Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Klima Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı
39.236
Cevap
329
Favori
3.175.764
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      955 Mesaj
      12 Haziran 2011 11:29:59
      plastik Su tahliye borusunu sararken çatlatmış olabilir ve o borudan akıyor olabilir. Ayrıca normal bir terleme de olabilir. Çok uzun süre çalışmış sanırım.

      Veya iç üniteye takılan su tahliye borusu iyi takılamış veya eğimi iyi ayarlanmış olabilir böyle olunca su geriye gidiyor olabilir.

      servisle telefonla konuşup durumu anlatınca seni yönlendireceklerdir.

      quote:

      Orijinalden alıntı: proteo

      Alarko 53 NQV 050M klima dün gündüz 14.00 dan bu sabah 07.00' kadar aralıksız çalıştı. Şunu söyleyebilirim dış ünite çok çok sessiz sabah hiç gürültüsüz ortamda dinleme fırsatım oldu kulağımı dayayıp ancak fanın dönerken ki üfleme sesini duydum o da belli belirsiz. İç ünitede çok sessiz uyku modunda olmadan bile ses yine yanına gidip kulağınızı dayamadığınız sürece duyulmuyor. Klima 20 dereceye ayarlıydı. Büyük olasılıkla mekan çok büyük olması sebebi ile tam kapasite çalıştı. Soğutma olayına gelirsek camlar açık olmadan duramadığımız 120 m2 lik evimizde bütün camlar kapalı oda kapıları açık hiç terlemeden ve rahatsız olmadan rahatça uyuduk. Eminim 50 m2 lik kapalı bir ortamı kutuplara çevirir bu alet.

      Gel gelelim sabah kalktığımda hortum ve borunun birleştiği yerde damlalar oluştuğunu gördüm yere damlamamış ama altta fotoğrafta göreceğiniz gibi bayağı bir ıslaklık oluşmuş Bu normal bir durummu arkadaşlar? servis çağırmam gerekiyor mu?
      |
      |
      _____________________________
      Öğretmenin Kral olduğu zaman öğrenciydik, Öğrencinin kral olduğu zaman Öğretmeniz.




    • Er
      2 Mesaj
      12 Haziran 2011 11:37:00
      selam arkadaşlar, alanyada yeni aldığım ev için üç tane klima almayı düşünüyorum.. arkadaşlarımdan bikaç tavsiye aldım bi de iklimsa bayisi ile görüştüm, şu an kafamda mitsubishi ve sharp var.. 10, 15 ve 25 m2 odalara sahibim, japon malı kaliteli bi ürün almak istiyorum btu su ve teknolojisi konusunda beni yönlendirirseniz sevinirim, fiyat çok önemli değil, kaliteli olması ilk tercihim, teşekkür ederimm..
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      12 Haziran 2011 11:40:04
      quote:

      Orijinalden alıntı: proteo


      quote:

      Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı

      izolasyon yapılırken kullanılan malzeme standartların altında ince ve kötü bir malzeme kullanılmış en az 9mm kullanılması gerekirdi izolasyon malzemesinin biz ona flexibil diyoruz...


      servis çağıracaksın tabiikide gelecekler borularda kullanılan izolasyon malzemesinin daha kalınını 9 mm olanının kullanın diye telkinde bulunacaksın ücret felanda almayacakalr eğer bi sorun olursa burada yaz canlarına okuruz



      Anladım. Yarın canlarına okurum. Peki bu sarılı bantı çıkartsınlar mı yoksa bantın üstüne sarsalar olur mu ona göre tedbirimi alıyım. Bir de bildiğiniz bir marka bant var mı 9mm lik dediğiniz herhangi bir bant olurmu özellikle söyleyip getirttireceğim.



      bant değil arkadaşım borunun üzerindeki izolasyonun 9.mm olanının kullanacaklar...

      örnek resme bakhttp://www.google.com.tr/imgres?imgurl=http://aquatherm.com.tr/yeni/images/stories/aquatherm/izolasyon.jpg&imgrefurl=http://aquatherm.com.tr/yeni/index.php/sstemler/istma-soutma-sistemi/planlama/boru-izo-hes.html&usg=__scPg4McSaEyvaSow4mGvQZQl5-s=&h=600&w=1000&sz=175&hl=tr&start=10&zoom=1&tbnid=C6PbIFOEw15BWM:&tbnh=89&tbnw=149&ei=Q3v0TfzdNM2k-gbxlMTjBg&prev=/search%3Fq%3Dboru%2Bizolasyonu%26um%3D1%26hl%3Dtr%26sa%3DN%26biw%3D1024%26bih%3D677%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      12 Haziran 2011 11:43:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: benzil

      selam arkadaşlar, alanyada yeni aldığım ev için üç tane klima almayı düşünüyorum.. arkadaşlarımdan bikaç tavsiye aldım bi de iklimsa bayisi ile görüştüm, şu an kafamda mitsubishi ve sharp var.. 10, 15 ve 25 m2 odalara sahibim, japon malı kaliteli bi ürün almak istiyorum btu su ve teknolojisi konusunda beni yönlendirirseniz sevinirim, fiyat çok önemli değil, kaliteli olması ilk tercihim, teşekkür ederimm..



