Şimdi Ara

Kaportada taş yaraları tam bir baş belası !... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
11.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    aha bir tane daha

    yazıları dikkatli oku kardeş çözersin (onlar ayı sineği )

    quote:

    Orjinalden alıntı: pangasuspan

    Abi bu sineklerin büyüklüğü nedir ?









  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    aha bir tane daha

    yazıları dikkatli oku kardeş çözersin (onlar ayı sineği )

    quote:

    Orjinalden alıntı: pangasuspan

    Abi bu sineklerin büyüklüğü nedir ?









  • Televizyonda, uyduda bir reklam gördüm. Adamda bir çeşit vakum aleti var kaportanın üzerine vantuzları yapıştırıyor sonra vidasını çevirdikçe kaportanın ezik bölgesini vakumluyor. Bu alet , bagajda alet çantasında falan taşınabilen pratik birşey. Bugün bir arkadaş bilgilendirdi beni de. Acaba Türkiyede satılan bir yerler var mı ? Temin edebilir miyiz ?
  • o aletlerden fazla bir şey bekleme.
    vakumlanan yerler çekilse bile bazen iz kalıyor.
    bazı bölgelerdede işe yaramıyor
    bazende çekilince kaporta üzerindeki boya esnediği için
    bazı bölgelerde boya dökülebiliyor.
    öyle durumlarda kaportacıya gidip sacın arka tarafından hafif esnetmek daha mantıklı.
  • Şu araçların önüne takılan deri kılıfların kaportaya bir zararı var mı? Hani güneş altında zararı olabilir diye düşünüyorum.
  • [/quoteo aletlerden fazla bir şey bekleme.
    vakumlanan yerler çekilse bile bazen iz kalıyor.
    bazı bölgelerdede işe yaramıyor
    bazende çekilince kaporta üzerindeki boya esnediği için
    bazı bölgelerde boya dökülebiliyor.
    öyle durumlarda kaportacıya gidip sacın arka tarafından hafif esnetmek daha mantıklı.

    Ayrıca aklıma gelmişken park halindeyken arabanın üzerini örtmek faydalı mı yoksa zararlı mı ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pangasuspan

    Şu araçların önüne takılan deri kılıfların kaportaya bir zararı var mı? Hani güneş altında zararı olabilir diye düşünüyorum.

    bizim arkadas uzun yolda kullanmak için siyah astrasına alacaktı. Servis arabanın hararetini yukseltirsin bir de yağmurda karda baş edemezsin demişti.
    Zaten bulamamıstık da...
  • taştan koruyo iyi ama takıldığı bölgede kısmi çizikler bırakıyor.
    pek önermem
    sen ön tarafa filmini çektir derim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: pangasuspan

    Şu araçların önüne takılan deri kılıfların kaportaya bir zararı var mı? Hani güneş altında zararı olabilir diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    taştan koruyo iyi ama takıldığı bölgede kısmi çizikler bırakıyor.
    pek önermem
    sen ön tarafa filmini çektir derim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: pangasuspan

    Şu araçların önüne takılan deri kılıfların kaportaya bir zararı var mı? Hani güneş altında zararı olabilir diye düşünüyorum.




    yaa film nasıl oluyor anlamadım ,




  • Hiç bir kurtuluşu yok. Paranıza yazık olur. Film filan hikaye. Maske bile korumaz göçürtecek kadar hızlı gelen taştan. Arabanız Türkiye'de yaşıyor. Erken yaşlanacak, çok yıpranacak. Bu onun kaderi.
  • yoldaki taşları tek tek kaldırsak diyecem ama...
  • Arkadaşlar benim aracın önü zaten film kaplı. Ama hakkaten o şiddetteki taşa çare olmuyor. Bec 100 kağıt bayıldım bu filme. Kimseyede tavsiye etmiyorum artık. Şimdilik ben aracımın önünden sökmeyeceğim. Belki ufak tefek taşları engeller diye.
  • acaba söktükten sonra banttan dolayı bir iz kalırmı??
  • İZ kalmıyormuş ama film ile kaplanan bölge dış etkilere kapalı olduğu için boyanın parlaklığı olduğu gibi muhafaza edildiğinden aracın diğer bölgelerine göre ilk günkü parlaklığını koruyormuş. Söküldükten sonra kullandıkça filmli kısımda diğer bölgeler gibi matlaşmaya başlıyormuş ve eşitleniyormuş. Yalnız bu söylediğim çok bariz belli olan bir durum değilmiş. Yani boya ne kadar mat ne kadar parlak ancak çok dikkat edilirse veya bilen için fark ediliyormuş. !! DİKKAT !! Ancak çok sıcak havalarda uzun süreli araç kullanımında ısınan motor kaputu filmin kabarmasına veya yanmasına yol açabilirmiş. Bu durumda ihmal edip araca binmeye devam edilmemeliymiş. İşte o zaman hemen filmin sökülmesi yada yanık bölgenin çıkartılması gerekiyor. Yoksa boya üzerinde kalıcı hasarlara sebebiyet verebiliyormuş.
  • o zaman film çekmekte fazla bir işe yaramıyor
    kaderimize razı gelip taşları kabul edecez
  • folyonun taş darbesi sonucu delinmesi ve deliklerden içeri su sızdırması kaputta nem birikmesi yapıyormuş.
    ayrıca dediğiniz gibi göçüklere karşı da korumuyor. önemli olan zaten göçük!

    autoking de hikaye zaten.ben yaptırttım.pdr denilen masaj yöntemini kullanıyorlar.sacın arka yüzünü resmen kazıyorlar.bilmesen pas yapar.boyatmak zorunda kalıyorsun.iyi de düzelmiyor.vakum sistemini de her yere uygulayamıyorlar.tek çözüm çektirme ve boyatma veya hiç ellemeyin kalsın.
  • Arkadaş benim arabanın önüdeki folyo taş darbesi sonucu delindi. Şimdi şimdi o delikten folyonun altına su mu sızıyormuş ? Şu işi bilen var mı bi açıklasa. Eğer zararı var ise hemen söktüreyim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pangasuspan

    Arkadaş benim arabanın önüdeki folyo taş darbesi sonucu delindi. Şimdi şimdi o delikten folyonun altına su mu sızıyormuş ? Şu işi bilen var mı bi açıklasa. Eğer zararı var ise hemen söktüreyim.


    Ben de birara yaptırmayı düşünmüştüm.İlerleyen zamanda böyle bir durum olabileceğini söylediklerinde ben de vazgeçtim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: royartar

    bende de kaporta da beyaz taş izleri var, aracım siyah, maalesef bariz belli oluyor.. autoking.com.tr denedim ama sitesini bilen varsa bizle paylaşabilirmi istanbul tarabya dayım buralara yakın bir yer varsa bi göstermek isterim bu tür ufak şeyleri..



    autoking.org
  • Arkadaşlar taş atmalarından kurtuluş yok . Ben 1 hafta ıstanbulda bir hafta türkiyenin herhangi bir bölgesinde yollarda olan bir çalışanım.
    Tek çözüm var bu deneylerimle sabittir araçlar mıcırlı yollarda karşılaştıklarında yada sollamalarda mümkün olduğunca ayaklarını gazdan çekecekler. Bu şekilde kullanımda minimum darbe alıyorsunuz ve minimum darbe yaratıyorsunuz, tabiki bunu karşıdan gelende önden gidende sizde yapacaksınız ki memleketimizde bu kadar duyarlı ve saygılı insan topluluğu varmı diyor insan . inanın en hafif atlatmanın yolu bu
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.