Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Kurulabilen Mac os x for x86 internette doloşmaya başlamış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
5.995
Cevap
3
Favori
416.454
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> İşletim Sistemleri ve Yazılımlar >> Mac OS >> Kurulabilen Mac os x for x86 internette doloşmaya başlamış
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      454 Mesaj
      24 Mayıs 2006 02:22:50
      quote:

      Orjinalden alıntı: sidobey

      birde arkadaşlar şu firefox,un türkçe karakter göstermeme sorunu vardı daha öncede yazdım kimse bişey bilmiyormu bi yardım edin yauw




      arkadaşım sistemi türkçeleştirdiysen olmuyo ne yaptıysam boş sistem ing olacak ama firefox tr kurabilirsin yok sistem ing ise görünüm de dil kodlamasından tek tek dene düzelmesi lasım kolay gelsin..
      |
      |
      _____________________________
      ASUS S96J OSX & XP DUALBOOT
      HERŞEY OK İNT CAMERA HARİCİNDE :)
    • Onbaşı
      17 Mesaj
      24 Mayıs 2006 03:37:03
      quote:

      Orjinalden alıntı: turanX


      jurist; kardeş bu ses ses kartını öneren ilk kişi bendim bunda @polatyy'nin bi suçu yok ayrıca bu kartın input'unu denemediğim için çalışıyo zannediyordum çünkü öyle gibi gözüküyodu, zaten kaldıki birçok kişi ses girişinden ziyade çıkışını önemsiyor ve bu kartın ses çıkışı oldukça iyi + bunu bulamayan arkadaşlar var bazılarında ses hiç yok bazılarında tek kanaldan ses geliyor bence sitem edeceğine en azından sesi çıkan bir mac kullandığın için sevinmelisin...


      arkadasim herseyden once hepinize tesekkurleri mi sundum. ikinci olarak benim sitem ettigim yok. ekstra bir ses kartim olmus olur o kadar. sorun degil. Ama benim yanlis buldugum "yanlis bilgi vermeyelim" denmesi halinde denemeyip oneri de bulunmaniz. Sonuc olarak sizlerin sayesinde yapabildik bunu, inkar etmemek lazim.

      Yani

      Sonuc olarak ben her ikinize ve diger yardimci olan arkadaslara tekrar tesekkur ediyorum. Sitem falan ettigim yok. bu isten daha iyi anladiginiz ve burda yardim isteyen arkadaslara ilk olarak siz destek cikip yardimci olmayi kabul ettiginizden bunun beraberinde bir takim sorumluluklar getireceginin de farkinda olmaniz lazim.


      saygilar...
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      2445 Mesaj
      24 Mayıs 2006 11:29:17
      2. el forumlarında uygun fiyatlı opteron işlemciler var soket 939 için,1 mb da cache belleği var ve acayip o/c oluyor.
      mac osx opteronu tanıyor mu? (ss2 ve ss3 desteği var)
      |
      |
      _____________________________
      İsim isme benzer cisim cisme benzer,geçmiş zaman olur ki hayal-i cihan değer.(Reşat Nuri Güntekin,Son Sığınak)
      BMW 3.20d 2010
    • Onbaşı
      17 Mesaj
      24 Mayıs 2006 16:45:44
      48 Sayfanin tamamini okudum. Usenet den Mac.OS.X.Tiger.10.4.6.X86-HOTiSO isimli iso yu indirdim.
      Sanirim bu JAS in INT/AMD patch lisine denk geliyor.

      Kurduğum sistem şöyle:
      * HP Pavilion Notebook
      1,66 mhz dual core centrion islemci
      1024 mb (512mbx2) ddr2 ram
      80 gb Fujitsu 5400 rpm SATA
      wireless, ethernet, ses karti, faksmodem, 6in1 card reader (hicbiri calismiyor)
      bluetooth (calisiyor)
      geforce go 7400 256 mb (1280x1024 yerine 1024x768 generic olarak calisiyor sanirim)
      usb microsoft mouse, klavye, touchpad (sorunsuz hepsi calismakta)
      firewire, usb portlar aktif (2.0 mi usb bilemiyorum)

      1. Mac.OS.X.Tiger.10.4.6.X86-HOTiSO yu dvd ye yazdim
      2. Kurulumun başında Disk Utility e girip SATA diskimi Partitionladim.
      3. kurulum asamasinda CUSTOMIZE yapip INTEL/AMD patch leri isaretledim. (bunsuz kurdugum calismadi, ama gormemistim bunu)
      4. kurulum bitti, restart etti ve B0 hatası verdi. Hiren's boot cd ile o partition u aktif olarak işaretledim ve sonrasinda sorunsuz calisti.

