Şimdi Ara

KAMYON VE ÇEKİCİLER İÇİN CHİPTUNİNG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
49
Cevap
1
Favori
13.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KAMYON VE ÇEKİCİLER İÇİN CHİPTUNİNG İLE İLGİLİ SORULARINIZI CEVAPLAYABİLİRİM.



  • Ford Cargo 2524 ve 3230'a taksalar, vabisle (380-420) jete kalkar mı ?
  • 2524 VE 3230 İÇİN MÜMKÜNDÜR.SORUNUZUN İKİNCİ KISMINI ANLAMADIM AMA İKİ MODELDEDE ÇOK KEYİFLİ ŞÜRÜŞ VE YAKIT EKONOMİSİ MEVCUTTUR.
  • 2524 İÇİN DEGİŞİM MİKTARI-----ORİJİNAL GÜÇ 240 HP/2400 DD......840 NM/1200-1800 DD----------CHİPTUNİNG DEN SONRA 368 HP/2370 DD.........1320 NM/1120-1910 DD...........3230 İÇİN DEGİŞİM MİKTARI-----ORİJİNAL GÜÇ 300 HP/2400 DD......1100 NM/1440-1800 DD-----------CHİPTUNİNG DEN SONRA 376 HP/2310 DD........1380 NM/1140-1940 DD.........SORUNUZU YANITLAYABİLDİGİMİ UMUYORUM EKSİK KALAN BİR KISMI VARSA KUSURA BAKMAYIN.SELAM.
  • Cevapladığın için teşekkürler.Duruma bakılırsa, en iyi verim 2524'de alınıyor.


    Birde Scania 380 ve 420 beygir motorlu kırkayaklarına uygulanırsa ne kadar güç artışı olur ?
  • R 380 İÇİN ARACIN GÜCÜ 380 HP DEN 447 HP YE,TORKU İSE 1800 NM DEN 2050 NM OLUR. R 420 İÇİN ARACIN GÜCÜ 420 HP DEN 504 HP YE,TORKU İSE 2100 NM DEN 2450 NM OLUR. İŞLEM OBD SERVİS SOKETİNDEN YAPILIR.SELAM.
  • speeddyno kardeşim bizde R420 var çekici bu çiple ilgili sana 1 2 sorum olcak
    1.si bu çip olayından sonra arabanın yakıtında ne gibi değişiklikler oluyo
    2.si bu çip olayı garntili bir olaymı...

    Bu çipin gerçek çalışma düzeneği ne bazen aklıma geliyoda bu çip denilen olay madem bu kadar iyi güzel bi olayda neden bu üreticiler kendileri motorlara uygulamıyor:S
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kerbela_

    speeddyno kardeşim bizde R420 var çekici bu çiple ilgili sana 1 2 sorum olcak
    1.si bu çip olayından sonra arabanın yakıtında ne gibi değişiklikler oluyo
    2.si bu çip olayı garntili bir olaymı...

    Bu çipin gerçek çalışma düzeneği ne bazen aklıma geliyoda bu çip denilen olay madem bu kadar iyi güzel bi olayda neden bu üreticiler kendileri motorlara uygulamıyor:S

    1.SORUNUZ;İŞLEMDEN SONRA YAKITINIZIN DURUMU SİZE BAGLI SÜREKLİ SOLUK ALDIRMADAN DİPGAZ KULLANIRSANIZ ARTAR,NORMAL KULLANIRSANIZ STABİL KALIR,GAZA ÜZERİNDE TÜY VARMIŞ GİBİ BASARSANIZ DÜŞER. 2.SORUNUZ;GARANTİ SORUNUZU BİRAZ AÇARSANIZ SEVİNİRİM. 3.SORUNUZ;FABRİKALAR BİRÇOK NORM VE YÖNETMELİGE UYMAK ZORUNDADIR.YAZILIM ÜRETİCİLERİ İSE DEGİLDİR.ÖRNEK VERMEK GEREKİRSE SİZİN ARACINIZDA EGZOS EMİSYON DEGERLERİNİ DEGİŞTİREREK BİR ÖNCEKİ MESAJDAKİ BAHSEDİLEN DEGERLERİ ALIYORLAR.NE YAZIKKİ ÜRETİCİLER MOTOR HACMİNE BAGLI OLARAK UYMASI GEREKEN EMİSYON DEGERLERİNİ GEÇEMEZLER.YOKSA ÜRETİKLERİ ARAÇLARI ÖZELLİKLE AVRUPA ÜLKELERİNDE SATAMAZLAR.




