Şimdi Ara

KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri (1207. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: emretek123 , mcgoktug , KYTECHNGAMING , emretek123 Daha Az
4 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 12 Misafir (4 Mobil) - 11 Masaüstü5 Mobil1 iOS
5 sn
26.442
Cevap
426
Favori
1.063.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
84 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
80. Sırada  bugün en iyi #10
Sayfa: önceki 12051206120712081209
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    Sanırım sorunu bulduk. Donanım hızlandırıcısı aktif değilmiş. Bir kaç saat deneme yapınca düşer mi düşmez mi göreceğim.


    Bufferbloat için birşey sormak istiyorum size.


    Şimdi InteliQoS özelliği çok iyi çalışıyor ama tüm ağlara bu kısıtlamayı veriyor. (Aşağıdaki test 100 DL-29 UL) verdim. Genelde Efootball,Bf1,Warzone girince açıyorum bu ayarı.

    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri


    Ben sadece TEK PC'ye kısıtlama istiyorum, bu menüde aynı ayarı yapmama rağmen bufferbloat sonuçları berbat oluyor. Siz ne öneriyorsunuz burda?


    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri
    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri




  • Bucephalas B kullanıcısına yanıt

    Ben sadece Xbox ve PC için mevcut hızın %10'u kadar keserek optimum değeri yakaladım.


    Ancak şunu belirtmeliyim. Comnet kullanırken açık olan ayar, Gigaspeed'e geçince aynı sonuçları vermemeye başladı.


    Resimde gördüğünüz üzere ayarı kapattım. Yalnızca hız sınırı var ve şimdi sorunsuz çalışıyor.


    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    Bu ayar nerde acaba ? Baktım göremedim. Hızı nerden kıstınız bu menüden mi?


    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri
  • Bucephalas B kullanıcısına yanıt

    Evet bu menüden, cihaza özel sınırlama.


    Modül olarak kurulan IntelliQoS menüsünde o ayar. Ben hala eski arayüz kullanan sürümdeyim. Yeni sürümde yeri farklı mı bilmiyorum.

  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    Tamamdır teşekkürler

  • Arkadaşlar bu sabah superonline dan hem sms hem mail geldi. 1 ay denemem için hattımın hızını 1000 mbps yapmışlar. Normalde 500 idi. Akşam eve geldim. Test yaptım. Speed test 500 çıktı. Müşteri hizmetlerini aradı. Modeminize ulaşamıyorum hız testi için dedi. Titan kullandığım için sanırım değil mi. Nasıl ulaşıyor normalde bilmiyorum ama evde internetim var sonuçta. Sadece hızı 500.
    Bende kucağımda çocuk var. Bir bakıyım tekrar arayım sizi dedim. Titan kullandığımı görseler sorun oluyor mu yoksa biz bu işi onlardan gizli mi yapıyoruz? Modeme ulaşamadım demesi normal mi? Birde hızım sizce neden hala 500? ☺️ teşekkürler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • radyohead R kullanıcısına yanıt

    cihazını kapat, aç. sonra tekrar bak.

  • haykoatmaca kullanıcısına yanıt
    Eve gelir gelmez ilk yaptığım iş o oldu zaten

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • radyohead R kullanıcısına yanıt

    Superonline ve Turk Telekom size bağladıkları Router'ların yazılımını değiştiriyorlar ve WAN(internet bağlantısı) dışında MANAGEMENT adı altında TR069 protokolünü kullanarak kendi sunucularına bir bağlantı daha kuruyorlar. Bu protokol ile cihaza uzaktan erişip ayarları kontrol edebiliyor ve değiştirebiliyorlar. Cihaz yazılımı onlara göre modifiye edildiği için yine bu protokol üzerinden sürüm güncellemelerini yapabiliyorlar. Yeni bağlantılarda ayarların sistemden otomatik olarak alınıp kurulumu yapıyor. Siz kullanıcı adı ve şifre gibi verileri bile girmiyorsunuz.


    Müşteri, destek hattını arayınca onlar da bu cihazı uzaktan yönetim ile görmek istiyorlar.


    Superonline ve Turk Telekom bu yüzden başka cihaz kullanamazsınız yalanını sürekli söylüyorlar. Başka bir router kullanmanızda bir sakınca yok ancak destek alacağınız zaman verdikleri router bağlı olursa daha hızlı çözüm bulurlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 4 Mart 2025; 20:3:30 >
  • radyohead R kullanıcısına yanıt

    Demek ki kendi cihazlarına ulaşım için bir zımbırtı var verdikleri cihazdaKEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri TİTANI GÖRSE NE OLACAK ONLARA NE hangi modemi kullandığındanKEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri  istersen onların cihazı takıp deneKEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri 

  • mito1172 kullanıcısına yanıt

    Sadece bir kalem ilave bağlantı ayarı ekliyorlar.



    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Peki başka router kullandığımı onlara söylememde sakınca var mı. Şu anda 1000 hız alamıyorum ve desteği aramam gerekiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • radyohead R kullanıcısına yanıt

    Genelde böyle durumda destek veremiyoruz diyerek işlem yapmıyorlar. Temsilciye bağlı biraz.

  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    Yani sonuçta modemde sabit değil mi bu ayar

  • mito1172 kullanıcısına yanıt

    Satın aldığınız herhangi bir cihazda bu ayar yok.


    Size verilen kira ödediğimiz bu cihazlara özellikle ekliyorlar ve silinemiyor. Bridge mod'a alma gibi özellikleri kapatıyorlar.


    Aynı marka ve model cihazda orijinal yazılım olursa bunlar olmuyor. Firmware atarak kurtuluyorsunuz ama destek ihtiyacı olduğunda yine sorun çıkartıyorlar.


    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 4 Mart 2025; 20:17:41 >
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    Aynen bende aynı şeyi demek istedim zaten erişmek için verdikleri cihazlara menü ekliyorlarKEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri  NOT Bende henüz kira yok gerçi huwai modem vermişlerdi söktüm kutuda duruyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 4 Mart 2025; 20:21:32 >
  • mito1172 kullanıcısına yanıt

    Genelde fiyata yediriyorlar kira bedelini. Yedirmeyen ayrıca alıyor.


    Bendeki cihaz wifi6 160Mhz 2400Mbps destekli olduğu için, PC, Xbox ve VR için ağa dahil ettim. Boşta duracağına oyun oynadığım odada işe yarıyor.

  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    Bilemem ama ben adsl den 2024 eylülde geçiş yaptım fiber gelince siteye genelde mevcut taahhütle geçişlerde kira olmuyormuş faturada da yok yazan kira ile ilgili. Hatta bazıları yazıyor eski müşteriyim hiç ödemedim kira diyen var forumda da bilemem sonra ne olur 9 ay kaldı taahhüt bitmesineKEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri  Bende ayrıca extra dsl olunca titanla mesh yaptım fazlasıyla yetiyor zatenKEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri 

  • mito1172 kullanıcısına yanıt

    Evet öyle olunca ödemiyorsunuz. Bana da aynısı olmuştu.


    Comnet VDSL 1 senelik uzattım. 15 gün sonra fiber'e geçtim. Peşin ödediğim için istemediler. Comnet batınca parayı geri aldım ama geçiş yaptığım firmada ön ödemeli aylık olarak modem kirası veriyorum.

  • KYTECHNGAMING kullanıcısına yanıt

    Bu ekrana nereden ulaşıyoruz :(


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12051206120712081209
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.