      ÖNEMLİ SORUN
      Bilgisayar 10 saniyelik aralıklarda sanki hard diski duruyor ve mouse donuyor, bu her 10 sn de bir fiks oluyor. Ve bir iki saniye sonra düzeliyor. O ara bakiyorum hdd lambasi yaniyor. Bunu çözemessem deliricem. Aldığım screenshot lar aşağıda..





      |
      |




    • Onbaşı
      31 Mesaj
      24 Mayıs 2006 20:33:30
      Canlar
      Valahi de bilahi kanser eti bumac os x86 benim yedi bitirdi beynimi omrumu .... :D
      hala kuramiyorum acaba sis-661 anakarta kuran var mi bu merdei ..
      sorunum hala ayni tam aklimda deil simdi. ............................ IRQ14 diyip haliyor.
      Not : Akla geleceh herseyi yaptim.....
      Bios tan CPu L1 L2 kapatinca kurulum oluyor ama coooooooooooooooooooooooook zaanaliyor
      o yuzden de hic kurmadim ama Hdd bolumlemesi formatlamasi system in yuklemesi ok ama cok vakit
      alacandan yarida kesiyorum nedir benim sikayetim sorunum a dok-tor bey ???
      msc os 10.4.5 ve en son 6 surum dvd leri vardir(hemde toplam 8 adet)
      |
      |
      _____________________________
    • Onbaşı
      31 Mesaj
      24 Mayıs 2006 21:47:04
      ha soyle tam bir cevap
      allah razi olsun X kardes bir sonraki versiyonlari beklesem daha iyi cunku makine sonderece guclu ve iyi simdilik 1 sene sonra belki ancak ankarti deisimi yaparim :D
      kolay gelsin.
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1797 Mesaj
      25 Mayıs 2006 00:24:19
      Bi sürü mac os x topiğimiz oldu yaşasınn
      |
      |
      _____________________________
      MARMARA SANAT OKULU Gitar Piyano Keman Yanflüt Klarinet Şan Eğitimi

      "Bizler bu Dünyaya Sahip olmak için değil Şahid olmak için geliyoruz."
      M.S.2009 SERIM
    • Er
      14 Mesaj
      25 Mayıs 2006 00:30:08
      Yaw ne yaptıysam oladı onboard Broadcom (Bcm 5789 kfb) ethernetimi bir türlü tanıtamadım yardımlarınız bekliyorum Teşekkür ederim
      |
      |
    • Yarbay
      4622 Mesaj
      25 Mayıs 2006 05:28:53
      quote:

      Orjinalden alıntı: polatyy

      Bi sürü mac os x topiğimiz oldu yaşasınn

      Bi de ben görebilsem Olduğu zumun imzanıza kısayollarını eklerseniz konuyu açıklamak yerine imzaya bakmak yeterli olacaktır
      |
      |
      _____________________________
      Aero Cool StrikeX(Corsair GS800),Asus P8Z77-V LX 1600@2400(Bios 15.02@24.03), i5 3570K /3.4GHz@xxxGHz (CoolerMaster TPC 812SX), 4*4GB GSKill F3-12800CL9Q 1600Mhz (9-9-9-24@1.50v)
    • Çavuş
      61 Mesaj
      25 Mayıs 2006 13:29:16
      quote:

      Orjinalden alıntı: egecakar

      48 Sayfanin tamamini okudum. Usenet den Mac.OS.X.Tiger.10.4.6.X86-HOTiSO isimli iso yu indirdim.
      Sanirim bu JAS in INT/AMD patch lisine denk geliyor.

