Şimdi Ara

kafamı kurcalayan megane 3 ve fluence şikayetleri

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
27.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şikayetvar.com da yaptığım araştırmada bu tip şikayetler gördüm ve bende megane 3 araç alacaktım ama soğumaya başladım sizler megane ve fluence kullanıcıları böyle şikayetleriniz varmı ? yoksa bunlar markayı kötülemek için mi yazılan şikayetler


    1. Şikayet
    2010 model bir Megane3 aracım var. Bu aracı dış görünüşü, tasarımı güzel diye ve yakıt tüketimi az diye aldım. Aracı kullanmaya başladıktan sonra süspansiyonlarının inanılmaz derecede kötü olduğunu fark ettim. Yoldaki en ufak bir bozukluğu bile hissediyorsunuz. Bugüne kadar bu sınıf birçok araba kullandım ama bu araba kadar kötü süspansiyon görmedim.

    Bu durumun olumlu bir yönü var onu söyleyeyim. Eskiden böbrek taşı olanları at arabasıyla gezdirirlermiş taş düşsün diye. Artık at arabasına gerek yok Megane3 böbrek taşı düşürmede gayet etkili olur diye düşünüyorum.

    2. Şikayet
    10 aylık yeni Megane III Hb dizel araç kullanıcısıyım. Aracım 14000 km’de. Yakıt ortalaması fabrika verileri 100 km’de 4 Lt ile 5,5 Lt arasında değişirken benim aracımda 100 km’de 8.3 Lt idi. 12 gün önce Kütahya yolunda motor durdu. Aracı yetkili servise çektirdim. 2 gün sonra servis beni aradı aracın motorunun komple değişeceğini bana bildirdi. 1 hafta sonra gelip alabileceğimi söylediler, o gün geldiğinde araca yeni motor takıldığını, fakat aracı çalıştıramadıklarını bana bildirdiler.

    Garantili bir aracın komple motor değişiminin fabrika hatası olmasını tüketiciye yüklüyorlar, aracı teslim aldığımda motorun diğer parçalarla uyum sağlamaması, araçta değer kaybı, satış esnasında çekeceğim zorlukları düşündüğümde araçtan ciddi anlamda soğudum. O zaman neden 0 km araç aldım ki, böyle şeylerle karşılaşmak için mi?

    3. Şikayet
    Renault 2010 model Fluance aracımın yaklaşık 4 ay önce kapı direk kaplaması soyulmuş, 09.11.2010 tarihinde de aracımın 20.000 km bakımını yaptırmak için gitmiş olduğum serviste garanti kapsamında kaplamanın değiştirileceğini, bunun için bir müddet beklemem gerektiği ifade edilmişti.

    Araç bakımı ile eş zamanlı olarak tespit edilen ve bugün itibariyle (14.01.2011) konu hakkında tarafıma herhangi bir geri dönüş olmamıştır. Yaklaşık 1 ay önce servisi aradığımda en kısa sürede dönüleceği ifade edilmiştir.

    Bu konu beni oldukça rahatsız etmiştir. 44.000. TL araç için bir bedel ödeyeceksiniz, ancak bu araçtaki en ufak bir parça değişimi bu kadar uzayacak.

    Kurumsallaşmış bir yapı içinde verilen bu tür hizmetlerdeki eksikliklerin, müşteri memnuniyeti açısından ne kadar önemli olduğu siz yetkililerce değerlendirilmeli, bu tür konulardaki müşteri mağduriyetlerinin giderilmesi konusunda hızlı aksiyonların alınarak giderilmesi son derece önem arz etmektedir.

    4. Şikayet
    Renault 3 Sport Tourer'u 5 Ocak 2011 de aldım. Alırken zaten burnumdan getirip saatlerce beni satış ofisinde beklettiler. Ancak daha büyük sorun aracı teslim almamdan 18 saat sonra araç 120 km yapmışken oldu. Arabanın balatası yandı, hamile olan eşim ciddi bunalıma girdi. Araba yanıyor zannettik, dumandan göz gözü görmüyordu. Yani arabayı alalı daha 120 km ve 18 saat olmuştu ki, araba yanıyor zannettik.
    Bin bir sıkıntı ile aracı aldığım Renauly Mais Boğaziçi Gayrettepe ye götürdüm. Hemen müşteri hizmetlerine mail attım, aracı satan bayi yetkilileriyle görüştüm ama akşama ne oldu dersiniz beni aradılar kullanıcı hatası dediler. Benim iznimi almadan arabanın her yerini söktüler. Bir gün önce alınan arabam parça parça dağıldı. Benden 1200 TL para istediler.
    Öyle bir araba düşünün ki, sıfır alındıktan sonra 2 saat sürülmüş olsun, 120 km gitmiş olsun debriyaj balatası yansın. 20 yıllık şoföre sen debriaja basmayı bilememişsin diye suçlama yapılacak.(Şu ana kadar en az 5-6 tane manuel aracım oldu).