      arkadaşım sana en kalitelilerinden markalar daıkın mitsubishi.electric panasonic toshiba bu cihazların hepside kalitelidir hitachide var ama o biraz gürültülü

      para sorun değilse bu cihazlardan birini tercih et
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      12 Haziran 2011 11:45:20
      proteo bu terleme olayı sadece ek yerindemi var yoksa tüm boru tesisatındamı ?
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2952 Mesaj
      12 Haziran 2011 11:45:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: kaya727

      plastik Su tahliye borusunu sararken çatlatmış olabilir ve o borudan akıyor olabilir. Ayrıca normal bir terleme de olabilir. Çok uzun süre çalışmış sanırım.

      Veya iç üniteye takılan su tahliye borusu iyi takılamış veya eğimi iyi ayarlanmış olabilir böyle olunca su geriye gidiyor olabilir.

      servisle telefonla konuşup durumu anlatınca seni yönlendireceklerdir.


      Evde herşey hazırdı elektrik tesisatı, camın köşesi istedikleri gibi delindi kısaca ne duvar deleceklerdi ne de duvara delikler açıp dış üniteyi bir yerlere monte edeceklerdi buna rağmen camı kırdılar bir şey demedim. Ama bunca kolaylık sağlamama rağmen ikinci sınıf malzeme ve işçilik varsa işin içinde yarın çağırdığımda gelecek olan ekibin benden çekeceği var. Hatalar olabilir yanlışlıklar olabilir ama verilen her türlü kolaylığa rağmen baştan savma iş yapılırsa buna dayanamam.
      |
      |
      _____________________________
      HERKESE NASİP OLMAZ BEŞİKTAŞ'LILIK.




    • Yarbay
      2952 Mesaj
      12 Haziran 2011 11:48:28
      quote:

      Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı

      proteo bu terleme olayı sadece ek yerindemi var yoksa tüm boru tesisatındamı ?



      Üstad sadece fotoğrafladığım ek yerinde gördüm.
      |
      |
      _____________________________
      HERKESE NASİP OLMAZ BEŞİKTAŞ'LILIK.
    • Er
      2 Mesaj
      12 Haziran 2011 11:51:27
      quote:

      Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı


      quote:

      Orijinalden alıntı: benzil

      selam arkadaşlar, alanyada yeni aldığım ev için üç tane klima almayı düşünüyorum.. arkadaşlarımdan bikaç tavsiye aldım bi de iklimsa bayisi ile görüştüm, şu an kafamda mitsubishi ve sharp var.. 10, 15 ve 25 m2 odalara sahibim, japon malı kaliteli bi ürün almak istiyorum btu su ve teknolojisi konusunda beni yönlendirirseniz sevinirim, fiyat çok önemli değil, kaliteli olması ilk tercihim, teşekkür ederimm..



      arkadaşım sana en kalitelilerinden markalar daıkın mitsubishi.electric panasonic toshiba bu cihazların hepside kalitelidir hitachide var ama o biraz gürültülü

      para sorun değilse bu cihazlardan birini tercih et


      sharp ı tavsiye eder misiniz, ayrıca mitsubishi de model ismi de söylerseniz çok memnun olurum..
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      955 Mesaj
      12 Haziran 2011 11:56:01
      Ustam sen satıcı değil misin? Satıcısın.

      Alanyalı Arkadaş klima alacakmış Mitsubishi, daikin vs satıyorsun. Al sana müşteri :)

      Tabi şehir dışına satış yapıyorsan ve iyi bir fiyat verirsen arkadaş forum aracılığıyla alsın.

      benzil arkadaşa benim önerim Mitsubishi Electric Delux Power: 10 ve 15 m2 lik odalara msz-ge-25va; 25 m2 lik odaya msz-ge-35va olurdu. Ha ben daha üst düzey birşey bakarım derse MSZ-FD Kirigamine Duvar Tipi Split Klima Serisi veya ZEN serisine bakabilir ama alanya için delux power serisinin yeterli olacağını düşünüyorum.




      quote:

      Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı


      quote:

      Orijinalden alıntı: benzil

      selam arkadaşlar, alanyada yeni aldığım ev için üç tane klima almayı düşünüyorum.. arkadaşlarımdan bikaç tavsiye aldım bi de iklimsa bayisi ile görüştüm, şu an kafamda mitsubishi ve sharp var.. 10, 15 ve 25 m2 odalara sahibim, japon malı kaliteli bi ürün almak istiyorum btu su ve teknolojisi konusunda beni yönlendirirseniz sevinirim, fiyat çok önemli değil, kaliteli olması ilk tercihim, teşekkür ederimm..



      arkadaşım sana en kalitelilerinden markalar daıkın mitsubishi.electric panasonic toshiba bu cihazların hepside kalitelidir hitachide var ama o biraz gürültülü

      para sorun değilse bu cihazlardan birini tercih et



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya727 -- 12 Haziran 2011; 11:58:57 >
      |
      |
      _____________________________
      Öğretmenin Kral olduğu zaman öğrenciydik, Öğrencinin kral olduğu zaman Öğretmeniz.




    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      12 Haziran 2011 12:04:54
      quote:

      Orijinalden alıntı: proteo


      quote:

      Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı

      proteo bu terleme olayı sadece ek yerindemi var yoksa tüm boru tesisatındamı ?



      Üstad sadece fotoğrafladığım ek yerinde gördüm.



      kardeş o zaman servisin günahını almayalım sadece o ek yeri için tedbir alsın gelen servis arkadaşlar...

      oradaki bandaj sökülür orada ek yerindeki özel bir malzeme ile sarılır ve terleme önlenir bunu sen yapamazsın servisi çağır ona fotoları göster onlar lokal olarak oradaki sorunu çözerler
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      12 Haziran 2011 12:10:20
      kardeş tabii ki satıcıyız ama kimseyede zorla al bu malı demeyiz isteyen olursa profilimde web adresim var oradan iletişime geçerse kendisine yardımcı oluruz kimseye sana mal satalım demeyiz böyle olursa mal mındar olur ince düşüncelerinden ötürü teşekkür ederim kaya727
      quote:

      Orijinalden alıntı: kaya727

      Ustam sen satıcı değil misin? Satıcısın.

      Alanyalı Arkadaş klima alacakmış Mitsubishi, daikin vs satıyorsun. Al sana müşteri :)

      Tabi şehir dışına satış yapıyorsan ve iyi bir fiyat verirsen arkadaş forum aracılığıyla alsın.

      benzil arkadaşa benim önerim Mitsubishi Electric Delux Power: 10 ve 15 m2 lik odalara msz-ge-25va; 25 m2 lik odaya msz-ge-35va olurdu. Ha ben daha üst düzey birşey bakarım derse MSZ-FD Kirigamine Duvar Tipi Split Klima Serisi veya ZEN serisine bakabilir ama alanya için delux power serisinin yeterli olacağını düşünüyorum.




      quote:

      Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı


      quote:

      Orijinalden alıntı: benzil

      selam arkadaşlar, alanyada yeni aldığım ev için üç tane klima almayı düşünüyorum.. arkadaşlarımdan bikaç tavsiye aldım bi de iklimsa bayisi ile görüştüm, şu an kafamda mitsubishi ve sharp var.. 10, 15 ve 25 m2 odalara sahibim, japon malı kaliteli bi ürün almak istiyorum btu su ve teknolojisi konusunda beni yönlendirirseniz sevinirim, fiyat çok önemli değil, kaliteli olması ilk tercihim, teşekkür ederimm..



      arkadaşım sana en kalitelilerinden markalar daıkın mitsubishi.electric panasonic toshiba bu cihazların hepside kalitelidir hitachide var ama o biraz gürültülü

      para sorun değilse bu cihazlardan birini tercih et


      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      955 Mesaj
      12 Haziran 2011 12:25:40
      Rica ederim ustam. Ben alıcı arkadaşın da dikkatini çeksin diye yazdım aslında.

      Tabi bu işler kişisel tercihlere kalmış. Bazı kişiler malı görmeden almam diyor bazı kişler ise tüm alış verişini internet üzerinden yapıyor.

      Zaten sizin sattığınız ürüne sizin garanti vermenize gerek yok. Servis ve firma garantisi olduktan sonra fiyatta cazipse düşünmek lazım.

