Şimdi Ara

DRAMKOW KODAMANLAR TOPLULUĞU(PS4 PS5);BATTLEFIELD 6 (760. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
21.804
Cevap
84
Favori
634.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
37 oy
Giriş
Mesaj
  • Dün güzel oyunlar döndü ilk başlarda tek mangaydık o ara rakip içimizden geçti. 57TH, ALAY, vb. Birkaç daha yabancı manga vardı.

    Sonra KDM ve AZİZ olduk anca üstünlük kurabildik. Oyunu aldığım günden bu yana geçirdiğim en çekişmeli akşamdı.

    Herşey bir yana İbrahimi serverden uzak tutun. Buradan abisine sesleniyorum PS'yi alın ondan. İnsan gibi vurmuyor
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-3ABAAF5D6

    Karşı taraf ; KDM , AZİZ , ACE , WOLF



    Bizim takım ; 57.Alay , Ua Hector ve bir kaç bireysel oyuncu



    Maçlar yenilsekte zevkli geçiyor ama ezici bi gücün karşı tarafta oldugunu gerçeğini değiştirmiyor.Bundan yana bi sıkıntı da yok biz yenildikçe bilenen bi takımız daha da keyif alıyoruz amma velakin son oyun takımların durumu ortadayken sahneye yine geçmişte kdm serverlarından banlanmış biri çıkıyor ve uçakla 71-1 gibi izahı olmayan bi skor yapıp egosunu tatmin ediyor ben bunda her şekilde bi art niyet ararım görmeyenlerede kör derim kimse kusura bakmasın.

    Sonuç olarak kimsenin bizim gece boyu keyifli giden oyunlarımızı kasıtlı olarak sabote etmesine izin vermemeliyiz.

    Saygılar 57.Alay (ALAY)
    Özbakan..bu şikayetler bencede haklı..ben 3 map oynayabildim ve son map te biz ciddi farkla öndeyken uçak la kesim işine girdin..gerek yok güzel kardeşim bunlara,daha önce de söyledik yeniliyosan al uçağı bayrak alanı indir bombala parçala ama zaten öndeyiz al silahını yardır sende.Vur yada vurul.

    Chatte aynı takımda olduğun kişiler bile 'niye yapıyor bu adam böyle'' diye isyan etti..gavura mı vuruyosun ya?
    Zaten öndeyiz ne gerek var kartal modun da keklik avına çıkmaya..KiLL KASMAK MI BURDA AMACIN?

    Uçak almanı engelleyecek durum da değiliz..zaten engellemek yerine bizle oynayan oyuncuların oyunun gidişatına göre karar vermelerini istiyoruz..Bu gurpta belli bir olgunluk ararken kastım sadece yaş değildi.Düşün karar ver ve uygula.

    Son oyunda Neyi düşündün neye karar verdin ve uygulamaya geçtin merak ediyorum..Yenik değğilsin fark atmışsın oyuncuların %70i kodamanlardan oluşmuş..hepimiz servera girmişiz ben şahsım adına 25 dakika sıra bekledim..

    iÇiNE ETMEYE GEREK VAR MI GÜZEL KARDEŞİM YA?

    Geçen sene yaşananlar tekrarlansın mı istiyosun..Yazdın konuştuk..tamam Cem çocuk değiliz dedik.

    Lütfen Samimiyet konusunda şüpheye düşürme beni.
    _____________________________

    PSN:dramkow
    BF1 server:KODAMANLAR (TR)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-3ABAAF5D6

    Karşı taraf dün şampiyonlar ligiydi abi yine iyi durabildik

    Alıntıları Göster
    bilal dun de sizin kabul gununuzdu elinize saglik iyi tuttunuz oyunu. su takim degistirme olayina el atarlarsa daha keyifli olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    psn : SRT_1903




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dramkow

    Özbakan..bu şikayetler bencede haklı..ben 3 map oynayabildim ve son map te biz ciddi farkla öndeyken uçak la kesim işine girdin..gerek yok güzel kardeşim bunlara,daha önce de söyledik yeniliyosan al uçağı bayrak alanı indir bombala parçala ama zaten öndeyiz al silahını yardır sende.Vur yada vurul.