    Ben durumu derhal Fransa'ya da bildirdim. Henüz bir dönen olmadı. Ben avukatım ve 18 saatte bu arızayı yapan bir araç hukuken ayıplıdır ve iadesi için hukuki girişimde bulunacağım. Ayrıca aracı yaptırmak için verdiğim 1050 TL’yi de, banka masrafı, faiz, kasko ve trafik sigortası ve manevi zararımı da talep edeceğim. Renault’un 120 km de ikinci el bir arabası olacak.

    5.Şikayet
    2010 Mayıs ayının başında İstanbul’dan bir yetkili bayiden Renault FLUENCE Privilege (Full) modelini satın aldık. Aracın1. Ayında sonra deri direksiyonu soyulmaya başladı. 2. ayın sonunda aracın boyasının verniği akmaya ve boyası kabarmaya başladı. Aracın 3.ayında direksiyon kötüydü, aracın dış boyasının %60 lık bir bölümü kabarmış durumdaydı. Bunun dışında fabrika verileriyle uyuşmayan ve aracın yol bilgisayarının gösterdiği ortalama yakıt tüketimiyle alakası olmayan aşırı yakıt tüketimi ( örn:1 depo 550 km), motorun kalkışlardaki stop edecek kadar devirsiz kalması ve son 1 ay içinde (2010 Eylül) aracın egzozundan aşırı siyah duman atması beni genel merkezden bir dosya açtırmamama sebep oldu. Aracın bu problemlerinin çözümüyle alakalı genel merkezden bana bir boya koordinatörü ve diğer problemler için hazırlanmış bir yetkili servis grubu tayin edildi. Aracı getirip gösterdikten sonra, bana verilen cevapları, Boya probleminin "asit yağmurları,kuş pislemesi ya da çeşitli alkalik özellikler gösteren kimyasal madde bulaşması" gibi dış etkenlerden olduğu,araçtan siyah duman atmasının mazot pisliği olduğu,motorun devirsiz kalmasını vites oranlarıyla alakalı olduğu ve yakıtın da normal olduğunu söylediler.







  • 8000 km de megane 3 privilege kullanıcısıyım. hiç bir sorunum yok. bu araçlar insan üretimi arasıra böyle şeyler olması normal karşılanmalı. insanlar şikayetlerinin yanısıra memnuniyetlerini de yazmalılar diye düşünmekteyim. megane 3 lerde tek bir kronik sorun var o da ön cam silecek lastiklerinde. aracı ilk aldığınızdaki silecekler iyi silmiyor iz bırakıyor vs. zaten bunlarda servis tarafından ücretsiz değiştiriliyor. ayrıca bu dediğim sadece ilk serilere özgü bir şey galiba. aralık ayında bi tanıdığım da megane 3 aldı. onda hiç böyle bir sorun olmadı. silecek sanki cama değmiyomuş gibi kayıp gidiyo.
  • aracını bir tel hatası yüzünden geri çağırabilecek kadar hassas üretim yapan firmaların araçları da 40-50 bin civarında ben de bir renault kullanıcısıyım ama işte mecburiyetten...servis ikinci el yedek parça falan filan muhabbetleri yüzünden .....
  • Araçlarımız 3 yıl garantilidir arkadaşlar, problem olduğunda getirirseniz gerekli değişim yapılır.

    Hatta geçen müşterimin direksiyonu soyuldu Fluence'te, meğer tinerli elleri ile kullanıyormuş arabayı. Servise soktuk sorgusuz sualsiz direksiyon değişti.

    Soyulmalar vs. Renault zaten bu konularla yakından ilgileniyor.

