Şimdi Ara

Last-Mu Season3 Ep1

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
9
Cevap
0
Favori
639
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    54 Mesaj
    Website:http://last-mu.com/

    Version: Season 3 Episode 1
    - Experience: 999999x
    - Drop rate: 99%
    - Points per level: 5/7 (standart)
    - Box of kundun in shop: +1 +2 +3 +4
    - After reset: Keep items and stats
    - Bless bug: ON
    - Max level: 400
    - Max stats: 32000
    - Ancient + Excellent F.O. √
    - Exchange online hours for credits √
    - Vote for credits √
    - WebShop √
    - Grand reset system √

    Server advanced information
    - Dedicated host without any lag.
    - 100 Mbps Line.
    - MuGuard Premium anti-cheat.
    - 3D CAMERA feature.
    - Balanced PVP.
    - 24/7 Online.

    Available commands
    - /add - Add stats in-game.
    - /post - Send message to post chat.
    - /pkclear - Clear your pk status.
    - /reset - Reset your character from game. 400 level required.
    - /request off - Deny all requests from players.
    - /request on - Allow all requests from players.

    All other commands are available when you press the ′D′ button.

    Success rates
    - Upgrade items +10+11+12+13: 99%
    - Chaos combination for wings 2 LVL: 99%
    - Chaos combination for wings 3 LVL: 70%
    - Wings + HP chance: 50%
    - Jewel of soul & bless: 100%
    - Jewel of life success rate: 100%
    Not Olarak:

    Arkadaşlar server fun server olup bir kac hafta oyalanmak isteyenler icin gayet hos bi server 1 yada 2 haftaya(günlük oynayışınıza bağlı olarak) full char+full set yapabilirsiniz sonradaa duello zevkini yaşayacağınızı düşünüyorum.kundun+1,+2,+3,+4,görevler,2.tipe kadar kanatlar,chaos haric jwller satılmaktadır.
    Oyunda Gr sistemi bulunup 100 rr karşılığında 1 gr atılmaktadır.(1gr=2500 puandır.)
    Exchange Hours sistemi bulunup her saat 10 puan alınmaktadır.
    Oynun patchini indirip herangi bi season 3 mu'nun içine atılınca oyun çalışmaktadır.
    İyi Günler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuKoLiK -- 25 Temmuz 2012; 8:48:25 >



    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    54 Mesaj
    bahsettiğim 1-2 hafta olayı mu kasmayı benimsiyenlere göre buarada arkadaslar gelipte tepki yapmayın sonra bana ben günde 20 saate yaklaşık mu oynadığımı göz önünde bulundurarak 1-2 hafta dedim...
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    153 Mesaj
    999999x nedir arkadaş ya. adım atsan level atlıyorsundur. bunun neyini seviyorlar gerçekten anlamıyorum. :)
    _____________________________
  • Çavuş
    54 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: flapcem

    999999x nedir arkadaş ya. adım atsan level atlıyorsundur. bunun neyini seviyorlar gerçekten anlamıyorum. :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: flapcem

    999999x nedir arkadaş ya. adım atsan level atlıyorsundur. bunun neyini seviyorlar gerçekten anlamıyorum. :)

    yanlış düşünüyorsun.bu tür serverlarda zaten kimse lvl atlıcam,rr atıcam telaşında değildir..
    Bu tür Serverlarda herkes full char+fo item 'ini yapıp duello daki zevk kısmını yaşamak için oynar+casttle siege,chaos casttle,pk event vs deki artı avantajlarına kolay ve cabuk erişiyorsun.Oyüzden adı FUNSERVER.Zor serverlarda bu olayı(pek cok full adam ile duel yapma+casttle siegede 30-40 full adam)Bunu kolayına yakalayamazsın.bende zor server oyuncusuyum.hatta hatırla HellYeah'tan FoRespecT ben.ama bu tür oyunlarda keyifli olmuyor degil heleki kısa müddetli ama güzel bir server deneyimi yaşamak istiyorsan...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuKoLiK -- 25 Temmuz 2012; 11:09:06 >
    _____________________________




  • Teğmen
    153 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MuKoLiK

    quote:

    Orijinalden alıntı: flapcem

    999999x nedir arkadaş ya. adım atsan level atlıyorsundur. bunun neyini seviyorlar gerçekten anlamıyorum. :)

    yanlış düşünüyorsun.bu tür serverlarda zaten kimse lvl atlıcam,rr atıcam telaşında değildir..
    Bu tür Serverlarda herkes full char+fo item 'ini yapıp duello daki zevk kısmını yaşamak için oynar+casttle siege,chaos casttle,pk event vs deki artı avantajlarına kolay ve cabuk erişiyorsun.Oyüzden adı FUNSERVER.Zor serverlarda bu olayı(pek cok full adam ile duel yapma+casttle siegede 30-40 full adam)Bunu kolayına yakalayamazsın.bende zor server oyuncusuyum.hatta hatırla HellYeah'tan FoRespecT ben.ama bu tür oyunlarda keyifli olmuyor degil heleki kısa müddetli ama güzel bir server deneyimi yaşamak istiyorsan...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: MuKoLiK

    quote:

    Orijinalden alıntı: flapcem

    999999x nedir arkadaş ya. adım atsan level atlıyorsundur. bunun neyini seviyorlar gerçekten anlamıyorum. :)

    yanlış düşünüyorsun.bu tür serverlarda zaten kimse lvl atlıcam,rr atıcam telaşında değildir..
    Bu tür Serverlarda herkes full char+fo item 'ini yapıp duello daki zevk kısmını yaşamak için oynar+casttle siege,chaos casttle,pk event vs deki artı avantajlarına kolay ve cabuk erişiyorsun.Oyüzden adı FUNSERVER.Zor serverlarda bu olayı(pek cok full adam ile duel yapma+casttle siegede 30-40 full adam)Bunu kolayına yakalayamazsın.bende zor server oyuncusuyum.hatta hatırla HellYeah'tan FoRespecT ben.ama bu tür oyunlarda keyifli olmuyor degil heleki kısa müddetli ama güzel bir server deneyimi yaşamak istiyorsan...

    forespect hatırladım seni dostum. :) tabikide söylediklerinde haklısın. ama herkesin mu online'dan aldığı zevkler ayrıdır. kimi düel yapmayı sever, kimi pk olmayı, kimi reset atmayı level kasmayı. o yüzden lafım oynayanlara bir eleştiri değil sadece anlamadığım için yazdım. onlarda belki düşük exp serverlarda kasanların neden düşük exp'i sevdiklerini bilmiyorlardır. bilmiyorum ya biz böyle öğrendik yada alışamadık. ha hiç fun server oynamadın mı hayatında diye sorarsan, elbeltte oynadım ama en fazla 1 hafta. 1 hafta sonra sıkıyor beni. oynayanlara lafım yok burada yanlış anlaşılma olmasın. fikirlerimi belirtiyorum sadece.
    _____________________________




  • Çavuş
    54 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: flapcem

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuKoLiK

    quote:

    Orijinalden alıntı: flapcem

    999999x nedir arkadaş ya. adım atsan level atlıyorsundur. bunun neyini seviyorlar gerçekten anlamıyorum. :)

    yanlış düşünüyorsun.bu tür serverlarda zaten kimse lvl atlıcam,rr atıcam telaşında değildir..
    Bu tür Serverlarda herkes full char+fo item 'ini yapıp duello daki zevk kısmını yaşamak için oynar+casttle siege,chaos casttle,pk event vs deki artı avantajlarına kolay ve cabuk erişiyorsun.Oyüzden adı FUNSERVER.Zor serverlarda bu olayı(pek cok full adam ile duel yapma+casttle siegede 30-40 full adam)Bunu kolayına yakalayamazsın.bende zor server oyuncusuyum.hatta hatırla HellYeah'tan FoRespecT ben.ama bu tür oyunlarda keyifli olmuyor degil heleki kısa müddetli ama güzel bir server deneyimi yaşamak istiyorsan...

    forespect hatırladım seni dostum. :) tabikide söylediklerinde haklısın. ama herkesin mu online'dan aldığı zevkler ayrıdır. kimi düel yapmayı sever, kimi pk olmayı, kimi reset atmayı level kasmayı. o yüzden lafım oynayanlara bir eleştiri değil sadece anlamadığım için yazdım. onlarda belki düşük exp serverlarda kasanların neden düşük exp'i sevdiklerini bilmiyorlardır. bilmiyorum ya biz böyle öğrendik yada alışamadık. ha hiç fun server oynamadın mı hayatında diye sorarsan, elbeltte oynadım ama en fazla 1 hafta. 1 hafta sonra sıkıyor beni. oynayanlara lafım yok burada yanlış anlaşılma olmasın. fikirlerimi belirtiyorum sadece.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: flapcem

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuKoLiK

    quote:

    Orijinalden alıntı: flapcem

    999999x nedir arkadaş ya. adım atsan level atlıyorsundur. bunun neyini seviyorlar gerçekten anlamıyorum. :)

    yanlış düşünüyorsun.bu tür serverlarda zaten kimse lvl atlıcam,rr atıcam telaşında değildir..
    Bu tür Serverlarda herkes full char+fo item 'ini yapıp duello daki zevk kısmını yaşamak için oynar+casttle siege,chaos casttle,pk event vs deki artı avantajlarına kolay ve cabuk erişiyorsun.Oyüzden adı FUNSERVER.Zor serverlarda bu olayı(pek cok full adam ile duel yapma+casttle siegede 30-40 full adam)Bunu kolayına yakalayamazsın.bende zor server oyuncusuyum.hatta hatırla HellYeah'tan FoRespecT ben.ama bu tür oyunlarda keyifli olmuyor degil heleki kısa müddetli ama güzel bir server deneyimi yaşamak istiyorsan...

    forespect hatırladım seni dostum. :) tabikide söylediklerinde haklısın. ama herkesin mu online'dan aldığı zevkler ayrıdır. kimi düel yapmayı sever, kimi pk olmayı, kimi reset atmayı level kasmayı. o yüzden lafım oynayanlara bir eleştiri değil sadece anlamadığım için yazdım. onlarda belki düşük exp serverlarda kasanların neden düşük exp'i sevdiklerini bilmiyorlardır. bilmiyorum ya biz böyle öğrendik yada alışamadık. ha hiç fun server oynamadın mı hayatında diye sorarsan, elbeltte oynadım ama en fazla 1 hafta. 1 hafta sonra sıkıyor beni. oynayanlara lafım yok burada yanlış anlaşılma olmasın. fikirlerimi belirtiyorum sadece.

    yok kardeşim yanlış anlamadım.sadece oynayanlarında neden oynadığını belirttim. en azından ben fun server oynadıgımda combo+itemlerdeki becerilerimi gelistirmeye yönelik oynuyorum faydalı ve eğlenceli olduğunuda düşünüyorum+emin olabilirsin fun serverlarda duellolarda olan ciddiyeti zor serverlarda bulamazsın çünkü fun serverlarda itemine basmamıs oldugun ufacık bi özellik bile sana duellonu kaybettirebilir çünkü karşındakinin becerisi fazlaysa eksiksiz bir set ile seni duelloda mahfedebilir.Son olarakta sunu soylemek istiyorum sana cem zor serverlarda kasmayı kolay serverlardada duelloyu seviyorum,oynuyanlarda bu yüzden oynuyorlar... :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuKoLiK -- 25 Temmuz 2012; 11:47:29 >
    _____________________________




  • Teğmen
    153 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MuKoLiK

    quote:

    Orijinalden alıntı: flapcem

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuKoLiK

    quote:

    Orijinalden alıntı: flapcem

    999999x nedir arkadaş ya. adım atsan level atlıyorsundur. bunun neyini seviyorlar gerçekten anlamıyorum. :)

    yanlış düşünüyorsun.bu tür serverlarda zaten kimse lvl atlıcam,rr atıcam telaşında değildir..
    Bu tür Serverlarda herkes full char+fo item 'ini yapıp duello daki zevk kısmını yaşamak için oynar+casttle siege,chaos casttle,pk event vs deki artı avantajlarına kolay ve cabuk erişiyorsun.Oyüzden adı FUNSERVER.Zor serverlarda bu olayı(pek cok full adam ile duel yapma+casttle siegede 30-40 full adam)Bunu kolayına yakalayamazsın.bende zor server oyuncusuyum.hatta hatırla HellYeah'tan FoRespecT ben.ama bu tür oyunlarda keyifli olmuyor degil heleki kısa müddetli ama güzel bir server deneyimi yaşamak istiyorsan...

    forespect hatırladım seni dostum. :) tabikide söylediklerinde haklısın. ama herkesin mu online'dan aldığı zevkler ayrıdır. kimi düel yapmayı sever, kimi pk olmayı, kimi reset atmayı level kasmayı. o yüzden lafım oynayanlara bir eleştiri değil sadece anlamadığım için yazdım. onlarda belki düşük exp serverlarda kasanların neden düşük exp'i sevdiklerini bilmiyorlardır. bilmiyorum ya biz böyle öğrendik yada alışamadık. ha hiç fun server oynamadın mı hayatında diye sorarsan, elbeltte oynadım ama en fazla 1 hafta. 1 hafta sonra sıkıyor beni. oynayanlara lafım yok burada yanlış anlaşılma olmasın. fikirlerimi belirtiyorum sadece.