      Mesela ben 10 gün kadar önce arkadaşa önerdiğim mszge-25va yı aldım. Satıcı fiyat konusunda yardımcı oldu diye düşünüyorum. O zaman sizin mits. el. sattığınızı bilmediğim için size fiyat sormadım sanırım.

      quote:

      Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı

      kardeş tabii ki satıcıyız ama kimseyede zorla al bu malı demeyiz isteyen olursa profilimde web adresim var oradan iletişime geçerse kendisine yardımcı oluruz kimseye sana mal satalım demeyiz böyle olursa mal mındar olur ince düşüncelerinden ötürü teşekkür ederim kaya727
      |
      |
      _____________________________
      Öğretmenin Kral olduğu zaman öğrenciydik, Öğrencinin kral olduğu zaman Öğretmeniz.




    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      12 Haziran 2011 12:33:24
      biz firma olarak hemen hemen piyasadaki kendini kanıtlamış tüm markaları satıyoruz ilgilenenler bizdende fiyat alabilirler...

      sağol arkadaşım kaya727
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      10630 Mesaj
      12 Haziran 2011 13:33:23
      arkadaşlar şu şekil yapıcam itirazı olan söylesin

      şimdi boat'a gelen kablodan bi hat çekicem buraya 10 amperlik sigortayı takıcam burdanda çıkışı alıp klimaya götürecem ? bu şekil yapsam dogrudur dimi ?

      birde bu sigortanın çeşidi özelligigibi özellikleri varmıdır ? yukarda bi arkadaş gecikmeli ? gecizkmesiz diye söyledi ? nasıl bir sigorta almayı önerirsiniz ?
      |
      |
      _____________________________
      Lenovo IdeaPad Y510P / Logitech Z5500 / Buffalo LinkStation 1 TB
    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      12 Haziran 2011 14:02:02
      quote:

      Orijinalden alıntı: McCarty

      arkadaşlar şu şekil yapıcam itirazı olan söylesin

      şimdi boat'a gelen kablodan bi hat çekicem buraya 10 amperlik sigortayı takıcam burdanda çıkışı alıp klimaya götürecem ? bu şekil yapsam dogrudur dimi ?

      birde bu sigortanın çeşidi özelligigibi özellikleri varmıdır ? yukarda bi arkadaş gecikmeli ? gecizkmesiz diye söyledi ? nasıl bir sigorta almayı önerirsiniz ?



      alıcağın sigorta gecikmeli olsun C tipi olursa gecikmelidir yada G tipi sigorta
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      12 Haziran 2011 14:09:25
      Motorlar,ilk kalkınma anında 5-8 kat akım çekerler ( yıldız-üçgen hariç ).Motor devrelerin-
      de D karakteristikli ( 8-14 katta atan ) sigortalar kullanılması gerekir.D karakteristikli sigor-
      talar,pek bilinmediğinden ve piyasada bulunamadığından,C tipi sigortalar kullanılmaktadır.
      Doğrusu,D karakteristikli sigorta kullanılmasıdır.Motor,yıldız-üçgen çalıştırılıyor ise,C karak-
      teristikli sigorta kullanılabilir.Kısa devre akımı yüksek olan noktalara bağlı olan motorlar için
      ise,istisnasız,kesme akımına uygun TMŞ kullanılması gerekir.

      normal bireysel evde kullanılan çamaşır makinesi veya klima motorlarında genelde monofaze kullanıldığından yıldız üçgen bağlantı bulunmuyor arkadaşlar
      bu yüzden sadece C tipi sigorta yeterlidir...

      gecikmeli sigortalar genel olarak motor devrelerinde kullanılır .motor ilk kalkınma anında şebekeden 5-7 kat fazla akım çektiği için gecikmeli tip sigorta kulllanılır ki aşırı akımdan dolayı sigorta atmasın bu inventer cihazlar içinde geçerli değildir... aklınızda bulunsun
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      3700 Mesaj
      12 Haziran 2011 14:11:26
      quote:

      Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı

      izolasyon yapılırken kullanılan malzeme standartların altında ince ve kötü bir malzeme kullanılmış en az 9mm kullanılması gerekirdi izolasyon malzemesinin biz ona flexibil diyoruz...


      servis çağıracaksın tabiikide gelecekler borularda kullanılan izolasyon malzemesinin daha kalınını 9 mm olanının kullanın diye telkinde bulunacaksın ücret felanda almayacakalr eğer bi sorun olursa burada yaz canlarına okuruz

      Bastır hocam, böyle zibidiler mesleğinizi de lekeliyor
      |
      |
      _____________________________
      Profili gizli olan özel mesaj atmasın.
    • Yarbay
      3700 Mesaj
      12 Haziran 2011 14:15:03
      quote:

      Orijinalden alıntı: proteo

      Bu gün konuya bayağı bir foto yükledik. Bunlarda sonuncusu. Seneye Alanya'ya yerleşeceğim için göründüğü gibi klima duvar falan deldirmeden( keza delinip klima konulacak uygun bir yerde yoktu) camdan boruları kestirip kısaltmadan dış üniteye bağlandı. Boruyu dışarıya almak için camda delik açtırdık ne kadar akıllıca bir fikirdi orası şüpheli cam maalesef boru düzeltilirken çatladı. Bu tür PVC kaplı cam olan bölgeye ne gibi bir çözü olabilir arkadaşlar. Tamamen o bölümü pvc kaplatayım diyorum. Cam yine sakata gelecek gibi.







