Şimdi Ara

Legend Of Grimrock II (ÇIKTI) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
1
Favori
1.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Büyüler ilerledikçe 2 tane okuldan yetenek istiyorlar. Fireball için air magic bilmek lazım mesela, ice shards için de earth. İyice ileri de 3 tane gereken var mıdır acaba. Ek olarak concentraiton da element dışı büyüler için gerekiyor (koruma kalkanı, aydınlatma gibi)

    Su altında ilerleme da eklemişler oyuna, güzel olmuş. Nefesi iyi ayarlamak lazım :) Adım attığınız yere dikkat edin.

    Sinir düşman tipleri koymuşlar, silah çalanlardan tutun durmadan kaçarak yardım çağıran tiplere kadar. Bir de Trickster aldı leprachun umuz var evlere şenlik...

    Tepemden bir ejderha geçti O_o, ileride karşımıza çıkacak bir boss büyük olasılıkla. Boss dövüşleri güzel olmuş bu arada, ilk oyundaki tek ve saçma bosstan sonra iyi geldi.

    Bazı bulmacaların birden fazla çözüm seçeneği var bu da güzel olmuş. Belli sunaklara veya mekanlara eşyalar bırakara çözdüklerimiz için geçerli bu, birebir aynı eşyayı koymamıza gerek yok benzeri bile yeterli oluyor.


    Edit: Oyundaki büyülerin listesi ve gerekli olan rüneler, yetenek seviyeleri. 5. seviye büyü görünmüyor, eksik olabilir liste.



    Name: Shield
    Type: Utility Spell
    Reqs: Concentration 1
    Signs: Spirituality, Balance, Protection
    Info: Creates a magical shield around you. The shield protects from physical damage by increasing your Protection by 25. Every point in concentration skill increases spell's duration by 10 seconds.

    Name: Darkness
    Type: Utility Spell
    Reqs: Concentration 2
    Signs: Death, Balance
    Info: Negates all magical and non-magical light sources carried by your party.

    Name: Light
    Type: Utility Spell
    Reqs: Concentration 2
    Signs: Light, Balance
    Info: Conjures a dancing ball of light that illuminates your path.

    Name: Force Field
    Type: Utility Spell
    Reqs: Concentration 2
    Signs: Fire, Light, Air, Physicality, Ice, Death, Earth, Spirituality, Fire
    Info: Creates a magical barrier that blocks all movement. Every point in Concentration increases spell's duration by 2 seconds.

    Name: Darkbolt
    Type: Utility Spell
    Reqs: Concentration 3
    Signs: Death, Balance, Spirituality
    Info: Shoots a ray that engulfs the target in magical darkness.

    Name: Shock
    Type: Air Spell
    Reqs: Air Magic 1
    Signs: Air
    Info: Conjures a blast of electricity that deals shock damage to all foes directly in front of you.

    Name: Invisibility
    Type: Air Spell
    Reqs: Air Magic 3, Concentration 2
    Signs: Air, Physicality, Balance, Death
    Info: Turns yourself and your friends invisible.

    Name: Shock Shield
    Type: Air Spell
    Reqs: Air Magic 3, Concentration 3
    Signs: Balance, Life, Air, Physicality, Balance
    Info: Creates a magical shield reducing shock damage against the party.

    Name: Lightning Bolt
    Type: Air Spell
    Reqs: Air Magic 4
    Signs: Spirituality, Balance, Life, Air
    Info: You channel the power of storms through your hands.

    Name: Poison Cloud
    Type: Earth Spell
    Reqs: Earth Magic 1
    Signs: Earth
    Info: Summon a toxic cloud of poison that deals damage over time.

    Name: Poison Bolt
    Type: Earth Spell
    Reqs: Earth Magic 2
    Signs: Earth, Death, Ice, Physicality, Air
    Info: A sizzling venomous bolt of poison shoots from your hands.

    Name: Poison Shield
    Type: Earth Spell
    Reqs: Earth Magic 3, Concentration 3
    Signs: Balance, Death, Earth, Spirituality, Balance
    Info: Creates a magical shield reducing poison damage against the party.

    Name: Fireburst
    Type: Fire Spell
    Reqs: Fire Magic 1
    Signs: Fire
    Info: Conjures a blast of fire that deals fire damage to all foes directly in front of you.

    Name: Fireball
    Type: Fire Spell
    Reqs: Fire Magic 3, Air Magic 1
    Signs: Fire, Life, Air, Physicality
    Info: A flaming ball of fire shoots from your fingertips causing devastating damage to your foes.

    Name: Fireshield
    Type: Fire Spell
    Reqs: Fire Magic 3, Concentration 3
    Signs: Balance, Life, Fire, Spirituality, Balance
    Info: Creates a magical shield reducing fire damage against the party

    Name: Meteor Storm
    Type: Fire Spell
    Reqs: Fire Magic 3, Air Magic 3
    Signs: Fire, Spirituality, Balance, Physicality, Air
    Info: Unleashes a devastating storm of meteors on your foes.

