Şimdi Ara

kulaklık girişi nerede yapılır? kim yapar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 30gb iPod Video'mun kulaklık girişi bozuldu. Dolayısıyla da moralim bozluldu. Bazı günler 12 saat dinlediğim iPod'umun artık yüzüne bakmak istemiyorum. (çalıyor dinleniyor ama çok kötü)
    Garantisi yok. Bu forumda birileri "tamir ediliyor" gibi bir şey dedi. Oluyorsa nerde oluyor?
    Olmuyorsa da radio remote alacağım ama o da Türkiye'de nerde vardır.
    Keşke herkes gibi sorunum iTunes veya converter olsaydı.
    Çok çaresizim. :(



    _____________________________
    sıkıldım artık...
  • Bu kadar sevdiğin cihazını güvenilir ellere yani yetkili bir servise vermeni tavsiye ederim.Radio remote için dewww.dealextreme.com sitesine bakabilirsin.Ücretsiz kargolama yapıyorlar.
    _____________________________
    Apple Watch S5 | iPhone 11 Pro Max 256GB | Apple TV3 | iPad Mini Retina 32GB WiFi Cellular
  • hocam sıkma canını ya bi elektronkci olarak sorununu çok basit görüyorum eğer garanti servis falan yoksa bi televizyon tamircisine götür mutlaka halleder ama tanıdık yada gvenilir birileri olursa iyi olur eli havya ve tornavida tutabilen herkes halledebilr valla buralarda olsaydın ben de hallederdim arkadaşların mp4 lerini tamir ede ede alıştım yani :-)
    _____________________________
  • kardeş benimde zamanında vardı şimdi yine serviste ama o sorunu serviste halletmiştim bence bir apple shop a götür yoksa pişman olabilirsin
    _____________________________




    ¤ Nokia N8 Kullanıcıları¤


    iPOD TOUCH 4 8 GB NOKIA N8
  • teşekkürler cevaplar için.
    babam var televizyon tamircisi. benim de elim havya ve tornavida tutuyor da iPod'un kapağı nasıl açılıyor ki? var mı bilen?

    Xander Jr arkadaşım verdiğin linkte radio remote 11 dolar gibi komik bi rakama satılıyor. ben hiç bulaşmadım yabancı alışveriş sitelerine şahsen ama iyi bi yermiş okudum hakkında. sağ ol



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pandistanbul -- 29 Temmuz 2008; 4:47:31 >
    _____________________________
    sıkıldım artık...
  • şöyle söyleyeyim bu gibi cihazlarda servis ücreti almak için firmalar vida yerini gzliyolar şöyle oluyo vida yerinin üzerine etiket falan yapıştırıyolar buna benzer etiket falan varsa torna vidayla bi yokla altı boşmu değilmi boşsa etiketi çıkartınca vdayı göreceksin ama etiket yoksa valla nasıl açıldığını başka bilemiyorum
    _____________________________
  • iPod bu diğerlerine benzemez, harbiden yok vidası, öyle kolpa etiket olayı yok.
    Biraz zorladım, kenarından ince bi şey sokup dışa doğru baskı yapınca açılır gibi oluyor ama kıyamadım. Hem yonttum istemeden.
    Olacak ama olacak. Benim hâlâ umudum var.
    _____________________________
    sıkıldım artık...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pandistanbul

    teşekkürler cevaplar için.
    babam var televizyon tamircisi. benim de elim havya ve tornavida tutuyor da iPod'un kapağı nasıl açılıyor ki? var mı bilen?

    Xander Jr arkadaşım verdiğin linkte radio remote 11 dolar gibi komik bi rakama satılıyor. ben hiç bulaşmadım yabancı alışveriş sitelerine şahsen ama iyi bi yermiş okudum hakkında. sağ ol


    Eğer Paypal hesabın varsa ödemeyi Paypal ile yapabilirsin dealextreme'de.Böylelikle herhangi bir sorunla karşılaşacağını sanmıyorum.Tabii karar senin yinede.
    _____________________________
    Apple Watch S5 | iPhone 11 Pro Max 256GB | Apple TV3 | iPad Mini Retina 32GB WiFi Cellular
  • bence en büyük sorun aleti açmakta gerisi % 90 soğuk lehim olmuştur çok basit yalnız biraz dikkat gerektirir.

    Açmak içinse benim önerim bir cep telefonu servisine danışman sonuçta bir çok cep telefonunun kasasıda vidasız dizayn ediliyor. Onlarda özel plastik şeyler oluyo açmak için. Yok kendim halledeceğim dersen ebay'de ipod kasası satılıyordur, bu tür şeyleri satarlarken içinde sizin aleti açmanız için gereken edevat ve size yol göstrici klavuzlarda oluyor. Herhalde ipod içinde vardır.
    _____________________________
    bir şeyin zarar görme olasılığı onun değeri ile doğru orantılıdır_mURpHy
  • zorlasam açarım. çizilmesi de problem değil de, açsam yapabilir miyim onu bilmiyorum.
    sağ da sol da çalıyo bastırınca ama bastırmak istemiyorum

    PayPal hesabım yok. Hep o yüzden vazgeçtim birçok alışverişten. Ama son çare neden olmasın...
    _____________________________
    sıkıldım artık...
  • daha önce dediğim gibi eğer son çarense kırmadan açarım diyosan sorunun byk olduğunu sanmıyorum muhtemelen kulaklık jakının bacaklarının lehimleri çıkmış olabilir yada arkadaşların dediği gibi soğuk lehim olmuşta olabilir son çarense garantisi yoksa yaptıracak serviste bulamıyosan aç bi bak derim açtın yapamadın dyelim baban tv tamircisiymiş şanslısın büyük bi ihtimalle sen yapamasan bile baban halledeblir
    tabikide karar senin kolay gelsin umarım sorunun çözülür
    _____________________________
  • ben senin yerinde olsam teknik servise verirdim ama karar senin tabi
    _____________________________
  • ipod tamiri yapmak için elektronik dehası olmaya gerek yok.ufak tefek dikkat birazda el becerisi gayet yeterlidir.emin olun çoğu kişi rahatlıkla yapabilir.tabiki işin sırrı kapağı açmakta
    neredeyse bir ay geçmiş ama ben yinede şansımı deniyeceğim.

    hocam parça için pm attım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kedisan -- 18 Ağustos 2008; 18:45:36 >
    _____________________________
  • kapağı açamadık. açılır gibi oldu da tırstım açıkcası hem çiziliyor hem de ordan girişi de bozarım mozarım dedim vazgeçtim.
    cevabı attım. hayırlısı =)
    _____________________________
    sıkıldım artık...
  • youtube da çok video var nasıl açılacağı ile ilgili. Çok kolay emin ol. ama nasıl tamir edilir bilemem.
    _____________________________
    Apple MacBook Pro Retina Display 2.6Ghz 15'' / Apple Watch Sport 42mm / iPhone 7 Plus 256 GB Space Gray / iPad Pro 128 GB Wifi 3G / Apple TV 3
  • onca yerde aradım youtube aklıma gelmedi. baktım şimdi de, penayla kolayca açmış çocuk. ben de denedim penayla ama olmadı. açılır gibi olup geri kaçıyor. sonraya bıraktım şimdilik açmayı. teşekkürler
    _____________________________
    sıkıldım artık...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.