Şimdi Ara

JETTA 1.2 TSi 0-100 VE ARA HIZLANMA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2016 jetta 1.2 tsi aracımızı 0-100 ve ara hızlanma test ettik, sizlerle paylaşmak istedim. Lütfen beğendiyseniz abone olup beğen butonuna basın. Yakında test sürüş videoları paylaşacağım.

    https://www.youtube.com/watch?v=SY0FCEua6ks



  • Motor çok zayıf. 1.2 TSI sadece kasayı taşıyan giriş seviyesindeki performans yoksunu bir motordur.



    1.4 TSI 125 hp aynı hızlanmayı yarı sürede tamamlar ve deviri 6.000 e kadar basıp motoru zorlamanız da gerekmez. 4.000 devirden sonra vites büyüterek çok daha kısa sürede bu hızdan daha fazlasına ulaşırsınız. İyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    Motor çok zayıf. 1.2 TSI sadece kasayı taşıyan giriş seviyesindeki performans yoksunu bir motordur.



    1.4 TSI 125 hp aynı hızlanmayı yarı sürede tamamlar ve deviri 6.000 e kadar basıp motoru zorlamanız da gerekmez. 4.000 devirden sonra vites büyüterek çok daha kısa sürede bu hızdan daha fazlasına ulaşırsınız. İyi günler dilerim...


    Yorumunuz için teşekkür ederim, fakat yarı sürede tamamlar derken ben 9-10 saniyede 0-100 yaptım, yani 1.4 tsi 5 saniyedemi 0.100 yapıyor ? Güldürdünüz :)
  • silver1111 S kullanıcısına yanıt
    Hayır. 0-100 den bahsetmiyorum. Sizin videoda anlattığınız ara hızlanmadan bahsediyorum. 40 km hızdan 140 km hıza ulaşmak için aracı 6.000 devire kadar bağırtıp zorluyorsunuz. O süre 1.4 TSI 125 hp motorda hem daha kısa hem de 6.000 e kadar aracı zorlamanız gerekmez. 4.000 den sonra vites büyüterek çok daha çabuk aynı hıza ulaşırsınız.

    İyi günler dilerim...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    Motor çok zayıf. 1.2 TSI sadece kasayı taşıyan giriş seviyesindeki performans yoksunu bir motordur.



    1.4 TSI 125 hp aynı hızlanmayı yarı sürede tamamlar ve deviri 6.000 e kadar basıp motoru zorlamanız da gerekmez. 4.000 devirden sonra vites büyüterek çok daha kısa sürede bu hızdan daha fazlasına ulaşırsınız. İyi günler dilerim...


    Hocam 1.2 tsi dan mi bahsediyorsunuz yoksa 1.2 mpi dan mi anlamadım 1.2tsi gayet guzel bir ünite kesinlikle cekis yada hizlanma sorunu olmayan ve rampada bayilmayan nisbeten az da yakan bir motor olarak 2 sene miz gecmistir kensileriyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok geç vites atıyorsunuz. Aracın turbosu küçük olduğu için üst devirlere doğru çok fazla tork kaybetmeye başlıyor. 5500 gibi vites atmanız daha performanslı olacaktır. 6500'de vites atmosferiklerde atılır. Ve kalkış ASR açıkken yapılmaz. Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekoman245

    Çok geç vites atıyorsunuz. Aracın turbosu küçük olduğu için üst devirlere doğru çok fazla tork kaybetmeye başlıyor. 5500 gibi vites atmanız daha performanslı olacaktır. 6500'de vites atmosferiklerde atılır. Ve kalkış ASR açıkken yapılmaz. Saygılar.

    yorumunuz için çok teşekkür ederim. dikkate alacağım.
  • silver1111 S kullanıcısına yanıt
    https://www.youtube.com/watch?v=pArIE1Bnoi4 Bu da benim amatörce çektiğim bir video. Dilerseniz izleyebilirsiniz.
  • valla ben onu bunu bilmem. Bir önceki 1.4 Ford araçla bağıra bağıra çıktığım Haramidere Beylikdüzü rampasından yukarı tırmanırken 1.2 TSİ Jetta ile makas atıyorum. 1.2 TSI Gitmez diyenlere gelsin. Daha da bir şey demiyorum.
  • Rıza.BN. kullanıcısına yanıt
    :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.