    Name: Ice Shards
    Type: Water Spell
    Reqs: Water Magic 1, Earth Magic 1
    Signs: Earth, Death, Ice
    Info: Deathly sharp spikes of ice thrust from the ground hitting your opponents in a line. Every point in Water Magic increases the spell's range by one.

    Name: Dispel
    Type: Water Spell
    Reqs: Water Magic 1, Concentration 1
    Signs: Fire, Life, Air, Physicality, Balance, Spirituality, Earth, Death, Ice
    Info: Shoots a ray that damages elementals.

    Name: Frostbolt
    Type: Water Spell
    Reqs: Water Magic 3, Air Magic 1
    Signs: Air, Physicality, Ice
    Info: You hurl a bolt of ice death dealing ranged damage and freezing your opponents. Every point in Water Magic increases the probability and duration of the freezing effect.

    Name: Frost Shield
    Type: Water Spell
    Reqs: Water Magic 3, Concentration 3
    Signs: Balance, Death, Ice, Physicality, Balance
    Info: Creates a magical shield reducing cold damage against the party.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 16 Ekim 2014; 15:56:54 >




  • Bitirmeye az kaldı, oldukça eğlenceli bir yolculuk oldu :) Önceki oyunun üstüne gerçekten çok güzel eklentiler yapmışlar artık bir dahaki oyun için tek gerekli kalan kısım NPCler, görevler ve daha oturaklı bir hikaye. Çok kalabalık olmasına gerek yok 10-15 NPC, bir iki tane değiş tokuşçu gayet coşturur oyunu.
    Savaş, keşik ve bulmaca çözme dengesini iyi oturtmuşlar. İlk oyun genelde fazlasıyla bulmacalara dayalıydı sonlara doğru ve büyük bir kısmı reflekslerle ilgiliydi. Bunda kafa yormak gerekiyor çoğunlukla sonlarda bile, güzel göndermeler var bu arada günümüze. Taş-kağıt-makas bile oynuyoruz.
    Edit: Oyunun atmosferi güzel olmuş bu sefer, MMXL dan daha güzel geliyor göze grafikler ve çok daha kalabalık, açık alan savaşlarını bile en ufak zorlanma belirtisi olmadan oynatıyor. Takılma fazla olmuyor ve genel olarak bug yok öyle çok büyük çapta.

    Karakter yaratma ipuçları,
    -Bazı sınıflar "sınıfta kalıyor" diğerlerine göre. Özellikle battlemage varken wizarda gerek yok, gene battlemage varken knight a gerek yok . Battlemage hem wizardın yaptığı herşeyi yapıyor hem de doğal olarak oyundaki en iyi tank olabiliyor, özellikle insectoid sınıfıyla birleşince, en basit büyü yardımıyla çıplak olarak 50 protectiona ulaşabiliyor.
    -Irkların kendilerine has bonus veren yiyecekler var, 3 er tane yiyince random stat artıyor. Ratlingler için peynir , lizardlar için yumurta, insectoidler için dikenli meyve, minotaurlar için pişmiş et. İnsanların yok gördüğüm kadarıyla.
    -Lizardmen hem iyi defansif savaşçı oluyor hem de iyi büyücü %50 resist ve hızlı regen ile. tiplerine aldanmayın.
    -Böceklerde çok iyi defansif savaşçı olabiliyor fiziksel korumaları sayesinde, büyücülüğe pek bir gereksinimleri yok.
    -Ratlingler her seviye aldıklar rastgele statla en iyi ırk oluyor neredeyse.
    -STR hasarlı karakterler için minatour barbar öneririm ama light silahlar ile, heavyleri fighter/knightlara bırakın derim.
    -Dex için her türlü rogue, alchemist de olur ama hasar olarak arkasında kalır. Tüfekler dışında diğer menzilli silahların mermisi biraz dert aslında, savaş biraz uzarsa mermisiz kalıyorsunuz ama tüfeklerde sürekli kullanım da aynı ortama düşüyor. O yüzden rogue lara 2 accuarcy verip arka sıradan daggerlar ile biçtirmek en iyisi. 400-500 backstab vurabiliyorlar.
    -Fighterların bonusları çok iyiymiş, biraz oynadıktan sonra fark ettim barbar ve knight ile... Özel atakları çok rahat yapabiliyorlar ve bir elde heavy weapon ötekinde kalkan ile harikalar yaratabilirler.
    -Farmer çok ilginç bir sınıf, sıfır skill puanı ile başlıyor ve yaratık keserek XP alamıyor, sadece yemeklerden alıyor XP Bu sayede çok hızlı seviye atlayabiliyor aslında yemek kısmında rahat olundukça, tek bir çiftçi ile oyunu rahatça oynayanlar var hızlı seviye atlayıp.


