) bulacak. Bakalım LG bu konuda ne yapacak.




  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.