      Kurduğum sistem şöyle:
      * HP Pavilion Notebook
      1,66 mhz dual core centrion islemci
      1024 mb (512mbx2) ddr2 ram
      80 gb Fujitsu 5400 rpm SATA
      wireless, ethernet, ses karti, faksmodem, 6in1 card reader (hicbiri calismiyor)
      bluetooth (calisiyor)
      geforce go 7400 256 mb (1280x1024 yerine 1024x768 generic olarak calisiyor sanirim)
      usb microsoft mouse, klavye, touchpad (sorunsuz hepsi calismakta)
      firewire, usb portlar aktif (2.0 mi usb bilemiyorum)

      1. Mac.OS.X.Tiger.10.4.6.X86-HOTiSO yu dvd ye yazdim
      2. Kurulumun başında Disk Utility e girip SATA diskimi Partitionladim.
      3. kurulum asamasinda CUSTOMIZE yapip INTEL/AMD patch leri isaretledim. (bunsuz kurdugum calismadi, ama gormemistim bunu)
      4. kurulum bitti, restart etti ve B0 hatası verdi. Hiren's boot cd ile o partition u aktif olarak işaretledim ve sonrasinda sorunsuz calisti.

      ÖNEMLİ SORUN
      Bilgisayar 10 saniyelik aralıklarda sanki hard diski duruyor ve mouse donuyor, bu her 10 sn de bir fiks oluyor. Ve bir iki saniye sonra düzeliyor. O ara bakiyorum hdd lambasi yaniyor. Bunu çözemessem deliricem. Aldığım screenshot lar aşağıda..









      System Prefencese bak. Energy Saver diye birşey var. Sanırım oradan düzeltebilirsin.
      |
      |
      _____________________________
      -P4 3 GhZ-AsusP4P800EDeluxe-1GB-120 GB SATA(Win XP)-Sapphire X1600PRO 512 AGP-Pleomax siyah usb klavye-Microsoft Starck Mavi led mouse


      -Macmini-1.42 Ghz-1GB-80GB-Apple Pro Klavye-Apple Pro Mouse-Radeon32MB-matshushita combo-Hyundai 70s LCD




    • Çavuş
      50 Mesaj
      25 Mayıs 2006 22:13:27
      Herkese tekrar merhaba. Şöyle bir sorunum var : osx'i harici hardiske yükledim. Nadiren kullandığım için kullanacağım zaman BIOS tan USB dden bağlı external HD'yi başlangıç seçip sonra işim bitince değiştiriyordum. Yalnız bugün tekrar C diskini(XP yüklü) başlangıç seçince windows bi türlü başlayamadı. Açılştan 2-3 sn sonra tekrar tekrar restart yapıyor. Nedeni hakkında herhangi bi fikri olan varsa lütfen yazsın.
      |
      |
      _____________________________
    • Er
      1 Mesaj
      26 Mayıs 2006 11:30:33
      arkadaşlar acilen mac os x tiger a ihtiyacım var yardımcı olursanız sevinirim
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      26 Mayıs 2006 14:38:35
      quote:

      Orjinalden alıntı: turanX


      quote:

      Orjinalden alıntı: polatyy

      Bi sürü mac os x topiğimiz oldu yaşasınn


      evet toplayalım derken ne hale geldi...


      sizce iyi oldu mu arkadaşlar, ana topic e artık birşey giren yok, birleştirici grup ruhu ortadan kalkmasın sakın.
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      251 Mesaj
      26 Mayıs 2006 18:13:06
      arkadaşlar mac os x 10.4.6 yı indircem bir tane rapidden indirdim bozuk çıktı şimdi torrentten indircem ama 10.4.6 hotiso yazanımı yoksa jas 10.4.6 yımı indircem bi yardımcı olun yada daha iyi bişey varsa sorunsuz kuracağım yardımcı olursanız sevinirim
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Mayıs 2006 00:22:15
      Maaşalllah 48 sayfa ve ben okuya okuya "10.4.4 " lere kadar geldim ve baydım artık.

      1- D930 B1+ASUS P5LD2VM+TWINMOS 512MB DUAL KIT 40GB SEGATE IDE+120 GB SAMSUNG SATA1

      Şimdi dediğim gibi 48 sayfaya kadar gelmiş bir çok arkadaş araştırmış denemiş bir sürü emek vermiş.

      Niyetim saygısızlık değil; ama oku oku bitmiyor,

      Bana DVD gönderebilecek olan arkadaşlar İstanbul Avr. Yakasındayım.

      Masrafı nı karşılar vede bana yakın müsait olan isteyen kişilere hiç çekinmeden kopyasını veririm.

      Herhangi bir donanıma zararı varmıdır?(cpu gibi)
      Veya karşılaşan?

