Şimdi Ara

KulüPRenaulT(320 üye ile buradayız) (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.212
Cevap
1
Favori
247.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: muribbi

    kulüp renault işte bu yakında yüzüncü üyeye ulacağız. acaba kim olacak şanslı üyemiz.

    evet 100. üyeye ödül verelim

    ben tekrar üye olsam bu da 100. üyeliğe gelse kabul ediliyormu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: muribbi

    kulüp renault işte bu yakında yüzüncü üyeye ulacağız. acaba kim olacak şanslı üyemiz.

    evet 100. üyeye ödül verelim

    ben tekrar üye olsam bu da 100. üyeliğe gelse kabul ediliyormu





  • arkadaşlar işte dünyanın en güçlü 2000cc dizeline sahip olan Laguna GT

    the Renault Nissan Alliance 2-litre 150hp diesel engine only two months old, Renault are taking the power level of this latest generation diesel engine to new heights with the launch next March of a 175hp version of this engine, fitted first exclusively to the Laguna GT, the sports version of Renault’s upper mid-size contender.

    he 175hp output of this new state of the art common-rail 16 valve diesel engine makes it the most powerful 2-litre diesel in production, ahead of the BMW 2-litre engine which was the previous best at 163hp and well ahead of the class average of 135hp. To match the output of the Renault engine other manufacturers like VW and BMW have to provide engines of 2.5 litre capacity that consequently drink more fuel.


    Diesel engines excel at providing lots of pulling power at low engine speeds and the new 2.0 dCi 175 does not disappoint here either developing maximum torque of 360 Nm (with 90% available from 1500 rpm), offering very good response (with rapid power build-up and long sustain) and is exceptionally quiet for a diesel engine of this power rating.

    140mph and 47mpg in a large family car
    Top speed of the Laguna Hatch GT dCi 175 rises to 140mph from 134mph in the dCi 150 and the 0-62 acceleration benchmark time is cut to only 8.4 seconds from 8.9 in the already rapid dCi 150. Yet the combined cycle fuel consumption is an astonishing 47.1 mpg, dropping only 0.8mpg from the dCi 150 - a remarkably small price to pay for the extra mid-range performance and ultimate power gains.

    Specific enhancements of the 150hp version include a particulate filter as a standard feature and balancer shafts in the engine to improve acoustic performance, especially at high engine speed. The balancer shafts are there to compensate possible vibratory phenomena arising from the extra power (25 hp higher). Other features include a water-cooled turbocharger and a higher-pressure design (190 bars instead of 175).

    Full details will be announced in late January when ordering will open prior to the first deliveries in March 2006.

     KulüPRenaulT(320 üye ile buradayız)




  • gerçektende en sevdiğim renault bu ama maalesef ulaşılmaz bir araba.

     KulüPRenaulT(320 üye ile buradayız)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muribbi -- 15 Temmuz 2006; 14:10:34 >
  • benim aracımı da güncellerseniz sevinirim.
    2006 Megane II HB 1.4 16v Authentique - Osmanlı Mavi

    çok önemli değil ama bir kez daha hatırlatayım istedim. listedeki boşluklar azalsın.

    quote:

    Orjinalden alıntı: msumsu

    2006 Megane II HB 1.4 16v Authentique - Osmanlı Mavi
    aracım budur. güncellerseniz sevinirim
  • tamam ekliyorum.. bu arada bizi markalar kısmına taşımamışlar
  • taşındık taşındık

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    tamam ekliyorum.. bu arada bizi markalar kısmına taşımamışlar
  • burdan devam arkadaşlar
  • makyajlı scenic 2 işte burda.

     KulüPRenaulT(320 üye ile buradayız)


     KulüPRenaulT(320 üye ile buradayız)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muribbi -- 15 Temmuz 2006; 14:18:46 >
  • saolun varolun
  • BUNUNLA İLGİLİ BİR TOPİC VAR AMA FAZLA CAVAP ALAMADIM.

    BENİM 1998 MODEL 1.4 CLİO OTOMATİK VİTES
    ARACIM VAR.DÜN SANAYİYE GİTTİĞİMDE USTA
    BANA EGSOZ KATALİZÖRÜNDE EZİKLİK OLDUĞUNU
    VE DEĞİŞTİRİLMESİ GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİ.
    DEĞİŞTİRİLMEZSE İLERİ SORUN AÇABİLECEĞİNİ
    SÖYLEDİ VE 1250 YTL FİYAT VERDİ.BANA BU FİYAT
    FAZLA GELDİ.ACABA BU PARÇA BU KADAR PAHALI
    MIDIR?GERÇEK FİYATI NEDİR?

    BİLEN ARKADAŞLAR YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM.
  • @Orkuty
    bir bilgim yok ama bence de pahalıymış. Bir servise ve başka ustalara sor bence
  • selam arkadaslar..
    2004-2005 model megane2 Dynamique 1.6 HB veya SEDAN arıyorum.satmak isteyen arsa bilginize...
  • işte laguna 3 ün ilk resmi

     KulüPRenaulT(320 üye ile buradayız)
  • Arka gene liftback tasarlanmış

    bence daha sportif ve güzel oluyor ama türkiye pazarında malesef Passat Vectra gibi D segmenti<sedanlarla yarışamıyor
  •  KulüPRenaulT(320 üye ile buradayız)


    bu arada makyajlı scenicle ilgili bende de bu resim var.. megane la paralel makyajlar yapıldığından bana daha gerçekçi geldi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Arka gene liftback tasarlanmış

    bence daha sportif ve güzel oluyor ama türkiye pazarında malesef Passat Vectra gibi D segmenti<sedanlarla yarışamıyor

    laguna 3 ün böyle sorunları olacağını zannetmem. çünkü o bir renault. hemde son model.
  • Listede ben de düzeleyim lütfen

    2005 Renault Megane II Sedan Dynamic 1.6 16V PE + Açılır cam tavan, Gümüş gri
  • ACABA DACİA CILARIDA KLUBE ALIYOMUSUNUZ BİLİYORSUNUZ BELKİ LOGAN HEM RENAULT OLARAK ÜRETİLİYOR HEMDE DACİA OLARAK ARTI DACİA DA RENAULTUN İŞİN AÇIĞI KLUBE GİRMEK İSTERİZ LOGAN KULLANICILARI OLARAK
  • tabiki kapımız herkese açık
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.