Şimdi Ara

Lastikte bir üst yanak kalınlığına geçmek ya da geçmemek (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
1
Favori
13.534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    16" ile devam etsem araç yol tutuşundan çok şey kaybeder mi?

    17 en ideali hem konfor hemde yol tutuş 18 konfor yok yol tutuş en fazla 16 yol tutuş en az konfor en fazla yani 17 en mantıklısı fabrika çıkışıda 17 zaten. 45 yanakta pırelli p7 extra konforda veriyor yol tutuşundanda çok memnunum kendim kullanıyorum.
  • @immortal @ kullanıcısına yanıt
    Biraz yüksek hızda hafif tümsek veya çukura girdiğinizde lastik davlumbaza sürtebiliyor, birde araç ilk kalkışta tam sol veya sağa kırdığında lastik davlumbaza sürtme yapabiliyor. Yol tutuş artıyor ancak araç biraz yoruluyor. Aldığım lastikler ayrıyeten yumuşak hamurlu olduğu için hem konfor hemde teker sesinde çok ciddi fark oldu
  • zivrisinek kullanıcısına yanıt
    Siz sanıyorum 225/55r18 den 235/60r18 e geçmişsiniz, doğru mudur? Eğer doğru ise lastik yanak kalınlığı 1.8 cm kadar artmış durumda. Aracınızın modeli nedir? Ben de eğer 18" jantta kalırsam 235/50r18 alternatifinin olurluğunu inceliyorum. Sürtme yapar mı diye de soru işaretleri var kafamda.
  • 185/60/15 lastikten 195/65/15 e geçtim sıkıntı yok araç clio grand tour
  • @immortal @ kullanıcısına yanıt
    Mitsubishi ASX 1.6 dizel aracın orjinal lastikleri 225/55/R18 ve ben 235/60/R18 yaptım. Bahsettiğim gibi davlumbaza sürtmeler oluyor
  • zivrisinek kullanıcısına yanıt
    Siz gerçekten sert bir geçiş yapmışsınız. Hem taban hem yanak oranı artmış yani yanakta 1.5 kademelik değişim söz konusu. Sürtmenin önemli bir nedeni taban genişliğini arttırmanız olabilir mi? Sürtme dönmelerde mi yoksa araç dolu iken düz yolda çukurlarda mı sık oluyor?
  • @immortal @ kullanıcısına yanıt
    İlk kalkışta dönerek kalkıyorsam oluyor ve yolcu ile doluysa uzun yolda tümsek ve çukur diyebileceğimiz noktalarda oluyor
  • Ben de benzer değişimi düşünüyorum.
    Araç fabrika çıkışı 225/45 17 (Golf)
    225/50 veya 225/55 geçeyim diyorum ancak hem pahalılar hemde sürtme ihtimali kafamı kurcalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mechatronik -- 7 Nisan 2016; 14:44:26 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mechatronik

    Ben de benzer değişimi düşünüyorum.
    Araç fabrika çıkışı 225/45 17 (Golf)
    225/50 veya 225/55 geçeyim diyorum ancak hem pahalılar hemde sürtme ihtimali kafamı kurcalıyor.

    Taban genişlemeyeceğinden 225/50 rahat kurtarır diye düşünüyorum..
  • nisan ayı sonunda nexen nfera su1 serisi performans lastiklerine 245/45r18 ölçüleri ile geçiş yaptım. orjinale göre çapta yarım kademe artış oldu ama ne performansta bir kayıp ne de sürtme vs gibi olumsuz bir durum oluştu. 4 lastiği taksitle 1300 TL ye aldım ve çok da konforlu, dengeli ve iyi şekilde yol tutan lastikler, herkese öneririm.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.