Merhabalar. Lenovo Ideapad 3 Laptop'umun an itibariyle ekranında bir sorun oluştu. Bir sorun belirtisi yokken kütüphaneden kısa bir süreliğine ekranı kapatıp çıktım, geldiğimde ise fotoğraftaki gibi idi. Ekranı sert bir şekilde de kapatmadım. Laptop çantasıyla beraber özenli bir şekilde kullanıyorum. Garanti süresinin bitmesine 2 ay var. Teknik servise göndereceğim. Garanti kapsamında değerlendirilir mi? Garanti kapsamında değerlendirilmezse karşılamam zor. Ne yapabilirim bunun için? Ben bir şey yapmadım aslında ama (yaptıysam da farkında değilim) Kullanıcı Hatası derlerse ne gibi bir ücret ödemek zorunda kalırım? Ne yapmalıyım. Tavsiyesi olan var mı? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChampionofBoreas -- 24 Ekim 2022; 15:14:42 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim