Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Kurulabilen Mac os x for x86 internette doloşmaya başlamış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
5.994
Cevap
3
Favori
416.665
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> İşletim Sistemleri ve Yazılımlar >> Mac OS >> Kurulabilen Mac os x for x86 internette doloşmaya başlamış
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    Arkadaşlar..

    Sorunuma cevap verecek kimse yok mu?
    |
    |
    _____________________________
    AMD FX-8150,GA-990XA-UD3,16 GB RAM,22" SAMSUNG LCD 1 Gb PNY Quadro 600 EKRAN KARTI, 120 gb Corsair SSD,775 W PSU
  • Yarbay
    3450 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    570 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: shaq t
    valla imzaya sistem yazmak da bi fikir de, yeni sistem kuracaklara defalarca yazdık, yine yazarız yeterki sorsunlar. Bileşenler malum zaten asus p5ld2 vm se herşeyi full çalışan resmen mac anakartı, iyisini isteyenlere p5 ya da gigbayte ds3 olabilir. Ekran kartı ati x1000 serisi nvidia geforce 7 serisi full çözünürlük çalışıyor. Diğerleri standart şeyler...


    asus için; ses kartı 5.1 ses veriyomu? yoksa hala stereo mu? bide ethernet için yama yapmak gerekiyomu?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    725 Mesaj
    Dual Natit.kext'in Natit.kext'ten farkı nedir?

    Dual Natit.kext'i sadece İki monitör kullanacağımız zaman mı yüklüyoruz?


    Edit:
    OSX'te ekran kartını, Harddisk hızını vs. test etmek için program var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat204 -- 20 Mart 2007; 17:38:02 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ugur_bek

    quote:

    Orjinalden alıntı: shaq t
    valla imzaya sistem yazmak da bi fikir de, yeni sistem kuracaklara defalarca yazdık, yine yazarız yeterki sorsunlar. Bileşenler malum zaten asus p5ld2 vm se herşeyi full çalışan resmen mac anakartı, iyisini isteyenlere p5 ya da gigbayte ds3 olabilir. Ekran kartı ati x1000 serisi nvidia geforce 7 serisi full çözünürlük çalışıyor. Diğerleri standart şeyler...


    asus için; ses kartı 5.1 ses veriyomu? yoksa hala stereo mu? bide ethernet için yama yapmak gerekiyomu?



    ses kartı 5.1 çalışıyor ve ethernet de...
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    520 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: murat204

    Edit:
    OSX'te ekran kartını, Harddisk hızını vs. test etmek için program var mı?


    xbench programı
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    912 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: uisik34

    @yunus2321
    http://gparted.sourceforge.net/download.php


    hocam sağol ...
    |
    |
    _____________________________
    macbook 13.3
  • Yüzbaşı
    369 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: polatyy

    quote:

    Orjinalden alıntı: gokay2

    arkadaşlar 10.4.9 a en zarasız nasıl update yapabilirim?
    kırılmış yükleyicisi çıktımı


    http://www. de mo no id .com/files/details/1073171/772275/

    Applications : Macintosh : English
    This Will install OS X 10.4.9. .This should be an easy update.
    It includes

    quote:


    Yalnızca yönergeleri takip edeceğiz sanırım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taskin57 -- 21 Mart 2007; 13:04:28 >
    |
    |
    _____________________________
    *** ANKARA'DAYIM ***
  • Yüzbaşı
    369 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: turanX


    quote:

    Orjinalden alıntı: shaq t


    quote:

    Orjinalden alıntı: taskin57



    Sisteminizi profilinizdeki sitem bölümüne yazarsanız avatarınızın altında görünür ve bakmak isteyenler üzerine tıklayıp görebilir..

    Teşekkürler Hocam....Saygılar...
    |
    |
    _____________________________
    *** ANKARA'DAYIM ***
  • Er
    8 Mesaj
    arkadaşlar dvd gönderebilecek varmı yada istanbul kadıköy taraflarında olan ?????
    |
    |
  • Yüzbaşı
    454 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: polatyy


    quote:

    Orjinalden alıntı: gokay2

    arkadaşlar 10.4.9 a en zarasız nasıl update yapabilirim?
    kırılmış yükleyicisi çıktımı


    http://www. de mo no id .com/files/details/1073171/772275/

    Applications : Macintosh : English
    This Will install OS X 10.4.9. .This should be an easy update.
    It includes

    Two versions of the 8.9.1 kernel.They are

    Mach_kernel (w/HPET & NoNX)
    Mach_Kernel.nohpet (NoNX also)
    Default FSB (Front Side Bus speed) is 200 but you can set yours with the fsb=xxx where xxx is your fsb.
    To calculate your fsb you do reported fsb/4

    Also

    Disabled_Extensions folder w/ updated hardware kexts ( you can update the kexts as you see fit after the OS update is installed)

    Disabled_Frameworks folder w/ the new opengl framework in it. If you use the new graphics card kexts + new iographics kext then also use this framework.

    A Package to install the 10.4.4 Loginwindow for proper cpu detection

    Mofo-x's SMB/AFS fix for 10.4.7 . I needed this for proper windows file sharing .

    Installation

    downlaod this update package., install the 10.4.9 combo update and
    after you reboot feel free to install any of the extras that came in the update folder.

    Wel lthats it.

    Good luck,
    JaS


    polatyy hocam 10.4.9 ok ama bende bi aksilik var başka yaşıyan yada çözümünü bilen varmı ? sistem açılıyo herşey ok ama about this mac tıklıyınca ekran açılmıyo logine gidiyo dönüyo sorun ne olabilir acaba ? ( uname -a) yapınca 8,9,1 kernel gözüküyo ?? imdat yaniii :) ama güzel bişi bu kernelle daha önce bahsettiğim ses prblemi giderilmiş ekran da süper :)
    |
    |
    _____________________________
    ASUS S96J OSX & XP DUALBOOT
    HERŞEY OK İNT CAMERA HARİCİNDE :)




  • Binbaşı
    1797 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: bresson



    hocam update in içinde 10.4.4 loginwindow.pkg vardı onu yükledinmi,problem genellikle login window dan kaynaklanıyor,tabi henuz kernelde yeni bi takım saçmalamalar olacaktır,cpu hızı konusunda bendede saçmalamıştı, jas ın update inden önce manuel yaptığım update te cpu hızını 933mhz olarak görüyordu bi ara sonra 1.4 ghz e cıktı vs vs,henuz tam stabil değil kernel!

    edit:deneyen varmi bilmiyorum ama frontrow da çalışıyor 8.9.1 kernel ile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polatyy -- 21 Mart 2007; 12:27:53 >
    |
    |
    _____________________________
    MARMARA SANAT OKULU Gitar Piyano Keman Yanflüt Klarinet Şan Eğitimi

    "Bizler bu Dünyaya Sahip olmak için değil Şahid olmak için geliyoruz."
    M.S.2009 SERIM
  • Yüzbaşı
    725 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: murat204

    Dual Natit.kext'in Natit.kext'ten farkı nedir?

    Dual Natit.kext'i sadece İki monitör kullanacağımız zaman mı yüklüyoruz?


    @shaq t
    Bench programı ismi için teşekkürler...


    Yukarıdaki soruma cevap alamadım...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    454 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: polatyy

    quote:

    Orjinalden alıntı: bresson



    hocam update in içinde 10.4.4 loginwindow.pkg vardı onu yükledinmi,problem genellikle login window dan kaynaklanıyor,tabi henuz kernelde yeni bi takım saçmalamalar olacaktır,cpu hızı konusunda bendede saçmalamıştı, jas ın update inden önce manuel yaptığım update te cpu hızını 933mhz olarak görüyordu bi ara sonra 1.4 ghz e cıktı vs vs,henuz tam stabil değil kernel!

    edit:deneyen varmi bilmiyorum ama frontrow da çalışıyor 8.9.1 kernel ile


    saol hocam login window yükledim ve düzeldi . sıralamaya dikkat etmek gerekiyo demekki . ilk önce login window sonra 10.4.9 yükledim sacmaladı sonra tekrar 10.4.4 login yükledim düzeldi. ama herkezdeki şu cpu sorunu bendede var C2D 7200 2.0 Ghz işlemci 2.4 gösteriyo ama saat hızlı çalışmıyo herşey normal. frontrow pass.kext sizmi çalışıyo ? denemedim deniyecem olursa yazarım kolay gelsin..
    |
    |
    _____________________________
    ASUS S96J OSX & XP DUALBOOT
    HERŞEY OK İNT CAMERA HARİCİNDE :)