      Sizin iş biraz "laz gelini kapıdan sokmanın çareleri" işi gibi olmuş ya, hayırlısı...
      |
      |
      _____________________________
      Profili gizli olan özel mesaj atmasın.




    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      12 Haziran 2011 14:15:21
      eğer klasik düşünüyorsan Mitsubishi Electric - MSH Model Klimalar seriisinden 20VB 25VB 35VB modellerine bakman lazım inventer düşünüyorsanda Mitsubishi Electric - İnverter Klima Modelleri Mitsubishi MSZ-CH25VA inverter Mitsubishi MSZ-CH35VA inverter modelleri var

      deluxe power inventerlerdede Mitsubishi - MSZ-GE20VA Mitsubishi - MSZ-GE25VA Mitsubishi - MSZ-GE35VA seriilerine bak arkadaşım
      quote:

      Orijinalden alıntı: benzil


      quote:

      Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı


      quote:

      Orijinalden alıntı: benzil

      selam arkadaşlar, alanyada yeni aldığım ev için üç tane klima almayı düşünüyorum.. arkadaşlarımdan bikaç tavsiye aldım bi de iklimsa bayisi ile görüştüm, şu an kafamda mitsubishi ve sharp var.. 10, 15 ve 25 m2 odalara sahibim, japon malı kaliteli bi ürün almak istiyorum btu su ve teknolojisi konusunda beni yönlendirirseniz sevinirim, fiyat çok önemli değil, kaliteli olması ilk tercihim, teşekkür ederimm..



      arkadaşım sana en kalitelilerinden markalar daıkın mitsubishi.electric panasonic toshiba bu cihazların hepside kalitelidir hitachide var ama o biraz gürültülü

      para sorun değilse bu cihazlardan birini tercih et


      sharp ı tavsiye eder misiniz, ayrıca mitsubishi de model ismi de söylerseniz çok memnun olurum..
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      12 Haziran 2011 14:19:22
      valla usta biz elimizden geleni yaparız böyle montajmı olur allasen görüyorum ve üzülüyorum camı çerçeveyi kırıp borulardada terlemeyi bırakıp gitmişler üzülüyorum görünce bi kucak para veriyor vatandaş dişinden tırnağından arttırıyor ve sonuçta çektiği eziyete bakarmısın rezillik valla

      arkadaşlar bilinçli tüketici olalım hakkımızı sonuna kadar arayalım lütfen ,

      eğer siz hakkınızı aramazsanız yarın öbürgün çoluk çocuğumuz perişan olur kötü örnek oluruz tepemize çıkarlar biz böylelerine odunu basarızzz...
      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*


      quote:

      Orijinalden alıntı: Tekirdağlı-klimacı

      izolasyon yapılırken kullanılan malzeme standartların altında ince ve kötü bir malzeme kullanılmış en az 9mm kullanılması gerekirdi izolasyon malzemesinin biz ona flexibil diyoruz...


      servis çağıracaksın tabiikide gelecekler borularda kullanılan izolasyon malzemesinin daha kalınını 9 mm olanının kullanın diye telkinde bulunacaksın ücret felanda almayacakalr eğer bi sorun olursa burada yaz canlarına okuruz

      Bastır hocam, böyle zibidiler mesleğinizi de lekeliyor
      |
      |
      _____________________________




    • Hızlı Cevap




      Reklamlar
      sohbet
      Kurumsal Web Tasarım Şirketi
      üniversite
      Kurumsal Web Tasarım Şirketi
      haberler
      Ankara Web Tasarım
      Bu sayfanın
      Mobil sürümü
      Tablet sürümü
      Mini Sürümü

      DHSQLZ
      0,250
      1.2.165

      Reklamlar
       
      Blogio Kurumsal Web Tasarım Şirketi haberler
      Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu SEO Kurumsal Web Tasarım Şirketi üniversite
      son dakika Ankara Web Tasarım #0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
      Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü

      DHSQLZ
      0,296
      1.2.165

      Bildirim
      mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.