    Süspansiyonların sert olduğu doğrudur, sert olması dayanıklılığı ve yol tutuşunu arttırır mesela, Fakat bu sınıftaki araçların süspansiyonları aşağı yukarı bu sertliktedir.
  • bu süspansiyon işi zaten terazi gibidir eğer konfor arıyorsan yol tutuşdan ödün vereceksin yok eğer yol tutuşu arıyorsan da konfordan ödün verceksin ama bütün yetkili servisler aynı özeni ve titizliği göstermiyor olabilir ...ama şun belirtmek lazım yetkili servis bir markanın can damarıdır bu gün ülkenin en cok satılan beyaz eşya markası arçelik sebeplerini sıraladığınızda %60-70 oranında millet servis memnuniyeti diyecektir heleki son yıllarda müşteri memnuniyeti ve tamirat süreleri konusunda cok yol katetttiler o yüzden servisler satıcılardan daha duyarlı ve titiz olmalı diye düşünüyorum
  • Merhaba, 2011 in şubat ayında Megane 3 hb aldım. Arabadan genel olarak memnunun fakat çukurlara hafifte girsem arkadan ses geliyor, birde gaz a basmaya korkar oldum. Düzelir diyorlar 10 bini geçince ama inanasım gelmiyor. Arabam şuanda 100 km de 8.7 litre yakıyor. Sizlerinde fikirlerini almak istedim. Araç 110 BG Benzinli..
  • Sıfır araç alınacaksa bence VW, Audi gibi markalar alınır arkadaşlar, yani 30 bin tl üzeri para veriliyorsa bence sağlam bilenen güzel markalar alınmalı
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • sonuçta aldığımız araba reno ne bekliyoruzki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    sonuçta aldığımız araba reno ne bekliyoruzki



    Sakın reno almayın. "Vw ve Renault 4 Ayrı Sınıfta Kozlarını Paylaşıyor." başlığındaki test sonuçlarına bakar mısınız?
  • İnceleyelim bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    sonuçta aldığımız araba reno ne bekliyoruzki



    Sakın reno almayın. "Vw ve Renault 4 Ayrı Sınıfta Kozlarını Paylaşıyor." başlığındaki test sonuçlarına bakar mısınız?

    ben baktım merak etme ben o dergiye aboneyim eğer takim ediyorsan 2 ayda birde tüketici soruları kısmında yazım yayınlanıyor testeki ibreler vw sadece fiyat olaraak renonun altında kaldığında gösteriyor kalite olarak değil şöyle düşün golfün en alt donanımı trndline reno megane en üst donanımı olan privelige daha iyi ben hiç bir zaman reno kötü demedim sadece vw daha iyi dedim beyler bunu unutmayın polo 42.000 tl istiyorlar manuel klima var sis farı bile yok ama insanlar genede alıyor genede sıra bekliyor sen hiç renoda araba sırası bekeleyen duydunmu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    sonuçta aldığımız araba reno ne bekliyoruzki



    Sakın reno almayın. "Vw ve Renault 4 Ayrı Sınıfta Kozlarını Paylaşıyor." başlığındaki test sonuçlarına bakar mısınız?

    ben baktım merak etme ben o dergiye aboneyim eğer takim ediyorsan 2 ayda birde tüketici soruları kısmında yazım yayınlanıyor testeki ibreler vw sadece fiyat olaraak renonun altında kaldığında gösteriyor kalite olarak değil şöyle düşün golfün en alt donanımı trndline reno megane en üst donanımı olan privelige daha iyi ben hiç bir zaman reno kötü demedim sadece vw daha iyi dedim beyler bunu unutmayın polo 42.000 tl istiyorlar manuel klima var sis farı bile yok ama insanlar genede alıyor genede sıra bekliyor sen hiç renoda araba sırası bekeleyen duydunmu



    Adı geçen dergiyi hemen hemen her ay alıyorum. Eğer ilgimi çeken bir konu yoksa o ay almıyorum.

    Benim başka bir sorum olacak. Derginin ön yüzünde küçük bir yerde de olsa içindekiler bölümü olamaz mı ya da ilgili sitede içindekiler bölümü yayınlanamaz mı? Acaba internet sitesinde var da ben mi fark etmedim.

    "İçindekiler" bölümüne bakarsak muhakkak bir konu ilgimizi çeker veya merak ettiğimiz bir konuyu kapakta göremezsek, dergiyi almayarak konuyu kaçırmış olmayız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    sonuçta aldığımız araba reno ne bekliyoruzki



    Sakın reno almayın. "Vw ve Renault 4 Ayrı Sınıfta Kozlarını Paylaşıyor." başlığındaki test sonuçlarına bakar mısınız?

    ben baktım merak etme ben o dergiye aboneyim eğer takim ediyorsan 2 ayda birde tüketici soruları kısmında yazım yayınlanıyor testeki ibreler vw sadece fiyat olaraak renonun altında kaldığında gösteriyor kalite olarak değil şöyle düşün golfün en alt donanımı trndline reno megane en üst donanımı olan privelige daha iyi ben hiç bir zaman reno kötü demedim sadece vw daha iyi dedim beyler bunu unutmayın polo 42.000 tl istiyorlar manuel klima var sis farı bile yok ama insanlar genede alıyor genede sıra bekliyor sen hiç renoda araba sırası bekeleyen duydunmu



    madem renaultta araba sırası bekleyen yok fluence ne ara satıyor..gece de mi açık acaba bayiler

    dergi benim de elimde mevcut..sadece fiyat konusunda renault üstün derseniz tekrar açıp listeye bakın derim

    konuya gelirsek;

    4 yıldır firmamızla ilgili tek bir şikayet bile yoktu..ama işgüzarın biri bizim kurumumuzla bi ilişiği olmamasına rağmen rastgele şikayette bulunmuş..

    yaptığını iddia ettiği şeyleri yapan o isimde biri yok..yani kayıtlarda o kişinin adına rastlamadık...verdiği telefonları açmıyor

    yani sallamasyon şikayetler de yazan oluyor..

    yurt dışındaki sitelerde fatura ibraz etmeden şikayet yayınlanmıyor..




