Şimdi Ara

lada samara mı Şahin mi? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
101
Cevap
0
Favori
26.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayatında eline tornavida almamış adamların burada ahkam kesmesini anlamıyorum . Önce araçtan anlayacak kadar bilgisi olacakta ondan sonra yorum yapacak.
  • lada samara diyenler mi var gülmekle yetiniyorum heryerde tofaş parçalarını ladalara takıyolar araba bu kadar mı dandik olur ama şahinde hem modifiye gider hemde ilerki modellerinde 1.6 ie modelleri de var her yönden şahin daha iyi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Method Man

    lada samara diyenler mi var gülmekle yetiniyorum heryerde tofaş parçalarını ladalara takıyolar araba bu kadar mı dandik olur ama şahinde hem modifiye gider hemde ilerki modellerinde 1.6 ie modelleri de var her yönden şahin daha iyi

    Şahinden dandik arabamı var be daha crash testi bile yok şahinde tipin t'si yok şahinin motoru 1.6 olsa ne yazar samaranın yanında 1.3 gibi kalır ladaya tofaş parçası takanda senin gibiler onun için sanada




  • quote:

    Orjinalden alıntı: buzlucam

    Based on the success of the Niva, the design department prepared the new family of front-wheel drive models by 1984, a completely domestic design; the body is not unsimilar to Fiat Regata though. Production started with VAZ-21083 Sputnik 3-door hatchback; the series were later renamed Samara. The Samara engine was mostly designed and produced in-house, had a new single overhead cam design and was driven by a more modern rubber belt. The combustion chambers were developed in collaboration with Porsche. The line-up features completely new body and interiors, front McPherson suspension and rear torsion bar, rack and pinion steering and updated 5-speed gearshift. 5-door VAZ-21093 hatchback followed in 1987, and 4-door 1.5L sedan, VAZ-21099, was introduced in 1990. The same year, the front sides and radiator grille were restyled on the whole Samara range.
    BU WİKİPEDİA DAKİ YAZI BEN BUNDAN BAHSETMİYORUM BU ZATEN YARIM YAMALAK UYDURUK BİLGİ.RUSÇAN VARSA ORJİNAL SİTESİNDEN DOĞRUSUNU ÖĞREN SALLAYIP DURMA!!



    Sen sallayıp durma rusça bilmiyorum diyorsun hemde rusça yazı yazıyorsun sanada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cEm-87 -- 17 Ekim 2007; 16:22:52 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: buzlucam

    Based on the success of the Niva, the design department prepared the new family of front-wheel drive models by 1984, a completely domestic design; the body is not unsimilar to Fiat Regata though. Production started with VAZ-21083 Sputnik 3-door hatchback; the series were later renamed Samara. The Samara engine was mostly designed and produced in-house, had a new single overhead cam design and was driven by a more modern rubber belt. The combustion chambers were developed in collaboration with Porsche. The line-up features completely new body and interiors, front McPherson suspension and rear torsion bar, rack and pinion steering and updated 5-speed gearshift. 5-door VAZ-21093 hatchback followed in 1987, and 4-door 1.5L sedan, VAZ-21099, was introduced in 1990. The same year, the front sides and radiator grille were restyled on the whole Samara range.
    BU WİKİPEDİA DAKİ YAZI BEN BUNDAN BAHSETMİYORUM BU ZATEN YARIM YAMALAK UYDURUK BİLGİ.RUSÇAN VARSA ORJİNAL SİTESİNDEN DOĞRUSUNU ÖĞREN SALLAYIP DURMA!!



    sen arabadan ne anlarsın şahinci sanada




  • quote:

    Orjinalden alıntı: buzlucam

    hayatında eline tornavida almamış adamların burada ahkam kesmesini anlamıyorum . Önce araçtan anlayacak kadar bilgisi olacakta ondan sonra yorum yapacak.

    Sen giderken biz geliyorduk bana şahinin samaradan iyi tarafını söyle ondan sonra konuş




  • İkiside beş para etmez bence, ama ikisi arasında kalsam şahini tercih ederim sonuçta türkiyeye destek olmuş olurum.
  • abicim, samara 91 ben mi anlatamıyorum ya ben zaten lada şahine 5 basar diyorum sen tersini söylemişim gibi yazı yazıyorsun.
  • arkadaşlar elimde 1988 yılına ait olan lada broşürünü sizlerle paylaşmak istedim, belki samara ve diğer lada modelleri için size fikir verebilir.

     lada samara mı Şahin mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: buzlucam

    abicim, samara 91 ben mi anlatamıyorum ya ben zaten lada şahine 5 basar diyorum sen tersini söylemişim gibi yazı yazıyorsun.

    Kardeş senin söyledikleriden net birşey anlaşılmıyorki porshe iş birliğine gelince tam net birşey değil ama %90 işbirliği var.
  • hehhehe





  • quote:

    Orjinalden alıntı: kentaur

    arkadaşlar elimde 1988 yılına ait olan lada broşürünü sizlerle paylaşmak istedim, belki samara ve diğer lada modelleri için size fikir verebilir.

     lada samara mı Şahin mi?


    Kardeş işte budur ya 10 numara resim FOREVER LADA.
  • değim gibi porsche la işbirliği var tabiki ama bilgi yanlış 2. dünya savaşı falan değil 20-30 yıllıkk bir süreç.
  • SAMARA 91 O 1988 YILINA AİT BROŞÜRDEN ELİNDE VARSA RESİMLERİNİ BANA ATARMISIN husnu.sirin@hotmail.com teşekkürler.
  • Samara derim. İçerisi ses yapsa da iyi arabadır. Sessiz araba istiyorsanız oğan almanız gerekir. Bence ekonomik ve çevik bir araba arıyorsanız Samara ideal bir seçim olur.
  • Kesinlikle ŞAHİN. Elalemin Rus malı ve Rusların en ucuz arabası olan dört köşeli Ladayı övüp, kendi üretimimiz olan (her ne kadar patent de olsa) Şahini niye yerlere vurursunuz anlamıyorum. ZAten bizim millet meraklıdır kendi üretimimizi aşağılamaya. İran malı Samand gelsin mesela memlekete hemen derlerki şahane süper araba, Renault veya Fiat halt etmiş yanında derler. Yani böyleyiz. Şu resimdeki Lada Toscanaya bakın, Murat 124'ün kopyası. Hatta çoğu SAmaraya bakın ŞAhinin aynasını vs. kullanır. Bir ara SAmara Sedan yaptılar aynen Şahinin stoplarına benziyordu. Şahin halen daha memlekete hizmet eden bir araba ve taksicilerin halen daha gözdesi. Gidin bakın, 1980 model tertemiz orjinal Şahin görürsünüz ama 95 model bir Samara yoktur. Lada bence iç kalite olrak da berbat. Şahin bence daha konforlu. Kimisi motoruna hızlı ve seri demiş. 3. viteste 140 yapıyor demiş. Tamam seri olabilir, önden çekişki. Ancak Şahinde devrini bulunca Lada'lar yol verir. 29 yıl boyunca 2004 yılına kadar Tofaş kuş serisini kullandık. 1980 yılına kadar 124 ve 1980-1990 arası değişken olarak 131 Şahin oldu arabalarımız. 1990 - 2004 arası tam 14 yıl 1990 model Şahin arabamız oldu ve 2004 sonlarında artık zamanı geldi deyip Reno'ya geçiş yaptım. Tam 170527km. yol yaptım Şahin ile. Bir gün olsun bile beni yolda bırakmadı, hararet yapmadı. En ufak vidasına kadar orjinal temiz ve bakımlı bir arabaydı. Sorarım size hangi arabanın amortisörleri ile 165 bin km. yol yaparsınız?
    2003 yılında Şahini A'dan Z'ye komple servise götürüp bakımdan geçirdim ve arka amortisörleri değiştiren adam hayret etti. Ve arabayı zamanında babam son hıza dayardı kadranı ve bazen bende son hıza çıkardım. İnanmayan gidip Göztepe Oto Tofaş Yetkili Servise sorsun. Arabayı 2004'de değiştirdim ve bir günde hemen satılmış. Alan adam halen daha kullanıyor. Ara sıra görürüm ve boyası, vs. halen benim bıraktığım gibi. Araba şu an 18 yaşında ve halen fabrikasyon boyası var üzerinde. İçi aynı. Çünkü geçen kış park halinde görmüştüm bir yerde ve inceledim. Alan adamda tesadüf geldi ve nerdeyse boynuma sarılmadığı kaldı adamın. SAdece tüp taktırmış, başka masraf yapmamış arabaya. Yani budur. Piyasada 90 model olsun, 80 olsun 95 olsun bakımlı temiz Şahin görürsün. Ama Ladayı pek göremezsin. Şahinden ucuz olduğu için alan aldı zamanında ama bana göre Lada yerinde sayan bir firma. Bir kaç yıl önce ürettiği Vega'lardan belli. Skoda mesela, Samara ile aynı dönemde çıktı ama VW ile ortak olunca şahane modeller üretti.
    Bence ŞAHİN. Her ne kadar bazen Şahine kızsam da (geri vitese geçerken) kesinlikle Şahin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 2 Ocak 2008; 11:12:17 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    Kesinlikle ŞAHİN. Elalemin Rus malı ve Rusların en ucuz arabası olan dört köşeli Ladayı övüp, kendi üretimimiz olan (her ne kadar patent de olsa) Şahini niye yerlere vurursunuz anlamıyorum. ZAten bizim millet meraklıdır kendi üretimimizi aşağılamaya. İran malı Samand gelsin mesela memlekete hemen derlerki şahane süper araba, Renault veya Fiat halt etmiş yanında derler. Yani böyleyiz. Şu resimdeki Lada Toscanaya bakın, Murat 124'ün kopyası. Hatta çoğu SAmaraya bakın ŞAhinin aynasını vs. kullanır. Bir ara SAmara Sedan yaptılar aynen Şahinin stoplarına benziyordu. Şahin halen daha memlekete hizmet eden bir araba ve taksicilerin halen daha gözdesi. Gidin bakın, 1980 model tertemiz orjinal Şahin görürsünüz ama 95 model bir Samara yoktur. Lada bence iç kalite olrak da berbat. Şahin bence daha konforlu. Kimisi motoruna hızlı ve seri demiş. 3. viteste 140 yapıyor demiş. Tamam seri olabilir, önden çekişki. Ancak Şahinde devrini bulunca Lada'lar yol verir. 29 yıl boyunca 2004 yılına kadar Tofaş kuş serisini kullandık. 1980 yılına kadar 124 ve 1980-1990 arası değişken olarak 131 Şahin oldu arabalarımız. 1990 - 2004 arası tam 14 yıl 1990 model Şahin arabamız oldu ve 2004 sonlarında artık zamanı geldi deyip Reno'ya geçiş yaptım. Tam 170527km. yol yaptım Şahin ile. Bir gün olsun bile beni yolda bırakmadı, hararet yapmadı. En ufak vidasına kadar orjinal temiz ve bakımlı bir arabaydı. Sorarım size hangi arabanın amortisörleri ile 165 bin km. yol yaparsınız?
    2003 yılında Şahini A'dan Z'ye komple servise götürüp bakımdan geçirdim ve arka amortisörleri değiştiren adam hayret etti. Ve arabayı zamanında babam son hıza dayardı kadranı ve bazen bende son hıza çıkardım. İnanmayan gidip Göztepe Oto Tofaş Yetkili Servise sorsun. Arabayı 2004'de değiştirdim ve bir günde hemen satılmış. Alan adam halen daha kullanıyor. Ara sıra görürüm ve boyası, vs. halen benim bıraktığım gibi. Araba şu an 18 yaşında ve halen fabrikasyon boyası var üzerinde. İçi aynı. Çünkü geçen kış park halinde görmüştüm bir yerde ve inceledim. Alan adamda tesadüf geldi ve nerdeyse boynuma sarılmadığı kaldı adamın. SAdece tüp taktırmış, başka masraf yapmamış arabaya. Yani budur. Piyasada 90 model olsun, 80 olsun 95 olsun bakımlı temiz Şahin görürsün. Ama Ladayı pek göremezsin. Şahinden ucuz olduğu için alan aldı zamanında ama bana göre Lada yerinde sayan bir firma. Bir kaç yıl önce ürettiği Vega'lardan belli. Skoda mesela, Samara ile aynı dönemde çıktı ama VW ile ortak olunca şahane modeller üretti.
    Bence ŞAHİN. Her ne kadar bazen Şahine kızsam da (geri vitese geçerken) kesinlikle Şahin.