    yok kardeşim yanlış anlamadım.sadece oynayanlarında neden oynadığını belirttim. en azından ben fun server oynadıgımda combo+itemlerdeki becerilerimi gelistirmeye yönelik oynuyorum faydalı ve eğlenceli olduğunuda düşünüyorum+emin olabilirsin fun serverlarda duellolarda olan ciddiyeti zor serverlarda bulamazsın çünkü fun serverlarda itemine basmamıs oldugun ufacık bi özellik bile sana duellonu kaybettirebilir çünkü karşındakinin becerisi fazlaysa eksiksiz bir set ile seni duelloda mahfedebilir.Son olarakta sunu soylemek istiyorum sana cem zor serverlarda kasmayı kolay serverlardada duelloyu seviyorum,oynuyanlarda bu yüzden oynuyorlar... :)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: MuKoLiK

    quote:

    Orijinalden alıntı: flapcem

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuKoLiK

    quote:

    Orijinalden alıntı: flapcem

    999999x nedir arkadaş ya. adım atsan level atlıyorsundur. bunun neyini seviyorlar gerçekten anlamıyorum. :)

    yanlış düşünüyorsun.bu tür serverlarda zaten kimse lvl atlıcam,rr atıcam telaşında değildir..
    Bu tür Serverlarda herkes full char+fo item 'ini yapıp duello daki zevk kısmını yaşamak için oynar+casttle siege,chaos casttle,pk event vs deki artı avantajlarına kolay ve cabuk erişiyorsun.Oyüzden adı FUNSERVER.Zor serverlarda bu olayı(pek cok full adam ile duel yapma+casttle siegede 30-40 full adam)Bunu kolayına yakalayamazsın.bende zor server oyuncusuyum.hatta hatırla HellYeah'tan FoRespecT ben.ama bu tür oyunlarda keyifli olmuyor degil heleki kısa müddetli ama güzel bir server deneyimi yaşamak istiyorsan...

    forespect hatırladım seni dostum. :) tabikide söylediklerinde haklısın. ama herkesin mu online'dan aldığı zevkler ayrıdır. kimi düel yapmayı sever, kimi pk olmayı, kimi reset atmayı level kasmayı. o yüzden lafım oynayanlara bir eleştiri değil sadece anlamadığım için yazdım. onlarda belki düşük exp serverlarda kasanların neden düşük exp'i sevdiklerini bilmiyorlardır. bilmiyorum ya biz böyle öğrendik yada alışamadık. ha hiç fun server oynamadın mı hayatında diye sorarsan, elbeltte oynadım ama en fazla 1 hafta. 1 hafta sonra sıkıyor beni. oynayanlara lafım yok burada yanlış anlaşılma olmasın. fikirlerimi belirtiyorum sadece.

    yok kardeşim yanlış anlamadım.sadece oynayanlarında neden oynadığını belirttim. en azından ben fun server oynadıgımda combo+itemlerdeki becerilerimi gelistirmeye yönelik oynuyorum faydalı ve eğlenceli olduğunuda düşünüyorum+emin olabilirsin fun serverlarda duellolarda olan ciddiyeti zor serverlarda bulamazsın çünkü fun serverlarda itemine basmamıs oldugun ufacık bi özellik bile sana duellonu kaybettirebilir çünkü karşındakinin becerisi fazlaysa eksiksiz bir set ile seni duelloda mahfedebilir.Son olarakta sunu soylemek istiyorum sana cem zor serverlarda kasmayı kolay serverlardada duelloyu seviyorum,oynuyanlarda bu yüzden oynuyorlar... :)

    sanırım zevkler ve renkler diyip bu konuyu kapatacağım. düşüncelerin için saol dostum. :)
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    710 Mesaj
    Arkadaşlar davetim açık varsa comboda beni yenebileceğini düşünen full 380 seti ile 32k max statla duel yapalım daha yenebilen çıkmadı açık açık savaşa davet
    _____________________________
  • Çavuş
    54 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BigOTTOMAN1453

    Arkadaşlar davetim açık varsa comboda beni yenebileceğini düşünen full 380 seti ile 32k max statla duel yapalım daha yenebilen çıkmadı açık açık savaşa davet
    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1992

    Arkadaşlar davetim açık varsa comboda beni yenebileceğini düşünen full 380 seti ile 32k max statla duel yapalım daha yenebilen çıkmadı açık açık savaşa davet

    Sen işlerini hallet helyeah'ta yaparız usta lee...:)
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Canlı Tv izle
üniversite
SEO
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.