    Chatte aynı takımda olduğun kişiler bile 'niye yapıyor bu adam böyle'' diye isyan etti..gavura mı vuruyosun ya?
    Zaten öndeyiz ne gerek var kartal modun da keklik avına çıkmaya..KiLL KASMAK MI BURDA AMACIN?

    Uçak almanı engelleyecek durum da değiliz..zaten engellemek yerine bizle oynayan oyuncuların oyunun gidişatına göre karar vermelerini istiyoruz..Bu gurpta belli bir olgunluk ararken kastım sadece yaş değildi.Düşün karar ver ve uygula.

    Son oyunda Neyi düşündün neye karar verdin ve uygulamaya geçtin merak ediyorum..Yenik değğilsin fark atmışsın oyuncuların %70i kodamanlardan oluşmuş..hepimiz servera girmişiz ben şahsım adına 25 dakika sıra bekledim..

    iÇiNE ETMEYE GEREK VAR MI GÜZEL KARDEŞİM YA?

    Geçen sene yaşananlar tekrarlansın mı istiyosun..Yazdın konuştuk..tamam Cem çocuk değiliz dedik.

    Lütfen Samimiyet konusunda şüpheye düşürme beni.

    Alıntıları Göster
    Katılıyorum Şerif Abi.

    Uçak, Tank kullanmanın en makul yönünü geçen gün Alper yazdı. Geriye düşersin, maçı çeviremeyecek durumda olursun son çare en iyi bildiğin şeyi yapmaya başlarsın.

    Zevkine kill kasmak biraz saçma oluyor. Buradaki herkesin amacı oyundan zevk almak. Hepimiz birbirimizi az çok tanıyoruz.

    Mangalar arasında öyle bir algı oluşmuş ki. Bir bayrağa dalıyorum bakıyorum AZİZ mangası orada; Tamam ölürsen yarali_bereli ya da mimdali kaldırır diyorum. Ama Cem için aynı şeyi düşünemiyorum. Bireysel takılmayı daha çok seviyor sanırım.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S R T

    bilal dun de sizin kabul gununuzdu elinize saglik iyi tuttunuz oyunu. su takim degistirme olayina el atarlarsa daha keyifli olacak.

    Alıntıları Göster
    Ben o Devastation bayrağını çözemedim. Karınca gibi birden çoğalıyorlardı
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dramkow

    Özbakan..bu şikayetler bencede haklı..ben 3 map oynayabildim ve son map te biz ciddi farkla öndeyken uçak la kesim işine girdin..gerek yok güzel kardeşim bunlara,daha önce de söyledik yeniliyosan al uçağı bayrak alanı indir bombala parçala ama zaten öndeyiz al silahını yardır sende.Vur yada vurul.

    Chatte aynı takımda olduğun kişiler bile 'niye yapıyor bu adam böyle'' diye isyan etti..gavura mı vuruyosun ya?
    Zaten öndeyiz ne gerek var kartal modun da keklik avına çıkmaya..KiLL KASMAK MI BURDA AMACIN?

    Uçak almanı engelleyecek durum da değiliz..zaten engellemek yerine bizle oynayan oyuncuların oyunun gidişatına göre karar vermelerini istiyoruz..Bu gurpta belli bir olgunluk ararken kastım sadece yaş değildi.Düşün karar ver ve uygula.

    Son oyunda Neyi düşündün neye karar verdin ve uygulamaya geçtin merak ediyorum..Yenik değğilsin fark atmışsın oyuncuların %70i kodamanlardan oluşmuş..hepimiz servera girmişiz ben şahsım adına 25 dakika sıra bekledim..

    iÇiNE ETMEYE GEREK VAR MI GÜZEL KARDEŞİM YA?

    Geçen sene yaşananlar tekrarlansın mı istiyosun..Yazdın konuştuk..tamam Cem çocuk değiliz dedik.

