Şimdi Ara

Kapalı Garajda donan Araba Nasıl Çalışır (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
3.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • imkan varsa aç kaputu, ufoyla ısıt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cono01


    quote:

    Orijinalden alıntı: ...DeAtH...

    su donduysa hortumlar pompalar blok zarar görebilir. o yüzden dedim.

    ilk mesajında araç dondu diyorsun. benim anladığım motor soğutma suyunun donması. eğer su donmadıysa aracına ve kendine güveniyorsan çalıştır

    ben kar yağması durunca arabanın üstündeki karı temizledim. öyle çalıştırdım. bi sorun olmadı. ilk seferde çalıştı. sıcaklık -2 falandı

    eğer araba lazım değilse bence hiç elleme havalar biraz ısınsın.

    yok ben illa çalıştırcam diyorsan suları vs iyi kontrol et öyle çalıştır

    antifreeze koymadan olur mu yaz-kış konması gerekir antifreze yoksa ara ara çalıştırın suyu donarsa motoru elinize alırsınız zaten cam şişeye su doldurup ağzını kapatın buzluğa koyun noluyomuş bi görün

    su dediğim antifirizli su.

    kendi aracımda yaz kış antifiriz kullanırım ben

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cono01

    -20 de bile arabalar hep çalışıyo marşa basıcan çalışacak mazot donmadıysa veya akü bitmediyse çalışır
    niye çalışmasın

    Mazot filtresi donmuş anlamadığım kapalı garaj -10 derecede nasıl donuyo anlamıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emocicili


    quote:

    Orijinalden alıntı: cono01

    -20 de bile arabalar hep çalışıyo marşa basıcan çalışacak mazot donmadıysa veya akü bitmediyse çalışır
    niye çalışmasın

    Mazot filtresi donmuş anlamadığım kapalı garaj -10 derecede nasıl donuyo anlamıyorum.

    -10da bişey olmaz normalde ama uzun süredir yatıyosa bilemiyorum akşam bırakıp sabah çalıştırdıysanız bişey olmaması lazım hemde garajda bide aküde farkediyo eskiyse azbi soğukta hemen boşalıyo yeniyse dondurucu soğukta bile kolay kolay bişey olmuyo ısıtıp çalıştırmaya çalışın bişey olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erzurumda hava durumu gecenin en soğuk anında -25 derece olacak yazıyor.

    -25 derecede yağ kristallenmeye başlayacaktır (Araçlarda kullanılan standart yağların viskozitesi(akmazlık) -16 dereceden sonra yükselmeye başlar. Ne tür yağ kullanıyorsunuz?

    Dizel motorda kullanılır mı bilmiyorum, ancak uçak teknisyeniyim ve uçaklarda sentetik yağlar kullanılıyor. Sorun yağda olabilir.
    Elbette o sıcaklıklarda dizel yakıt da donacaktır.

    Eğer garajınız kapalıysa (AVM garajı gibi değil, 4 yanı kapalı duvar/tente) 2 tane fanlı ısıtıcı alın, yola çıkmadan 45 dakika - 1 saat önce bir tanesini yakıt deposunun yakınlarında, bir tanesini de yukarı bakar şekilde motorun altında çalıştırın. Sorunun çözüleceğine inanıyorum.

    Ben Ankarada yaşıyorum ve sabahları mutfağım çok soğuk oluyor.

    Bu ürünü kullanıyorum, faydalı oldugunu düşünüyorum.
    http://www.hepsiburada.com/raks-pf20hc-2000-watt-fanli-isitici-p-EVRAKSPF20HC



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 18XET01 -- 3 Ocak 2016; 18:50:47 >




  • Dün gece burda -22 dereceydi bu gecede -15 falan yarın sabah kalkıp işe gideceğim 5 gündür çalıştırmadığım araçla ,üstelik kapalı garaj falanda yok sıkıntı çıkar mı dersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zuu19 Z kullanıcısına yanıt
    Benzinliyse çıkarmaz bence, ama ne olursa olsun soğuk havada 5 gündür çalıştırmadığınız aracı, ilk marşta çalışsa bile direk yürütmeyin. Bütün yağ karterde birikmiş olacaktır, bütün motorun yağlama işlemini 2-3 dakika kadar bekleyin derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emocicili


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    akü sağlamsa 7-8 kere araca kızdırma yaptır,çalışmazsa birdaha yap yeniden çalıştırmayı dene.antifriz varsa birşey olmaz merak etmeyinç

    Teşekkür ederim benim korktuğum konu araç çalışmadığı halde marşa basmak sıkıntı yaratmazsa başka sınkıntı yok öyleyse.

    hiçbir sıkıntı olmaz hocam merak etmeyin. 1.6 TDI motorlar eski 1.9 TDI PD gibi değil daha az kızdırmayla hemen çalışıyorlar.Ama tabi dizellerin fıtratında var,ilk kontakta zorlanabilir.bu yüzden kızdırma bujilerinin motoru ısıtması için,kontak yapıp beklemek gerekir.ışık söndüğünde kontağı kapatıp 2-3 defa daha aynı işlemi yapın.Akünüz sağlamsa,aracınız bakımlıysa zaten hiçbir problem çıkmadan ilk ya da ikinci marşta alacak ve motor çalışacak.boşuna su dökmek battaniye örtmek gibi şeyler yapmanıza gerek yok.o tarz işlemlere -30+ larda ihtiyacınız olur.-15 -20 lerde tek kızdırmayla çalışan 1.6 TDI lar var.Common rail TDI ların tamamı zaten soğukta problem yaratmıyor.dedikkerimi yaptıktan sonra güvenle marşa basıp çalıştırabilirsiniz yalnız hareket edecekseniz motor 2-3 dk rölentide çalışıp kendine gelsin,bu süre içinde motora gaz vermeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dizel yakıta antifriz katkıları var. -25 dereceye kadar kurtarır.
  • kattiyen donmuş bir nesneye kaynar veya sıcak su dökmeyin! hele ki bir de bu mekanik ise aman aman..

    bayan kuaförlerin kullandığı güçlü fön makinaları var en son sıcak kademesine alın verin ayarı..
  • hocam araca direkt olarak ısı uyugulamayın. kapalı garaj demişsiniz. ortam ısısını arttırın.
  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    Bende Ardahan da görev yapıyorum. Ufo bir işe yaramıyor
     Kapalı Garajda donan Araba Nasıl Çalışır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.