  • SİZE BİR ÖNCEKİ MESAJIMDA BAHSETTİGİM EGZOS EMİSYONU KONUSUNU SİZE VERİCEGİM LİNKTEDE BULABİLİRSİNİZ.http://www.scania.com.tr/trucks/Motor/BAŞKA BİR SORUNUZ VARSA MEMNUNİYETLE CEVAPLARIM.SELAM
  • garantiden kastım bu chipin garantisi....
    bide yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla araca yakıt tasarrufu yaptırmıyor...Ben herzamanki gibi eco.. devirde kullandığım zaman hiçbir yakıt artışı yada yakıtta azaltma yapmıyor öle mi?
    Bide R420 de güç olayını devir göstergesiyle paralel şekilde gösteren bi tablo falan varmı elnizde örn 1300 d de 408 hp 1500 d de 420 hp gibi...
    bu çiplerin fiyatları ne peki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkancanikli -- 15 Şubat 2009; 20:02:48 >
  • UYGULAMANIN GARANTİSİ REFERANS GÜÇ DEGERLERİ İÇİN %100.YAKIT TASARRUFU İSE DEGİŞKENDİR BUNUN SEBEBLERİ İSE ŞUNLARDIR.YÜK MİKTARI(TONAJ),SEFERE GİDİLEN YOL(RAMPA-DÜZ),HAVA ŞARTLARI(KAR-BUZ VS),VE EN ÖNEMLİSİ KULLANIM TARZI VE BİZİM YILLARCA YOL TEPMİŞ BİR KULLANICIYA ANCAK VEREBİLECEGİMİZ TAVSİYELER VAR FAZLASI DEGİL SEBEBİ İSE BABADAN ÖGRENİLMİŞ BİLGİLERİ VEYA YOLLARIN VERDİGİ TECRUBELER İLE OLUŞMUŞ BİR KULLANIM TARZINI DEGİŞTİRMEK GİBİ BİR ŞANSIMIZ YOK.UYGULAMA YAPTIGIMIZ KULLANICILARIMIZDAN ORİJİNAL YAZILIMI İLE BİZE GELİP R 420 İLE 100KM/42L YAKANDA VAR 100KM/39L YAKANDA VAR İKİ KULLANICIDA YEŞİL BÖLGEDE KULLANDIGINI SÖYLÜYOR.85KM VE %20 GAZ KONUMU İLE RAMPAYA SARIP HIZ KAYBIYLA %50 GAZ KONUMU İLE RAMPAYI BİTİREBİLİR VEYA %100 GAZ KONUMU İLE HIZ KAYBETMEDEN RAMPAYI BİTİREBİLİRSİNİZ.BU SİZİN TERCİHİNİZ SİZE BUNUN GİBİ BİRÇOK ÖRNEK VEREBİLİRİM AMA SİZ BUNLARI BENDEN DAHA İYİ BİLİYORSUNUZ.BU SEBEBLERDEN DOLAYI ARACINIZA YAZILIMI YÜKLEYİP İKİ HAFTA DENEMENİZİ İSTİYORUZ.MEMNUN KALIRSANIZ ÖDEMEYİ YAPIYORSUNUZ,MEMNUN KALMAZSANIZ ORİJİNAL PROGRAMINIZI YÜKLEYİP SİZİ UGURLUYORUZ.ŞU ANDA HALİ HAZIRDA ELİMDE GÜÇ/DEVİR İLİŞKİLİ BİR TABLO YOK TALEP ETTİM GELİNCE EKLEYECEGİM.SELAM




  • BUDA UYGULAMA YAPTIGIMIZ BİR R 420 BELKİ YOLLARDA KARŞILAŞMIŞSINIZDIR.SELAM.

     KAMYON VE ÇEKİCİLER İÇİN CHİPTUNİNG
  • BİR FOTO DAHA.

     KAMYON VE ÇEKİCİLER İÇİN CHİPTUNİNG
  • BU ARADA SİZİN SORUNUZ YARIM KALMIŞTI.KULLANDIGINIZ DEYİMİ BUGUN GELEN BİR 2524 CARGO KULLANICISI ARKADAŞIMDAN ÖGRENDİM.R 420 İLE DEGİL AMA R 380 İLE JETE KALKAR.HATTA PARMAK ISSITTIRIR.BELKİ YOLLARDA KARŞILAŞTIYSANIZ AŞIK ALİ LAKAPLI BİR ARKADAŞIMIZIN FORD CARGOSUNDA VAR.
    quote:

    Orjinalden alıntı: CaRgO4030

    Ford Cargo 2524 ve 3230'a taksalar, vabisle (380-420) jete kalkar mı ?
  • yuh be ne kadar yaktırıyolarmış yada benim babam basmıyo ya
    araç kendi tonajında %32.8 %33 yakıo kendi tonajını geçince %36 %37 yakıo 85 km hız limiti ile
  • SİZE DAHA ÖNCE SÖYLEDİGİM GİBİ KULLANIM TARZI HERŞEYİ DEGİŞTİRİR.SELAM.
  • GUzel bır konu bence speeddyno bu yer nerde?
  • İSTANBUL VE ANTALYADAYIZ.SELAM
  • Peki bu çip uygulaması, Pro 827'lerde ne kadar bir güç artışı sağlıyor ?
    Araba tam torkunu kaç devirde sağlıyor ?
  • bide acil fiyat lütfen, cargo 2524 için, malum rampada en dertli benim:)
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.