Şimdi Ara

Kymco Agility Lastik Kayıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
2
Favori
4.079
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • agility 125 ile 300 km yaptım lastik sorunu yasamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahasaray

    agility 125 ile 300 km yaptım lastik sorunu yasamadım.

    Hayırlı olsun, siz de yeni mi aldınız. Nasıl memnun musunuz? Ön fren sıkma durumundan mı kanaklanıyor acaba diye aklımdan geçirmiştim ama kullananlar lastikten diyor.
    Sizde yakıt tüketimi nasıl?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DARBE -- 18 Temmuz 2012; 0:00:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DARBE

    Yani.
    hocam, bi gün sizinle görüşelim ya. En çok ilgimi çeken motor bu su an. Biraz yakından bakayım, sohbet muhabbet edek.

    kardeş ben taksim'de çalışıyorum, buralara yolun düşerse Kymco hakkında görüş alışverişinde bulunabiliriz. Kymco hakikaten Agility yani atak bir cihaz.
  • laf aramızda ben de:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • agilty 125 ten memnunum,serı motor daha rodajda kmde 14kr yakıyor,ön ve arka freni beraber kullanym kayma sorunu yasamadm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba, ben de 2-3 haftadır kullanıyorum agility 125'i. 340-350 km yol yaptım şimdiye kadar. lastiklerin kaydığını okuduktan sonra sürekli dikkatli kullanıyordum zaten motoru. şimdiye kadar bir defa çok küçük bir kayma olmuştu fren yaptığımda ama önemsiz denebilecek seviyede bir kaymaydı. bugün aniden önüme atlayan bir araba yüzünden ani fren yapmak zorunda kaldım ve hafif sağ kırınca ön tekerlek kaydı. çok hızlı gitmemem sayesinde (30-40 km) ayağımı yere koyarak yırtabildim. araç sürücüsü hatalı olduğu halde hala bıdı bıdı yapıyordu. kazasız belasız atlattığım bu olay sayesinde biraz daha dikkatli olmam gerektiğini tekrardan idrak etmiş oldum. orjinal lastikleri bir süre daha kullanıp daha sonra değiştirmeyi düşünüyorum.
  • muradiye2 kullanıcısına yanıt
    Konuya girmekte biraz geç kalmışsın sanki...
  • entarhan E kullanıcısına yanıt
    aga sende herşeyi abartıyorsun. altı üstü 3 sene 9 ay olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • entarhan E kullanıcısına yanıt
    napiyim arkadaşım ben motoru yeni aldım. yeni başlık mı açsaydım bu konu hakkında?
    güncel bir bilgi olmuş oldu okuyacak olanlar için. fikir verir belki insanlara.
  • muradiye2 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun,tekeriniz düz bassın...Bi SS atında görelim yakışıklıyı....



  •  Kymco Agility Lastik Kayıyor
     Kymco Agility Lastik Kayıyor
     Kymco Agility Lastik Kayıyor
     Kymco Agility Lastik Kayıyor
     Kymco Agility Lastik Kayıyor
     Kymco Agility Lastik Kayıyor
     Kymco Agility Lastik Kayıyor
     Kymco Agility Lastik Kayıyor
     Kymco Agility Lastik Kayıyor




  • bu da ilk kazadan sonraki fotoğraf

     Kymco Agility Lastik Kayıyor




  • Benim skuter de Kymco. Üzerindeki lastiklerin markası CST. Normalde yol tutuşu gayet iyi fakat ıslak zeminde bayağı bi kayıyor. Sadece bi kez yağmura tutuldum ama onda da az kalsın düşüyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MERT* kullanıcısına yanıt
    benim motorda hala orjinal lastikler duruyor mümkün olduğunca kaydırma yapacak hareketlerden kaçınıyorum. bu kaza ise sağda park halindeki aracın birden burnunu çıkarıp motorun arka kısmına dokunması ile oldu. sonra yere düştüm, ben motor paramparça oldu diye korkarken yere düşmeden kaynaklı hiçbir şey olmamış fotoğraftaki çizikler ve ise arabanın vurması sonucu oluştu.
  • muradiye2 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.

    Kaydırma yapacak hareketten ziyade basit bi virajı dönerken düşüyordum az kalsın. Trafik ışıklarında sağ dönecektim, gazı açtığım gibi arka tekerlek kaydı. O yüzden yağmurlu havalarda mecbur kalmadıkça yola çıkmamaya çalışıyorum.

    Edit: Kuru zeminde lastiklerin performansını gayet yeterli buluyorum ama dediğim gibi ıslak zeminde çok kötü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERT* -- 8 Mayıs 2016; 15:44:38 >
  • MERT* kullanıcısına yanıt
    ben ıslak zeminde nerdeyse hiç kullanmadım. yolda denk geldiğinde ise elimi fren ve gazdan çekiyorum ve usulca geçiyorum. ters hareketlerden kaçınıyorum.

    eğer ıslak zeminde kullanmayı düşünüyorsanız hem ıslak hem kuru zeminde ortalama/ortalama üstü performans gösteren lastikler tercih edilebilir.
  • Kymako agalig hakında bilgi veriyim ben 1 yıldır kulanıyorum sıfır aldım motor çok iyi ama lastikler çok kayıyor ve ön fren yüzünden de çok düştüm önüme aniden kedi ve çocuk çıktı ani frenlemeden kaynaklı denge kaybım oldu ve motor şuanda 7000 km de ve amasörden ses geliyor kıcır kıcır sanırım yamurlu havalarda kulandıgım için olabilir ve 60 km hızda gidon salanıyor 65-veya 70 km de gidon salanmıyor
  • Dostum o lastik bu lastik gibi gereksiz bilgiler verilmiş durulmuş bu konuda çok fazla yanılsama var asıl olan motorun verdiği tepkileri iyi takip etmektir. Hemen hemen her lastik arka frene abandığında kayar. Abs'siz bir motoru sağlam bir şekilde durdurabilmen için hafif arka fren yaparak ön frene abs etkisi ile çok sıkmadan sık bırak sık bırak yapman gerekir. Ayrıca ısınmamış lastik çok daha fazla kayar. Isınan lastikte kendini belli eder.

    Forum sitelerinde en çok Honda'nın fabrika çıkış IRC lastiğinin kötülüğünden bahsedilir. 2013 model 22 bin km'deki Honda CBR 250'min üzerinde hala fabrika çıkış IRC lastikler var. Bir michelin gibi ya da pirelli gibi çok yatmıyorum ama yağmurda da kullandım sıfır derecede gece de kullandım söylenen sıkıntıları hiç yaşamadım.

    Lastikten önce motorun tepkilerini takip et hisset her zaman ani hareketlerden kaçın.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.