Şimdi Ara

kış için kıyafet alma vakti

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
13
Cevap
0
Favori
213
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> kış için kıyafet alma vakti
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1777 Mesaj
    yaz bitti,yazlık kot ve tişörtleri kaldırıcam

    siyah kot,switler ve mont alma vakti geldi,üşeniyorum



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1308 Mesaj
    Sorma avm.nin yolunu unutmuşuz, nakit var, vakit yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
      Ölüm en büyük uyarıcıdır.
      Nasihat isteyene ölüm yeter.
  • Binbaşı
    1937 Mesaj
    çok pahalı be nasıl alıcaz kışlıkları
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4727 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    zibidi gonzales


    düzgün bi mont 150 tl
    kazaklar 30 tl
    _____________________________
    Intel 4460/Sapphire R9 380x/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81m Pro-vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech g300/Logitech g103/Logitech f310/Sony Xperia X
  • Yüzbaşı
    692 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zibidi gonzales

    düzgün bi mont 150 tl
    kazaklar 30 tl

    Kazaklar nerede 30 TL?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    119 Mesaj
    yazlıkları sonbaharda, kışlıkları ilkbaharda alıyorum ucuzdan.
    |
    |
    _____________________________
    imza dediğin nedir ki? bir gün puan verirler öteki gün görmezden gelirler.
  • Yarbay
    4727 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    zibidi gonzales


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ellemon


    quote:

    Orijinalden alıntı: zibidi gonzales

    düzgün bi mont 150 tl
    kazaklar 30 tl

    Kazaklar nerede 30 TL?

    lcw ,defacto,koton
    |
    |
    _____________________________
    Intel 4460/Sapphire R9 380x/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81m Pro-vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech g300/Logitech g103/Logitech f310/Sony Xperia X
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    3 tane swit 2 tane kazak alsam iye olur ama param yok.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    326 Mesaj
    giyilebilir sweatshirtler 60-70 den başlıyo anasını satayım
    bi kişi daha reelde ekonomi iyi derse ağızlarına patlatıcam
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1777 Mesaj
    switler 60 tl,ıyı malsa 80 tl,kımsenın almadıgı ınce naylonsa 40 tl
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1777 Mesaj
    eylül sonu,ekim başı ideal zamandır...kasımda gitseniz numara kalmayabiliyor,zaten aralık ayındada indirim ve eldekılerı tuketme zamanını yapıyorlar

    bu yuzden bu hafta tam zamanı
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1777 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oymakus

    3 tane swit 2 tane kazak alsam iye olur ama param yok.

    bende öyle yapıcam 2 swıt 2 kazakla kış gecer..gecen yaz 8 tane tısort aldım..3 ü soldu attım,2 sını gıyıyorum
    3 tanede sıfır duruyor.kış geldi bile.
    çok cesıde gerek yok
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: aydınayhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: oymakus

    3 tane swit 2 tane kazak alsam iye olur ama param yok.

    bende öyle yapıcam 2 swıt 2 kazakla kış gecer..gecen yaz 8 tane tısort aldım..3 ü soldu attım,2 sını gıyıyorum
    3 tanede sıfır duruyor.kış geldi bile.
    çok cesıde gerek yok

    Herşey para anasini sattigimin duntasinda paran yoksa giyinemessin bakimli olamazsin spor bile yapamiyosun beslenme iyi olmayinca bi ise yaramiyo.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
Media Sözlük
Canlı Tv izle
emek server
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.