    Lütfen Samimiyet konusunda şüpheye düşürme beni.

    Alıntıları Göster
    +1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ua_hector -- 5 Aralık 2018; 12:2:9 >
    _____________________________
    Psn:ua_hector
    server:KODAMANLAR(TR)
    Admin




  • Dün yoktum takımların dengesizliği tartışılır şimdi bu arkadaşa uçak alma diyince almama durumu ne kadar olacak oyundan bu şekilde zevk alıyor olabilir ben kendisiyle aynı squada da oynadım karada da güzel oynuyor kendisine kdm grubunun oyun tarzında oynamasını temenni etmekten başka birşey söyleyemiyorum.
    _____________________________

    PSN ID: compasst-UglynakedguyYy
    XBOX ID: UglyNakedGuyy
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S R T

    bilal dun de sizin kabul gununuzdu elinize saglik iyi tuttunuz oyunu. su takim degistirme olayina el atarlarsa daha keyifli olacak.

    Alıntıları Göster
    Valla bf5’i almayan arkadaşlarımızın da almasıyla kadro tamamlandı sayılır en son aramıza Nejatto(Nejat) ‘da eklendi dediğin gibi kabul günümüz oldu dün gece :)



    Sizlerle olan güzel çekişmelerin sonucu keyifli karşılaşmalar oynuyoruz dostum Allah muhabbetimizi arttırsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3ABAAF5D6 -- 5 Aralık 2018; 11:48:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S R T

    bilal dun de sizin kabul gununuzdu elinize saglik iyi tuttunuz oyunu. su takim degistirme olayina el atarlarsa daha keyifli olacak.

    Alıntıları Göster
    O oyunda 80 küsür k manga puanımız vardı. Daha yükseğini şahsen henüz oyunda görmedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    TV: Sony XR-75X90J - Media Player / Streamer: Zidoo Z9X // Apple TV 4K 64GB // Nvidia Shield TV - AVR: Sony STR-DN1080 - Remote: Logitech Harmony 650 - Floorstands: Heco Metas 701 XT - Center: Definitive Technology CLR2002 - Rear: Heco Victa 201 - Atmos: Harman Kardon TS11 - Sub: Paradigm Monitor Sub12 // Stereo // Network Streamer: Raspberry Pi3/Stremio - Dac: SMSL SU1 - Bookshelfs: Castle Knight 2 - XBOX Series X - Mobile Phone: POCO F5 5G

    GT: nejattoo





  • Günaydın herkese, oyuna girdiğinizde hangi serverda buluşacağımızı nerden öğreniyoruz? Whatsupp grubu veya veya özelden mi haber geliyor? Psnde bakıyorum ses grubu yok arkadaşların biçoğu oyunda sanırım oyun içi sesinden iletişim kuruluyor. Bu işlerde acemiyim kusuruma bakmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Cem Özbakan;

    Bu tip hareketlerin devam ederse, servera uzaktan bakıyor olacaksın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN: GoxCey
    Server:KODAMANLAR(TR)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mad.max

    Günaydın herkese, oyuna girdiğinizde hangi serverda buluşacağımızı nerden öğreniyoruz? Whatsupp grubu veya veya özelden mi haber geliyor? Psnde bakıyorum ses grubu yok arkadaşların biçoğu oyunda sanırım oyun içi sesinden iletişim kuruluyor. Bu işlerde acemiyim kusuruma bakmayın
    Hocam herkes psnde arkadaş olarak ekli. çoğunluk neredeyse oraya giriyor. Sende ilk sayfada yazan arkadaşları ekleyerek kalabalık neredeyse oraya girebilirsin.
    _____________________________
    Psn:ua_hector
    server:KODAMANLAR(TR)
    Admin
  • Şerif abi yazmadan birşeyler yazmak bana düşmez. Madem yazdı görüş belirtti bende bir şey yazayım.

    Eleştiri belki güzel bir şey değildir ama gereklidir ağrı ile aynı işi görür çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.