    Oyunla içi ipuçları,
    -İlk oyun için oto-haritayı kapatmayın derim. Ben eskiye özlem diyerek ruh hastası gibi kapattım ama baya güzel hazırlanmış bir haritadan oldum.
    -Altın anahtarları hemen kullanmayın, sandıklardan önce save edip, içine bakın hoşunuza gitmezse veya kullanabilecek kimse yoksa reload, ileri de güzel eşyalar kaçabiliyor. Aynısı maymuncuklar içinde geçerli başlarda ama oyunun ortasından itibaren maymuncuk altında boğuluyoruz.
    -Sürekli ve değişik yerlere save edin, tuzağa düştüğünüzü geç fark edip üstüne yakında save iniz yoksa çok üzülürsünüz benim gibi. Oyun çok şakacı... Eğer güçlü görünen bir eşyaya çok kolay erişebilecek durumdaysanız bir bit yeniği mutlaka oluyor.
    -Oyun çok açık bu sefer, bir yerde zorlanıyorsanız başka haritalara geçebilirsiniz.
    -Bazı bulmacalar iyi kafa yoruyor. Çözümse genelde burnunuzun dibinde olabiliyor, bazılarında ise başka haritalardan ipucu bulmak gerekebiliyor.
    -Gizli mekanlara açılan kapılar genelde ilk oyundaki gibi, duvarlarda yuvarlak veya kare düğmeler var. Ne kadar belli olsalarda baktığınız zaman gözden kaçırmak kolay olabiliyor.
    -Düşmanlar bizim dışımızda bir nedenden ölürlerse veya üstlerine düşerek/ışınlanarak öldürürsek XP alamıyoruz, gerçi bir iki yerde Mario vari üste düşerek öldürmek çok işe yarıyor.
    -Düşmanlar önceki oyuna göre çok aktif ev mekanlar genelde daha dar. Dansedecek yer olmayınca çetin savaşlar geçiyor.
    -Elementallerin en büyük düşmanı basit bir dispel büyüsü, çoğuna tek atıyor. Özellikle kamikaze fire lara karçı çok etkili.
    -Alchemy i göz ardı etmeyin, güzel iksirler var. Health pot. zaten ağır yaralanmaları geçirmenin en etkili yolu (tek yolu çoğunlukla hatta) ileri de hem güzel hasar arttıran hem de koruma sağlayan iksiriler var, ölüyü diriltme bile var. En eğlencelisi ise ayıya dönüşme iksiri, bir anda Ursa Warrior oluyor büyücü :)
    -15-16 gibi bitiyor oyun, 3 tane yeteneği 5.seviyeye çıkarabiliyoruz, ona göre dağıtın. 3-4 tane yetenek arttıran kitap var ama iyi gizliler. Gene gizli kitaplardan yeni yeteneklerde öğrenebiliyoruz.
    -Su altında savaşmak için özel silahlara ihtiyaç var, Posedion un çatalı tarzında bu silahlar çok da etkili değil ve bütün partide olmadıkça savaşmak mantıksız su altında. Değerli nefesinizi harcamayın.

    Bulmacalarda takılan olursa yardım edebilirim çok açık spoiler vermeden, bazıları iyi yoruyor dediğim gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 20 Ekim 2014; 12:44:27 >




  • Oyunun genel yapisi biraz degisik gibi bir mm gibi degil tam olarak yani beklemek yok dinamik bir oyun tur bekleme filan yok.Alismasi guc oldu biraz fena degil ama zor bir oyun gibi geldi.Onerebileceginiz bir part buildi var mi acaba?Bir buyucu,2h barbar,bir tank onehanded shieldli bir de daggerli bir roguela basladim ancak neden bilemiyorum cok verim alamadim gibi geldi degistireyim diyordum.
  • Zierox kullanıcısına yanıt
    M&M ler gibi değil bu, sürekli hareket halinde olmak lazım düşmanın etrafında dönmeye çalışın en basidinden savaşlarda. Başlarda 1-2 den çok düşmanla dövüşmemeye veya en azından köşeye sıkışmamaya çalışın.

    Barbar iyi ama 2H gerekmez, light weapon armor ve crit öğretip iki tane STR isteyen silah vermek en iyisi. Tank olarak Knightsa eğer heavy weapon ve armor öneririm, battle mage de güzel tank oluyor ve en iyi tank ırkı böcekler, doğal zırhları çok iyi. Elementlere karşı ise kertenkele coşuyor.
    Rogue dagger ile arka sıradan iş yapar (accuracy 2 olması lazım, ilk onu yükseltin seviye atlayınca) ama Dex ağırlıklı hançer ve silahlar çok sonlara doğru çıkıyor adam gibi. Throwing veya missile ile başlamak en iyisi.
    Büyücüde 3 fire, 1 air, 3 concentration önemli güzel büyüler için, zaten 4. ve5. seviyelerde toplamda 2 büyü var ne yazık ki ve çok da iyi değiller. Savaş ortasında rün çizmek ayrı olay zaten. Ama başlarda çok işe yarıyor bir büyücü, özellikle grup halindeki düşmanlara aynı kare üzerindeki. Geri kalanı ile alchemy iyi gider, potionlar çok işe yarıyor.
    14-15 seviye gibi bitiyor oyun, 3 tane özellikle uzmanlaşa biliyoruz, ona göre hesaplayarak dağıtın puanları.




  • iksir nasıl yapıyoruz? bütün malzemeler hazır ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. denemediğim saçmalık kalmadı ama olmuyor.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.