Şimdi Ara

Kayış kutusunda bakım nasıl yapılır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
4.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 150 scooter motorumun kayışı koptu. Kendi imkanlarımla açtım ama ne yazık ki paramparça olmuş içinde siyah toz (kayıştan). Şimdi kayışı takmadan yapılacak bakım varma? Yağlama vs olur mu? Veya orta, arka kasnak sökülüp bir şeyler yapılmasına gerek var mı?



  • geçmiş olsun kırılan bir parça yoksa hiç söktürme yeni kayışı tak binmeye devam et. Bir anormallik varsa motorun hareket etmez zaten bu arada motor marka model nedir? kaç km de?
  • sağol kardeşim. Kırılan bir parça falan yok görünürde (ön kasnaktan kayışsız elimle falan döndürünce içinden tangır tungur bir kaç ses gelmişti, sonraki çalıştırmada duyamadım gerçi. -bunu saymazsak-)

    Asya 150t zn. motor 10000'e yakın.

    birde bu kayış değiştirme durumu kaç km de bir olur? Bunda ne zaman aşınma falan olur?
  • 10 bin km de kopması tuhafıma geldi doğrusu bende mondial var 151 RS şuan 16.500 km de henüz kayış değiştirmedim. sen motoru sıfırmı almıştın? orjinal kayışının daha uzun götürmesi lazım.

    gerçi 10 TL için 3-5 km ye bakmamak lazım 10 bin km dolmadan değiştirmek en mantıklısı motor sağlığı için
  • Peki alacağım kayışın kalitesi daha mı düşük olur bundan?

    ama biz iki kişi binmiştik, 170 kg
  • Fiyat nedir kayışlarda?
  • 10-15 tl birşey olması gerekiyor activanın orjinal kayışını 15 tl'ye taktırmıştım scooter parçaları o kadar ahış şahım bir fiyatları yok

    activanın bakımını 60 liraya yaptırmıştım kayış hava filtresini,yağını/filtresini/bujisini varyartör bakımını yaptırmıştım geçen sene honda özel servisinde oldukçada memnun kalmıştım
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben aldım ama takamadım? Küçük mü geldi ne? Aşağıda resmi var

    http://forum.donanimhaber.com/m_44142871/mpage_1/f_/key_//tm.htm#44161634
  • Arkadaşlar hava tabancası ve diğer aletler gerekir zaten kayışı takmanız için. Mevcut mu bunlar sizde?

    Bu arada Activa'nın bakımları o kadar ucuz mu? Benim çin malı motosiklet bile 8 bin dolmadan sattım çok masraflıydı. Arkadaşım beni eve almaya geldi tanıdık birinin motoruyla, sonra kırmızı ışıkta ben geçtim, bu kadar rahatlık olmaz. Küçük olduğu için ayağımı uzatamadım o ayrı. Motor 100 cc tabi buna göre çok iyi. 3 bin km sandım motosikleti, çok iyi ya falan dedim.. Sonra dikkatli bakınca 33.000 KM olduğunu gördüm. Honda gerçekten kaliteli mallar üretiyor. Bu yüzden bas bas bağırıyoruz çin malı almayın diye..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuTLu.

    Arkadaşlar hava tabancası ve diğer aletler gerekir zaten kayışı takmanız için. Mevcut mu bunlar sizde?

    Bu arada Activa'nın bakımları o kadar ucuz mu? Benim çin malı motosiklet bile 8 bin dolmadan sattım çok masraflıydı. Arkadaşım beni eve almaya geldi tanıdık birinin motoruyla, sonra kırmızı ışıkta ben geçtim, bu kadar rahatlık olmaz. Küçük olduğu için ayağımı uzatamadım o ayrı. Motor 100 cc tabi buna göre çok iyi. 3 bin km sandım motosikleti, çok iyi ya falan dedim.. Sonra dikkatli bakınca 33.000 KM olduğunu gördüm. Honda gerçekten kaliteli mallar üretiyor. Bu yüzden bas bas bağırıyoruz çin malı almayın diye..



    honda hayat onda :)

    özel servis daha pahalıdır diye içime şüphe düştü ancak inan çok memnun kaldım

    benim activa 2009 modeldi servis motoru manavgatı 7/24 çalışıyordu dur duraksız 5 ayda 39,000 oldu sonra dükkanda işler kötüleşince gidip aldım motoru ordan 50,000 km'de teslim ettim dükkan geri açılınca motor şu anda 85,000'de halen tık yok honda işte :)

    masrafsız zaten problem açmıyor başına kasasıda saç düşmeden yatmada vs düzeltiliyor hemen..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuTLu.
    Arkadaşlar hava tabancası ve diğer aletler gerekir zaten kayışı takmanız için. Mevcut mu bunlar sizde?


    Arkadaşım sağol, kasnakları açmadan takabiliyormuşuz, ama ben kayışta kaldım. Onu çözdümmü tamam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.İskenderli

    10-15 tl birşey olması gerekiyor activanın orjinal kayışını 15 tl'ye taktırmıştım scooter parçaları o kadar ahış şahım bir fiyatları yok

    activanın bakımını 60 liraya yaptırmıştım kayış hava filtresini,yağını/filtresini/bujisini varyartör bakımını yaptırmıştım geçen sene honda özel servisinde oldukçada memnun kalmıştım

    Activa baba motor ya. Honda, yamaha, suzuki altında yapılan tüm motorlar kral.

    33 bin km temiz activa'ya bindim. Lan 3 bin km motor ne güzel dedim ! Sonra baktım 33 bin km imiş.

    Arkadaşlar çin malı motosikletler sakat. Yolda kalırsınız defalarca benim gibi. BANDO marka japon kayışı alırsanız hiç dert etmeyin. Ne esner, ne incelir, ne kopar..

    Paranız varsa Activa alın derim.. Çok çektim çin malından zamanında.




  • İşte bütün mesele zaten alımda. Ah para olsa bizde çekmesek bu Çin derdini..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nihat48

    İşte bütün mesele zaten alımda. Ah para olsa bizde çekmesek bu Çin derdini..

    Honda'nın kalitesine söyleyecek sözüm yok. Gerçekten çok iyi makineler. Ancak Çinlilerin sayesinde bir çok kişinin sıfır motosikletlere bindiğinide unatmamak lazım. Fiyat-kalite oranına bakarsak Çin motosikletler kesinlikle iyi görünmektedir.
  • bando marka kayışlar Türk-Japon işbirliğiyle Türkiye'deki fabrikada üretiliyor arkadaşlar. Yerli malı yurdum malı herkez onu kullanmalı. İtalyanlar kadarda sağlam kayıştır. Hondanın orjinal kayışıda bando markadır.kayışını kendim değiştirdiğim için bizzat kendim gördüm. 15.000 km de değiştirdim hala yeni gibiydi ama ben yinede değiştirdim açmışken.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.