Şimdi Ara

JBL t110 kulaklık garanti sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba iki ay önce 90 liraya t110 kulaklık aldım. Kablosunu kasmadım kırmadığım halde kulaklık sol taraftan az ses gelmeye başladı. Garanti için Media Markt mağazaya götürdüm. Benden kutu ve garanti belgesi istiyor. Kulaklığı almadı. Kutusu ve garantisini askerde olduğum için atmıştım. Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim. Gitti boş yere 90 lira

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • medimarktı artık görmezden geliyorum. dükkanın önünden geçmem gerekiyorsa eğer aynen transit geçiş yapıyorum. sana yapılan muamele tamamen mediamarkt'ın müşterisine uygulamayı seçtiği yaklaşım ve iade politikasıdır.

    faturanın olmaması, satın alınan ürünün garanti dahilinde değişiminin ya da iadesinin müşteriye yapılamayacağı anlamına gelmiyor. ama şirket de kendi bildiği politikasını uygulayabiliyor.

    ne yapabilirsin? ürüne ait seri numarası var ise ki vardır üzerinde muhtemelen bu mediamarkt'a müşteri hizmetlerine tekrar başvurman için yeterli olacaktır. fiili olarak sonuç alamazsan, internet üzerinden mail yoluyla da başvurabilirsin. şikayet edip, müşteri politikalarını kınayabilirsin. tüketici hakem heyetine başvurabilirsin. veya benim gibi bir daha kapısından içeri girmezsin.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.