  • bende 18000 km megane 3 hb kullanıcısıyım direksiyonum ve vites topuzum soyulmuştu sorgusuz sualsiz değiştirdiler ve yıllık bakıma götürdüğümde su pombasının kayışı mı ne arzalıydı ses yapıyordu adamlar tiger kayışından tutun ona bağlı olan kayışları değiştirdiler sadece ödedğim meblağ yıllık bakım paketi,bütün araçlarda sorunlar vardır tabi renaultta onlardan biraz daha fazla oluyordu eskiden ama şimdi gerçekten kendilerini aştılar zaten servis konusunda çok mennunum bundan önceki araçımda megane II di kronik sorunluydu bana göre megane II ler ama hiç bir zaman serviste sorun yaşamadım...
  • İstediğiniz marka ve modelle ilgili şimdi ben buraya o kadar şikayet eklerim ki araçtan mideniz bulanır adını bile duymak istemezsiniz
    hatta şikayet eklemeyi bırakın bununla ilgili bisürü video da ekleyebilirim .Renault sorunsuz demiyorum ama şunu kabul etmemiz gerekir ki en sorunsuzlar arasında da renault bulunuyor
  • Megane III kullanmamış birinin Renault ve Megane'a çamur atmasına sadece gülünür :) Dünyanın en mükemmel otomobili değil tabii ki ancak o fiyata alınabilecek en iyi seçeneklerden biri. Ya da boş Wv alırsınız kimseye zorla satan yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter

    Megane III kullanmamış birinin Renault ve Megane'a çamur atmasına sadece gülünür :) Dünyanın en mükemmel otomobili değil tabii ki ancak o fiyata alınabilecek en iyi seçeneklerden biri. Ya da boş Wv alırsınız kimseye zorla satan yok.


    işte asıl soru burda..boş vw golf acaba dolu megane 3 ten daha mı önde?
  • yaklaşık 15 yıllık renault, son 8 ayı da fluence kullanıcısı olarak bahse konu şikayetlere ne ben rastladım ne de çevremde duydum... elbette bu olmayacağı anlamına gelmez. bu tip konularda şu kesin şundan iyidir gibi net hükümler verip yorumlarda bulunma şansınız olmaz, olamaz... olay gider fasit daireye saplanır, fener mi iyi galatasaray mı? tartışmasına döner, kimse de ikna olmaz.

    "marka / performans / fiyat / beğeni" bileşik kaplar dengesi her insana göre farklıdır. bugün renault da çatır çatır araba satıyor, vw de, kia da... bunların hepsi sonuçta kul yapısıdır. sıkıntı hepsinde rastlanabilir. müşteri memnuniyeti sağlanmamış olsa kimse satış yapamaz, silinir gider...

    yani demem o ki, takmayın fazla, bozmayın sinirlerinizi
  • bende megane3 düşünüyordum ciddi anlamda ve başlığı açan arkadaş gibi gerek internette gerekse çevremde çok şikayete rastladım..insanlara renoya 47 bin verecem dediğin zaman ''yahu sen napıyosun renoya verilirmi o kadar para ya toyota ya vw al ''diyorlar.bu araçlar dediğiniz gibi kul yapısı arıza hepsinde olur ancak bu orana bakmak gerekiyor..ben golf alıpta motor arızası yaşayan ya da yolda kaldım diyen görmedim daha oysa renoda tonla var nedense..insan acaba ? diyor az değil 45 binler veriyoruz bu araçlara.sonuç olarak ben şuna karar verdim bu kadar para vericeksem bu şikayetlerin en az olduğu firmaya en güvenilir firmaya vermeliyim..çünkü bu meblağlar asla riski haketmiyor..ben şahsen yıllarca yemeden içmeden biriktirdiğim parayı ''amaaaan millete bakma belki benimkinde bişey çıkmaz''diyerekten renoya yatırmaktan vazgeçtim...ama sen bu parayı riske edebileceksen al derim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi car_mat -- 30 Temmuz 2011; 11:15:17 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.