Şimdi Ara

Jantta bulunan bu şey nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kendi jantımda vardı merak edip internetten baktım örnek bir fotoğraf buldum. Aracım ikinci el olduğu için bilmiyorum. Fabrikasyon değil sanırım bu. Yamulan jant için falan mı yapılıyor? Not: balans kurşunu olduğunu biliyorum ama her araçta bu işlem yapılmıyor sanırım. Jantı yamulan araçlarda mı oluyor genelde?

    Jantta bulunan bu şey nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi medizinischen Labor -- 17 Haziran 2021; 23:13:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Üretilen her jant aynı banttan çıksada birbiriyle milimetrik aynı olmayabilir,
    Her lastikde aynı üretim bandından çıksada aynı olmayabilir milimetrik olarak.

    Ve bu jantla lastiğin birleşimi de dönme ekseninde kusursuz olmayabilir neredeyse hiç olmaz zaten.

    Dönüş eyleminde sorunsuz bir ağırlık dağılımı için janta takılmış ve doğru miktarda hava basılmış tekerlek araca takılmadan balans işlemine tabii tutulur.


    Ek bilgi olarak mesela bir lastiği janta taktınız hava bastınız balansı yaptırdınız. Hemen ardından havasını indirip jantı sabit tutup lastiği belirli bir derece döndürün. Bu eylemde bile az önce yaptığın sıfırladığın balans tekrar bozulmuş olabilir
  • Yeni lastik takıldığında balansı sağlamak için balans makinesinde ölçüm yapılıp janta bu ağırlıklar çakılır ya da yapıştırılır. Her söküp takmada ya da birkaç yılda bir yapılması gerekir. Balans bozuksa belli hızlarda titreme hissedilir.
    K.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Balans kurşun ağırlıklar.

  • Yamuk olan janta değil her jant a yapılır.Eger yapılmazsa 80 km/h civarında araç titreme yapar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Her lastik değişiminde, bu parçaların sökülüp yeni balansla beraber uygun yere uygun adette konması gerekir. Sıfır araç aldıgınızdada fabrikasyon bu parçalar eklenir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekerleğin balansı bir bütündür. Yani jant + lastiktir. Fabrikasyon da bu ağırlıklardan bulunabilir. Görünmesi tercih edilmez. Farklı tipleri var.

  • Üretilen her jant aynı banttan çıksada birbiriyle milimetrik aynı olmayabilir,
    Her lastikde aynı üretim bandından çıksada aynı olmayabilir milimetrik olarak.

    Ve bu jantla lastiğin birleşimi de dönme ekseninde kusursuz olmayabilir neredeyse hiç olmaz zaten.

    Dönüş eyleminde sorunsuz bir ağırlık dağılımı için janta takılmış ve doğru miktarda hava basılmış tekerlek araca takılmadan balans işlemine tabii tutulur.


    Ek bilgi olarak mesela bir lastiği janta taktınız hava bastınız balansı yaptırdınız. Hemen ardından havasını indirip jantı sabit tutup lastiği belirli bir derece döndürün. Bu eylemde bile az önce yaptığın sıfırladığın balans tekrar bozulmuş olabilir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu beyaz şey nedir?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • dediğin şey, jant yamuk olsun ya da olmasın , lastik ağırlık dengesi vs birçok etkenden dolayı titremeyi önlemek ve dengeyi sağlamak için janta yapıştırılan ağırlık pulu jant ne kadar yamuk ve lastik ne kadar eskiyse bu pullar gittikçe çoğalıyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.