    arkadaşım neyi ispat etmeye çalışıosunki. sen kalkmışın burda bize arabanı övüyorsun ama herkes neyin ne olduğunu zaten biliyor.
    marka fanatikliği yapmaya lüzum yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kritios -- 2 Ocak 2008; 13:29:03 >




  • Evet herkes her şeyi biliyor. Zaten o araba benim eski arabamdı. Ama piyasa tertemiz Şahinlerle dolu. Hem bu kadar yerden yere vurulan Şahin hakkında bırakın da 14 yıl kullandığım Şahin arabamı öveyim değilmi. Millet Rus arabası LAda'ya taparken iyide ben Şahini överkenmi kötü?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 2 Ocak 2008; 13:21:12 >
  • şahini araba sınıfına koyanlara sinir oluyorum yaa. araba sınıfına koydukları yetmiyormuş gibi bide samara gibi efsane bir arabayla kıyaslamaları yokmu beni iyici çileden çıkarıyo. 2001 model samaramla şahini arkama bağlar sürürüm. :D :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s_a_m_a_r_a -- 2 Ocak 2008; 13:25:55 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: s_a_m_a_r_a

    şahini araba sınıfına koyanlara sinir oluyorum yaa. araba sınıfına koydukları yetmiyormuş gibi bide samara gibi efsane bir arabayla kıyaslamaları yokmu beni iyici çileden çıkarıyo. 2001 model samaramla şahini arkama bağlar sürürüm. :D :)


    Vay beee güzel bir hayal. Nedir yahu bu ŞAhin ile alıp veremediğiniz anlamıyorum. Samara araba sınıfında, Şahin değil yani öylemi? Bu yüzdenmi taksiciler Şahin kullanıyor yıllardır. Hiç LAda taksi gördünmü sen? Ben görmedim.
    Her ne kadar patent altında üretilsede ŞAHİN, DOĞAN, KARTAL Türk malıdır. Memleketimin arabasıdır. Her ne kadar 70'lerin teknolojisi olsa da asıl efsane onlardır. Sizin Ladanın çokmu teknelojik. Yapmayın Allah aşkına. Şahini LAdasının arkasına bağlayıp çekecekmiş. SAğol valla sayende güldüm.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.