Şimdi Ara

izmir katip çelebi- merak edilenler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
33
Cevap
2
Favori
968
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> izmir katip çelebi- merak edilenler
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    112 Mesaj
    dostlar katip çelebi hakkında sormak istedikleiniz varsa buyrun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jzp -- 7 Temmuz 2013; 9:26:38 >



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    322 Mesaj
    Ulaşım zor mu? İzmir'de oturuyorum da.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    112 Mesaj
    tıp ve diş hekimliği fakültesine zor değil..
    ama balatçık kampüsüne baya zor. bi otobüs vardı 595 diye, sonlara doğru 827 yi koydular. ama rektör bu sene çok fazla şey yapıcaktır ulaşım için. baya isteklerine önem veriyor öğrencilerin. yani ben geçirdim bi sene sen de geçirirsin ama balatçıktaysan sinir krizlerine hazır ol.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    322 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jzp

    tıp ve diş hekimliği fakültesine zor değil..
    ama balatçık kampüsüne baya zor. bi otobüs vardı 595 diye, sonlara doğru 827 yi koydular. ama rektör bu sene çok fazla şey yapıcaktır ulaşım için. baya isteklerine önem veriyor öğrencilerin. yani ben geçirdim bi sene sen de geçirirsin ama balatçıktaysan sinir krizlerine hazır ol.

    Korktum şuan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    112 Mesaj
    izmirdeysen çiğliyi biliyosundur yani bi karşıyaka bi alsancak değil. ulaşım elbette ki zayıf ama korkulacak derecede, katlanılöaz derecede değil. bence sen git bi gör kampüsü, 595e binerek bostanlıdan :)



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    322 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jzp

    izmirdeysen çiğliyi biliyosundur yani bi karşıyaka bi alsancak değil. ulaşım elbette ki zayıf ama korkulacak derecede, katlanılöaz derecede değil. bence sen git bi gör kampüsü, 595e binerek bostanlıdan :)

    Jet üssünün ordaymış aşağı yukarı tahmin ediyorum. Ama bir gün gideyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cp1369 -- 7 Temmuz 2013; 10:41:17 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj
    Mekatronik yazmayı planlıyorum sizce iyi bir seçim midir?
    |
    |
    _____________________________
  • eğitimi nasıldır kampüsü ? elektrik elektronik düşünüyorumda orda ?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    112 Mesaj
    mühendislik fakültelerinin labları yeni kuruldu, her şey yepyeni. eğitim anlamında ben bir şey söyleyemem, ilgilenmiyorum pek mühendislik dallarıyla.
    kampüs ortamı henüz oluşmamış gibi takdir edersiniz ki okul çok yeni.
    ama ilerleyeceğinden adım gibi eminim.
    bunun yanı sıra okul izmirde. izmir yahu! mekatronik mühendisliği hakkında pek bilgim yok açıkcası yardımmcı olamayacağım.
    ee mühendisliği için üniversitede ee okuyan arkadaşların faceten grubunu bulup sorularınızı iletebilirsiniz.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    769 Mesaj
    turizm rehberligini yazdım. ii bi bölümmüdür. bu sene açılcak
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    112 Mesaj
    kime göre iyi bölüm?
    sana göreyse oku kardeşim, bana göre boş beleş bi bölüm.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    359 Mesaj
    takip



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    332 Mesaj
    kampüsünü(tabi kampüs denebilirse) gören bence tercih listesinden siler. İleride ne olacağını bilemem ama şu anda yazılması saçma bence katip çelebi nin. Tek bağlantısı farabi ymiş duyduğuma göre
    _____________________________
    HAYALLERİMİZİ SATMADIK YA
  • Teğmen
    112 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nakor955

    kampüsünü(tabi kampüs denebilirse) gören bence tercih listesinden siler. İleride ne olacağını bilemem ama şu anda yazılması saçma bence katip çelebi nin. Tek bağlantısı farabi ymiş duyduğuma göre


    katılıyorum. diş hastahanesi dışında bi güzelliği yok
    _____________________________
  • Teğmen
    112 Mesaj
    ......



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    41 Mesaj
    Merak Edenler Varsa Tercih Döneminde Yardımcı Olmaya Çalışırım.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    katip çelebi diş nasıldır bilgi verebilir misiniz?? ve sosyal aktivite konusunda yeterli mi sizce?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1261 Mesaj
    şu kampüsü sorun edenleri anlamıyorum. okumaya gidiosunuz olum kızlarla fingirdeşecek yere değil



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1218 Mesaj
    Tıp ve diş stajları Çiğli arastırma ve eğitim hastanesinde yapılcakmış duyduğum kadarıyla bu bile seçmek için geçerli bi sebep olabilir çünkü yepyeni ve izmir 2. bölgenin ana hastanesi
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    36 Mesaj

    Hocam siyaset bilimi kamu yönetimi nasıl kocaeli sakarya osmangazi univlerine göre gidersem pişman olurmuyum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    jzp kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
son dakika
Bey Azura
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.