      Birde ben 40gblık seagate 'e sadece Macosx86 yı yükleyeceğim.Xp yi diğerinde ama yaz sonuna kadar macox86 benim;

      İnternet,müzik,video,Torrent,Messenger,office gibi ihityaçlarımı karşılayabilecekmi?

      Tabi bunları yukarıdaki sisteme göre soruyorum.

      Şimdiden Teşekkür ederim.
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      251 Mesaj
      27 Mayıs 2006 00:58:31
      saolasın turanz hocam sağlam bir torrent buldum jas 10.4.6 için isteyene verebilirim
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      369 Mesaj
      27 Mayıs 2006 01:13:28
      Arkadaşlar son bir kaç gündür neredeyse 15 kez mac os x 10.4.6 jas finel patchli (290 mb.lık patch) sürümü farklı varyasyonlarla kurmayı denedim. Ancak ne yazık ki şu ana kadar hiç birisinde stabil olarak çalıştığını göremedim. Her seferinde farklı sorunlarla karşılaştım. Kurduğum sistem ise imzamda görünen bileşenlerden oluşuyor. Benim donanımıma benzer olup da stabil kullanabilen arkadaşlara sesleniyorum: Eğer kurulumunuzu nasıl yaptığınızı adım adım hatırlayıp da yazabilirseniz, inanın çok büyük bir iyilik yapmış olacaksınız. Herkese şimdiden çok teşekkürler, kolay gelsin.....
      |
      |
      _____________________________
      *** ANKARA'DAYIM ***




    • Onbaşı
      17 Mesaj
      27 Mayıs 2006 06:38:00
      ben apple nin bahsettigi "security uptade" i sorunsuz kurabildim :)

      nasil kuruldugu da asagidaki linkte yaziyor(umarim bu tur link vermek yasak degildir, eger yasaksa ozur)

      http://forum.osx86project.org/index.php?showtopic=17279&st=0
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2445 Mesaj
      27 Mayıs 2006 10:01:42
      taskın hocam ben de myzarın 10.4.5 dvd si var, jas ın dvd si kadar opsiyon yok içinde(gma 900 support vs...) sadece amd enabler ve 10.4.5 update var. sata diski görmüyor,ide diskin varssa kurarsın.

      herneyse oldukça stabil ve kurması kolay,hiç bir sorunla karşılaşmıyorsun, sonrada torenten 10.4.6 yamasını indiriyorsun 150 mb bir şey, direk kuruyorsun hiç bir sorun kalmıyor.
      |
      |
      _____________________________
      İsim isme benzer cisim cisme benzer,geçmiş zaman olur ki hayal-i cihan değer.(Reşat Nuri Güntekin,Son Sığınak)
      BMW 3.20d 2010
    • Yüzbaşı
      369 Mesaj
      27 Mayıs 2006 11:14:25
      quote:

      Orjinalden alıntı: Magnat_HiFi

      taskın hocam ben de myzarın 10.4.5 dvd si var, jas ın dvd si kadar opsiyon yok içinde(gma 900 support vs...) sadece amd enabler ve 10.4.5 update var. sata diski görmüyor,ide diskin varssa kurarsın.

      herneyse oldukça stabil ve kurması kolay,hiç bir sorunla karşılaşmıyorsun, sonrada torenten 10.4.6 yamasını indiriyorsun 150 mb bir şey, direk kuruyorsun hiç bir sorun kalmıyor.

      Hocam ilgin için çok teşekkür ederim. Ben Ankara'dayım, sizde Ankara'daysanız yanınıza gelir elden de alabilirim. Ancak şunu da hatırlatayım; ilk olarak imzamda da görebileceğiniz gibi işlemcim INTEL (Hani sizinki AMD olduğu için hatırlatmak istedim, yanlış anlaşılmasın lütfen?) ...Bana daha önce bir 10.4.5 dvd.si de gelmişti ama bahsettiğiniz yamalar bunda yok. Eğer yamaları indirebileceğim linki verebilirseniz sizden istemeden önce kendim de yeni bir dvd. oluşturup deneyebilirim. Olmazsa sizdekinden bir kopya isterim. Kolay gelsin....



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taskin57 -- 27 Mayıs 2006; 11:19:43 >
      |
      |
      _____________________________
      *** ANKARA'DAYIM ***




    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
üniversite
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,450
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.