Şimdi Ara

LAGUNA II GRUBU *** Gelin; Konuşalım, Tartışalım, Paylaşalım *** (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
24.182
Cevap
249
Favori
1.644.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Seninki sanırım manuel, manuel olanlarda bir ara hız sabitleme yokmus.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreadknight

    Seninki sanırım manuel, manuel olanlarda bir ara hız sabitleme yokmus.



    dreadknight

    Manuel değil BVA otomatik tiptronik vites manasında

    selamlar
  • Bu seçenek farklılığı, sıkışık üretim zamanlarında elde ne varsa araçlara dağıtılarak üretme şeklinde oluşmuş. Bu nedenle talep etmediği halde fazladan seçeneklere sahip araçları satın alanlar olmuş, hem de fiyat farkı vermeden. Örneğin takılması gerekirken o an elde Hız Sınırlayıcı yok, onun yerine elektrikli koltuk konmuş gibi. Çok az sayıdaki üretimde bu farklar oluşmuş.
  • Ben tum BVA larda hız sabitleyici standart zannediyordum da o bakımdan. Düzeltme için teşekkürler dostum...
  • Ben araçları takip ederken gördüklerim, 2.0 bva privilege için;

    *** Triptornik vites varsa, hız sabitleyici ve sınırlayıcı da mevcut,
    *** Far yıkama varsa, zenon far, elekterikli deri koltuk ve sunroof mevcut. Isıtma konusu muallak. 3.0 V6 intiale'de ısıtma var. Koltuğun ön tarafında butonu var.

    *** Düz viteslerde hız sabitleyici hiç görmedim, hatta bu yüzden dizellerine bakmadım. Çünki dizellerin hepsi düz vites, dolayısı ile hız sabitleyici yok. 1.6'larda da triptronik görmedim yine.

    *** 2003 ve 2004 modellerin cd çalarları da biraz farklı.


    @Mastor1;
    Sizin aracındaki gibi bir donanıma rastlamadım ancak, bulabildiğim kadarı ile;

    Prestij paketi: Xenon farlar + far yıkama, elektrikli açılır tavan'dan oluşuyor. Yine elektrikli koltuklar da ekstra donanım olarak satılmış. Ayrıca hız sabitleyici ve sınırlayıcı opsiyonu mevcut.

    Saygılarımla.




  • Direksiyonunuz aşağıdaki linkteki gibi ise hız sabitleyici var demektir.

    http://www.sahibinden.com/115000_renault_laguna_bursa_adalet-79WQQaXQQ18317677WQQpXQQdisplayitem

    Sizin donanımda koltuğun elektriksiz olması diğerlerine göre farklı. Manuel kontrollü deri koltuklara sahip modellerde sunroof, far yıkama ve zenon far olmuyor. Isıtmalı zaten 3.0 V6 intiale dışında tek tük var.

    Saygılarımla.
  • Açıkçası hız sabitleme sistemini daha önce kullanmadım, ancak yokuş yukarı hızı sabit tutmak için sistemin fazla gaz vermesi bence normal. Ayrıca amaç yokuş yukarı sabit hızla gitmeye çalışmaksa sistemin, sürücünün vereceği tepkiye göre yine daha ekonomik bir şekilde bu işi yapacağını düşünüyorum. Ama yokuş yukarı gidişlerde fazla yakıt harcamamak için hız azalsa da gaza yüklenmiyorum dersen o ayrı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mastor1


    quote:

    Orijinalden alıntı: leonheart07

    Arkadaşlar lagunanın 2.0 motorlulardan 170 bg liği kullanan varmı??(makyajlı kasa 2.0). Yakıt sarfiyatını çok merak ediyorum, kaç civarı acaba???


    leon merhabalar

    Duyduğumuz kadarıyla 170 Hp yi eğer şehir içinde hele istanbulda benzinli kullanacaksan yakıt konusunu dert etmeyen biri olman gerekiyor yani ortalama 13-15 lt/100km göze almalısın.

    Ama şehir dışı ağırlıklı kullanılacaksa o zaman çok iyi sonuç alabilirsin 8-9 lt/100km ortalama ile süper bir performans elde edebilirsin.


    Benzinin bu kadar pahallanmasından sonra 170 bg liğe binmek benim için pek akıl karı değil anlaşılan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonheart07


    quote:

    Orijinalden alıntı: mastor1


    quote:

    Orijinalden alıntı: leonheart07

    Arkadaşlar lagunanın 2.0 motorlulardan 170 bg liği kullanan varmı??(makyajlı kasa 2.0). Yakıt sarfiyatını çok merak ediyorum, kaç civarı acaba???


    leon merhabalar

    Duyduğumuz kadarıyla 170 Hp yi eğer şehir içinde hele istanbulda benzinli kullanacaksan yakıt konusunu dert etmeyen biri olman gerekiyor yani ortalama 13-15 lt/100km göze almalısın.