  • Yüzbaşı
    688 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: turanX

    Bu 10.4.9 güzel olmuş baya hızlanmış ama boot.plist'teki değil biostaki fsb ayarı ne ise onunla çalışıyor deneme yaptım ve boot.plist'e <string>fsb=600 -v</string> yazdım yedi, ama o süratte çalışmadığı kesin çünkü benim işlemci e6300 orjinali 1.86ghz fsb=600 demek 600x7=4.2ghz ama işlemcinin biostaki overclock edilmiş hali 321x7=2.25ghz doğrusu bu (resim1) yani biostaki frekans ne ise o süratte çalışıyor....



    turanx selam...
    bende de aynı işlemci var...
    cpu-z den bakınca Bus Speed 266 diyor....bir de rated FSB var oda 1064 olarak görünüyor...
    ya da illa biostan mı bakmam gerekiyor boot.plist e 266 mı yazmam gerekiyor...
    şu an 10.4.8 yüklü
    sistem de asus p5ld2 vm se 1gb ram core6300 işlemci 1gb ram...
    10.4.9 u yüklerken dikkat etmem gereken nedir
    bresson un dediği gibi ilk önce login window sonra mı 10.4.9 a yükseltme yapmak lazım...
    bi yardımcı olursan sevinirim saolasın...
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    454 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: erginbay


    quote:

    Orjinalden alıntı: turanX

    Bu 10.4.9 güzel olmuş baya hızlanmış ama boot.plist'teki değil biostaki fsb ayarı ne ise onunla çalışıyor deneme yaptım ve boot.plist'e <string>fsb=600 -v</string> yazdım yedi, ama o süratte çalışmadığı kesin çünkü benim işlemci e6300 orjinali 1.86ghz fsb=600 demek 600x7=4.2ghz ama işlemcinin biostaki overclock edilmiş hali 321x7=2.25ghz doğrusu bu (resim1) yani biostaki frekans ne ise o süratte çalışıyor....



    turanx selam...
    bende de aynı işlemci var...
    cpu-z den bakınca Bus Speed 266 diyor....bir de rated FSB var oda 1064 olarak görünüyor...
    ya da illa biostan mı bakmam gerekiyor boot.plist e 266 mı yazmam gerekiyor...
    şu an 10.4.8 yüklü
    sistem de asus p5ld2 vm se 1gb ram core6300 işlemci 1gb ram...
    10.4.9 u yüklerken dikkat etmem gereken nedir
    bresson un dediği gibi ilk önce login window sonra mı 10.4.9 a yükseltme yapmak lazım...
    bi yardımcı olursan sevinirim saolasın...



    hocam küçük bi düzeltme msj iyi okumanı tavsiye ederim önce login sonra 4.9 sapıttı önce 4.9 sonra login düzeldi aman dikkat sonra sorumlu ben olmıyım kolay gelsin ..
    |
    |
    _____________________________
    ASUS S96J OSX & XP DUALBOOT
    HERŞEY OK İNT CAMERA HARİCİNDE :)




  • Çavuş
    75 Mesaj
    peki boot.plist te nereye yazacağız gerçek değerleri ve berim işlemcim intel d 3 Ghz bu durumda ne yazmam gerekiyor ve nereye?
    quote:

    Orjinalden alıntı: turanX

    Bu 10.4.9 güzel olmuş baya hızlanmış ama boot.plist'teki değil biostaki fsb ayarı ne ise onunla çalışıyor deneme yaptım ve boot.plist'e <string>fsb=600 -v</string> yazdım yedi, ama o süratte çalışmadığı kesin çünkü benim işlemci e6300 orjinali 1.86ghz fsb=600 demek 600x7=4.2ghz ama işlemcinin biostaki overclock edilmiş hali 321x7=2.25ghz doğrusu bu (resim1) yani biostaki frekans ne ise o süratte çalışıyor....








    |
    |
    _____________________________
    Intel D 3.0 / 256MB X1600 ATI Radion / 250 GB Samsung SATA HD 19" LCD




  • Çavuş
    75 Mesaj
    Hocam çok teşekkür ederim yani intel 3 ghz işlemciye 200 yazmak yeterli
    quote:

    Orjinalden alıntı: turanX


    quote:

    Orjinalden alıntı: gokay2

    peki boot.plist te nereye yazacağız gerçek değerleri ve berim işlemcim intel d 3 Ghz bu durumda ne yazmam gerekiyor ve nereye?


    Pentium D işlemcilerde fsb zaten 200, sistemi overclock olarak kullanmıyorsanız yazmaya gerek yok yinede yazmak isterseniz aşağıdaki şekilde yapabilirsiniz..

