Şimdi Ara

Kia Ersu Yurt Sevis Rezaleti ve Çelik Motor'un acizliği

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar buradan başımıza gelenleri anlatmak istedim ki kimse bizim gibi zor duruma düşmesin. Bu kadar yıldır farklı araçlarımız oldu ama hiç bu kadar mağdur olmamıştık. Kia ceed aracımız 18.07.2016 tarihinde beyin arızası nedeniyle bozuldu. Aracı Avcılar Ersu Yurt servisine götürdük ve bize 4.450 TL fiyat karşılığı beynin yurtdışından getirileceğini belirttiler. Süre uzun olduğu için başka çözümler aradık ama parça sadece yurtdışından getirilebiliyordu. 21.07.2016 tarihinde servis parçanın siparişini verdi. 11 Ağustos tarihine kadar bekledik. 8 aylık hamile olmam dolayısı ile bu süreçte araçsız kaldığımız için çok zorlandık. En sonunda parçanın geldiğini söylediler. Fakat parça yanlış gelmiş. Bir 20 gün daha beklememizi istediler. Eşim Çelik motor yönetimine yazdı ve onların sayesinde parça 1 haftada uçakla geleceğini söylediler ve tarafımıza kiralık araç verildi. Tam müşteri memnuniyeti diye düşünürken, parçanın geldiğini ama fiyatının 5.100 TL olduğunu söylediler ve nedeninin kur olduğunu belirttiler. Eşim artık benim doğumum yaklaştığı için uğraşmak istemiyor ama ben böyle saçma bir şeyi kabul edemiyorum. İlk siparişi verdiğimizde kur çok daha yüksekti ki kur nedeniyle fiyat değişmemeli. Türk lirası üzerinden bize fiyat verilmişti. Burada ki amaç müşteri memnuniyeti olarak gösterilen maliyetlerin tekrar bize yansıtılmaya çalışılmasıdır.

    Çelik motor'a şikayet kaydı bıraktım ama hiç bir işe yaramadı. hala kur farkına müdahale edemeyiz diyorlar. Kur farkının bile yalan olduğunu kontrol etmemişler. Sipariş verdiğimiz tarihteki kura bakarsak üzerine para vermeleri gerekirdi. Bayilerine bile söz geçiremeyen bir şirket müşterilerini nasıl koruyacak? Aracı servisten alınca satacağız artık araçtan soğuduk. Bundan sonra ne Kia ile işimiz olur ne Çelik Motor’la. Kia'dan araç alırken bir daha düşünün.







  • geçmiş olsun. gün geçmiyor ki çelik motor yeni bir mağduriyet yaratmasın. maalesef kia'nın bazı servislerinde ve çelik motorda bu konularda ciddi sıkıntı var. ben 2014 yılında neredeyse kia afyon servisini ve çelik motoru mahkemeye verecektim. üstelik benim parça sizinkine göre çok daha ucuz ve yurt içinden geliyor olmasına rağmen haftalarca uğraştırıldım , servise git gel yaptım.en son gidişimde bağır çağır kavga gürültü ile son parça değişimine 20 lira dışında para vermedim .sökün parçayı almıyorum arabayı demiştim. fakat o kadar değişen parça ve masrafa rağmen problemi çözemediler. artık en son aynı eşiniz gibi ben de uğraşmak istemedim. ama hakkınızı arayın bence. tekrar geçmiş olsun

    https://forum.donanimhaber.com/m_94108833//tm.htm#94125251




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.