    Grubun adı kdm olarak yaza bilir burası bütün mangaların ve bf oyuncularının keyif alma durağı bu durağı mahvetmiyelim burada tanıştığım arkadaşlar abiler kardeşler var ben 30ların ortasındayım ve bir sürü oyuncuya abi diyorum 40lar 50ler var iş ev yorgunluğunu atmak için oyun oynuyor amacımız keyif almak.

    Hep denedin hep yenildin olsun gene dene gene yenil daha iyi yenil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    PSN :Patlangac1903
  • Arkadaş grubu üzerinden giriyoruz hocam. Chat olayına gelince sağlam bir kulaklık ile oyunda açık gördüğünüz chat gruplarından birine girin. Buradaki herkes iyi arkadaşlar rahat anlaşırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • dramkow kullanıcısına yanıt
    çok güzel yazmışsın abi eline sağlık. kodamanlarda amac oyunu dengelemek ki öyle zevk alıyoruz biz. örnek vermek gerekirse bizim ibrahim de bakıyor oyun dengesiz ucaga geçiyor, biraz dengelendiğinde sıkıldım medic oynayıp silahın altın kaplamasını acıcam diyor :) çabuk biten oyunlardan, fark olan oyunlardan zevk alamıyoruz. herkes kodamanlardan herkes burda resmen kardeş gibi oldu artık 2 yıldır. millet karısından coluugundan cocugundan fazla grup chatte vakit geciriyor. böyle güzel ortam varken, hırsla düşmanca ve hunharca oyun oynanmasında art niyet arıyorum nedense. yasaklara ömrüm boyunca karsı cıktım hala da karsıyım ama biraz 60 kişiye saygı duyulsun.

    Saygılar :)
    _____________________________

    PSN: TheeoZeN
    Xbox: TheeoZeN

  • ua_hector kullanıcısına yanıt
    ben dün sizin üzerinizden oyuna girmeye çalıştım. Sonra anlam veremediğim bişeyler oldu, davet gönderme vs. Baktım olan bişey yok bireysel girdim bende.

    Hayatımda ilk kez online oyun oynuyorum, ilk kezde savaş oyunu. Bu arada yaşım 30. Ben adamları görene kadar adamlar beni çoktan öldürmüş oluyor. Sürekli bir panik havası var. :)
    _____________________________
    psn:mrtgzd
  • dun ucak oynayan arkadasla ayni tarafta olmamiza ragmen son oyundan keyif almadim. bu toplulugun beslendigi en onemli faktorlerden biri rekabettir. lutfen bu rekabeti bozacak hareketlerden kacinalim. bizim takim asiri guclu olmasina ragmen israrla ucakla oynamasi hos olmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    psn : SRT_1903
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mad.max

    Günaydın herkese, oyuna girdiğinizde hangi serverda buluşacağımızı nerden öğreniyoruz? Whatsupp grubu veya veya özelden mi haber geliyor? Psnde bakıyorum ses grubu yok arkadaşların biçoğu oyunda sanırım oyun içi sesinden iletişim kuruluyor. Bu işlerde acemiyim kusuruma bakmayın
    Sen bana ulaş akşamları mevlena gibiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    PSN :Patlangac1903
  • dünkü serverlar iyiydi şunlardan birini belirlesek her aksam girsek nasıl olur sayın adminlerim :) g.topu size bırakıyorum, simdilik bir server bulup ilk sayfaya eklersek iş görür :)
    _____________________________

    PSN: TheeoZeN
    Xbox: TheeoZeN

  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlicanCLK

    Günaydın arkadaşlar.
    Ben ne zaman Kdm'ler ile oynasam hep karşı tarafta oluyorum Bir türlü aynı takıma denk gelemedim. Neden böyle oluyor acaba
    iyi oyuncu olduğun için olabilir
    _____________________________
    Bf1 - Bf V Kodamanlar Topluluğu
    Psn LuffyBey Psn SerhatKilic_
    Xbox Live SerhatKilic

  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.