    önce terminali açıp alttaki komutu girin, şifre verdiyseniniz girip [enter]

    sudo nano /Library/Preferences/SystemConfiguration/com.apple.Boot.plist



    size uygun olan fsb ayarını yazın.

    Ctrl+O ile kayıt edin Ctrl+X ile kapatın ve aşağıdaki komutları girin.

    chown -R root:wheel /Library/Preferences/SystemConfiguration/com.apple.Boot.plist
    chmod -R 755 /Library/Preferences/SystemConfiguration/com.apple.Boot.plist

    diskutil repairPermissions /
    reboot


    |
    |
    _____________________________
    Intel D 3.0 / 256MB X1600 ATI Radion / 250 GB Samsung SATA HD 19" LCD




  • Yüzbaşı
    688 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: turanX

    quote:

    Orjinalden alıntı: erginbay



    Login window en son yüklenicek, zaten mantık olarak önce yüklerseniz bir anlamı kalmaz sistem 10.4.9'a upgrade edildiğinde değişir..

    Anakartının biosundaki 266 yazıyorsa boot.pliste 266 yazman gerekli eğer yazmazsanız kernel fsb=200 olarak çalışıyor ''örnek 200x7=1.4ghz'' olur...

    Sana bir tüyo anartın çok rahat olarak 320 fsb'yi görür yavaş yavaş artırararak deneyebilirsin çok büyük performans farkı oluyo ama tabi bu hızaşırtma işlerine yatkınsan dene sorumluluk kabul etmem...

    quote:

    Orjinalden alıntı: uphuck



    Offical combo udate ile yaptığımda bendede 10.4.9 loginwindow sorun yapmamıştı...

    Evet Hız konusuna gerçekten katılıyorum hem açılış hemde sistem müthiş bir sürat ile çalışıyor...


    turanx selam..
    dediğin gibi bugun biraz hız aşırtma işlemleriyle uğraştım :)
    296 fsb den sonra göçüyo açılmıyo...ram oranlarını 1:1 yaptığımdan dolayı mı göçüyo bilemiyorum...
    ramler 4.4.4.12 de görünüyor...şu an 286 de çalıştırıyom ramler de auto da


    bide daha 10.4.9 u kurmadım arkadaşı bekliyoz onu bilgisaya indide update :)
    onu da yazarım buraya...

    peki bişi daha sorayım turanx...
    sinir olmadıysan tabi...
    bootplist i update ettikten sonra yazıyoruz dimi fsb yi...çok basit bi soru gibi geliyor kulağıma ama işte ne yapalım bilmediğimiz için sorup öğrenmeye çalışıyoruz...
    şimdiden saol...
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    Arkadaşlar benim yazdıklarımı pek kaale alan yok galiba.

    Defalarca yazdım.Ve msjlarım mükerrer oldu.

    Çözüm bulamıyorsanız da bir yerlere yönlendirin.Ben de sorunuma çare bulayım.

    Sorunumu tekrar yazıyorum.

    Ben VMware içinden fiziksel sürücü oluşturdum.MAC kurdum ve VMware altında çalıştı.Sonra yanı dvd ile SATA disk içinde bir partition oluşturdum.Still waiting for root device yazısında takıl kaldı, ilerlemedi.
    Sonra IDE diskimi taktım.Bütüm yüklemeleri yaptı.Restart yaptı.Beyaz ekran üstünde elma şekli çıktı ve imleç dönmeye başladı.Sonra da elma üstünde girilmez işareti çıktı ve öylece kaldı.

    Ben MAC'i VMware altından değil de direk olarak kullanmak istiyorum.

    Sistemim imzamda mevcut.

    Umarım bu majıma cevap verirsiniz?

    Teşekkür ederim.
    |
    |
    _____________________________
    AMD FX-8150,GA-990XA-UD3,16 GB RAM,22" SAMSUNG LCD 1 Gb PNY Quadro 600 EKRAN KARTI, 120 gb Corsair SSD,775 W PSU
  • HızlıCevap
    Reklamlar
    google reklamları
    son dakika
    SEO
    Mobilya Takımları
    haberler
    Bu sayfanın
    Mobil sürümü
    Mini Sürümü

    BR3
    0,422
    1.2.165

    Reklamlar
     
    Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu google reklamları üniversite
    Kurumsal Web Tasarım Şirketi haberler SEO Masal
    Mobilya Takımları son dakika
    Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü

    BR3
    0,531
    1.2.165

    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.