Şimdi Ara

kulakiçi kulaklık almak istiyorum acil yardım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mobilist

    ep630 aldım meğer philips she9500 ile arasında pek bi fark da yokmuş çöpe gitti 49 ytl yine



    arkadasım sen creative ile philips i kıyaslıyosan yani o modelleri yuh yani aradaki dağlar kadar farkın hesabını kim vercek hakını yemeyelim yani ep630 cok cok cok iyi philips in she 9500 ına göre bu arada bu philips kulaklıgı ankarada teknosada 70 ytl ye satıyolar sakın alıyım iidir kulakiçi iste diye almayın
  • bence git 15 ytl ye radisson izolasyonlu kulaklık al ben kullanıyorum aylardır çk memnunum özellikle bas kalitesi çok çok iyi tabiki marka kulaklıklar gibi olamaz ama fiyat/performans olarak en iyisi ayrıca içinden iki farklı boyda kulaklık ucu çıkıyor ve tam oturuyor kulak içine
  • Merhaba dostum eğer istanbuldaysan sana bu linkte verdiğim ürünlerden TM60 olanını çok uygun bir fiyata veririm tel şartım üründen memnun kalırsan buraya 2 satır bir şeyler yazmak istanbuldaysan Pm den mesaj at bana dene beğenmezsen almazsın Ok?

    http://forum.donanimhaber.com/m_13786029/tm.htm
  • kesinlikle ep 630
  • eger sadece bas istiyorum diyorsan ep-630 işini görür ama temiz midler ve tizler de istiyorum diyorsan ep-630dan uzak durman gerekir bence çünkü bu kulakligin tizleri vasat değerlere bile ulaşamiyor
  • Elbetteki cx300. Altı aydır kullanıyorum. Bu arada 1 hafta önce arkadaşım aldı paketi değişmiş. Her yerinden kalite akıyor aletin.
  • Fiyat /Performans açısından ep-630
  • abiicim 40-50 ytl fazla bile jvc'nin bir kulaklığı var çok mükemmel bence al hem sesini sonuna kadar açamıyosun çünkü sesin kalitesinden ve fazla sesten kulak dayanmıyoooo
  • 40-50'ye cx-300 al diyecem ama 65-70'den aşağı değil CX300.Ayrıca 40-50 ye satanlardan da uzak dur.Muhtemelen sahtedir.Zamanında biri itelemişti bana sahte cx300'ü 40 liraya.Alacaksan güvenilir sitelerden al mutlaka..
  • önceki gnderdiğim mesaj :2007 mayıs ayı başında Philips SHS420 Kulakiçi Kulaklık aldım.aldımğımdan 5 gün sonra kulaklığı dikkatle kullanmama rağmen, kablonun üstündeki koruyucu bez gibi olan ve kabloyu tamamen saran iplikten yapılmış olduğunu tahmin ettiğim kablo koruyucusu açılarak içerisinde kablo 1-2 cm civarında dışarı çıktı.bunun üzerine kulaklığı Yıldırım Mah. Ş.Kamil Balkan Cad. Mor Sok. No:3 adresindeki philips servisine götürdüm, fakat buradaki servisin sahibi olduğunu zannettiğim şahıs bana kulaklığın arızalı olmadığını, kablonun dışarı çıkması herhangibir arıza olmadığını söyledi. ben de kendisine kulaklığın bu durumunun normal olduğunu mu söylemeye çalışıyorsunuz deyince büyük bir pişkinlikle evet dedi. kendisine bu malı servise kabul etmediğine dair bir yazı veya tutanak yapmamızı söylediğimde ise ne böyle birşey vereceğini ne de kulaklığı kabul edeceğin söyledi. bunun üzerine servis müdürlüğü telefonunu arayıp müşteri hizmetlerine bağlandım. buradaki bayana başımdan geçen olayı anlattığımda bana herhangi bir şekilde yardımcı olamayacağını söyledi. benim ısrarlı şekilde bana yardımcı olmasını tekrar tekrar söylediğimde ise bana mecidiyeköy servisinin telefonunu verip orayı aramamı derdimi onlara söylememi ve işimin bir nevi şansa kaldığını nazik bir dille anlattı. anlamadığım konu şu : bu kadar iğrenç bir biçimde müşteri ile dalga geçer bir şekilde, sorumsuzluk dolu ve burada sayamıyacağım kelimelerin kendilerinde haiz olduğu bir şirketin nasıl küresel bir şirket olduğu. yoksa bu gibi davranışları sadece TÜRKİYE'de mi yapıyorlar. bundan sonra philips ağzı ile kuş tutsa herhangi bir ürününü almayacağım ve tanıdıklarıma aldırmayacağım.
    mesaja gelen cevap ise söyle:İlgili birimden gelen bilgi ; cihazinizin calıstigi ve problem olarak ılettıgınız konunun kullanım hatasından kaynaklandigi bu sebeple garanti dahilinde degistirilemeyecegi ucreti karsılıgında degistirilebilecegi bilgisi gelmiştir. diye bir mesaj yollanıldı . fakat işin garibi benim cihazımı ilgili birim eline bile almadı.eline bile almamış olduğu bir cihazın kullanım hatası olup olmadığını nasıl anladı. benim tavsiyem philipsin ilgili olan bu biriminin ilgili birim işini bırakıp müneccimliğe başlaması. ürünü tamir etmek istememesi, müşteriyyi kaale almamasının yanında bide müşteriyle dalga geçiyor bu philips helal olsun.
    arkadaşlar sakın philips almayın görüyorsunuz
    sony nin iplik kaplamalı kulaklığını aldım çok sağlam tavsiye ederim




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.