    Ama şehir dışı ağırlıklı kullanılacaksa o zaman çok iyi sonuç alabilirsin 8-9 lt/100km ortalama ile süper bir performans elde edebilirsin. Koca benzinli jeeplere başarılı takıldığına göre turbo sorun değilse buna da iyi olabilir


    Benzinin bu kadar pahallanmasından sonra 170 bg liğe binmek benim için pek akıl karı değil anlaşılan


    Bu motora LPG konusunu da bir araştır istersen olmuşken konfor çok + fiyat uygun + beygir fazla olsun diyorsan belki LPG ile iyi sonuç alınabilir tüketim açısından.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mastor1 -- 9 Kasım 2009; 17:36:02 >




  • ASlında araba cok yakmıyor, yurt dısı forumlara bakın, Amerikan sitelerine falan. Bu ozellikler, bu performans icin hepsi normal.
    Anormal olan ise benzinin bu kadar pahalı olusu.
  • LPG 170lik motorlar özellikle Teleflex, Prins gibi kaliteli ve Turbo araçlara uygunkitler ile oldukça güzel bir ekonomi sunuyor yani şöle söleyim standart bir 1.6 araba kadar yakıyor o zmn araç performans konusuda ise aklınızda şüphe olmasın.
  • laguna II lerin standart donanımı belli de artı paketler nedense standart uygulanmamış
    garip bir durum ancak çok takılmamak lazım
    benim arabanın elektrikli koltukları var ama ısıtma butonu yok ama gösterge tablosunda koltuk ısıtma ikaz lambası mevcut
    neticede ısıtırsa iyi olur ısıtmassa biz onu ısıtırız :)
    her güzelde bir kusur olacak tabi
    bir arkadaşımın lagunasında da triptonik olmasına rağmen hız sabitleyici ve sınırlayıcı yok
    benim arabanın yükseklik ayarı otomatik onunki manuel
    farklılık sadece paketler de değil demekki

    LPG meselesi ile ilgili tecrübelerimi paylaşmıştım ekonomi isteyene tavsiye ederim
    motorda hiç bir sorun hissetmedim

    ustamda kullandı arabayı ona göre de gayet iyi bir sistem ve montaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mastor1

    Aynen o şekilde yokuş yukarı hızı sabit tutmaya çalışırsanız yakıt tüketimi yükseliyor eğer ekonomik kullanmak istiyorsanız anlık tüketim (mümkün olduğu kadar tabiki) artmayacak şekilde hızın biraz düşmesine izin vermeniz gerekiyor,

    Hafif Yokuşları inerken de hızı anlık tüketim göstergede 2-3 lt/100km olacak şekilde ayağınızı alıştırırsanız uzun yolda süper düşük bir tüketim yakalarsınız

    abi benim arabanın yakıtı hız sabitleyici ile ve sabit 110 km ile konya ankara 8 litre yaktı ortalama ne yokuşta nede inişte çıkarmadım mecbur kalmadıkça hız sabitleyiciden ayrıca el gazı olması ciddi bir konfor getiriyor
    170 hp lik düşünen arkadaşlarım 140 ı bi deneyin beğenmesseniz size yetmez ise o zaman bakarsınız 170 liğe




  • [Deleted by Admins]
  • [Deleted by Admins]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ingbaronchugon

    bugün arabayı kışlık bakıma verdim

    motor yağı antifiriz kışlık bakımları

    ayrıca ön amörtisörler
    rotlar
    rotiller
    alt tablalar
    balatalar
    genleşme kabı
    motor takozu

    hepsi 1000 ytl

    benimde genleşme tankı çatlakmış sızdırıyordu önce şanzıman kaçırıyor zannetmişler aldığım arkadaşın servisinde bizim usta tanktan sızıntı olduğunu gördü değiştirdik 120 tl vermiştim

    takozu neden değiştirdiler lagunalarda duyulan bir tadilat bu arabada ses mi vardı kaput altından zırıltımı geliyordu motor soğukken özellikle geri viteste sesler duyuyormuydunuz?
  • [Deleted by Admins]
  • Merhabalar arkadaşlar.Ben düşündüm taşındım laguna almaya karar verdim.Çok aşırı heyacan var kalbim laguna laguna diye atmaya başladı
    2004 expression 20 bin tl ye 75 bin km de. Bir diğeride 2004 privelege 100 bin km de sağ arka kapı ,sağ ön kapı ve sağ arka çamurluk boyalı bu arabada 20 bin tl.
    Hangisini alayım karar veremedim aslında benim istediğim esp olayı oda expressions da yok malesef.
    Bu aracların parçasının pahalı olduğunu duyuyorum ama bu segmentteki aracların değerine bakınca 3 bin tl ucuz görünüyo laguna.3 bin tl ye direk cebe atıyosun parçaları masraflı olsa bile bu 3 bin tl yi her türlü masrafına harca doğru dimi arkadaşlar.

    1-Benim size asıl sorum şu ben bu lagunalardan birini alınca muhakkak tüp takacağım.Bu arabalara tüp takınca problem çıkarrırmı? Veya hangi marka tüp daha uygun düşer

    2-Privelege modelinde her türlü beyin var ne bileyim elektroniği dijitali çok bu aslında bi nevi dezavantaj değil mi bi arabada ne kadar özellik olursa o kadar problem çok olmazmı Expression da fazla özellik yok Expression işimi görmezmi benim aslında esp sitiyorum ama bilmiyorum nasıl olacak.Esp olmasada bu araba megane dan daha iyi viraja girer dimi bizim millet sivri akıllı ya gidip megane laguna dan daha çok para verip biniyor aklım almıyor

    3-Almayı düşündüğüm araba 75 binde lagunanın ağır bakımları ne zaman yapılır yani triger falan filan?
    4_Arabayı alırken reno servisine expertiz yaptırcam bu expertizde herşey ortaya çıkarmı elektronik mekanik kaborta falan vb_




  • Birkaç soruna cevap vermeye çalışayım. Bildiğim kadarıyla, yanlışsam düzeltim lütfen, triger kayışı 60 bin km.de değişiyor. En azından bana serviste söylenen o şekilde. Expertizler, servisteki bildiğin elemanlar. öyle özel personel değil yani. onlarda sadece arabaya yüzeysel bakıyorlar, çok teferruatlı bakmıyorlar. 2 hafta önce ben serviste expertiz konrotrolu için 80 tl yerine 50 tl vermiştim.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.