Şimdi Ara

leon 1.2 tsi style dsg. 57 bin km geçildi. Kavrama degisiyor (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
178
Cevap
3
Favori
43.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konuyu 3 sene once acmistim.

    Arac 57 bin km oldu. Genel olarak memnunum aractan.

    Degisen basliktan anlayacaginiz uzere aracim dusuk hizlarda ivmelenirken cok nadir titreme yapiyordu. Bu nedenle degil de, aracin anahtar problemi nedeniyle 2 gun once Ankara dogus servisine goturmustum. Titreme olayindan da bahsettim. Sonuc olarak kavramanin degismesine karar vermisler.

    Uzatmali garantim oldugu icin sanirim ucret talep edilmeyecek araci bugun teslim alcagim kismetse.

    Bu km ye kadar aracim 100 km de ortalama 6.0 lt yakit tuketti. Dizel arac ile ayni sartlarda bunun 1 litre altini tuketebilirdim.

    Ozet olarak arac ile ilgili
    Memnun oldugum yanlari : yakit, yol tutusu, donanimi, kavrama haricinde dsg nin konforu ve servis.

    Memnun olmadigim yanlari : az da olsa kapi trim sesi, dsg nin tedirginligi.

    Bir sorum olacak. mekatronik ile ilgili nelere dikkat etmeliyim kavrama degisiminden sonra.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • lotus1 L kullanıcısına yanıt
    Dur-kalk trafikte manuel moda aliyorum ben, ki arac 1. viteste kalsin ve o vitesten kalksin. Aksi takdirde bildiginiz gibi araç tam olarak durmandan 1. vitese almiyor, ve 10km hizi gectigi anda 2. vitese atiyor.

    Not: Aracim 1.4 tsi 2010 Golf. 30binde kavrama degisti, suan 73binde titreme yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi udeskota -- 25 Mayıs 2016; 11:37:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: udeskota

    Dur-kalk trafikte manuel moda aliyorum ben, ki arac 1. viteste kalsin ve o vitesten kalksin. Aksi takdirde bildiginiz gibi araç tam olarak durmandan 1. vitese almiyor, ve 10km hizi gectigi anda 2. vitese atiyor.

    Not: Aracim 1.4 tsi 2010 Golf. 30binde kavrama degisti, suan 73binde titreme yok.

    haklisiniz. Aslina asil sormak istedigim. sadece kavrama degisti. sanzumanla ilgili baska bir sey degismesi gerekirmi ki bazen gerekiyor diye biliyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • lotus1 L kullanıcısına yanıt
    Mekatronik arizasi bildigim kadariyla bahsettigimiz karakteristikten bagimsiz ayri bir sorun ve sanirim onlem almak icin yapilabilecek birsey yok.


    Fakat o sorun titremeden cok daha agir sekillerde(vites gecmemesi, uyari işigi) kendini gosterdigi icin, bir sorun oldugunda mecburen farkedersiniz.

    Araciniz yetkili servis bakimli ise, garanti suresi dolsa bile servisler cok dusuk ucretler karsiligi DSG arizasi ile ilgileniyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yazikki dsg de hatali bir sanziman onun disinda calisma hizi cok guzel..gecmis olsun umarim ucret talep etmezler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine fena dayanmamis.

    Dur/kalk in yogun oldugu trafikte sport moda veya manuel moda alirsaniz arac hemen ikinci vitese gecmeyecegi icin yarim debriyaj mantiginda ilerlemeyeceksiniz. Boylelikle kavrama daha uzun sure dayanacaktir.

    Mekatronik arizasi kavramadan farklidir titreme haricinde daha belirgin sorunlarla kendini hissettirecektir. Mekatronik arizasi muhtemelen yolda birakacagi icin zaten sorun oldugunu anlarsiniz. :)

    Umarim kavrama degisimi sonrasi daha uzun km'ler degisime ihtiyac duymadan aracinizi kullanirsiniz.

    Selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dandanakan44

    Ne yazikki dsg de hatali bir sanziman onun disinda calisma hizi cok guzel..gecmis olsun umarim ucret talep etmezler

    Tesekkurler. Ek garanti olmadaydi ucretin %30 unu talep edeceklerdi. Belki ucretsizde olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    Yine fena dayanmamis.

    Dur/kalk in yogun oldugu trafikte sport moda veya manuel moda alirsaniz arac hemen ikinci vitese gecmeyecegi icin yarim debriyaj mantiginda ilerlemeyeceksiniz. Boylelikle kavrama daha uzun sure dayanacaktir.

    Mekatronik arizasi kavramadan farklidir titreme haricinde daha belirgin sorunlarla kendini hissettirecektir. Mekatronik arizasi muhtemelen yolda birakacagi icin zaten sorun oldugunu anlarsiniz. :)

    Umarim kavrama degisimi sonrasi daha uzun km'ler degisime ihtiyac duymadan aracinizi kullanirsiniz.

    Selamlar.

    Tesekkur ederim. Mekatronik ile ilgili bir sıkıntı şimdilik yok. Kavrama da aslında biraz daha giderdi ama değiştirdikleri iyi oldu.

    Bu arada yapıcı yorumlar güzel oldu. Forumun kalitesi tekrar artıyor sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DSG yine 50 küsür binde patlamış. Bende artık bir zaman, kilometre ayarı falan koyduklarını düşünmeye başladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten ek gArantiyle dsg nin tamir ucretini peşin almislar.mekatronik bu şanzımanın esas problemi eni sonu o da patlayacak,araba sorunlu elden birsey gelmez.gecmis olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Vatandaşın biri de az önce forumda DSG en iyisi, powershift edc vb sorunlu ne idüğü belirsiz gibi bir şey yazarak şaka yapmış Geçmiş olsun Allah tan garanti varmış.
  • 0 araç deilde 2. El garantisiz dsg li bir araç almak kumar oynamakla eşdeğer gibi olsa gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _Saint_ kullanıcısına yanıt
    Banada öyle geliyor hocam
  • Servisin ifadesine göre kavrama 50-60 bin gidiyormuş. Bizimki 13.500 de değişti. Gene hafif titreme var gibi. Tamam servis malının arkasında duruyor ama 50-60 binde kavramanın değişeceğini bilsem almazdım. Garanti uzatma, iyi niyet garantisi iyi hoş da bu araç 10 yılını doldurduktan sonra ne olacak? DSG şanzıman ürettin hiç test etmedin mi bu araçları? Olmamış işte becerememişsiniz. Beceremiyorsan eski tork konvertörlü sisteme geç ya da en azından onu da müşteriye seçenek olarak sun.
  • TSI motorun 6 litre karma yakması gayet normal.

    Maalesef forumda 8-10 litre yakan araba kullanmayı bilmeyenler var. Onlar gider TSI'a çamur atar.

    Bazıları dizelle bile 8-9 litre yakıyor hatta.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşımın tdı-dsg de 64 binde patladı. Yine dayanıyor baya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pasa_

    Arkadaşımın tdı-dsg de 64 binde patladı. Yine dayanıyor baya.

    dsg mi patladı yoksa kavrama mı değişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senersongur kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum. 6 lt karma tüketim ortalaması gayet kolay elde ediliyor. Aracımı performanslı kullandığım da oluyor. Herkes takmış şehir içi tüketime 10 km ortalama hızlara. Açıkca söyleyim 10-20 km hızla araba kullanacaksam arabaya binmem daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Vatandaşın biri de az önce forumda DSG en iyisi, powershift edc vb sorunlu ne idüğü belirsiz gibi bir şey yazarak şaka yapmış Geçmiş olsun Allah tan garanti varmış.

    En iyisi değil lakin en kötüsü de değil.

    Kullanımı keyifli. Yakıta etkisi olumlu. Arıza olasılığı diğerlerine göre daha fazla.

    Bakış açısına göre değişir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimse davet edin dostum,bilindik isimler çıkacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.